Geesten Oproepen (Glaasje draaien) [16+]

Praat hier over vanalles. Wat je vandaag gedaan hebt, over school, over het weer, je favoriete Pokémon... alles kan, alles mag!
Anja2
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 361
Lid geworden op: 10-01-2010 09:03

Geesten Oproepen (Glaasje draaien) [16+]

Bericht door Anja2 » 05-10-2011 19:35


mod-edit
DIT TOPIC IS 16+, EN IS DUS NIET GESCHIKT VOOR KINDEREN.
BEN JIJ ONDER DE 16 JAAR? KLIK HIER!!



Mijn moeder zei altijd: ''Ik geloof dat er meer is tussen hemel en aarde''. Dat zegt ze elke keer als ik haar vraag of ze in geesten gelooft. Een paar dagen later kwamen 2 buurmeisje van mij met een verhaal. Een dood eng verhaal. Ze hadden bij een vriendje van hen glaasje gedraaid, met nog wat andere kinderen. Het glaasje begon vanzelf niemand die iets deed. Later bleek dat ze een kwade geest hebben opgeroepen. het jongetje ging op een avond naar de badkamer om zijn tanden te poetsen, toen stond er het volgende op de spiegel geschreven: Je hebt me opgeroepen ik blijf je achtervolgen tot je dood dat kind natuurlijk helemaal hysterisch naar beneden gerend en zijn moeder gehaald, maar toen ze boven kwamen stond er niks meer op de spiegel!
Oh jongens, ik zit nog te shaken, het is 2-3 dagen geleden gebeurt. Wees alsjeblieft voorzichtig met dit soort dingen en denk nooit en dan ook echt NOOIT dat geesten niet bestaan, het tegendeel kan worden bewezen...
Nickimon <33
Let the game, game begin! #widm

eeveemaster
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1253
Lid geworden op: 22-10-2009 20:56

Bericht door eeveemaster » 05-10-2011 20:13

Mijn moeder zegt dat ze geesten kan voelen en dat ik dat ook kan. Echt eng. Blijkbaar als ik het opeens super koud krijg (wat ik af en toe heb, en dan bedoel ik echt superkoud alsof ik bevoren ben) is er dus ene geest in de buurt die me aanraakt. Als ik gewoon koude rillingen heb (die ook super koud zijn) is er een geest in de buurt zijn mijn moeder... 2 weken geleden hadden we het over geesten en toen zei ze dat. Ik vroeg me al af waar die rillingen vandana komen. Maar toch twijfel ik nog of geesten echt bestaan. Ook heb ik ook zo'n rare verhalen gehoord. Maar die zijn te eng om hier te vertellen vind ik (op dit forum zitten nog steeds kindere, van min.12 denk ik).
Mijn Twitter: https://twitter.com/PineappleRobin
Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pineapplerobin/
Mijn Pokémon Go: 4446 5063 2321

Richardshamaan
Trainer
Trainer
Berichten: 267
Lid geworden op: 25-03-2011 20:19

Bericht door Richardshamaan » 05-10-2011 20:42

Wow heftige verhalen. ik weet niet wat ik moet geloven.

Anja2
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 361
Lid geworden op: 10-01-2010 09:03

Bericht door Anja2 » 05-10-2011 21:25

eeveemaster schreef:Blijkbaar als ik het opeens super koud krijg (wat ik af en toe heb, en dan bedoel ik echt superkoud alsof ik bevoren ben) is er dus ene geest in de buurt die me aanraakt.
Gatsie wat eng :? Een ex-vriendin van mij vertelde wel eens dat ze op een dag wakker werd en opeens een geest zag, sindsdien is dat altijd bij haar gebeleven, ze vertelde zelfs een keer dat een rolstoel in het bos zag dat onder het bloed zat, maar de rest kon het niet zien.
Nickimon <33
Let the game, game begin! #widm

Max
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1210
Lid geworden op: 07-10-2009 17:38

Bericht door Max » 05-10-2011 21:28

Gelovers in het Christendom: niet lezen a.u.b.

Ik geloof niet in geesten die ons kunnen zien. Geesten kunnen met onze energie communiceren, maar ons niet aanraken o.i.d..
Ik en mijn vriendin doen wel eens met een hanger geesten vragen stellen ("streepje Ja, rondje Nee"). Veel mensen zijn sceptisch en denken dan "die beweegt gewoon zijn hand". Geloof wat je wilt, bij mijn vriendin is het tegendeel bewezen. Bij mijzelf werkt het bijvoorbeeld niet.

Geesten hebben ons verteld dat er inderdaad een hiernamaals is, maar alles wat met "God" te maken heeft, is onzin. Ze krijgen niks meer mee van de wereld. Reïncarnatie bestaat, maar slechts voor enkelen. Het is onduidelijk of je ervoor kunt kiezen of niet, maar het is niet voor iedereen weggelegd. Bovendien, áls je reïncarneert, wordt elk mens gewoon weer een mens in een volgend leven.

Dit is wat ik geloof, wat jullie ermee doen is jullie eigen zaak.

Topic 16+ gemaakt.
Afbeelding

Richardshamaan
Trainer
Trainer
Berichten: 267
Lid geworden op: 25-03-2011 20:19

Bericht door Richardshamaan » 05-10-2011 21:39

:cry: :cry: Ik ben maar 14 ( ik vind al die dingen met geesten toch best wel eng )

Max
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1210
Lid geworden op: 07-10-2009 17:38

Bericht door Max » 05-10-2011 21:42

Met 16+ bedoel ik gewoon dat het eng kan zijn, dus dat het niet verstandig is. Ik kan je natuurlijk niks verplichten ;)
Afbeelding

Richardshamaan
Trainer
Trainer
Berichten: 267
Lid geworden op: 25-03-2011 20:19

Bericht door Richardshamaan » 05-10-2011 22:02

Max schreef:Met 16+ bedoel ik gewoon dat het eng kan zijn, dus dat het niet verstandig is. Ik kan je natuurlijk niks verplichten ;)
Snap ik :D sommige dingen kunnen best schokkend zijn zoals dat verhaal van die rolstoel. ( ik heb een gebroken arm ergens bij mijn pols zijn 2 botten meerdere keren gebroken was vorige week al gebeurt) zucht* moest ik even kwijt. Ik kan een foto laten zien maar dat kan ook best vies/schokkend zijn.

Max
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1210
Lid geworden op: 07-10-2009 17:38

Bericht door Max » 05-10-2011 22:08

Richardshamaan schreef:Ik kan een foto laten zien maar dat kan ook best vies/schokkend zijn.
Doe maar niet ;) Rieuwert is al eens verbannen vanwege het laten zien van een dood konijn.
Afbeelding

Richardshamaan
Trainer
Trainer
Berichten: 267
Lid geworden op: 25-03-2011 20:19

Bericht door Richardshamaan » 05-10-2011 22:18

Max schreef:
Richardshamaan schreef:Ik kan een foto laten zien maar dat kan ook best vies/schokkend zijn.
Doe maar niet ;) Rieuwert is al eens verbannen vanwege het laten zien van een dood konijn.
Nee oke daarom zei ik het ook eerst ff.

Plaats reactie