Pokémon Black & White tips!

Praat hier over alle Pokémon Games.
Ballie19
Trainer
Trainer
Berichten: 257
Lid geworden op: 19-01-2010 17:44

Pokémon Black & White tips!

Bericht door Ballie19 » 29-03-2011 13:51

Hoi iedereen ik weet behoorlijk wat af van Black & White en ik wil dat delen!

De eerste tip gaat over de runners!

Vang Tornadus (Black) of Thunderus (White)!

Op het moment dat je je laatste Gym Badge hebt (de Legend Badge) moet je via de noordelijke uitgang route 10 op, maar voordat je verder kan wordt je verteld dat er een verschrikkelijke onweerbui is op Route 7!
Vlieg naar Mistralton City en ga naar Route 7 via de noordelijke uitgang.
Daar zal je opmerken dat er nu een stevige onweersbui is op Route 7!
Loop gewoon richting Twist Mountain (in het noord-westen) en daar wordt je naar binnen gehaald door een oud vrouwtje.
Zij vertelt over Tornadus of Thunderus, ga naar buiten en daar zijn ze dan!
Nu zullen ze over de Unova regio zwerven, net zoals elke andere runner (Een runner is een pokemon die overal kan zijn en altijd meteen wegvlucht als zijn eerste actie)

Hoe je ze vinden kan? Dat is redelijk simpel, ga naar een plek tussen twee locaties waar een lichtkrant is. Daar zal als eerste bericht een melding worden gedaan over een "very unusual thunderstorm" op een bepaalde Route. Daar zit hij dan! Alleen moet je er rekening mee houden als je de poort uitloopt dat hij weer naar een andere plek gaat, dus probeer op een route uit te komen waar hij naar toe kan gaan (Hij moet op een route zitten die grenst met de route waar je heen wil!) en als er dan op de route waar je nu bent een onweersbui gaande is dan kan je hem tegenkomen in het gras! Gebruik je Master Ball op hem, want het is niet mogelijk op Master Balls te importeren vanuit de 4 gen games! (Diamond, Pearl, Platinum, Heart Gold en Soul Silver)

Vang Landorus!

Als je Tornadus/Thunderus gevangen hebt, is het mogelijk op Landorus te vangen! Landorus is de pokémon die de 2 runners gestaft heeft voor hun onweer.

Probeer beide runners op je spel te krijgen, dus je moet ruilen om ze beide te hebben. Daarna moet je naar de Abundant Shrine (Ten noordwesten van Route 14 (HM3 Surf en HM5 Waterfall vereist! Hieronder zie je waar je die kan vinden!))
En daar vind je dan een soort vogelhuisje als je dichtbij komt bij dat huisje verschijnt Landorus! Hij heeft een catch rate van 3 en is een Ground-Flying type! Water aanvallen werken goed in het begin en Fighting, Poison en Bug aanvallen erna want daar is hij resistent voor! Geen Ice-aanvallen gebruiken want dan gaat het te snel met zijn HP...... (hij is dubbelzwak voor Ice....)

Verkrijg een 2e Master Ball!

Als je met minstens 50 verschillende personen hebt geruild, offline of online, dus 50 keer ruilen met dezelfde persoon telt niet!! Het moeten echt veschillende personen zijn! Je krijgt dan in het Pokémon Center van Castelia City een 2e Master Ball van een kerel die linksboven op de 2e verdieping staat!

Waar zit HM5 - Waterfall?

HM5 - Waterfall is te vinden op Route 18 en die ligt ten westen van Route 1.
Gebruik HM3 - Surf om naar het westelijke deel van Route 1 te gaan, ga door de poort en dan zit je op Route 17.
Let op de stroming, blijf zo zuidelijk als mogelijk is, probeer op Route 18 te komen en ga daar aan land.
Linksonder in het gras ligt dan HM5 - Waterfall die je zoekt!

Ik hoop dat jullie wat aan deze tips hebben!
Ik ben nu een guide aan het maken voor Black & White maar die gaat de komende 3 maanden nog niet online!
Ballie19

Afbeelding
Afbeelding

kevingen
Trainer
Trainer
Berichten: 221
Lid geworden op: 21-08-2010 11:29

Re: Pokémon Black & White tips!

Bericht door kevingen » 29-03-2011 21:08

Ballie19 schreef: Van Landorus!

Als je Tornadus/Thunderus gevangen hebt, is het mogelijk op Landorus te vangen! Landorus is de pokémon die de 2 runners gestaft heeft voor hun onweer.
moet dat geen vang zijn?
♪▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ღ۩۞۩ღ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬­­­­­­­♪

SHUT UP AND ENJOY THE MUSIC!

