Certificaatfout

Kom je er niet meer uit? Hier kan je terecht!
eeveemaster
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1253
Lid geworden op: 22-10-2009 20:56

Bericht door eeveemaster » 22-01-2012 13:51

Ow ja, dat klopt.
Mijn Twitter: https://twitter.com/PineappleRobin
Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pineapplerobin/
Mijn Pokémon Go: 4446 5063 2321

MRDammann
Verbannen
Berichten: 355
Lid geworden op: 02-08-2010 12:15

Bericht door MRDammann » 22-01-2012 14:16

phantomra schreef:maar je kan wel kijken uit welke plaatst hij komt, als het allebij uit ongeveer dezelfde omgeving komt. dan is de kans wel groot.
Ik kan ook zeggen dat ik uit Venlo kom terwijl ik eigenlijk uit Rotterdam kom.
Ik wil geen mensen gaan beschuldigen, maar ik denk niet dat Ward de enige is die eigenlijk Rieuwert is. En als Ward en Rieuwert hetzelfde ip-adres hebben weten we wel zeker dat ze hetzelfde zijn.

eeveemaster
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1253
Lid geworden op: 22-10-2009 20:56

Bericht door eeveemaster » 22-01-2012 14:20

Het kunnen ook verschillende mensen zijn natuurlijk. Rieuwert is volgens mij niet de enige spammer/bumper van belgie/nederland (ik weet dat ward van belgie is, van waar kwam rieuwert?).
Mijn Twitter: https://twitter.com/PineappleRobin
Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pineapplerobin/
Mijn Pokémon Go: 4446 5063 2321

phantomra
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 489
Lid geworden op: 27-08-2011 01:25

Bericht door phantomra » 22-01-2012 14:21

MRDammann schreef:
phantomra schreef:maar je kan wel kijken uit welke plaatst hij komt, als het allebij uit ongeveer dezelfde omgeving komt. dan is de kans wel groot.
Ik kan ook zeggen dat ik uit Venlo kom terwijl ik eigenlijk uit Rotterdam kom.
Ik wil geen mensen gaan beschuldigen, maar ik denk niet dat Ward de enige is die eigenlijk Rieuwert is. En als Ward en Rieuwert hetzelfde ip-adres hebben weten we wel zeker dat ze hetzelfde zijn.
de plaatst waaarop je op internet gaat valt te achterhalen. dat was voor de verhuizing zo, dus het zou nu ook nog kunnen. dan maakt het echt niet uit wat je zegt hoor!
Afbeelding Afbeelding
Lid van de vereniging van krabben die niet kunnen scharen.

MRDammann
Verbannen
Berichten: 355
Lid geworden op: 02-08-2010 12:15

Bericht door MRDammann » 22-01-2012 14:27

phantomra schreef:
MRDammann schreef:
phantomra schreef:maar je kan wel kijken uit welke plaatst hij komt, als het allebij uit ongeveer dezelfde omgeving komt. dan is de kans wel groot.
Ik kan ook zeggen dat ik uit Venlo kom terwijl ik eigenlijk uit Rotterdam kom.
Ik wil geen mensen gaan beschuldigen, maar ik denk niet dat Ward de enige is die eigenlijk Rieuwert is. En als Ward en Rieuwert hetzelfde ip-adres hebben weten we wel zeker dat ze hetzelfde zijn.
de plaatst waaarop je op internet gaat valt te achterhalen. dat was voor de verhuizing zo, dus het zou nu ook nog kunnen. dan maakt het echt niet uit wat je zegt hoor!
Hoe kan je dan bijv. zien waar ik woon?

phantomra
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 489
Lid geworden op: 27-08-2011 01:25

Bericht door phantomra » 22-01-2012 15:02

MRDammann schreef:
phantomra schreef:
MRDammann schreef: Ik kan ook zeggen dat ik uit Venlo kom terwijl ik eigenlijk uit Rotterdam kom.
Ik wil geen mensen gaan beschuldigen, maar ik denk niet dat Ward de enige is die eigenlijk Rieuwert is. En als Ward en Rieuwert hetzelfde ip-adres hebben weten we wel zeker dat ze hetzelfde zijn.
de plaatst waaarop je op internet gaat valt te achterhalen. dat was voor de verhuizing zo, dus het zou nu ook nog kunnen. dan maakt het echt niet uit wat je zegt hoor!
Hoe kan je dan bijv. zien waar ik woon?
daar waas toen der tijd een speciale knop voor, dan kon je zien uit welke regio iemand op pokechar komt. ik kom uit den helder en dan zag je stipjes op de kaart van nederland(hij werd groter wanneer er ook uit andere landen mensen kwam) op de plaats den helder. je kon ook gelijk zien welke browser er werd gebruikt en of het een mac of een windows pc was. ik von het wel intresant om naar te kijken.

zo kwam ik er achter dat er regelmatig iemand uit de vs/hongarije/tsechieen op pokechar kwam.
Afbeelding Afbeelding
Lid van de vereniging van krabben die niet kunnen scharen.

Plaats reactie