Shin Chan

Praat hier over andere tv series en/of animes.
Animaniacsfan03
Verbannen
Berichten: 415
Lid geworden op: 27-12-2009 12:26

Bericht door Animaniacsfan03 » 16-05-2012 17:31

Djoow schreef:Vroeger was ik als klein kind er dol gek op. Maar mijn ouders vonden het geen leuke serie en ik mocht er nooit naar kijken. Want elke keer dat ik dat keek deed ik werkelijk alles na! Zelfs dat gedeelte dat Chin zijn kont schud voor zijn kleine zusje! xD
Haha,mede daarom is het ook van tv af gehaald. Op gegeven moment zaten er kinderen van groep 2 het na te doen.
Iggy Arbuckle: Het varkentje dat strijd voor de natuur!

RennyRocket
Ontdekker
Ontdekker
Berichten: 53
Lid geworden op: 18-04-2012 11:41

Bericht door RennyRocket » 02-07-2012 14:00

Ik kwam pas bij de kringloop 2 dvd's van Shin Chan tegen, heb ze gekocht omdat ik er altijd wel om kon lachen. Maar mijn kinderen (van 9 en 5 ) mogen er niet naar kijken.
Ik snap dat het in Japan 18+ was. Van origine, dan. Vind er in de Nederlandse versie ook behoorlijk wat seksueel getinte opmerkingen tussen zitten, daarom heb ik maar zelf het label 12+ erop geplakt. Hoewel ze het best grappig zouden vinden, mijn zoontje zou zeker alles na gaan doen, dan maak ik vast geen goede beurt op het schoolplein hahaha :lol:
Bram je was de beste. Gelukkig kunnen we je nog horen.. Rust zacht.

Jord
Berichten: 4
Lid geworden op: 20-08-2012 10:56

Bericht door Jord » 20-08-2012 11:02

RennyRocket schreef:Ik kwam pas bij de kringloop 2 dvd's van Shin Chan tegen, heb ze gekocht omdat ik er altijd wel om kon lachen. Maar mijn kinderen (van 9 en 5 ) mogen er niet naar kijken.
Ik snap dat het in Japan 18+ was. Van origine, dan. Vind er in de Nederlandse versie ook behoorlijk wat seksueel getinte opmerkingen tussen zitten, daarom heb ik maar zelf het label 12+ erop geplakt. Hoewel ze het best grappig zouden vinden, mijn zoontje zou zeker alles na gaan doen, dan maak ik vast geen goede beurt op het schoolplein hahaha :lol:
Ik kijk het op youtube beetje grof maarja haha

Plaats reactie