2012 het jaar waarin de wereld 'Vergaat'

Praat hier over vanalles. Wat je vandaag gedaan hebt, over school, over het weer, je favoriete Pokémon... alles kan, alles mag!
ward
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1217
Lid geworden op: 17-08-2011 00:26

Bericht door ward » 01-02-2012 14:17

Nu wel ja. Bedankt voor je toelichting :D
Afbeelding

Afbeelding

Max
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1210
Lid geworden op: 07-10-2009 17:38

Bericht door Max » 01-02-2012 14:21

phantomra schreef:het werkt psycholigisch.
Dat werkt het zeker. Maar ja, heel veel dingen als pijn, jeuk, gapen, e.d. werken psychologisch. Als er een baksteen op je voet valt, dan denken je hersenen "Dat doet pijn", dus dan doet het ook pijn, alleen omdat jij denkt dat dat pijn "hoort te doen".

Mijn moeder overkomt het vaak dat ze per ongeluk kokend water over haar hand heen krijgt. Zij bestuurt haar gedachten in de richting "Daar heb ik geen zin in, geen tijd voor, geen behoefte aan", en daardoor doet het ook geen pijn. Een waargebeurd verhaal, al tientallen keren.

Gapen werkt ook psychisch. Als de een gaapt, moet je automatisch ook gapen.
Afbeelding

ward
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1217
Lid geworden op: 17-08-2011 00:26

Bericht door ward » 01-02-2012 14:42

Inderdaad. Heel goede uitleg, Max. :)
Afbeelding

Afbeelding

phantomra
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 489
Lid geworden op: 27-08-2011 01:25

Bericht door phantomra » 01-02-2012 15:11

Max schreef:
phantomra schreef:het werkt psycholigisch.
Dat werkt het zeker. Maar ja, heel veel dingen als pijn, jeuk, gapen, e.d. werken psychologisch. Als er een baksteen op je voet valt, dan denken je hersenen "Dat doet pijn", dus dan doet het ook pijn, alleen omdat jij denkt dat dat pijn "hoort te doen".

Mijn moeder overkomt het vaak dat ze per ongeluk kokend water over haar hand heen krijgt. Zij bestuurt haar gedachten in de richting "Daar heb ik geen zin in, geen tijd voor, geen behoefte aan", en daardoor doet het ook geen pijn. Een waargebeurd verhaal, al tientallen keren.

Gapen werkt ook psychisch. Als de een gaapt, moet je automatisch ook gapen.
ja dat kan inderdaad. bij een enorme psygische kracht (wow dat klinkt als uit een pokemon film) lukt het je om pijn te kunnen onderdrukken. ook bij gewenning of goede controle over het lichaam lukt het.

zo is iemand die naar een vechtschool gaat, veel beter tegen pijn bestend dan een soortgelijk iemand die niet naar een vechtschool gaat. hier bij trekt gewenning op (een biologie les voor iedereen)

ook mensen die veel controle over hun lichaam hebben, denk dan aan tibetaanse monniken en mensen die aan yoga doen, hebben die kracht.

leuk om te zeggen is dat de man die naar een vechtschool gaat zijn pijncensoren uitzet en iemand die aan yoga doet die gaat denken dat hij het niet voelt(dus hij/haar zet ze niet uit maar probeert te denken dat het ongeval niet is gebeurt)

nu moet ik wel zeggen dat het ideaal klinkt, maar ik zal het je afraden om voor deze reden naar een sportschool/yogahal te gaan. pijn hoort bij het leven en heeft als nut ons te beschermen, wanneer je het onderdrukt kunnen de gevolgen ernstig zijn!
Afbeelding Afbeelding
Lid van de vereniging van krabben die niet kunnen scharen.

ward
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1217
Lid geworden op: 17-08-2011 00:26

Bericht door ward » 01-02-2012 15:34

Ik begrijp je, ik doe yoga en dat is niet de bedoeling om pijn te onderdrukken ofzo, maar je gaat er preventief mentaal op iets voorbereiden, ook heeft yoga weinig met fysieke kracht te maken, hoofdzakelijk mentaal. En als je dat hebt is mentale intelligentie evenveel waard als fysieke.
Afbeelding

Afbeelding

pokemonfan1
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 403
Lid geworden op: 11-01-2012 20:33

Bericht door pokemonfan1 » 04-02-2012 19:09

de Maya's zeiden niet precies dat wereld ging vergaan maar ze zeiden dat onze oudere wereld ging vergaan en een nieuwe zal herboren maar dan is het precies dat al het leven op aarde wordt vernietigend door natuurrampen en de wereld een lege plek is en er weer van alles begint te groeien
nou de wereld wordt pas vernietigend binnen miljoenen jaren door een meteoor die 3 keer zo groot is al de aarde en tegen dan is er vast wel een oplossing
stuur me alsjeblieft pokémon links

Venusaur
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 304
Lid geworden op: 01-02-2012 23:04

Bericht door Venusaur » 04-02-2012 19:34

Er zijn meerdere voorspellingen niet uitgekomen tovh ?
Afbeelding
Afbeelding

Anja2
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 361
Lid geworden op: 10-01-2010 09:03

Bericht door Anja2 » 04-02-2012 22:15

pokemonfan1 schreef:nou de wereld wordt pas vernietigend binnen miljoenen jaren door een meteoor die 3 keer zo groot is al de aarde en tegen dan is er vast wel een oplossing

Daar zou ik me geen zorgen om maken :wink: als het goed is zijn wij dan al dood :lol:
Nickimon <33
Let the game, game begin! #widm

ward
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1217
Lid geworden op: 17-08-2011 00:26

Bericht door ward » 04-02-2012 22:16

Haha, goed gezegd Anja :)
Afbeelding

Afbeelding

eeveemaster
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1253
Lid geworden op: 22-10-2009 20:56

Bericht door eeveemaster » 04-02-2012 22:22

Anja2 schreef:
pokemonfan1 schreef:nou de wereld wordt pas vernietigend binnen miljoenen jaren door een meteoor die 3 keer zo groot is al de aarde en tegen dan is er vast wel een oplossing

Daar zou ik me geen zorgen om maken :wink: als het goed is zijn wij dan al dood :lol:
En wat als je een vampier bent? O.o...
Grapje xd
Mijn Twitter: https://twitter.com/PineappleRobin
Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pineapplerobin/
Mijn Pokémon Go: 4446 5063 2321

Plaats reactie