[Nickelodeon] Victorious gecanceled

Praat hier over andere tv series en/of animes.
Plaats reactie
Anja2
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 361
Lid geworden op: 10-01-2010 09:03

[Nickelodeon] Victorious gecanceled

Bericht door Anja2 » 20-08-2012 20:45

Het is waar, na het einde van iCarly, stopt Victorious al na de 15e aflevering van Seizoen 3. De reden, is volgens mij, onbekend. Fans (inclusief ik) zijn boos. Dit is wat producer Dan Schneider erover zei:
I would love to have made more than 60 of Victorious, but that's how it usually goes. I know that some of you are upset and angry - and while I feel terrible about that, I'm also flattered by it. But I ask that you please not be angry with Victoria, or Leon, Liz, Ariana, Avan or ANY of the Victorious cast members or staff. They all wanted Victorious to continue - so did I.
Waarneer Victorious' laatste aflevering de lucht ingaat, is voor alsnog onbekend.

Victoria's reactie (Bob Tiger Beat)
When we heard that Victorious was canceled, we were definitely shocked – and we weren’t alone. When we talked to Victoria Justice yesterday about the moment she heard the show was over, she spilled that she was even more shocked than fans.

“I was definitely shocked when I found out,” she told us. “I had heard from Daniella and Monique was texting me, and I didn’t believe her at first. I didn’t think it was real. But then I called my mom and she was like, ‘no, it’s true. They canceled the show.’ So I was definitely shocked and surprised.”

Even though the news came out of nowhere for Vic and the cast, she’s still looking to the bright side for the future.

“We’re all getting older and I think we all want to kind of move on,” Vic added. “I’m 19 now and I’m obviously extremely grateful for the experience. It’s opened up a lot of doors for me and I had an amazing time and made some great friends and some awesome memories. It’s a time of my life that I’ll always remember and always be happy that I got to experience it. “

Nickimon <33
Let the game, game begin! #widm

dannyphantom
Advanced
Advanced
Berichten: 97
Lid geworden op: 06-08-2012 09:47

Bericht door dannyphantom » 20-08-2012 23:07

De reden is Nickelodeon vindt het genoeg afleveringen van Victorious. Daarbij niet veel real-life series krijgen meer dan 60 afleveringen, met uitzonderingen waaronder iCarly


PS Victorious i niet gecanceld, Nickelodeon zei dat de serie waarschijnlijk nog jaren uitgezonden blijft worden, net als iCarly.

Anja2
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 361
Lid geworden op: 10-01-2010 09:03

Bericht door Anja2 » 20-08-2012 23:21

dannyphantom schreef: PS Victorious i niet gecanceld, Nickelodeon zei dat de serie waarschijnlijk nog jaren uitgezonden blijft worden, net als iCarly.
Victorious is gecanceled, wat betekent geen nieuwe afleveringen meer. Ik heb het niet gecanceled genoemd maar Nick zelf. :wink:
Nickimon <33
Let the game, game begin! #widm

dannyphantom
Advanced
Advanced
Berichten: 97
Lid geworden op: 06-08-2012 09:47

Bericht door dannyphantom » 21-08-2012 22:51

Anja2 schreef:
dannyphantom schreef: PS Victorious i niet gecanceld, Nickelodeon zei dat de serie waarschijnlijk nog jaren uitgezonden blijft worden, net als iCarly.
Victorious is gecanceled, wat betekent geen nieuwe afleveringen meer. Ik heb het niet gecanceled genoemd maar Nick zelf. :wink:
Lees dit maar, bron TeenNL

DanWarp heeft op zijn blog gezet dat ze 15 nieuwe afleveringen hebben gefilmd voor Victorious.

Helaas zullen dit de laatste 15 zijn.

De show is niet gecancelled, Nickelodeon vind het gewoon "genoeg geweest", net als bij Drake and Josh en Zoey 101. De meeste Nick live-action series halen niet meer dan 60 afleveringen (uitzonderingen zijn natuurlijk iCarly en All That)

Het is natuurlijk heel jammer dat het gaat eindigen (en iCarly natuurlijk), maar je weet al dat er de twee spin-offs komen dus misschien brengt dat verlichting.

(Dan heeft gezegd dat het einde van Victorious niets heeft te maken met dat Sam & Cat en Gibby straks komen)

Seviper
Beheerder
Beheerder
Berichten: 960
Lid geworden op: 12-10-2009 09:10

Bericht door Seviper » 21-08-2012 23:15

Dan nog vind ik het niet netjes van Nickelodeon. Geef ze dan de kans om een eind te schrijven. Als het waar is dat de laatste 15 afleveringen zijn opgenomen en dat ze dan toen nog niet wisten dat ze moesten stoppen, dan zal het einde gewoon een afbraak zijn, geen afsluiting, maar gewoon een aflevering die in een andere zou kunnen overgaan.

