Shin Chan

Praat hier over andere tv series en/of animes.
eeveemaster
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1253
Lid geworden op: 22-10-2009 20:56

Bericht door eeveemaster » 03-03-2012 11:58

In Belgie was het op vtm of kanaal 2 (ben ni meer zeker).
Mijn Twitter: https://twitter.com/PineappleRobin
Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pineapplerobin/
Mijn Pokémon Go: 4446 5063 2321

ward
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1217
Lid geworden op: 17-08-2011 00:26

Bericht door ward » 03-03-2012 12:37

Ik denk niet dat ze vroeger op TamTam chin chan uitzonden xd.
En ik denk ook eerlijk gezegd niet op vroegere kanaal 2.
Afbeelding

Afbeelding

Kevin13
Encoder
Encoder
Berichten: 544
Lid geworden op: 26-07-2010 17:16

Bericht door Kevin13 » 03-03-2012 12:50

Super Saiyan schreef:
ward schreef:Waar wordt dat probramma uitgezonden eigenlijk, ik heb het nog nergens gezien, messchien was het vroeger op tv maar nooit aangeslagen. Ik vind er weinig over terug. De meesten kennen het niet.
Zoals animaniacsfan03 al zei, het liep echt jaren terug op Fox Kids en later nog op Jetix. Ik denk dat het zo rond 2003 was dat de serie begon. Ik kan me herinneren dat de serie anders vrij populair was, in ieder geval wel onder mij en m'n vrienden en ik denk dat mensen van mijn leeftijd zich allemaal Shin Chan nog wel kunnen herinneren. Op een gegeven moment kreeg je zelfs dvd's bij je boodschappen geloof ik. :P
Dat klopt inderdaad, ik kan het me ook nog goed herinneren. Bij Super de Boer kon je inderdaad van die DVD's krijgen bij boodschappen, in van die vierkante hoesjes. :D
Afbeelding

Animaniacsfan03
Verbannen
Berichten: 415
Lid geworden op: 27-12-2009 12:26

Bericht door Animaniacsfan03 » 03-03-2012 15:33

Kevin13 schreef:
Super Saiyan schreef:
ward schreef:Waar wordt dat probramma uitgezonden eigenlijk, ik heb het nog nergens gezien, messchien was het vroeger op tv maar nooit aangeslagen. Ik vind er weinig over terug. De meesten kennen het niet.
Zoals animaniacsfan03 al zei, het liep echt jaren terug op Fox Kids en later nog op Jetix. Ik denk dat het zo rond 2003 was dat de serie begon. Ik kan me herinneren dat de serie anders vrij populair was, in ieder geval wel onder mij en m'n vrienden en ik denk dat mensen van mijn leeftijd zich allemaal Shin Chan nog wel kunnen herinneren. Op een gegeven moment kreeg je zelfs dvd's bij je boodschappen geloof ik. :P
Dat klopt inderdaad, ik kan het me ook nog goed herinneren. Bij Super de Boer kon je inderdaad van die DVD's krijgen bij boodschappen, in van die vierkante hoesjes. :D

Die heb ik nog 1 gehad! Mam is koopverslaafd :D

Ben hem helaas verloren in de loop der tijd.
Iggy Arbuckle: Het varkentje dat strijd voor de natuur!

Richardshamaan
Trainer
Trainer
Berichten: 267
Lid geworden op: 25-03-2011 20:19

Bericht door Richardshamaan » 03-03-2012 15:44

Kan iemand mij een link pm'en naar een site waar ik shin chan english dub kan kijken en/of crayon shin chan english dub

Animaniacsfan03
Verbannen
Berichten: 415
Lid geworden op: 27-12-2009 12:26

Bericht door Animaniacsfan03 » 06-05-2012 18:39

Gestuurd. Ik vind de Engelse Funimation zelf niet grappig. Ik heb zelfs een enge episode gezien,waarin een knuffelkonijn tot leven kwam en kwaadaardig werd. Klinkt grappig,was het niet. Wij kregen gelukkig de Britse Shin Chan,kindvriendelijker - Hoewel,deze teksten ben ik tegengekomen:
Heeft u ervaring met de auto? - Ja,mijn man was laatst hit*** en toen reed ik de auto achter.
Shin Chan wat is er? Die man is p****s,hij wil zo graag dit vieze boekje lezen! - (Hopelijk begrijpen jullie de woorden). Ook de intro was erg leuk. Echt een meezinger :)
Iggy Arbuckle: Het varkentje dat strijd voor de natuur!

Venusaur
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 304
Lid geworden op: 01-02-2012 23:04

Bericht door Venusaur » 06-05-2012 20:46

Ik heb ChinChan gisteren op mijn pc nog gekeken xd
Afbeelding
Afbeelding

sandor100
Verbannen
Berichten: 316
Lid geworden op: 28-08-2011 11:34

Bericht door sandor100 » 06-05-2012 20:53

Animaniacsfan03 schreef:Gestuurd. Ik vind de Engelse Funimation zelf niet grappig. Ik heb zelfs een enge episode gezien,waarin een knuffelkonijn tot leven kwam en kwaadaardig werd. Klinkt grappig,was het niet. Wij kregen gelukkig de Britse Shin Chan,kindvriendelijker - Hoewel,deze teksten ben ik tegengekomen:
Heeft u ervaring met de auto? - Ja,mijn man was laatst hit*** en toen reed ik de auto achter.
Shin Chan wat is er? Die man is p****s,hij wil zo graag dit vieze boekje lezen! - (Hopelijk begrijpen jullie de woorden). Ook de intro was erg leuk. Echt een meezinger :)
wat bedoel je daar precies mee. Ik snap niet wat je daarmee bedoeld

ward
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1217
Lid geworden op: 17-08-2011 00:26

Bericht door ward » 06-05-2012 21:16

Lol, ik in feite ook niet.
Afbeelding

Afbeelding

Djoow
Beginner
Beginner
Berichten: 29
Lid geworden op: 12-05-2012 22:23

Bericht door Djoow » 15-05-2012 18:07

Vroeger was ik als klein kind er dol gek op. Maar mijn ouders vonden het geen leuke serie en ik mocht er nooit naar kijken. Want elke keer dat ik dat keek deed ik werkelijk alles na! Zelfs dat gedeelte dat Chin zijn kont schud voor zijn kleine zusje! xD
Afbeelding

A friend is someone who makes you smlie,
And makes you forget the bad times for a while.
A fiend is someone to who you can say:
I love you in a very special way!
Mijn vriendje is Steal

Plaats reactie