The Voice of Holland Seizoen 2 ''One Thousand Voices''

Praat hier over het laatste nieuws buiten de Pokémon wereld.
Thbioo
Advanced
Advanced
Berichten: 92
Lid geworden op: 04-11-2010 19:07

Bericht door Thbioo » 01-10-2011 22:56

deempjeex schreef:Tsja, zo kan je denken maar als ik en die vele andere mensen niet meer zouden betalen voor downloaden, zou de hele muziek industrie instorten!
Geld betalen voor downloaden vind ik gewoon onzin. Betalen voor een dvd of cd vind ik wel gewoon goed. Nja meningen verschillen he.

Anja2
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 361
Lid geworden op: 10-01-2010 09:03

Bericht door Anja2 » 14-10-2011 19:29

Jaa het is er weer tijd voor!!! Vrijdag avond, tijd voor weekend. En als goed begin van een mooie vakantie.. The Voice of Holland :D :D Heb er weer zin in! Voor de rest van de avond ben ik met mijn gedacht bij Nick en Simon, de 3JS, Acda & de Munnik, en Pearl Jozefzoon en hoop dat ze een te gek tweede optreden geef in Symphonica in Rosso!! En morgen... En zondag... :P
Nickimon <33
Let the game, game begin! #widm

Anja2
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 361
Lid geworden op: 10-01-2010 09:03

Bericht door Anja2 » 22-10-2011 17:00

Geen idee HOE het kan, maar telkens als er meerdere stoelen zijn omgedraaid en iemand moet kiezen zeg ik bijv. dat hij/zij Roel kiest en dan kiest hij/zij Roel ook nog XD Dat had ik gister avond de hélé tijd, mn moeder werd er gek van :lol: Ervaring met vorig jaar denk ik :P
Nickimon <33
Let the game, game begin! #widm

Anja2
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 361
Lid geworden op: 10-01-2010 09:03

Bericht door Anja2 » 18-11-2011 22:44

Jaaaaa Nick en Simon, en Angela Groothuizen zijn klaar voor de Battles. Ik kneep hem wel even hoor, Charly en Chris zijn mijn favoriet en voornamelijk ook publieks favoriet. Dat Angela Milan weg stuurde vond ik zonde, maar Fenneke struikelde ook al, dat had ik al gedacht. Volgende week Marco en VanVelzen en daarna De aller eerste Live Shows!!! Let's get ready for the laaaaasttt baaattlllleeeee XDDD
Nickimon <33
Let the game, game begin! #widm

Plaats reactie