Pokémon Pinball

Praat hier over alle Pokémon Games.
Plaats reactie
Max
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1210
Lid geworden op: 07-10-2009 17:38

Pokémon Pinball

Bericht door Max » 17-10-2009 18:35

Pokémon Pinball (ポケモンピンボール, Pokemon Pinbōru?) is een flipperkast spel gebaseerd op Pokémon Red en Blue. De bal is een Pokébal, en de meeste objecten zijn gerelateerd met Pokémon.

Afbeelding

Er zijn twee soorten flipperkasten in het spel: rood en blauw. Elke versie heeft zijn eigen details en gameplay elementen.

Elke flipperkast heeft verschillende "locaties" waarop je kunt spelen; verschillende locaties hebben verschillende Pokémon om te vangen.

"Catch mode" is een mode waarin je twee minuten krijgt om een Pokémon te vangen. Wanneer catch mode begint moet je de bumper zes keer raken. Elke slag onthult 1/6 van een foto van de Pokémon die je kan vangen. Wanneer de foto compleet is, verschijnt de Pokémon op de tafel die je vier keer moet raken met de Pokébal om het te vangen.

"Evolution Mode" is een mode waarin je twee minuten krijgt om een Pokémon in je Pokédex te kiezen en het probeert te evolueren naar een andere vorm. Dit is de enige manier om de geëvolueerde vorm in de Pokédex toe te voegen. Wanneer je een Pokémon gekozen hebt moet je vijf doelwitten raken, drie ervan hebben voorwerpen in zich die nodig zijn om je Pokémon te laten evolueren. Als je een doelwit met een voorwerp raakt verschijnt dat voorwerp op het veld en moet gevangen worden met de Pokébal. Wanneer je alle drie voorwerpen hebt verschijnt er een gat in het midden waarin je Pokémon in gaat om te evolueren. Per gevangen pokémon verdien je 1 pokébal die dan verschijnt op het slot-schermpje. Indien je een pokémon hebt geëvolueerd, verdien je 2 pokéballs Er zijn ook bonus-spellen die je pas kunt spelen nadat je 3 pokéballs verdiend hebt door ofwel 1 pokémon gevangen en geëvolueerd te hebben ofwel door 3 pokémon gevangen te hebben.

~Wikipedia
Afbeelding

Anubis4ever1
Encoder
Encoder
Berichten: 165
Lid geworden op: 29-11-2009 15:34

spel

Bericht door Anubis4ever1 » 06-12-2009 20:43

dit spel heb ik gehad op me,n gameboy advance maar ze hebben mene gameboy advanse en men heel spellekes gepikt

eeveemaster
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1253
Lid geworden op: 22-10-2009 20:56

Bericht door eeveemaster » 05-03-2010 20:49

het was best een leuk spel
Mijn Twitter: https://twitter.com/PineappleRobin
Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pineapplerobin/
Mijn Pokémon Go: 4446 5063 2321

Plaats reactie