Nationaal Song Festival 2012

Praat hier over het laatste nieuws buiten de Pokémon wereld.
John
Advanced
Advanced
Berichten: 85
Lid geworden op: 19-04-2012 20:49

Bericht door John » 28-05-2012 14:26

Als je een artiest stuurt met een dijk van een stem dan haal je top 5, kijk maar naar albanie dit jaar. Is het een orginele act dan scoor je ook top 5, kijk maar naar Rusland en de omaatjes. En als alles klopt zowel de zang als de act dan win je, zie Zweden.

Albanië:


Rusland:


Zweden:

's Werelds enige echte Gardenia fan!

Lid van de anti-spambrigade

PokeChar meeting was super! Next time I will be there too! :D

Afbeelding

Super Saiyan
Encoder
Encoder
Berichten: 95
Lid geworden op: 21-10-2009 12:44

Bericht door Super Saiyan » 28-05-2012 14:52

John schreef:Duitsland doet sinds 2010 een ander concept, een talenten jacht en de in de finale krijgen de overige 2 artiesten 3 liedjes waaruit gekozen kan worden. Erg succesvol, het leverde Duitsland 1 winst op en 2 top 10 posities.
Inderdaad. Ik geloof dat nog meer landen dit doen en lijkt mij ook het meest logische. Zo is er veel keuze en men kan niet zeuren dat er een slechte act heengaat, aangezien de meerderheid er voor heeft gekozen. Probleem in Nederland is dat de TROS geloof ik zelf graag een hand in de pap heeft. Kan me niet voorstellen dat dat de beste zes nummers waren. Alleen maar 'bekende' mensen en The Voice of Holland anyone?

John
Advanced
Advanced
Berichten: 85
Lid geworden op: 19-04-2012 20:49

Bericht door John » 28-05-2012 14:58

John de mol bemoeid zich ermee, en 5 van de 6 deelnemers hebben iets te maken met TVOH.. niet helemaal eerlijk gegaan denk nee.
's Werelds enige echte Gardenia fan!

Lid van de anti-spambrigade

PokeChar meeting was super! Next time I will be there too! :D

Afbeelding

Plaats reactie