Geesten Oproepen (Glaasje draaien) [16+]

Praat hier over vanalles. Wat je vandaag gedaan hebt, over school, over het weer, je favoriete Pokémon... alles kan, alles mag!
Max
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1210
Lid geworden op: 07-10-2009 17:38

Bericht door Max » 05-10-2011 23:37

Mensen als Derek Oglivie geloof ik ook volledig. Hij voelt ook energieën (ziet ze niet), hij ziet geen mensen. Geesten hebben geen gedaante.
Afbeelding

Anja2
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 361
Lid geworden op: 10-01-2010 09:03

Bericht door Anja2 » 06-10-2011 07:43

Ja dat krijg je ervan, de hele nacht niet geslapen XD Toevallig ben niet moe... Ik hoop ooit een toekomst voorspellende droom gehad, met die gek die tijdens konginnendag tegen de naald in Apeldoorn was gereden, die nacht had ik gedroomd dat ik bij hem in het ziekenhuis was en een arts vertelde me dat hij om 2:33 was overleden. Precies op dat moment werd ik wakker en keek op de klok, 2:33 de volgende dag las ik op youtube reacties dat hij ook echt om 2:33 is overleden in het ziekenhuis. Ik kreeg gewoon kippevel...
Nickimon <33
Let the game, game begin! #widm

Animaniacsfan03
Verbannen
Berichten: 415
Lid geworden op: 27-12-2009 12:26

Bericht door Animaniacsfan03 » 06-10-2011 08:48

Max schreef:Met 16+ bedoel ik gewoon dat het eng kan zijn, dus dat het niet verstandig is. Ik kan je natuurlijk niks verplichten ;)
Nee,ben 12 en heb het gelezen. Nieuwsgierigheid he.
Maar ik geloof er ook niet echt in.
Iggy Arbuckle: Het varkentje dat strijd voor de natuur!

Homer
Beginner
Beginner
Berichten: 49
Lid geworden op: 13-12-2010 15:16

Bericht door Homer » 06-10-2011 17:34

Soms als ik in me kamer zit, dan zie ik iets bewegen in me ooghoek, en als ik dan kijk is het weg, of ik voel soms een soort energie, en dan loop ik automatisch weg omdat het net is alsof er iemand naast me staat. en in de nacht als ik ga slapen zie ik wel eens een soort wazige vlek, en als je er langer naar kijkt dan is het net alsof het een gezicht wordt en dan doe ik snel me ogen dicht omdat dat dan eng wordt.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Kikker_v11
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 335
Lid geworden op: 19-06-2010 13:42

Bericht door Kikker_v11 » 06-10-2011 17:47

Max schreef:Mensen als Derek Oglivie geloof ik ook volledig. Hij voelt ook energieën (ziet ze niet), hij ziet geen mensen. Geesten hebben geen gedaante.
Ik weet niet wie dat is; maar na hem op te zoeken op Wiki wil ik er wel even bijzeggen dat hij later gewoon televisiepresentator is geworden. Ook gaf hij shows over wat hij kon. Dan wil je toch gewoon aandacht? Moest ik dat allemaal kunnen, zou ik het niet aan iedereen verkondigen.

En was er ook niet zo'n vreemde show op Nederland 3 over hypnose? (en later ook een Vlaamse versie met dezelfde presentator op vtm) Da's nog zoiets: Een moni van op kamp mocht eens meedoen als vriendin van degene die ooit onder hypnose was, en ze kreeg gewoon een script om vanbuiten te leren! Ze was direct gestopt!!

Voor de rest geloof ik niet in een goddelijke kracht, maar weet ik dat de kans er is dat ik fout zit. (= atheïst-gerichte agnosticus) Ik geloof wel in tijdreizen en buitenaards leven. Maar daar gaat het niet echt om xD
Homer schreef:en in de nacht als ik ga slapen zie ik wel eens een soort wazige vlek, en als je er langer naar kijkt dan is het net alsof het een gezicht wordt en dan doe ik snel me ogen dicht omdat dat dan eng wordt.
He, dat had ik ook soms! (Sinds ik beter slaap niet meer) Maar als ik mijn ogen dichtdeed, zag ik de vlek nog steeds. Alsof mijn netvlies het weerkaatst :?: Niets engs aan eigenlijk (Al leek het eens op een masker), maar wat heeft het eigenlijk met geesten oproepen te maken?
Afbeelding

Max
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1210
Lid geworden op: 07-10-2009 17:38

Bericht door Max » 06-10-2011 18:38

Nah niet aandacht trekken, mensen helpen, zijn gave nuttig gebruiken ;)
Afbeelding

eeveemaster
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1253
Lid geworden op: 22-10-2009 20:56

Bericht door eeveemaster » 06-10-2011 21:04

Buitenaards leven geloof ik ook. Ik geloof niet in een 'hemel' of ene 'God' ofzo. Alleen in gesten, buitenaards leven,...
Mijn Twitter: https://twitter.com/PineappleRobin
Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pineapplerobin/
Mijn Pokémon Go: 4446 5063 2321

Richardshamaan
Trainer
Trainer
Berichten: 267
Lid geworden op: 25-03-2011 20:19

Bericht door Richardshamaan » 06-10-2011 21:11

Ik bedacht me dit gisteren vroeger vavaf mijn 7de tot mijn 11de kon ik nooit slapen omdat ik bang was. Echt heel bang ik had de hele tijd het gevoel dat ik werd bekeken dat er iemand ( een soort geest ofzo )om het hoekje stond altijd op dezelde plek eventjes had ik het zelf een tijdje zo erg gehad dat ik als ik met mijn rug naar de muur lag er iemand over me heen gebogen stond ik durfde me dan echt pas na een half uur om te draaien.

pokemonfan1
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 403
Lid geworden op: 11-01-2012 20:33

Bericht door pokemonfan1 » 01-02-2012 18:55

het kan ook zijn dat je fantansie je werkelijkheid overneemt maar dat is altijd minder 10 seconden en als het laat was is je hersenen zwakker dus kwestbaar
stuur me alsjeblieft pokémon links

Plaats reactie