tijd codes

Hier staan Pokémon cheats uit de games die speciaal voor de PC-forum leden zijn!
Plaats reactie
loptar
Beginner
Beginner
Berichten: 23
Lid geworden op: 07-09-2010 15:36

tijd codes

Bericht door loptar » 08-09-2010 16:25

Het is je misschien wel eens opgevallen dat je tijdens het spelen van pokemon of een ander tijd gebonden spel de tijd word bepaald door het DS systeem en niet door het spel. Mij viel dit vrij snel op bij pokemon diamond en kwam zo op het idee om dit toe te passen. Hier door heb ik onderzoek gedaan hoe je het beste je tijd kom instellen om niet dagen te moeten wachten bij pokemons swarmen (swarmen is pokemons vangen met behulp van het zusje van je rivaal en de pokemon die zij aan geeft om te vangen verandert per dag). Je kan deze techiniek ook gebruiken voor gym rematches op pokemon hs, ss en platinum of een rivaal rematch.

Ik zal je eest de manier uit leggen hoe je de tijd kan veranderen voor gym rematches op pokemon hg en ss.

Dit is een vrij makkelijke manier.
Als je DS op start kom je bij je menu. Je kunt in het menu kiezen tussen verschilende dingen zoals je spel opstarten en systeem opties. We hebben de systeem opties nodig om de tijd te veranderen. je kiest gewoon tussen dag veranderen en tijd veranderen. En als je wilt weten op welke dagen de gym leader met je wilt vechten kan je hem of haar gewoon opbellen voor de tijden. Zo kan je die tijden instellen op het DS systeem. Om wat precieser te zijn dan wat de gym leader zeggen geef ik je de tijden voor gym rematches van ochtend middag en avond gevechten die ik meestal gebruik.

ochtend: 5:00 am
middag: 2:00 pm
avond: 8:00 pm

Als je ongeveer deze tijden intoesten en de dag van de gym leader kan haast niks fout gaan.

Nu het tweede gedeelte van tijd codes dat van dag tot dag gaat (zoals bij swarmen, gym rematches bij pokemon platinum en rival rematches).dit zit iets ingewikkelder in elkaar maar als je het een maal begrijpt is het vrij makkelijk.

Je gaat hier voor weer naar de tijd instellingen en type dan bij tijd 23:59 uur en ga dan naar je pokemon spel. Als die is opgestart wacht je tot dat die ene minuut voor bij is en dat staat gelijk aan er is een dag voor bij in het spel. Zo kan je snel van dag verwisselen. Je moet wel op passen dat bij rivaal rematches het alleen op bepaalde dagen kan, dus pas je je dag ook weer aan als je je tijd aan past.

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben en als je vragen heb stel die dan gewoon maar.

Om het telefoon nummer te krijgen van een gym leader moet je ff op een pokemon tip site kijken. Ik zal niet mijn gebruikelijke pokemon tips hier neer zetten voor gym telefoon nummer want ik weet niet of jullie dat zien als een vorm van reclame.
Ik heb dyslectie. Reken me dus niet af op spellings fouten.

ward
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1217
Lid geworden op: 17-08-2011 00:26

telefoon?

Bericht door ward » 16-10-2011 14:12

ahum oké maar wat bedoel je met gymtelefoonnummers?
Afbeelding

Afbeelding

InazumaElevenDutch
Ontdekker
Ontdekker
Berichten: 69
Lid geworden op: 26-08-2011 12:48

Bericht door InazumaElevenDutch » 21-11-2011 18:22

Die kan je krijgen door op een bepaalde plek en tijd te zijn (waar de specifieke Gym Leader ook is) en die geeft je zijn of haar 'telefoonnummer'. Zo kan je die bellen voor een rematch, zoals loptar al zei.
Dit is de Nederlandse Inazuma Eleven-fanaccount. Zie hier onze YouTube-account:
http://www.youtube.com/user/InazumaElevenDutch
Inazuma Eleven-forum:
http://inazumaeleven.forum2go.nl/

Afbeelding
Feel the melody of soccer streaming in your heart

Plaats reactie