Nieuw seizoen voor De Club van Sinterklaas in 2011?

Praat hier over het laatste nieuws buiten de Pokémon wereld.
Kevin13
Encoder
Encoder
Berichten: 544
Lid geworden op: 26-07-2010 17:16

Bericht door Kevin13 » 22-08-2011 13:09

Thbioo schreef:Ze kunnen het gebied even afzetten?
Dat kan, maar zoals Ester zegt, haar moeder heeft ze gezien dus waarom kleine kinderen dan niet?
Afbeelding

Thbioo
Advanced
Advanced
Berichten: 92
Lid geworden op: 04-11-2010 19:07

Bericht door Thbioo » 22-08-2011 13:50

Zou het niet weten, maar zou je willen stoppen met onnodig te quoten.
Het bericht waar je op reageert staat altijd gewoon boven je.

Kevin13
Encoder
Encoder
Berichten: 544
Lid geworden op: 26-07-2010 17:16

Bericht door Kevin13 » 22-08-2011 14:06

Thbioo schreef:Zou het niet weten, maar zou je willen stoppen met onnodig te quoten.
Het bericht waar je op reageert staat altijd gewoon boven je.
Nou en, ik quote toch waarop ik reageer? Volgens mij maakt het niet uit of het bericht boven je staat of verder terug.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik hou jullie op de hoogte als er een officieel bericht verschijnt. :wink:
Afbeelding

Jodyza
Beheerder
Beheerder
Berichten: 646
Lid geworden op: 04-02-2010 19:36

Bericht door Jodyza » 22-08-2011 14:34

Quoten zou je het beste kunnen doen als er al andere mensen hebben gepost en je wilt reageren op een bericht dat verder terug staat. Het topic wordt anders onnodig lang door de dubbele berichten.

Als je gewoon op het bericht erboven wilt reageren dan kun je beter niet quoten.

---

Nu maar even weer ontopic ;)

Kevin13
Encoder
Encoder
Berichten: 544
Lid geworden op: 26-07-2010 17:16

Bericht door Kevin13 » 27-08-2011 14:29

Jodyza schreef:Quoten zou je het beste kunnen doen als er al andere mensen hebben gepost en je wilt reageren op een bericht dat verder terug staat. Het topic wordt anders onnodig lang door de dubbele berichten.

Als je gewoon op het bericht erboven wilt reageren dan kun je beter niet quoten.
Jullie hebben gelijk Thbio en Jodyza, bedankt voor de tip. En nu quote ik dit omdat ik nog meer ga schrijven in dit bericht. XD

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zoals ik in mijn vorige bericht schreef, zou ik jullie op de hoogte houden. Echter is er minder goed nieuws, ook dit jaar wordt er geen nieuwe serie gemaakt.
Er is al een officiële bevestiging geweest, en dit staat op Wikipedia:
In 2011 komt er ook wederom geen nieuwe serie van De Club van Sinterklaas. Dit is het 2de jaar op rij dat er een herhaling komt. Wel komt er een nieuwe editie van Het Club van Sinterklaas Feest. Of dat met de pieten van 2009 zal gehouden worden en Coole Piet. Dat is nog maar de vraag. RTL heeft dit nog niet bevestigd, maar Mediablogger en IDTV konden het al wel bevestigen.

Hoofdrollen: Bram van der Vlugt (Sinterklaas), Beryl van Praag (Testpiet), Tim de Zwart (Hoge Hoogte Piet), Piet van der Pas (Profpiet), Wim Schluter (Muziekpiet), Harold Verwoert (Coole Piet), Hugo Konings (Weetnietwatpiet/Hokuspokuspiet), Henry van Loon (Acrobaatpiet), Titus Boonstra (Hulppiet), Peter de Gelder (Kleurpiet), Michel Sluysmans (Felix), Leo Hogenboom (Butler Hector).
Een herhaling van De Club van Sinterklaas & De Speelgoeddief dus. Erg jammer, vind ik zelf. :(

Wat vinden jullie? Praat er over! :wink:
Afbeelding

Anja2
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 361
Lid geworden op: 10-01-2010 09:03

Bericht door Anja2 » 27-08-2011 17:57

Die kinderen zullen wel denken, ''hé? maar deze was toch al geweest?'' Zelf vind ik het ook best jammer, het is een heel succesvolle serie. Hopelijk vinden ze gauw een nieuwe sponsor voor 2012...
Nickimon <33
Let the game, game begin! #widm

Kevin13
Encoder
Encoder
Berichten: 544
Lid geworden op: 26-07-2010 17:16

Bericht door Kevin13 » 27-08-2011 18:35

Anja2 schreef:Die kinderen zullen wel denken, ''hé? maar deze was toch al geweest?'' Zelf vind ik het ook best jammer, het is een heel succesvolle serie. Hopelijk vinden ze gauw een nieuwe sponsor voor 2012...
Ik vind het ook jammer, want nu zijn er dus al twee herhalingen terwijl het een leuke serie is. Dit bericht staat op Mediablogger:
Helaas, ook voor dit jaar lijkt er niet genoeg geld bij elkaar te zijn gekregen om de camera’s De Club van Sinterklaas te laten volgen. Er zal dit jaar opnieuw een herhaling te zien zijn van een eerder uitgezonden seizoen. Dat meldt producent IDTV aan Mediablogger.nl. Het is niet voor het eerst dat dit gebeurd, vorig jaar nam RTL ook al dit besluit, tot grote spijt bij vele ouders. Blijkbaar lijkt RTL hier geen boodschap aan te hebben en zorgt ervoor dat er opnieuw uitleg verschuldigd is bij de kleinere onder ons.
Ouders kunnen dus weer iets verzinnen. Haha. :wink:
Afbeelding

Anja2
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 361
Lid geworden op: 10-01-2010 09:03

Bericht door Anja2 » 27-08-2011 18:47

Ja maar dat is dus niet eerlijk. maar goed, het is niet anders. Hopelijk volgend jaar beter! Ben wel benieuwd naar de film van dit jaar, als die komt.
Nickimon <33
Let the game, game begin! #widm

Kevin13
Encoder
Encoder
Berichten: 544
Lid geworden op: 26-07-2010 17:16

Bericht door Kevin13 » 27-08-2011 20:13

Anja2 schreef:Ja maar dat is dus niet eerlijk. maar goed, het is niet anders. Hopelijk volgend jaar beter! Ben wel benieuwd naar de film van dit jaar, als die komt.
Het is ook niet eerlijk, erg jammer voor de kleintjes. :(

Wel komt er een nieuwe editie van Het Club van Sinterklaas Feest, en natuurlijk de film Sinterklaas en het Raadsel van 5 December! :D

Zie hier de trailer:
Afbeelding

Anja2
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 361
Lid geworden op: 10-01-2010 09:03

Bericht door Anja2 » 27-08-2011 22:16

Oh joepie.... Ralf Mackenbach EN Gerard Joling? >.<
Dubbel zo erg xd Nou ja... kan niet wachten :P
Nickimon <33
Let the game, game begin! #widm

Plaats reactie