Ik moet bekennen, ik snap de set van Nickelodeon totaal niet! iCarly was hun best seller, maar naar mijn weten zat Victorious er niet zo ver achter vandaan. Waarom zou je jezelf een dolk in je rug steken, als de serie (naar mijn weten) nog zo goed loopt.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Nick1416
Ontdekker
Ontdekker
Berichten: 73
Lid geworden op: 31-07-2012 18:33

Bericht door Nick1416 » 22-08-2012 17:57

Seviper schreef:Dan nog vind ik het niet netjes van Nickelodeon. Geef ze dan de kans om een eind te schrijven. Als het waar is dat de laatste 15 afleveringen zijn opgenomen en dat ze dan toen nog niet wisten dat ze moesten stoppen, dan zal het einde gewoon een afbraak zijn, geen afsluiting, maar gewoon een aflevering die in een andere zou kunnen overgaan.

Ik moet bekennen, ik snap de set van Nickelodeon totaal niet! iCarly was hun best seller, maar naar mijn weten zat Victorious er niet zo ver achter vandaan. Waarom zou je jezelf een dolk in je rug steken, als de serie (naar mijn weten) nog zo goed loopt.
Ik ben het helemaal met je eens Seviper maar misschien willen ze plaats maken voor nieuwe series en denken ze dat ze daar meer hits mee gaan scoren?!
Afbeelding

Anja2
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 361
Lid geworden op: 10-01-2010 09:03

Bericht door Anja2 » 22-08-2012 20:44

Seviper schreef:Dan nog vind ik het niet netjes van Nickelodeon. Geef ze dan de kans om een eind te schrijven. Als het waar is dat de laatste 15 afleveringen zijn opgenomen en dat ze dan toen nog niet wisten dat ze moesten stoppen, dan zal het einde gewoon een afbraak zijn, geen afsluiting, maar gewoon een aflevering die in een andere zou kunnen overgaan.

Ik moet bekennen, ik snap de set van Nickelodeon totaal niet! iCarly was hun best seller, maar naar mijn weten zat Victorious er niet zo ver achter vandaan. Waarom zou je jezelf een dolk in je rug steken, als de serie (naar mijn weten) nog zo goed loopt.
Dat is precies de reden waarom ik (en vele andere fans) boos zijn. Ik snap er ook niks van, maar ja... als Nick dat wil... Dan kan er dan weinig tegen doen. Maar, ik ben wel benieuwd naar de serie Sam & Cat. Wie weet komt de rest wel eens een keer als guest-star. Who knows? :wink:
Nickimon <33
Let the game, game begin! #widm

kwikjealex
Berichten: 8
Lid geworden op: 05-01-2012 14:09

Bericht door kwikjealex » 02-09-2012 14:31

Seviper schreef:Dan nog vind ik het niet netjes van Nickelodeon. Geef ze dan de kans om een eind te schrijven. Als het waar is dat de laatste 15 afleveringen zijn opgenomen en dat ze dan toen nog niet wisten dat ze moesten stoppen, dan zal het einde gewoon een afbraak zijn, geen afsluiting, maar gewoon een aflevering die in een andere zou kunnen overgaan.

Ik moet bekennen, ik snap de set van Nickelodeon totaal niet! iCarly was hun best seller, maar naar mijn weten zat Victorious er niet zo ver achter vandaan. Waarom zou je jezelf een dolk in je rug steken, als de serie (naar mijn weten) nog zo goed loopt.
Zover ik weet heeft Dan zelf er voor gekozen om ICaly te stoppen, wat opzich niet zo raar is, want als je het laatste seizoen kijkt slaat het plot nergens meer op (niet dat het niet grappig meer is, maar het verhaal is flut).
Zodoende is het ook te begrijpen dat hij zijn show niet wil uitmelken met nog meer slechte verhaallijnen tot dat de waardering daalt en de show niet meer als een goede show word herinnerd (zo amen).

Van Victorious kan niemand het volgens mij begrijpen, aangezien dit mij een prima opvolger leek voor ICarly (kijkcijfers verschillen vaak maar een half miljoen in US).
Maar het is met veel shows op kinderzenders, Nick gaat vaak tot de 60/65, Disney Channel tot de 50/60 (met uitzonderingen daargelaten).
Waarom is mij altijd een raadsel gebleven?

Anja2
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 361
Lid geworden op: 10-01-2010 09:03

Bericht door Anja2 » 08-09-2012 11:15

kwikjealex schreef: Van Victorious kan niemand het volgens mij begrijpen, aangezien dit mij een prima opvolger leek voor ICarly (kijkcijfers verschillen vaak maar een half miljoen in US)
Precies! Victorious is in Amerika in het algemeen, populairder dan iCarly. Dus het is oprecht heel jammer dat Victorious nu ook stopt.
Nickimon <33
Let the game, game begin! #widm

Plaats reactie