Homosexualiteit

Praat hier over vanalles. Wat je vandaag gedaan hebt, over school, over het weer, je favoriete Pokémon... alles kan, alles mag!
misja056
Advanced
Advanced
Berichten: 106
Lid geworden op: 04-11-2009 12:49

Bericht door misja056 » 16-04-2012 12:37

Ik ben bi laat ik het maar zeggen.

Ik ga nu nog even inhoudelijk in op het topic

Ten eerste :

Ik ben 100% hetero : Oke ik begrijp je, maar je weet zeker dat je nooit eens heb willen weten hoe het is om met een andere geslacht gemeenschap te hebben?

Homo zijn en ervoor uitkomen in het dagelijks leven : Iedereen zegt wel : "Ja ik respecteer ze en ik zal er nooit mee schelden" Ja dit kun je mooi zeggen waar de hele groep bij is, maar werkt dit ook als je maar met een klein groepje bent (2-4 mensen) Dan kan het gedrag "Stoer doen" uitvallen en dan kun je dat sneller merken dat er gescholden word net zoals met het woord kanker. Dit zorgt er ook voor dat jongeren steeds minder snel uit de kast durven te komen en daardoor trauma's kunnen oplopen van de angst die ze telkens hebben..

Dit was mijn toevoeging. Als je commentaar hebt geef het dan!
Afbeelding

RennyRocket
Ontdekker
Ontdekker
Berichten: 53
Lid geworden op: 18-04-2012 11:41

Bericht door RennyRocket » 23-04-2012 19:11

Nou breng ik de variatie maar, ik ben 100% BI.

Vind het dan weer jammer om te lezen dat bepaalde mensen wegzappen als ze homoseksuelen zien zoenen. Daar geloof ik namelijk niks van, ken geen een (zogenaamde) 100% hetero-man die wegzapt als hij 2 homoseksuele dames ziet zoenen? :P

En als er dan 2 mannen op een terrasje zitten en jij zit op hetzelfde terrasje, draai je dan ook je hoofd weg? Dan zou je dat ook met een heterostel moeten doen (die kunnen op een terrasje namelijk ook nogal onpasselijk doen zo af en toe vind ik! hahaha)
Bram je was de beste. Gelukkig kunnen we je nog horen.. Rust zacht.

Bulba
Trainer
Trainer
Berichten: 172
Lid geworden op: 31-08-2011 02:27

Bericht door Bulba » 23-04-2012 19:46

hey bi join the club. :d
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

John
Advanced
Advanced
Berichten: 85
Lid geworden op: 19-04-2012 20:49

Bericht door John » 23-04-2012 21:03

Er is helemaal niks mis met homoseksualiteit. Er zijn best wat vrienden in mijn vriendekring homo.. hartstikke gezellige mensen, je kan er flink mee lachen.

Je bent gewoon wie je bent.. het slaat toch nergens op dat er zelfs een naam aan gehangen wordt.. jah die is homo of die is hetero..
's Werelds enige echte Gardenia fan!

Lid van de anti-spambrigade

PokeChar meeting was super! Next time I will be there too! :D

Afbeelding

eeveemaster
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1253
Lid geworden op: 22-10-2009 20:56

Bericht door eeveemaster » 23-04-2012 21:22

John, volledig mee eens. :)
Mijn Twitter: https://twitter.com/PineappleRobin
Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pineapplerobin/
Mijn Pokémon Go: 4446 5063 2321

phantomra
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 489
Lid geworden op: 27-08-2011 01:25

Bericht door phantomra » 28-04-2012 18:46

Ik zie wel vaker in de media dat homoseksuelen op een of andere manier worden gediscrimineerd. Op nu.nl heb ik dit bericht gevonden: http://www.nu.nl/games/2781000/ea-bedre ... ingen.html. Hierin word beschreven hoe de grote spellengigant EA word bedreigd vanwege het plaatsen van een mogelijkheid om in spellen (een paar, nu enkel Mass effect en star wars: the old republik) een homoseksuelen relatie aan te gaan.

Hier valt ook weer eens te lezen dat in andere landen, in dit geval Amerika, de homoemancipatielangzaam gaat. In sommige landen, kijkend naar Congo, gaat het zelfs achteruit.
Afbeelding Afbeelding
Lid van de vereniging van krabben die niet kunnen scharen.

RennyRocket
Ontdekker
Ontdekker
Berichten: 53
Lid geworden op: 18-04-2012 11:41

Bericht door RennyRocket » 28-04-2012 18:48

Soms denk ik weleens dat we met dit soort dingen nog in de middeleeuwen leven....
Bram je was de beste. Gelukkig kunnen we je nog horen.. Rust zacht.

xEmily
Beginner
Beginner
Berichten: 17
Lid geworden op: 05-05-2012 18:30

Bericht door xEmily » 05-05-2012 19:38

Ik ben zelf niet homosexueel maar k ken wel een vriendin van mij die lesbisch is. Zelf had ik het, toen k haar niet kende, nog nooit in de gaten. En later kreeg ik dus in de pauze tekenles van haar samen met twee vrienden van mij en toen lazen we zo op een polsbandje 'gay vs straight' fsow dus toen vroegen we t haar en toe gaf ze gwn ook heel eerlijk toe.

Dat was wel een moment van me dat je denkt van ow, maar ze is een heel normaal mens, helemaal niks mis mee. Ze heeft goed gevoel voor humor en kan ook heel erg goed tekenen, alleen is ze gewijgerd bij een tekenschool omdat ze dyslexie heeft (raar?).

En ook zijn de knapste mannen meestal homo Xd. Lijkt misschien raar wat k zeg, maar tis wel waar. Misschien een reden om zelf homosexueel te worden? Xd. Just kidding. Je bent t of je bent t niet lijkt mij.

--
Nu k dat laatste heb gezegd vraag k me af of je dat vanaf je jeugd kan stimuleren of niet. Dat je zo kan bepalen dat iemand zo wordt, zoals al die mensen in noord of zuid (weet niet meer welke) die dictator aan t aanbidden waren en hem ook echt hoger als God zagen. / Of zit t gwn in je genen? Lijkt me wel leuk om te weten ^^
N O S B A R A N K A
#LOVE

ward
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1217
Lid geworden op: 17-08-2011 00:26

Bericht door ward » 05-05-2012 19:48

Nee, het zit niet in je genen. Maar als bijvoorbeeld je ouders zelf bijvoorbeeld bi zijn, kan dat wel een invloed hebben. Ik bedoel dat nu ook niet dat het effectief zo is, dat het ook zo is.
Afbeelding

Afbeelding

RennyRocket
Ontdekker
Ontdekker
Berichten: 53
Lid geworden op: 18-04-2012 11:41

Bericht door RennyRocket » 05-05-2012 19:48

xEmily schreef: Je bent t of je bent t niet lijkt mij.

--
Nu k dat laatste heb gezegd vraag k me af of je dat vanaf je jeugd kan stimuleren of niet. Dat je zo kan bepalen dat iemand zo wordt, zoals al die mensen in noord of zuid (weet niet meer welke) die dictator aan t aanbidden waren en hem ook echt hoger als God zagen. / Of zit t gewoon in je genen? Lijkt me wel leuk om te weten ^^
Zoals je zelf als zegt, je bent het. Je ''wordt'' dus geen homo of lesbo, dit ben je gewoon. Vind deze opmerking wat ''raar''
Bram je was de beste. Gelukkig kunnen we je nog horen.. Rust zacht.

Plaats reactie