Beugelbekkie terug op tv!

Praat hier over het laatste nieuws buiten de Pokémon wereld.
Kevin13
Encoder
Encoder
Berichten: 544
Lid geworden op: 26-07-2010 17:16

Bericht door Kevin13 » 29-04-2012 16:13

sandor100 schreef:ja dat klopt ja. Maar het rare is Disney heeft zelf niet de goede tv gids. En UPC heeft wel de goede. Hoe heeft UPC dan de goede tv gids gekregen.
Nou, daar kan ik je voor een deel wel antwoord op geven. Elke zender zal aan de providers iedere keer de TV gids door moeten geven, wat dus ook gebeurd. Maar aangezien Disney een grote firma is die niet kan communiceren, gaat dat vaak mis. Daardoor krijg je verschillende TV gidsen, en dat gebeurd dus blijkbaar ook bij de TV gids op hun eigen website. Enkel de TV gids die de medewerkers voor handen hebben klopt, en dat is zeer vervelend. Vandaar dat ik ook een hekel aan Disney heb, die door die domme mails alleen maar groter wordt.
Afbeelding

sandor100
Verbannen
Berichten: 316
Lid geworden op: 28-08-2011 11:34

Bericht door sandor100 » 29-04-2012 16:16

Kevin13 schreef:
sandor100 schreef:ja dat klopt ja. Maar het rare is Disney heeft zelf niet de goede tv gids. En UPC heeft wel de goede. Hoe heeft UPC dan de goede tv gids gekregen.
Nou, daar kan ik je voor een deel wel antwoord op geven. Elke zender zal aan de providers iedere keer de TV gids door moeten geven, wat dus ook gebeurd. Maar aangezien Disney een grote firma is die niet kan communiceren, gaat dat vaak mis. Daardoor krijg je verschillende TV gidsen, en dat gebeurd dus blijkbaar ook bij de TV gids op hun eigen website. Enkel de TV gids die de medewerkers voor handen hebben klopt, en dat is zeer vervelend. Vandaar dat ik ook een hekel aan Disney heb, die door die domme mails alleen maar groter wordt.
ik begin er ook langzamerhand een hekel aan te krijgen. Daarom kijk ik me series die ik daar volg via youtube of pokechar (mijn series zijn pokemon,he suite life on deck en phineas en feb) sorry als er typefouten inzitten mijn tablet heeft een beetje kuren

Kevin13
Encoder
Encoder
Berichten: 544
Lid geworden op: 26-07-2010 17:16

Bericht door Kevin13 » 29-04-2012 16:20

sandor100 schreef:ik begin er ook langzamerhand een hekel aan te krijgen. Daarom kijk ik me series die ik daar volg via youtube of pokechar (mijn series zijn pokemon,he suite life on deck en phineas en feb) sorry als er typefouten inzitten mijn tablet heeft een beetje kuren
Haha, en weet je wat nou het grappige is? Als iedereen dat gaat doen, dan kijkt er dus niemand meer, en dan moet Disney de zender sluiten. Niet dat dat snel gebeurd, maar dat is dus ook weer niet de bedoeling.
Afbeelding

sandor100
Verbannen
Berichten: 316
Lid geworden op: 28-08-2011 11:34

Bericht door sandor100 » 29-04-2012 16:32

Kevin13 schreef:
sandor100 schreef:ik begin er ook langzamerhand een hekel aan te krijgen. Daarom kijk ik me series die ik daar volg via youtube of pokechar (mijn series zijn pokemon,he suite life on deck en phineas en feb) sorry als er typefouten inzitten mijn tablet heeft een beetje kuren
Haha, en weet je wat nou het grappige is? Als iedereen dat gaat doen, dan kijkt er dus niemand meer, en dan moet Disney de zender sluiten. Niet dat dat snel gebeurd, maar dat is dus ook weer niet de bedoeling.
Nou hoe ze het nu doen ook met nieuwe afleveringen reclames is het ook niet leuk om te kijken. De nieuwe middagen van Disney XD elke schooldag nieuwe afleveringen vanaf 16.00. Nou maar het kwam niet