♪▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ღ۩۞۩ღ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬­­­­­­­♪

Afbeelding

Ballie19
Trainer
Trainer
Berichten: 257
Lid geworden op: 19-01-2010 17:44

Re: Pokémon Black & White tips!

Bericht door Ballie19 » 30-03-2011 14:39

kevingen schreef:
Ballie19 schreef: Van Landorus!

Als je Tornadus/Thunderus gevangen hebt, is het mogelijk op Landorus te vangen! Landorus is de pokémon die de 2 runners gestaft heeft voor hun onweer.
moet dat geen vang zijn?
Aangepast! Dank je!
Ballie19

Afbeelding
Afbeelding

Ester
Encoder
Encoder
Berichten: 411
Lid geworden op: 21-10-2009 11:35

Bericht door Ester » 22-04-2011 20:55

Ik heb een vraagje...
Ik zie Anville Town op de kaart staan...hoe kom je daar?

Weet iemand dit? :)
Oktober Pokemon X & Y! :D

MysteryGuy
Advanced
Advanced
Berichten: 104
Lid geworden op: 09-08-2010 10:21

Bericht door MysteryGuy » 24-04-2011 21:10

Ester schreef:Ik heb een vraagje...
Ik zie Anville Town op de kaart staan...hoe kom je daar?

Weet iemand dit? :)
Je moet via Nimbasa city met de rooie trein gaan.
Afbeelding
Afbeelding

megastijn21
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 346
Lid geworden op: 02-04-2011 23:01

Bericht door megastijn21 » 24-04-2011 21:19

wat heb je er eigenlijk aan? je kan er starpieces traden voor PP ups, maar als je die niet meer hebt (of je komt er te laat achter) dan heb je een probleem.
Gregory House:"Everybody lies."

Ballie19
Trainer
Trainer
Berichten: 257
Lid geworden op: 19-01-2010 17:44

Bericht door Ballie19 » 01-05-2011 17:25

megastijn21 schreef:wat heb je er eigenlijk aan? je kan er starpieces traden voor PP ups, maar als je die niet meer hebt (of je komt er te laat achter) dan heb je een probleem.
Ken je de Challenge Rock in Pinwheel Forest niet?

1 keer per dag kan je een fighting pokémon daar een stukje vanaf laten slaan en die stukjes zijn Star Pieces! En dat blijft altijd werken! Werkt dus alleen met fighting-type pokémon!

Nog iets.....

In Anville Town kan je ook de volgende dingen ruilen!

2 Escape Ropes voor 1 Revive! (1.100 voor 2 Escape Ropes dus minder dan je voor een Revive moet betalen bij de Poké Mart!)

20 Pokéballs (4.000) voor 1 Full Restore! (3.000, dus dit is een slechte deal!)
Ballie19

Afbeelding
Afbeelding

Ester
Encoder
Encoder
Berichten: 411
Lid geworden op: 21-10-2009 11:35

Bericht door Ester » 01-05-2011 18:00

MysteryGuy schreef:
Ester schreef:Ik heb een vraagje...
Ik zie Anville Town op de kaart staan...hoe kom je daar?

Weet iemand dit? :)
Je moet via Nimbasa city met de rooie trein gaan.
Waar vind je deze trein? In een gebouw ofzo in nimbasa city?
Oktober Pokemon X & Y! :D

Ballie19
Trainer
Trainer
Berichten: 257
Lid geworden op: 19-01-2010 17:44

Bericht door Ballie19 » 01-05-2011 18:03

Ester schreef:Waar vind je deze trein? In een gebouw ofzo in nimbasa city?
De Gear Station is het gebouw dat in het centrum staat.
Het grootste gebouw van Nimbasa City, ga daar naar binnen en pak daar de bruine trein!
(En niet de rode!)
Ballie19

Afbeelding
Afbeelding

MysteryGuy
Advanced
Advanced
Berichten: 104
Lid geworden op: 09-08-2010 10:21

Bericht door MysteryGuy » 01-05-2011 18:30

Ballie19 schreef:
Ester schreef:Waar vind je deze trein? In een gebouw ofzo in nimbasa city?
De Gear Station is het gebouw dat in het centrum staat.
Het grootste gebouw van Nimbasa City, ga daar naar binnen en pak daar de bruine trein!
(En niet de rode!)
Oh, sorry :oops: . Een vriend zij tegen me de rooie trein maar het was dus de
bruine trein.
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie