Belgacom TV opnames op PC?

Kom je er niet meer uit? Hier kan je terecht!
Kefke
Encoder
Encoder
Berichten: 339
Lid geworden op: 27-07-2011 17:16

Bericht door Kefke » 01-01-2012 16:53

Lonellobo schreef:@Kefke: Misschien een late reactie, maar ik heb ook Belgacom TV. Het is niet mogenlijk om via HDMI op te nemen, maar zelfs dan mis je niets hoor. In belgie zenden ze geen HD uit (VTM/canvas/discovery uitgezonderd). Dat wil zeggen dat er geen kwaliteitsverschil zit op HDMi/scart/composite uitgang. Ik neem zelf al mijn encodes op via een intensity shutlle die via composite aan mijn belgacom decoder hangt.
Bedankt voor het antwoord Lonellobo!
Maar vraagje, hoe werkt dat juist met zo'n intensity shuttle?
Sorry als ik dom overkom, maar ik weet echt niets van dergelijke dingen :wink:
Afbeelding

Lonellobo
Encoder
Encoder
Berichten: 165
Lid geworden op: 22-10-2010 11:13

Bericht door Lonellobo » 02-01-2012 09:04

IS een USB 3 device dat je tussen de bron (decoder/dvd-speler/...) en de uitvoer (tv/computerscherm/...) steekt. Zo kan je opnemen van elke bron dat je kan bedenken (coposite/component/s-video/hdmi). Enkel bij HDMi moet je opletten want het werkt niet met beveiligde hdmi sources :(
Afbeelding

Kevin13
Encoder
Encoder
Berichten: 544
Lid geworden op: 26-07-2010 17:16

Bericht door Kevin13 » 24-01-2012 16:28

Seviper schreef:En dan heb je nog aan programma nodig die het leest op je computer.
Sorry voor de bump, maar even een vraagje Seviper. Als ik een Ext3 geformatteerde schijf/stick heb, hoe kan ik die dan door een Windows PC laten lezen? Ik heb gehoord over het programma Ext2Fsd maar werkt dat programma en zo ja hoe werkt het?

Alvast bedankt! :D
Afbeelding

Seviper
Beheerder
Beheerder
Berichten: 960
Lid geworden op: 12-10-2009 09:10

Bericht door Seviper » 25-01-2012 09:28

Kevin13 schreef:
Seviper schreef:En dan heb je nog aan programma nodig die het leest op je computer.
Sorry voor de bump, maar even een vraagje Seviper. Als ik een Ext3 geformatteerde schijf/stick heb, hoe kan ik die dan door een Windows PC laten lezen? Ik heb gehoord over het programma Ext2Fsd maar werkt dat programma en zo ja hoe werkt het?

Alvast bedankt! :D
Dat is het programma wat ik gebruik ja. Ik kan je niet echt uitleggen hoe het werkt, want je moet zelf even een beetje uitzoeken hoe het werkt. Want het is heel lastig uit te leggen.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Kevin13
Encoder
Encoder
Berichten: 544
Lid geworden op: 26-07-2010 17:16

Bericht door Kevin13 » 25-01-2012 15:29

Seviper schreef:
Kevin13 schreef:
Seviper schreef:En dan heb je nog aan programma nodig die het leest op je computer.
Sorry voor de bump, maar even een vraagje Seviper. Als ik een Ext3 geformatteerde schijf/stick heb, hoe kan ik die dan door een Windows PC laten lezen? Ik heb gehoord over het programma Ext2Fsd maar werkt dat programma en zo ja hoe werkt het?

Alvast bedankt! :D
Dat is het programma wat ik gebruik ja. Ik kan je niet echt uitleggen hoe het werkt, want je moet zelf even een beetje uitzoeken hoe het werkt. Want het is heel lastig uit te leggen.
Oke, ik zal het eens gaan proberen. Als ik nog vragen heb, dan zal ik ze stellen. Bedankt.
Afbeelding

Plaats reactie