Nationaal Song Festival 2012

Praat hier over het laatste nieuws buiten de Pokémon wereld.
Anja2
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 361
Lid geworden op: 10-01-2010 09:03

Nationaal Song Festival 2012

Bericht door Anja2 » 27-02-2012 16:20

Jaaaaaaa!!! Daar gaan we weer, het Nationaal Song Festival staat alweer bijna voor de deur. Vind je wat je wil vinden, maar ik vond de 3JS vorig jaar niet eens zo slecht. Dit jaar gaat JOAN FRANKA!!
Joan- You and Me
Zij kan heel mooi de hoogte in en heeft misschien wat meer kans dan Ivan en Pearl..

Wat denken jullie, halen we dit jaar de finale?
Nickimon <33
Let the game, game begin! #widm

Seviper
Beheerder
Beheerder
Berichten: 960
Lid geworden op: 12-10-2009 09:10

Bericht door Seviper » 27-02-2012 16:57

Ik heb een keer het gevoel dat we dit keer wel eens een kans maken! Dit heb ik zolang ik naar het songfestival kijk nog nooit gehad, dus ik ben positief.

Het nummer is catchy, origineel en goed gezongen, iets wat zelden nog voorkomt in een nummer van Nederland. Ook haar uiterlijk is heel apart, iets wat de laatste tijd ook al vaker op het songfestival gebeurd.

Ze had het verdiend om naar het songfestival te gaan, en Nederland heeft gekozen gisteravond. Want ook al gaf die jury haar de minste punten, de Nederlanders gaven haar het meest.

Ik ben positief, heb zomaar eens het gevoel dat het dit jaar wel eens een keertje kan lukken om in die finale te komen!

*Verplaatst naar Media
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

ward
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1217
Lid geworden op: 17-08-2011 00:26

Bericht door ward » 27-02-2012 17:31

Ik hoop dat België er ook bij geraakt :P
Afbeelding

Afbeelding

joozz
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 432
Lid geworden op: 30-12-2009 22:23

Bericht door joozz » 27-02-2012 18:36

Ik had liever Raffaëla in Baku gezien!
Ik denk dat we daarmee veel meer kans zouden maken, de internationale jury vond haar ook beter, maar wordt gewoon compleet genegeerd.
Het nummer chocolatte staat trouwens al erg hoog in de ITunes top 100.
Afbeelding


Wil je iets vragen of heb je iets te melden?
Stuur dan een bericht naar info@joozz.tk of stuur gewoon een PM!

phantomra
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 489
Lid geworden op: 27-08-2011 01:25

Bericht door phantomra » 27-02-2012 20:15

ik stem er nog steeds voor om Rinus en Romana naar het songfestifal te sturen!!!
Afbeelding Afbeelding
Lid van de vereniging van krabben die niet kunnen scharen.

Kevin13
Encoder
Encoder
Berichten: 544
Lid geworden op: 26-07-2010 17:16

Bericht door Kevin13 » 27-02-2012 20:32

phantomra schreef:ik stem er nog steeds voor om Rinus en Romana naar het songfestifal te sturen!!!
Ja, dan winnen we zeker! Niet dus.

Misschien dat we nu wel kans maken, maar het stemmen blijft oneerlijk. Nederland geeft Belgie het volle aantal punten en omgekeerd. Zo gaat dat ook bij landen verder weg. Oneerlijk eigenlijk. Ben wel benieuwd dit jaar! :D
Afbeelding

Kefke
Encoder
Encoder
Berichten: 339
Lid geworden op: 27-07-2011 17:16

Bericht door Kefke » 27-02-2012 20:49

Vaak geven Nederland en België inderdaad elkaar de 12 punten maar dat is ook omdat we vaak elkaars deelnemer en hun lied al kennen van op de radio of ze promoten hun nummer bij elkaar. Bij Junior Eurosong komt er dan nog bij dat wij elkaars taal verstaan en we verplicht in het Nederlands moeten zingen. Maar ik blijf het ook oneerlijk vinden. Waarom hebben wij zo weinig buurlanden terwijl de Balkanlanden en dergelijke al sowieso bijna zeker zijn van een finaleplaats als ze al een paar punten krijgen van al hun buurlanden :?
Ach ja, laat ons zo denken, als je echt een goed lied hebt, zal je toch wel hoog eindigen zeker?
Afbeelding

ward
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1217
Lid geworden op: 17-08-2011 00:26

Bericht door ward » 27-02-2012 21:09

mijn visie: een song wordt naar de finale gestemd als het vanuit hun hart komt.
Bij de finale wordt er gestemd vanuit het verstand.
En meestal is dan ook de mensen die stemmen in de finale is het enkel omdat ze dan alleen maar logisch denken.
Afbeelding

Afbeelding

Super Saiyan
Encoder
Encoder
Berichten: 95
Lid geworden op: 21-10-2009 12:44

Bericht door Super Saiyan » 27-02-2012 21:11

Ik volg het songfestival altijd en ben bang dat we niet echt kans gaan maken met dit nummer. Mijn voorkeur ging uit naar Raffaëla of Tim. Raffaëla's nummer en act zijn gewoon songfestival, lekker catchy en upbeat. Tim's nummer was ook gewoon lekker catchy en mooiboys zoals Tim doen het nu eenmaal altijd goed bij het songfestivalpubliek. Met dit nummer is het maar afwachten. Het kan ineens aanslaan aangezien het een serieus en geen tien uit een dozijn nummer is, maar ik ben bang dat het hem weer niet gaat worden. Ik zet mijn geld maar in op onze Duitse buren (Of lekker popo's wackeln met Oostenrijk :P )

Anja2
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 361
Lid geworden op: 10-01-2010 09:03

Bericht door Anja2 » 29-02-2012 08:35

Ik vind eigenlijk nog steeds dat Nick en Simon het moeten proberen.
Als je zag hoe goed het ging in Amerika kunnen ze misschien ''Brighter Day'' of ''Come take my hand'' zingen. Ik geloof wel in Joan. Maar het probleem met Nick en Simon is dat ze het niet eens willen proberen, ze hebben het gewoon super druk. Dus ik hoop van harte dat Joan ons in de finale kan krijgen.
Nickimon <33
Let the game, game begin! #widm

Plaats reactie