Pokémon XD: Gale of Darkness

Praat hier over alle Pokémon Games.
Plaats reactie
Max
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1210
Lid geworden op: 07-10-2009 17:38

Pokémon XD: Gale of Darkness

Bericht door Max » 17-10-2009 18:14

Pokémon XD: Gale of Darkness is een videospel voor GameCube. In het spel heb je een eigen personage die een heel avontuur moet afwerken om alle Shadow Pokémon te bevrijden.

Afbeelding

Het verhaal begint met de introductie van Michael, de held van het verhaal. Michael ontmoet dan professor Kran, de baas van zijn moeder. Hij legt uit wat Shadow Pokémon zijn, dat zijn Pokémon waarvan hun harten kunstmatig werden gesloten. De criminele organisatie "Cipher" maakt ze en gebruikt ze voor hun kwaadaardige plannen. Krane stelt dan ook de "Snag Machine" voor. Deze machine kan Shadow Pokémon vangen zodat ze kunnen gezuiverd kunnen worden en hun hart kan worden geopend. Krane geeft dan de Snag Machine aan Michael zodat hij de Shadow Pokémon kan vangen. Hij geeft ook een speciale bril zodat Michael weet welke Pokémon een Shadow Pokémon is. Kort daarna wordt Krane ontvoerd door Cipher agenten. Michael probeert Krane te redden en Cipher te verslaan.

~Wikipedia
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 20-10-2009 19:12

Gave game, heb hem een paar keer gespeeld..
Hierin komt bonsly voor het eerst voor dacht ik.

Seviper
Beheerder
Beheerder
Berichten: 960
Lid geworden op: 12-10-2009 09:10

Bericht door Seviper » 21-10-2009 17:38

De game XD was inderdaad heel erg gaaf. Vooral het design van Lovrina :P, maar voor de rest, ik heb het verhaal rond de Shadow Pokémon altijd leuk en origineel gevonden, dus vandaar een echte aanrader.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Cold Trainer
Gym Leader
Gym Leader
Berichten: 715
Lid geworden op: 21-02-2010 14:58

Bericht door Cold Trainer » 12-07-2011 21:11

ik wou hem zoo graag hebben, eindelijk had ik hem
zag ik dat het eigenlijk wel hetzelfde is als colleseum
All Encodings: 1%

My encodings

Plaats reactie