Gezamlijk Slender-man spelen!!! 14+

Praat hier over vanalles. Wat je vandaag gedaan hebt, over school, over het weer, je favoriete Pokémon... alles kan, alles mag!
Plaats reactie
phantomra
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 489
Lid geworden op: 27-08-2011 01:25

Gezamlijk Slender-man spelen!!! 14+

Bericht door phantomra » 16-07-2012 01:24

Kennen jullie de game Slender?! Nee, dat is een survival-horror game, die bekend staat om de bekende schrik momentjes en hilarische facecams.

Nu is het mijn plan om eens gezamelijk (dus echt met een hele groep) Slender te gaan spelen. Lijkt het je wat om samen met ons Deempjeex, Lin en mij (Phantomra) Slender te spelen. Meld je dan aan met je Profielnaam en je Skypenaam (deze kan voor privacy ook naar naar mij gestuurd worden via aan Pm).

Misschien ook handig om het doel van het spel uit te leggen, het is de bedoeling om de Slenderman niet tegen te komen en de 8 notes (briefjes) te vinden in het spel.

CONTROLS:
Mouse -- Look around
W,A,S & D -- Move
Left Shift -- Sprint
Left Mouse Click -- Pick up pages
Right Mouse Click -- Flashlight
Q & E -- Zoom in/out


Je hebt nodig:
• Slender (gratis te downloaden op deze website: http://www.slendergame.com/index.php?page=download)
• Skype (gratis aan te maken en te downloaden op http://www.skype.com/intl/nl/home'
• Een Microfoon
• Een Cam
• Een Koptelefoon of oortjes, anders kunnen andere spelers te veel worden afgeleid door andermans geluiden

Toevoeging: Microfoon en een Cam zijn optioneel. Alhoewel wij preferen dat minimaal een van deze aanwezig is (Dus geen webcam is Microfoon verplicht aan en andersom)

Omdat wij willen dat er veel mensen mee doen, gelieft hieronder ook te zetten welke dagen je kan. De peildatun op moment van schrijven is Zaterdag 21 Juli om 3 of 4 uur.

Let op! Het is een peildatum, niet de definitieve en zal in de loop van de week misschien uitkomen op een andere datum (definitieve datum krijgen de deelnemers via een Pm te horen, ook zal er een berichtje in dit topic worden geplaatst)

Dus laat je hieronder horen of je meedoet, wat je skypenaam is (dit is, zoals bovengenoemd, ook te versturen naar mij), welke datum je het meest schikt en natuurlijk hoelaat je het graag wilt zien.

Hopelijk zien we je dan, mwuhahaha!!!

Omdat mensen (jongere mensen) graag mee wouden doen aan deze uitdaging, Zet ik de leeftijd van 14+ op adviesleeftijd. dit hou in dat als je jonger bent ook welkom bent

P.S. daar voeg ik wel bij dat zowel ik als Pokechar niet aansprakelijk zijn voor mogelijke gevolgen. DOE HET DUS ALLEEN ALS JE ZELF WILT!!!
Afbeelding Afbeelding
Lid van de vereniging van krabben die niet kunnen scharen.

phantomra
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 489
Lid geworden op: 27-08-2011 01:25

Bericht door phantomra » 20-07-2012 20:50

Hier mee, wil ik de datum zetten op Morgen (Zaterdag 21 Juni), Vanaf even voor 3en zijn jullie van harte welkom in de groepsskype die ik speciaal voor dit aan ga maken. Zie jullie daar. Mocht je na de start alsnog mee willen doen, je bent alsnog van harte welkom.

Wat moet je doen:
Maak skype aan en bericht mij (wouter.cornielje(mijn skype naam)) over het feit dat je mee wilt doen en ik zorg ervoor dat je er in komt te zitten.

Wanneer:
Morgen (zaterdaf 21 juni) om 3 uur.

Zie je dan!
Afbeelding Afbeelding
Lid van de vereniging van krabben die niet kunnen scharen.

ward
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1217
Lid geworden op: 17-08-2011 00:26

Bericht door ward » 20-07-2012 20:53

Ik denk dat ik er bij kan zijn, ik zal het morgen voor de zekerheid nog eens zeggen. ^_^
Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie