Beyond Good and Evil

Praat over je favoriete games.
Plaats reactie
Anja2
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 361
Lid geworden op: 10-01-2010 09:03

Beyond Good and Evil

Bericht door Anja2 » 27-09-2011 21:01

Beyond Good and Evil
Afbeelding Dit is echt een heel geweldig spel van Ubisoft, de sequel staat op laag pitje in de maak máár ze zijn er mee bezig. Plot: ''De oorlog met de Domz (Monsters) heeft nu ook Hillys bereikt. Nadat de vuurtoren, de thuisplaats van de weeskinderen en Jade en Pey'j, werd aangevallen door de Domz wordt al vrij snel duidelijk dat de Alpha Sections niet echt bezig zijn met het beschermen dan de Hillians aangezien ze pas NA het alarm arriveerde. Jade moet een situatie test door staan van Hahn, de leider van de rebellengroep het Iris Network. Waarneer Jade's oom Pey'j in de fabriek wordt ontvoerd terwijl ze alleen op pad was, vindt ze ''Double H'' een agent van het IRIS Network die tijdens zijn reportage op mysterieze wijze verdwenen was. Samen met ''Double H'' en het IRIS network team moet ze er alles op alles zetten om haar geliefde Oom terug te vinden en deze oorlog te stoppen.'' Ik heb dit spel als 8 jarige zelf ook gespeeld, ik durfde nooit verder dan de Fabriek want de ''Reaper'' die je tijdens het spel tegenkomt maakte me toen bang XD Wel was ik zelf dol op het spel, mn broer en ik speelde het bijna de hele dag :P
Nickimon <33
Let the game, game begin! #widm

Jorpor
Ondertitelaar
Ondertitelaar
Berichten: 361
Lid geworden op: 29-10-2009 20:49

Bericht door Jorpor » 27-09-2011 21:04

Heb de demo gespeeld op de PS3, maar ik zag mezelf het spel niet uitspelen.
Het had wel wat, maar toch niets voor mij. Maar dat is onderhand bijna een jaar geleden.
Misschien binnenkort nog maar eens proberen :)

Plaats reactie