Pokemon Rumble

Praat hier over alle Pokémon Games.
Plaats reactie
Grumpig
Trainer
Trainer
Berichten: 242
Lid geworden op: 24-10-2009 14:08

Pokemon Rumble

Bericht door Grumpig » 04-01-2010 17:16

Afbeelding
Pokemon Rumble is een spel voor op de Wii. Je speelt zelf een Pokémon die maximaal 2 aanvallen kan leren. Je doel is de Battle Royale te verslaan. Hier kom je hele moeilijk tegenstanders tegen. Ook kun je kleinere levels spelen om beter te worden en vrienden te worden met andere Pokémon.
Om mee te doen aan de Battle Royale heb je minstens 1 Pokémon nodig die meer power heeft dan 100. Je begint met een Rattata met 19 power. Maar door de levels heen kom je veel sterkere Pokémon tegen. Aan het einde van elk level is er een 'eindbaas'. Dit is bijvoorbeeld een Marowak. Marowak wordt verdedigd door kleinere en minder sterke Cubone. Als je hem hebt verslagen krijg je heel veel muntjes. Voor elke verslagen. Pokémon krijg je 1 muntje. Maar voor een eindbaas krijg je er veel meer. Met die muntjes kun je aanvallen kopen en andere dingen doen (deze dingen kon je niet doen in de demo, dus deze weet ik niet).
Je kunt de demo voor Pokémon Rumble nu voor 0 Wii-Points krijgen. De demo eindigt als je een Pokémon met meer dan 100 power hebt. Je kunt de Battle Royale dus niet spelen in de demo. Maar als je die demo hebt uitgespeeld wordt je gevraagd of je de volledige versie wil. Deze moet je dan kopen voor 1500 Wii-Points.
Ik zou het spel heel graag willen, maar ik kom 600 Wii-Points tekort.

Ik hoop dat jullie (die een Wii in huis hebben) de demo downloaden en hem uitproberen, want het is echt de moeite waard.
Afbeelding

Max
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1210
Lid geworden op: 07-10-2009 17:38

Bericht door Max » 04-01-2010 20:09

*Sticky*
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 04-01-2010 22:17

Heb een demo net gedownload op de wii, ben meteen gestopt, saai spel!

Jeanz
Encoder
Encoder
Berichten: 848
Lid geworden op: 13-10-2009 21:23

Bericht door Jeanz » 05-01-2010 18:02

Thbio schreef:Heb een demo net gedownload op de wii, ben meteen gestopt, saai spel!
Ieder zijn mening natuurlijk, ik heb geen wii maar ik ga het een keer bij een vriend van me uitproberen :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ak47skillowner
Advanced
Advanced
Berichten: 80
Lid geworden op: 11-04-2011 16:50

Bericht door ak47skillowner » 18-06-2011 18:45

ik vind het best leuk. ik heb full version gekocht en dat is veel leuker.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ward
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1217
Lid geworden op: 17-08-2011 00:26

nee

Bericht door ward » 13-12-2011 11:30

nee het is niet echt een saai spel maar je moet gewoon ghemotiveerd zin daas alles. Het lukt wel omdat het een soort pokémon snash spel is. Maar wat is de sterkste pokémon eigenlijk die je kunt vangen in dit spel?
Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie