Aangereden

Praat hier over vanalles. Wat je vandaag gedaan hebt, over school, over het weer, je favoriete Pokémon... alles kan, alles mag!
Plaats reactie
Cyril800
Beginner
Beginner
Berichten: 24
Lid geworden op: 02-12-2011 14:54

Aangereden

Bericht door Cyril800 » 22-06-2012 18:17

Ik en een oude schoolvriend van mij werden laatste woensdag, toen we vanuit ons werk naar huis gingen, aangereden door een busje. De bestuurder daarvan (die gelukkig niet hard reed) en wij hadden elkaar niet zien aankomen en, voor we het wisten, lagen mijn vriend, onze fietsen en ik op de grond. Mijn vriend had de meeste schade opgelopen (stijve arm, lichte hoofdpijn, schaafwonden en kapot achterwiel), terwijl ik er lichter vanaf kwam (schaafwonden en kapotte kettingkast). De bestuurder stond echt helemaal te beven op zijn benen en heeft ons meteen geholpen. Ook had hij ons naar huis gebracht en met onze ouders kortgesloten hoe en wat. We gingen er geen probleem van maken, maar hij wilde hoe dan ook (hij was wel goed verzekerd) voor alle schade betalen. Mijn schoolvriend is daarna naar een dokter geweest en die had hem aangeraden een paar dagen uit te rusten. Een kennis van mij, die als een vader voor mij was, had mij gezegd dat ik maar 1 dag hoefde uit te rusten en daarna gewoon weer aan de slag kon gaan.

amstelfm
Advanced
Advanced
Berichten: 103
Lid geworden op: 26-05-2010 14:35

Bericht door amstelfm » 22-06-2012 19:03

Dat zal wel even schrikken zijn geweest zech, gelukkig dat het zo wordt opgelost.

Cyril800
Beginner
Beginner
Berichten: 24
Lid geworden op: 02-12-2011 14:54

Bericht door Cyril800 » 03-07-2012 17:22

amstelfm schreef:Dat zal wel even schrikken zijn geweest, zeg. Gelukkig dat het zo wordt opgelost.
Inderdaad, maar nu gaat het alweer een stuk beter.

Plaats reactie