[Disney Channel] Mei/Juni 2011

Praat hier over het laatste nieuws buiten de Pokémon wereld.
Agent-347
Moderator
Moderator
Berichten: 262
Lid geworden op: 23-01-2010 21:42

Bericht door Agent-347 » 15-06-2011 22:24

Niks persoonlijks, slotje omdat IK nu vrijdag of zaterdag een zomertopic maak.
(Dus jullie weten het! Ik doe Nickelodeon & Disney Channel topic zeker!)

Niet egoïstisch bedoelt, maar ik heb bijvoorbeeld al een balk en een lay-out klaarliggen.. XD
En ik wil niet de moeite voor niks doen!
deempjeex schreef:
Kikker_v11 schreef: EDIT: Agent-327, jij wou dit toch niet posten he? Sorry dan :s
Het is Agent-347 .. :P En Hoezo jij mag dit toch gewoon posten? Ookal was Agent dat van plan misschien als jij niet wist dat hij het van plan was wat maakt het dan uit. ;)
Ik heb liever dat mensen mij nieuws PM'n. ;)

Maar ik heb mail verzonden naar Disney Channel, en ook wat Kikker_v11 zei inbegrepen in het zomertopic..
Ik ga men zus vragen om de fotocamera, denk ik. :P

@Kikker_v11: Normaal check ik elke dag op nieuws, deze zag ik door examens over het hoofd.. Bedankt om te zeggen..

@Deempjeex: Nja, ik weet dat je boos bent om dat Phineas & Ferb topic, maar ik wil geen foute informatie laten verspreiden, dat heb ik al uitgelegd. ;) En Kikker_v11 weet dat ik graag Disney Channel & Nickelodeon nieuws zelf breng, maar de feiten kloppen en het is goed neergebracht, dus geen probleem (deze keer :P). :P


Dus zoals ik zei: ik maak Disney Channel Zomer 2011 topic aan, en waarschijnlijk ook Nickelodeon Zomer 2011, maar ik zie wel wat ik kan vangen van nieuws. :)
Cartoon Network Zomer 2011 doet Kikker_v11, omdat ik die zender toch niet meer heb. :)

En om het duidelijk te maken, ik sluit dit topic af.. Er verandert normaal toch niks meer aan de gids tot 1 juli. :) Reactie hierop kan via PM. :)
Alvast bedankt voor jullie begrip. :)
Afbeelding

Plaats reactie