[Nickelodeon] Avatar: The Legend of Korra

Praat hier over andere tv series en/of animes.
Agent-347
Moderator
Moderator
Berichten: 262
Lid geworden op: 23-01-2010 21:42

[Nickelodeon] Avatar: The Legend of Korra

Bericht door Agent-347 » 23-07-2010 12:41

Afbeelding
==> Pic van de nieuwe Avatarserie.
==> Klik hier voor groot plaatje (voor bureaubladachtergrond ofzo)



De laatste weken was er al gezien in de "copyright database" dat er een nieuwe Avatar tekenfilmreeks is toegevoegd..

Maar nu heeft Nickelodeon het bekend gemaakt: 2011 gaat het in première.
==> Ik verwacht Maart/April voor USA, en Zomer 2011 voor BeNeLux.

Waar gaat het verhaal over? Dat staat in het persbericht
“Mike and Bryan have imagined a compelling new story inspired by the Airbender mythology that they so brilliantly crafted when the TV series began,” Johnson said. “This new avatar is not only a girl, but also hot-headed, independent and ready to take on the world.”

The Legend of Korra takes place 70 years after the events of Avatar: The Last Airbender and follows the adventures of the Avatar after Aang – a passionate, rebellious, and fearless teenaged girl from the Southern Water Tribe named Korra. With three of the four elements under her belt (Earth, Water, and Fire), Korra seeks to master the final element, Air. Her quest leads her to the epicenter of the modern “Avatar” world, Republic City – a metropolis that is fueled by steampunk technology. It is a virtual melting pot where benders and non-benders from all nations live and thrive. However, Korra discovers that Republic City is plagued by crime as well as a growing anti-bending revolution that threatens to rip it apart. Under the tutelage of Aang’s son, Tenzin, Korra begins her airbending training while dealing with the dangers at large.

En voor wie dat niet begrijpt..
Hier mijn NL-versie (het is geen exacte vertaling, maar hoe "ik" het zou zeggen tegen iemand die ik ken):
Mike & Bryan bedachten een nieuw verhaal geïnspireerd door zen voorloper's Luchtnomade Mythologie dat zo goed liep in het begin van Avatar TLA.

De nieuwe Avatar is niet alleen een meisje, ze is ook onafhankelijk (en hot-headed) en helemaal klaar om de wereld aan te kunnen.


"The Legend of Korra" (De Legende van Korra) neemt 70 jaar plaats na Avatar De Legende Van Aang (Dat betekend dat Aang waarschijnlijk 81 is geworden, of 181..).
De nieuwe Avatar is een gepassioneerde, rebelleuze & onbevreesd meisje van de Zuiderwaterstam, dat rondgaat als een tiener onder de naam Korra.
Ze beheerst al Aarde, Water & Vuur.. En nu moet Korra een meester vinden voor het element Lucht.
En haar zoektocht leidt naar het epicentrum van de moderne Avatarwereld, Republic Center (Een metropolis dat volzit met steampunktechnologie.
Het is een virtuele glazen pot waar stuurders & niet-stuurders samenleven, en dit van alle naties...

Maar, Korra ontdekt een dreigend gevaar dat de samenleving zou kunnen splitten:
- Zowel doordat de metropolis geplaagd is door misdaden.
- Zowel doordat een anti-stuur revolutie steeds groter wordt.

Onder de leerkunsten van Aang zijn zoon (waarschijnlijk een jaar of 50 à 60 dan...), Tenzin zal Korra het element lucht leren beheersen.. Terwijl ze ondertussen het grote dreigende gevaar moet tegenhouden.



Bespreek de nieuwe Avatarreeks hier!
Afbeelding

Rieuwert
Trainer
Trainer
Berichten: 257
Lid geworden op: 11-05-2010 11:49

Bericht door Rieuwert » 23-07-2010 12:49

Super Super Super!!!!! :D

Seviper
Beheerder
Beheerder
Berichten: 960
Lid geworden op: 12-10-2009 09:10

Bericht door Seviper » 23-07-2010 13:49

Interessant. Ik had dit eigenlijk niet verwacht, maar het klinkt echt interessant. Ik hoop toch dat de oude cast, hoe oud ze nu ook mogen wezen dan, toch op de één of andere manier een cameo maakt. Maar dat zien we dan wel.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Dylan
Moderator
Moderator
Berichten: 278
Lid geworden op: 21-10-2009 15:37

Bericht door Dylan » 23-07-2010 13:54

Ik had et wel verwacht, want het verhaal met aang was/is egt een groot succes. En ik hoop idd ook dat de oude cast ook af en toe terug komt.
Maar egt super dat er een nieuw seizoen komt :D
Afbeelding

eeveemaster
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1253
Lid geworden op: 22-10-2009 20:56

Bericht door eeveemaster » 23-07-2010 18:26

ik kan ni meer wachten, eindelijk nog een avatar reeks.
Mijn Twitter: https://twitter.com/PineappleRobin
Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pineapplerobin/
Mijn Pokémon Go: 4446 5063 2321

Jorpor
Ondertitelaar
Ondertitelaar
Berichten: 361
Lid geworden op: 29-10-2009 20:49

Bericht door Jorpor » 23-07-2010 18:32

Hier heb ik van gedroomd.
Niet verder melken met Aang, maar lekker verder gaan met een nieuw verhaal.
Ik kan niet wachten!

Rik-S11
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 373
Lid geworden op: 15-12-2009 10:48

Bericht door Rik-S11 » 23-07-2010 21:10

Ik ga het echt kijken.
Hier staat nog niks bijzonders. Als ik iets speciaals te vertellen heb, kun je dat hier misschien wel lezen.

Dylan
Moderator
Moderator
Berichten: 278
Lid geworden op: 21-10-2009 15:37

Bericht door Dylan » 23-07-2010 21:21

me 2, ben sowieso een grote Avatar fan :)
Afbeelding

Max
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1210
Lid geworden op: 07-10-2009 17:38

Bericht door Max » 24-07-2010 11:01

Jorpor schreef:Hier heb ik van gedroomd.
Jij droomt over avatar? :roll:
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 01-08-2010 16:35

Ik ga zeker weten naar kijken! :D

Plaats reactie