m3i zero

Kom je er niet meer uit? Hier kan je terecht!
sarnagon
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 335
Lid geworden op: 05-04-2011 20:20

Re: m3i zero

Bericht door sarnagon » 16-07-2011 20:38

kevingen schreef:mijn m3i zero doet het niet meer sinds de update van mijn nds i xl.
krijg deze melding:
an error has occurred
press and hold the power
button to turn the systeem off
please refer to the nintendo dsi
operations manual for details
Je kan een DSTWO kaart kopen die werkt perfect, elke spel kan je spelen want elk spel wordt gepach & het werkt ook op v1.4.2E (komen steeds updates uit) het kaart je wordt geflash bij het dumpen van nieuw firmware (dus firmware wordt geschreven er op)(je kan dus op elk moment de kaart update), het menu is appart te downloaden. Je hebt slow motion optie en Real time save, je kan elke moment op slaan. een cheat lijst. je kan boeken & GBA spellen spelen (ook Arcade) zit in een emulator. ook kan je films en muziek luisteren en kijken. Het kaartje is bijzonder omdat het een eigen proccesor heeft & op elk moment je kan in een speciaal menu koment waar je cheats in kan schakelen en je spel kan opslaan en slow motion kan inschakelen

link om de kaart te kopen: http://www.snipeadeal.com/uk/flash-card ... o-eos.html
Afbeelding

kevingen
Trainer
Trainer
Berichten: 221
Lid geworden op: 21-08-2010 11:29

Bericht door kevingen » 16-07-2011 20:41

oke bedankt voor de info
♪▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ღ۩۞۩ღ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬­­­­­­­♪

SHUT UP AND ENJOY THE MUSIC!

♪▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ღ۩۞۩ღ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬­­­­­­­♪

Afbeelding

A-styleAkaPikafan
Beginner
Beginner
Berichten: 34
Lid geworden op: 31-07-2010 20:55

Bericht door A-styleAkaPikafan » 17-07-2011 20:04

Dat probleem had ik destijds ook met het kaartje van m'n zusje en haar DSi XL. Het bleek dat Nintendo het kaartje met de update geblokkeerd had. Ik kon de kaart ook niet meer updaten omdat het bedrijf ,die de kaartjes maakt, een nieuw kaartje gemaakt hadden die WEL werkte na de update van de DSi XL dus heb een nieuwe kaart voor haar moeten kopen. Het kaartje dat het niet meer deed was een R4i GOLD 1.4.0. Het kan zijn dat voor jou M3i Zero wel een update beschikbaar is.
I'm Me & Myself & I.
Origineel hé? xD

Afbeelding
Afbeelding

ryofichter
Verbannen
Berichten: 42
Lid geworden op: 08-01-2012 12:09

Bericht door ryofichter » 10-01-2012 19:30

het kan misschien aan de website liggen misschien was het van slechte kwaliteit of er stond een virus op een van de games.
en als je kaartje in de ds tijdens de update stak kan de ds overbelaste geraken
ik word een pokémon master

Plaats reactie