Kevin13
Encoder
Encoder
Berichten: 544
Lid geworden op: 26-07-2010 17:16

Bericht door Kevin13 » 29-04-2012 17:07

sandor100 schreef:Nou hoe ze het nu doen ook met nieuwe afleveringen reclames is het ook niet leuk om te kijken. De nieuwe middagen van Disney XD elke schooldag nieuwe afleveringen vanaf 16.00. Nou maar het kwam niet
Dat is Disney ten voeten uit. Beloven, beloven, en niet waar maken.
Afbeelding

sandor100
Verbannen
Berichten: 316
Lid geworden op: 28-08-2011 11:34

Bericht door sandor100 » 29-04-2012 17:12

Kevin13 schreef:
sandor100 schreef:Nou hoe ze het nu doen ook met nieuwe afleveringen reclames is het ook niet leuk om te kijken. De nieuwe middagen van Disney XD elke schooldag nieuwe afleveringen vanaf 16.00. Nou maar het kwam niet
Dat is Disney ten voeten uit. Beloven, beloven, en niet waar maken.
Dan doet Disney dat wel belachelijk vaak. En dan de reclame een maand later nog uitzenden. Ik had toen op een gegeven moment een boos mailtje gestuurd. Waarom die programmering niet klopt. Puur omdat ik het beu was. En toen werd ik doorverwezen naar die FAQ

Venusaur
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 304
Lid geworden op: 01-02-2012 23:04

Bericht door Venusaur » 29-04-2012 20:51

XD dit keek ik vroeger
Hoe heette ze ookalweer Sharron ofzo toch ??
Afbeelding
Afbeelding

sandor100
Verbannen
Berichten: 316
Lid geworden op: 28-08-2011 11:34

Bericht door sandor100 » 29-04-2012 21:05

Venusaur schreef:XD dit keek ik vroeger
Hoe heette ze ookalweer Sharron ofzo toch ??
Ja ze heette Sharon spitz die vriendin Maria die vijand Nina Hamburg die broer Adam en dat jongere broertje Joost

Kevin13
Encoder
Encoder
Berichten: 544
Lid geworden op: 26-07-2010 17:16

Bericht door Kevin13 » 29-04-2012 21:55

sandor100 schreef:
Venusaur schreef:XD dit keek ik vroeger
Hoe heette ze ookalweer Sharron ofzo toch ??
Ja ze heette Sharon spitz die vriendin Maria die vijand Nina Hamburg die broer Adam en dat jongere broertje Joost
Haha, helemaal goed Sandor. Je vergeet Cornel en Alice. Ik ken deze serie zelf ook nog heel goed, ik keek 'm vroeger graag. Ik heb zelfs nog wat oude Ketnet opnames!

Ik hoop dat iedereen 5 mei aanstaande gaat kijken, zodat ze merken dat oude programma's geliefd zijn. :D
Afbeelding

sandor100
Verbannen
Berichten: 316
Lid geworden op: 28-08-2011 11:34

Bericht door sandor100 » 02-05-2012 12:45

Kevin13 schreef:
sandor100 schreef:
Venusaur schreef:XD dit keek ik vroeger
Hoe heette ze ookalweer Sharron ofzo toch ??
Ja ze heette Sharon spitz die vriendin Maria die vijand Nina Hamburg die broer Adam en dat jongere broertje Joost
Haha, helemaal goed Sandor. Je vergeet Cornel en Alice. Ik ken deze serie zelf ook nog heel goed, ik keek 'm vroeger graag. Ik heb zelfs nog wat oude Ketnet opnames!

Ik hoop dat iedereen 5 mei aanstaande gaat kijken, zodat ze merken dat oude programma's geliefd zijn. :D
En Aaron.(of hoe je die naam ook spelt)

Plaats reactie