Eigen series

Een erg algemeen board met de regels, tijdelijke meldingen van de staff, klachten van leden en ruimte voor ideeën en suggesties.
Plaats reactie
Lonellobo
Encoder
Encoder
Berichten: 165
Lid geworden op: 22-10-2010 11:13

Eigen series

Bericht door Lonellobo » 01-09-2012 21:25

Mijn grote vraag op het moment is of er vorderingen zijn in de lang aangekondigd nieuw forum? Op dit moment zijn er voor mij een heleboel series die opnieuw worden encode door mij in HD (Beyblade, bakugan, Redakai), maar waar moet ik die nu op posten? Jullie hadden aangekondigd dat met het nieuwe forum er een nieuw downloadportaal of iets dergelijks zou komen dus is het de moeite dat ik de series nu al upload of is het best nog even wachten zodat ik de series kan uploaden volgens de nieuwe regels van het nieuwe forum, Kan iemand hier eens een licht op werpen.

Mvg. Lonellobo

PS: VT4 is bij Scarlet/Belgacom TV gestart met een HD kannaal, dus al de series die ik van VT4 heb zal ik opnieuw opnemen en encoden in HD :)
De bestandsgrootte is wel gestegen maar de kwaliteit is nu 1920*1080 50fps (1080i)
Afbeelding

Kevin13
Encoder
Encoder
Berichten: 544
Lid geworden op: 26-07-2010 17:16

Bericht door Kevin13 » 01-09-2012 22:59

Allereerst natuurlijk geweldig dat je zoveel series opneemt en ze ook voor PokeChar beschikbaar wilt stellen. Het is inderdaad de bedoeling om binnenkort op een nieuw forum verder te gaan, maar een exacte datum is nog niet bekend. Op het nieuwe forum komen zoals je al wist ook weer downloads, maar complete series met goede kwaliteit zijn echter nu ook welkom op de website zelf! Uploaden is dus zeker de moeite! :D

Ik heb net even gekeken en zie dat Megas XLR er ook al opstaat. Je kent het systeem dus met de naamgeving. Hier kun je de serienummers opzoeken. Als je na het uploaden de links aan ons doorgeeft worden ze op de site gezet.

Ik zou zeggen, ga vooral je gang en doe zo voort! Voor vragen kun je altijd bij mij of iemand anders terecht. :)
Afbeelding

pokemonfan1
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 403
Lid geworden op: 11-01-2012 20:33

Bericht door pokemonfan1 » 02-09-2012 20:46

heel erg bedankt Lonellobo ik wens veel succes met rippen en uploaden
stuur me alsjeblieft pokémon links

ward
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1217
Lid geworden op: 17-08-2011 00:26

Bericht door ward » 03-09-2012 07:01

Echt waar, heel erg bedankt dat je zoiets uit vrije wil doet waar toch veel tijd in kruipt!
Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie