Hoii

Nieuwelingen kunnen zich hier voorstellen.
ward
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1217
Lid geworden op: 17-08-2011 00:26

Bericht door ward » 05-05-2012 19:34

Vertel anders nog wat meer over je hobby's.... Hou je van anime ofzo? Ik ben gewoon benieuwt ^_^
Afbeelding

Afbeelding

xEmily
Beginner
Beginner
Berichten: 17
Lid geworden op: 05-05-2012 18:30

Bericht door xEmily » 05-05-2012 20:04

Uhm... mijn hobbies ...

Wandelen doe k met mn hond(je) bono. Grote bernersenne nu al ong. 5 jr denk k en ekt zo'n flauwe hond, als je naar m kijkt komt ie al naar je toe om aandacht te gaan scoren. K loop meestal een uur en dan meestal steeds hetzelfde rondje. Alleen is er tijdens dat rondje een soort rondje die k loop en dan doe k afentoe de richting van dat rondje in dat rondje andersom als-je-het-nog-snapt. k loop van half 8 tot half 9 meestal soms niet als het regent of als k geen zin heb zoals nu.

Bij paardrijden, k heb mn eigen paard Summertime en met haar rij k door de polder maar dat is vrij saai en wil k t niet over hebben. K spring ook eens in de week met haar, dan heb k springles k spring nog niet zo hoog, 80 cm ong. denk k tot een meter. En ook eens per twee weken naar het bos toe. Tot nu toe altijd in een klein bos gereden maar donderdag ga k samen met mn vader en bono naar een bos toe die zoals mn vader het zegt zo groot is dat je drin kan verdwalen dus k heb dr al zin in ^^

k skeeler ook af en toe om te zorgen dat k niet dik wordt want k ben verslaafd aan Energydrink.

Muziek, mmijn favo artiesten zijn Kempi en Lens van du Laan. Meestal houd k meer van raps met een betekenis drachter zoals dese;;
fotosynthese - jongensdroom | http://www.youtube.com/watch?v=9_YRwih_GxE
fresku - twijfel | http://www.youtube.com/watch?v=0rfnTMcHkqA
typhoon - sprokkeldagen | http://www.youtube.com/watch?v=J4p2Le7J2dM
Fresku kennen jullie allemaal denk k wel ^^. Maar k houd soms ( niet vaak) ook van gwn harde beat en tekensten van 'ik ben die en die en k doe dat en dat en k heb zoveel bitches en zoveel hebben me al nageaapt'. Dan moet je meer richting keizer en Lens van du Laan denken. Maar Lens kan ook over ekte dingen rappen zoals space met me mee daaro. k weet niet dr is iets wat k gwn fcking leuk aan m vindt, uiterlijk sws ook alleen ze nieuwe kapsel is minder.

Fotosynthese brengt trouwens morgen ze album/ep uit of t was vandaag donno.

k kan hier eeuwig over door praten weet je O__O.

Pokemon vindt k ook leuk, jeugdsediment. K heb heel de pokedex uitgeprint en nou ben k ze aan t spraren, heb er al vrij veel. Woensdag naar de blokker want nu heb je zo'n blik voor 10 euro fsow was t. K heb zelf geen idee hoeveel k dr nu heb.

anime? niet ekt denk k. Alleen pokemon en yu-gi-oh vond k leuk zoals k me kan herinneren. K ben ook niet zo dol op tv fsow k kijk amper. K kijk alleen af en toe naar Nation Geographic fsow k spel t vast verkeerd naar een programma dat eerst of zaterdag en zondag 11h00 kwam weet niet meer of t nu nog zo is op zondag niet denk k en doordeweeks komt t meestal om 15h00. K weet niet of je t daarover mag hebben op dit forum dus k zeg maar niks ?

Ook ben k fan van apen. K heb plus minus 30 tot 35 apenknuffels. Mijn grootste is Donkey Kong daar slaap k op dus dat is mijn kussen en hij heeft ook een kussensloop dat is kleding die k nooit aandoe k heb maatje s en het past hem amper dus dan kan je ong. nagaan hoe groot ie is. Het is nu ekt zo spierpompende nigga met een maatje s t-shirt aan zoals fresku rapt Xd

Altijd, als iemand een zin zegt en die zin is ook een line bij een liedje dan ga k altijd heel die tekst rappen, hard op of in mn hoofd haha.

Lol k stop maar is. Xd
N O S B A R A N K A
#LOVE

disneyxdtv2
Trainer
Trainer
Berichten: 244
Lid geworden op: 04-08-2010 17:01

Bericht door disneyxdtv2 » 05-05-2012 20:10

Welkom! :D
Disneyxdtv2 was here

Afbeelding

pokemonfan1
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 403
Lid geworden op: 11-01-2012 20:33

Bericht door pokemonfan1 » 05-05-2012 20:57

welkom op pokechar
stuur me alsjeblieft pokémon links

ward
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1217
Lid geworden op: 17-08-2011 00:26

Bericht door ward » 05-05-2012 22:17

xEmily schreef:Uhm... mijn hobbies ...

