Harlem Shake

Praat hier over vanalles. Wat je vandaag gedaan hebt, over school, over het weer, je favoriete Pokémon... alles kan, alles mag!
Plaats reactie
Djoow
Beginner
Beginner
Berichten: 29
Lid geworden op: 12-05-2012 22:23

Harlem Shake

Bericht door Djoow » 16-02-2013 14:26

Jullie kennen wel vast en zeker die nieuwe coole rage op internet, toch? De harlem shake! Echt heel erug grappig.

Het gaat eigenlijk wel zo:

Er is een iemand (meestal gemaskeerd of met een motorhelm op) die gwn heel raar zit te dansen in een of andere ruimte waar mensen in zijn. Die mensen die merken het zogenaamd niet op. Als de bas in het liedje komt, zie je dat iedereen zo heel erg grappig aan het dansen is.

Misschien ken je wel pewdiepie en ben je een bro net zo als ik, dan heb je ook vast en zeker ook zijn harlem shake gezien :D

Eigenlijk weet ik nie waarom het liedje is vernoemd naar een stad hier in Nederland (of misschien heb ik het fout maar daar heb ik een reden voor, ik ben namelijk een dom kind x) ) maar ja misschien kunnen jullie me dat wel uitleggen haha!

Nou eeh, dit was eigenlijk alles wat ik wou zeggen.

Als jij nou zelf een hele leuke Harlem Shake op internet heb gezien wees dan niet bang hem hier te posten! Ik vind het heel leuk om verschillende harlem skakes te zien ^.^

Hou doee!

- Djoow
Afbeelding

A friend is someone who makes you smlie,
And makes you forget the bad times for a while.
A fiend is someone to who you can say:
I love you in a very special way!
Mijn vriendje is Steal

dannyphantom
Advanced
Advanced
Berichten: 97
Lid geworden op: 06-08-2012 09:47

Bericht door dannyphantom » 16-02-2013 18:00


dexter
Trainer
Trainer
Berichten: 168
Lid geworden op: 28-10-2011 18:34

Bericht door dexter » 16-02-2013 20:32

Afbeelding

dexter
Trainer
Trainer
Berichten: 168
Lid geworden op: 28-10-2011 18:34

Re: Harlem Shake

Bericht door dexter » 16-02-2013 20:37

Djoow schreef:
Eigenlijk weet ik nie waarom het liedje is vernoemd naar een stad hier in Nederland
- Djoow
Bron: wikipedia
The Harlem Shake is a dance that originally began in Harlem, New York.
Afbeelding

Plaats reactie