Bansysteem op PokeChar [GOED DOORLEZEN]

Een erg algemeen board met de regels, tijdelijke meldingen van de staff, klachten van leden en ruimte voor ideeën en suggesties.
phantomra
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 489
Lid geworden op: 27-08-2011 01:25

Bericht door phantomra » 08-03-2012 18:49

ik weet, dat zit meestal bij officele dvds. als zijnde trailer.
Afbeelding Afbeelding
Lid van de vereniging van krabben die niet kunnen scharen.

Rick
Ontdekker
Ontdekker
Berichten: 63
Lid geworden op: 28-02-2010 15:46

Bericht door Rick » 08-03-2012 22:26

De uploaders op PokeChar 'stelen' toch eigenlijk ook? :P Verder sta ik wel achter jullie bansysteem hoor, maar dat viel me even op.
Afbeelding

ward
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1217
Lid geworden op: 17-08-2011 00:26

Bericht door ward » 08-03-2012 22:59

Stelen vind ik eigenlijk niet het juiste woord, eigenlijk is het meer rippen, opnemen via de televiesie en online zetten. Die afleveringen zijn beschikbaar op de TV dus als je ze opneemt en online zet kan dat geen kwaad toch? Zelfs niet volgens mij met de auteursrechten.
Afbeelding

Afbeelding

MRDammann
Verbannen
Berichten: 355
Lid geworden op: 02-08-2010 12:15

Bericht door MRDammann » 08-03-2012 23:03

ward schreef:Stelen vind ik eigenlijk niet het juiste woord, eigenlijk is het meer rippen, opnemen via de televiesie en online zetten. Die afleveringen zijn beschikbaar op de TV dus als je ze opneemt en online zet kan dat geen kwaad toch? Zelfs niet volgens mij met de auteursrechten.
Eigenlijk mag het juist niet, want er zitten auteursrechten op anders zou elke zender Pokemon kunnen uitzenden, maar ze hebben de rechten niet.

Mij maakt het niets uit ik heb er in dit geval schijt aan.

ward
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1217
Lid geworden op: 17-08-2011 00:26

Bericht door ward » 08-03-2012 23:06

Weet ik wel dat er auteursrechten op zijn maar ik bedoel maar dat het niet zo erg lijkt als je de afleveringen encode.
Een film kopieëren uit Videoland is nog erger dan gewoon een dvd'tje te rippen dat jijzelf bezit.
Afbeelding

Afbeelding

Seviper
Beheerder
Beheerder
Berichten: 960
Lid geworden op: 12-10-2009 09:10

Bericht door Seviper » 08-03-2012 23:25

MRDammann schreef:
ward schreef:Stelen vind ik eigenlijk niet het juiste woord, eigenlijk is het meer rippen, opnemen via de televiesie en online zetten. Die afleveringen zijn beschikbaar op de TV dus als je ze opneemt en online zet kan dat geen kwaad toch? Zelfs niet volgens mij met de auteursrechten.
Eigenlijk mag het juist niet, want er zitten auteursrechten op anders zou elke zender Pokemon kunnen uitzenden, maar ze hebben de rechten niet.

Mij maakt het niets uit ik heb er in dit geval schijt aan.
Er is nog altijd wel verschil. Auteursrechten van de series van Disney XD zijn niet zo hoog als die van een andere zender omdat de meeste geen DVD distributie hebben, wat dus betekend dat ze er geen inkomsten aan mislopen.

Ik ben zelf namelijk niet echt een piraat, omdat echt alles wat ik heb thuis origineel is. Geen gedownloade film, enkel wat niet in Nederland is te krijgen.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Jodyza
Beheerder
Beheerder
Berichten: 646
Lid geworden op: 04-02-2010 19:36

Bericht door Jodyza » 06-04-2012 21:10

fcbRieuwert schreef:wanneer word ik weer geband?
Als je verbannen wilt worden kan ik dat zo voor je regelen.

Max
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1210
Lid geworden op: 07-10-2009 17:38

Bericht door Max » 06-04-2012 21:16

Geef anders meteen je IP adres, dan hoeven we niet eerst te zoeken en kan het sneller gebeuren ;)
Afbeelding

Quirino
Trainer
Trainer
Berichten: 174
Lid geworden op: 21-12-2009 13:39

Bericht door Quirino » 07-04-2012 02:21

ward schreef:Stelen vind ik eigenlijk niet het juiste woord, eigenlijk is het meer rippen, opnemen via de televiesie en online zetten. Die afleveringen zijn beschikbaar op de TV dus als je ze opneemt en online zet kan dat geen kwaad toch? Zelfs niet volgens mij met de auteursrechten.
Rippen = stelen...

En je schendt het auteursrecht inderdaad niet door het op te nemen, maar het is wél illegaal om het te verspreiden (lees: uploaden) zonder uitdrukkelijke toestemming van de auteur.

Plaats reactie