Pokémon Ranger

Praat hier over alle Pokémon Games.
Plaats reactie
Max
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1210
Lid geworden op: 07-10-2009 17:38

Pokémon Ranger

Bericht door Max » 17-10-2009 17:59

Pokémon Ranger is een spel uit 2006 voor de Nintendo DS. In dit spel draait het erom dat je met behulp van de stylus en je Plusle of Minun verschillende missies uit probeert te spelen.

Afbeelding

De speler begint in een plaats genaamd Ringtown. Verder zijn daar Fall City, Wintown en Summerland. Naarmate het spel voortduurt komen alle plaatsen wel eens langs. Elke plaats heeft ook een Ranger-basis met een plaatselijke leider van de Pokémon Rangers. Dat zijn: Spenser in Ringtown, Joel in Fall City, Cameron in Summerland en Elita in Wintown.

Naarmate het spel vordert verschijnen steeds meer slechteriken: Go-rock squad. In de strijd met het Go-rock squad gaat de speler vergezeld van professor Hastings en de andere Pokémon Rangers.

Als je met Pokémon moet vechten, zal je ze moeten vangen door ringen om hun heen te trekken met het stokje op het touch-screen. Voor elke pokémon moet je een verschillend aantal rondjes trekken. De pokemon kunnen aanvallen, waardoor - als de lijn die je om de pokémon probeert te trekken geraakt wordt - wordt vernietigd en je opnieuw moet trekken en je stylus een paar energiepunten verliest.

Als alle missies zijn voltooid - en Go-rock squad is verslagen, kan je speciale missies uitvoeren die te vinden zijn bij de nieuwe functie Ranger Net op het menu-scherm. Daarin moet je legendarische Pokémon zien te vangen: Deoxys, Celebi en Mew. Met een code kan men ook een missie spelen waarin een ei met daarin de pokémon Manaphy verkregen wordt. Ook zijn er in het gewone spel nog drie speciale missies waarin je Kyogre, Groudon en Rayquaza kan vangen. Uiteraard kan je ook de uitdaging aangaan om je Pokémonbrowser te vullen met de gegevens van alle Pokémon die te vangen zijn in het spel.

~Wikipedia
Afbeelding

Zer0Z14
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1076
Lid geworden op: 13-10-2009 20:05

Bericht door Zer0Z14 » 22-11-2009 13:45

Echt wel een leuk spel. Alleen gaat het scherm van je DS er bijna door kapot xD! Heb m alleen gespeeld om Manaphy legaal te krijgen. Soms wel moeilijk.

eeveemaster
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1253
Lid geworden op: 22-10-2009 20:56

Bericht door eeveemaster » 05-03-2010 20:57

ik vond pokemon ranger 2 leuker dan deze
Mijn Twitter: https://twitter.com/PineappleRobin
Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pineapplerobin/
Mijn Pokémon Go: 4446 5063 2321

lugia v.s suicune
Trainer
Trainer
Berichten: 178
Lid geworden op: 07-04-2010 15:25

Bericht door lugia v.s suicune » 13-05-2010 20:39

vind ik ook de tweede is beter maar ik denk dat ik
de derde het beste zal vinden
the new dragon quest number 9
nintendo V.S sega woho wins the grand battle
into the world of kingdom hearts
say, cheese
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Encoding:draken jagers
binnenkort:monster allergy
ned's survival gids seizoen 2 en hamtaro
voltooid:medabots

Plaats reactie