Onderschrift mag maximaal 300px hoog zijn!

Een erg algemeen board met de regels, tijdelijke meldingen van de staff, klachten van leden en ruimte voor ideeën en suggesties.
Plaats reactie
Agent-347
Moderator
Moderator
Berichten: 262
Lid geworden op: 23-01-2010 21:42

Onderschrift mag maximaal 300px hoog zijn!

Bericht door Agent-347 » 11-06-2011 18:25

Nadat deze regel onlangs verbroken is geweest door meerdere leden, zetten we deze regel tijdelijk onder de spotlight.

Vanaf nu worden onderschriften die niet voldoen aan de regels ook sneller gewoon verwijdert,
elk lid van Pokechar is verondersteld van de regels te kennen en dat moet ook!

Dus hier gaan we:

Een onderschrift mag maximaal 300px hoog zijn, als een crewlid (of eender wie) merkt dat deze te hoog is zal deze verwijdert worden.

Dat je 300px hoog mag gaan betekend niet dat je opzettelijk je onderschrift zo hoog moet maken, het is een maximum... We hebben het liefst dat mensen die NIET encoden hun onderschrift kleiner houden dan 200px, leden die encoden plaatsen vaak links in hun onderschrift, dus zijn deze vaak groter.

Ook willen we vragen om je onderschrift persoonlijk te maken, en inhoudelijk..
Je mag bijvoorbeeld iemand citeren.. "I have a radio in my car. ~ Chris (Kenan & Kel)"
of een parodie-grap maken: "I have a computer on my desk. ~ Chris (Kenan & Kel) [Parodie]."
==> Zorg dat je niemand kwetst hiermee! (let dus op de regels in het bericht hierboven)
Maar in het Nederlands zeggen dat je een gsm, iPhone of Laptop hebt is onzin, dit hoort thuis in de chatbox.. Na een week weten we het wel..

Je kan een userbar gebruiken van Pokechar, of van een andere site. Je kan ook vragen aan bepaalde leden om een afbeelding te bewerken of te maken voor je onderschrift.. Of je kan een link zetten naar een account van jezelf op YouTube, Twitter, DeviantArt,...
Je kan ook iets regelmatig doen ("Spreuk van de week").. Je snapt het plaatje wel: Persoonlijk, inhoudelijk, en als het kan leuk!

Wat leden wel vaak vergeten is dat je afbeeldingen ook naast elkaar kan zetten op het forum, maar ook in je onderschrift... (Dus in plaats van een enter een spatie zetten tussen 2 afbeeldingen) Zolang je onderschrift niet breder wordt dan 900px zal dit waarschijnlijk geen problemen opleveren.. ;)

Nog een laatste verduidelijkende opmerking: YouTube filmpjes mag je niet in je onderschrift plaatsen, je mag wel een link plaatsen naar een YouTube filmpje!
Afbeelding

BlazikenBabe
Trainer
Trainer
Berichten: 165
Lid geworden op: 23-08-2010 16:26

Bericht door BlazikenBabe » 11-06-2011 19:55

Goed dat er hieraan wordt gedacht. Ik heb al enkele keren meegemaakt dat de Lay-out helemaal werd vervormd.

Ik weet niet of het hier trouwens mag maar ik sta open voor het maken van userbars voor degene die willen.
Afbeelding


Bezoek me op Deviantart:
http://chirochick.deviantart.com/

Perry het Vogelbekdier
Verbannen
Berichten: 101
Lid geworden op: 10-09-2010 21:28

Bericht door Perry het Vogelbekdier » 11-06-2011 23:00

Een vraagje: is mijn onderschrift te groot?? Ik kan het slecht inschatten...

BlazikenBabe
Trainer
Trainer
Berichten: 165
Lid geworden op: 23-08-2010 16:26

Bericht door BlazikenBabe » 11-06-2011 23:12

Perry het Vogelbekdier schreef:Een vraagje: is mijn onderschrift te groot?? Ik kan het slecht inschatten...
Ik heb even gecheckt en hij is 754x247 dus opzich kan hij wel. Heb alleen geen idee of het problemen opleverd omdat het een .gif bestand is.
Afbeelding


Bezoek me op Deviantart:
http://chirochick.deviantart.com/

Perry het Vogelbekdier
Verbannen
Berichten: 101
Lid geworden op: 10-09-2010 21:28

Bericht door Perry het Vogelbekdier » 11-06-2011 23:18

BlazikenBabe schreef:
Perry het Vogelbekdier schreef:Een vraagje: is mijn onderschrift te groot?? Ik kan het slecht inschatten...
Ik heb even gecheckt en hij is 754x247 dus opzich kan hij wel. Heb alleen geen idee of het problemen opleverd omdat het een .gif bestand is.
Bedankt! ^-^ :D

eeveemaster
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1253
Lid geworden op: 22-10-2009 20:56

Bericht door eeveemaster » 13-06-2011 20:54

Ik had perongeluk een te groot onderschrift maar ik wist niet hoe groot hij was...
Ik heb hem meteen verwijderd.
Mijn Twitter: https://twitter.com/PineappleRobin
Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pineapplerobin/
Mijn Pokémon Go: 4446 5063 2321

Plaats reactie