Wandelen doe k met mn hond(je) bono. Grote bernersenne nu al ong. 5 jr denk k en ekt zo'n flauwe hond, als je naar m kijkt komt ie al naar je toe om aandacht te gaan scoren. K loop meestal een uur en dan meestal steeds hetzelfde rondje. Alleen is er tijdens dat rondje een soort rondje die k loop en dan doe k afentoe de richting van dat rondje in dat rondje andersom als-je-het-nog-snapt. k loop van half 8 tot half 9 meestal soms niet als het regent of als k geen zin heb zoals nu.

Bij paardrijden, k heb mn eigen paard Summertime en met haar rij k door de polder maar dat is vrij saai en wil k t niet over hebben. K spring ook eens in de week met haar, dan heb k springles k spring nog niet zo hoog, 80 cm ong. denk k tot een meter. En ook eens per twee weken naar het bos toe. Tot nu toe altijd in een klein bos gereden maar donderdag ga k samen met mn vader en bono naar een bos toe die zoals mn vader het zegt zo groot is dat je drin kan verdwalen dus k heb dr al zin in ^^

k skeeler ook af en toe om te zorgen dat k niet dik wordt want k ben verslaafd aan Energydrink.

Muziek, mmijn favo artiesten zijn Kempi en Lens van du Laan. Meestal houd k meer van raps met een betekenis drachter zoals dese;;
fotosynthese - jongensdroom | http://www.youtube.com/watch?v=9_YRwih_GxE
fresku - twijfel | http://www.youtube.com/watch?v=0rfnTMcHkqA
typhoon - sprokkeldagen | http://www.youtube.com/watch?v=J4p2Le7J2dM
Fresku kennen jullie allemaal denk k wel ^^. Maar k houd soms ( niet vaak) ook van gewoon harde beat en tekensten van 'ik ben die en die en k doe dat en dat en k heb zoveel bitches en zoveel hebben me al nageaapt'. Dan moet je meer richting keizer en Lens van du Laan denken. Maar Lens kan ook over ekte dingen rappen zoals space met me mee daaro. k weet niet dr is iets wat k gewoon fcking leuk aan m vindt, uiterlijk sws ook alleen ze nieuwe kapsel is minder.

Fotosynthese brengt trouwens morgen ze album/ep uit of t was vandaag donno.

k kan hier eeuwig over door praten weet je O__O.

Pokemon vindt k ook leuk, jeugdsediment. K heb heel de pokedex uitgeprint en nou ben k ze aan t spraren, heb er al vrij veel. Woensdag naar de blokker want nu heb je zo'n blik voor 10 euro fsow was t. K heb zelf geen idee hoeveel k dr nu heb.

anime? niet ekt denk k. Alleen pokemon en yu-gi-oh vond k leuk zoals k me kan herinneren. K ben ook niet zo dol op tv fsow k kijk amper. K kijk alleen af en toe naar Nation Geographic fsow k spel t vast verkeerd naar een programma dat eerst of zaterdag en zondag 11h00 kwam weet niet meer of t nu nog zo is op zondag niet denk k en doordeweeks komt t meestal om 15h00. K weet niet of je t daarover mag hebben op dit forum dus k zeg maar niks ?

Ook ben k fan van apen. K heb plus minus 30 tot 35 apenknuffels. Mijn grootste is Donkey Kong daar slaap k op dus dat is mijn kussen en hij heeft ook een kussensloop dat is kleding die k nooit aandoe k heb maatje s en het past hem amper dus dan kan je ong. nagaan hoe groot ie is. Het is nu ekt zo spierpompende nigga met een maatje s t-shirt aan zoals fresku rapt Xd

Altijd, als iemand een zin zegt en die zin is ook een line bij een liedje dan ga k altijd heel die tekst rappen, hard op of in mn hoofd haha.

Lol k stop maar is. Xd
Anders zou ik zeggen... Kom eens naar de PokeChar Chat! :D http://www.pokechar.nl/chat
Afbeelding

Afbeelding

pikachu112
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1180
Lid geworden op: 30-07-2011 11:22

Bericht door pikachu112 » 05-05-2012 22:29

Welkom

MRDammann
Verbannen
Berichten: 355
Lid geworden op: 02-08-2010 12:15

Bericht door MRDammann » 06-05-2012 08:11

Welkom. Veel plezier op het forum!

Bulba
Trainer
Trainer
Berichten: 172
Lid geworden op: 31-08-2011 02:27

Bericht door Bulba » 06-05-2012 14:54

Welcome!
Have Fun!! :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Venusaur
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 304
Lid geworden op: 01-02-2012 23:04

Bericht door Venusaur » 06-05-2012 20:48

Welkom en heb plezier hier
Afbeelding
Afbeelding

Karnemelk
Beginner
Beginner
Berichten: 27
Lid geworden op: 05-12-2011 15:22

Bericht door Karnemelk » 07-05-2012 20:35

Welkom,
Goeie muzieksmaak! (:
Afbeelding

Plaats reactie