Cartoon Network Poll - Welke toon moet terug op tv?

Praat hier over het laatste nieuws buiten de Pokémon wereld.
Kikker_v11
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 335
Lid geworden op: 19-06-2010 13:42

Bericht door Kikker_v11 » 14-08-2011 10:20

Kwam Dastardly and Muttley ook in het Nederlands?

Net zoiets als Mike, Lu & Og was trouwens Yogi Bear, dat wou ik ook altijd eens zien op Cartoon Network maar ik zag het nooit.

Vroeger keek ik altijd zondagmiddag voor ik naar mijn grootouders ging (ookal hadden zij de zender ook) naar Cartoon Network.

Trouwens: ik heb inderdaad vandaag een antwoord gekregen. Ze hadden toegegeven dat de poll is voor te zien wat de kijkers terug willen zien, maar ze hebben niets gezegd over Sheep in the big city. Waarschijnlijk omdat ze niet wouden dat ik zou afkomen met ''Waarom wel SITBG en niet Time Squad??!!'' ofzo, maar dat betekend dus dat ze waarschijnlijk niet allemaal terugkomen. Het is wel duidelijk dat ze nog niet precies weten op welk uur ze de oude series terug gaan uitzenden.

Wil je weten of een van de overige 4 series terugkomt, stuur dan een mailtje dus naar contact@cartoonnetwork.nl

--

Camp Lazlo is er in september nog steeds af (Maar komt op Z@pp), en in september blijven ze The New Scooby Doo Movies en The Life and Times of Juniper Lee uitzenden. Ook komt er nog een derde oude serie terug bij: Time Squad! Van maandag tot vrijdag om 18u00!! :D

EDIT: Total Drama gaat er vanaf 5 september voor een tijdje af, tenzij het 's nachts komt. Fans, geniet dus nog van de laatste herhalingen van maandag tot vrijdag om 18u00!!
Afbeelding

Plaats reactie