Nickelodeon video's op youtube

Kom je er niet meer uit? Hier kan je terecht!
sandor100
Verbannen
Berichten: 316
Lid geworden op: 28-08-2011 11:34

Nickelodeon video's op youtube

Bericht door sandor100 » 06-03-2012 11:44

Weet iemand hoe je op youtube Nickelodeon video's kan uploaden? Heb al wel geprobeerd dvd rips te uploaden maar hij blokkeeert de video meteen.Alleen As told by ging er is al te uploaden. Dus mijn vraag is weet iemand hoe je de auteursrechtechten kan omzeilen?

Seviper
Beheerder
Beheerder
Berichten: 960
Lid geworden op: 12-10-2009 09:10

Bericht door Seviper » 06-03-2012 11:48

Daar is maar één oplossing voor, je moet je series uploaden met een andere naam, een naam die de serie niet aangeeft. Aangezien er een filter zit op (de meeste) Nickelodeon-series.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

sandor100
Verbannen
Berichten: 316
Lid geworden op: 28-08-2011 11:34

Bericht door sandor100 » 06-03-2012 11:51

Seviper schreef:Daar is maar één oplossing voor, je moet je series uploaden met een andere naam, een naam die de serie niet aangeeft. Aangezien er een filter zit op (de meeste) Nickelodeon-series.
het is niet door de titel dat hij blokkeett maar door de inhoud wat van Nickelodeon is en dat krijg ik niet omzeilt

Kevin13
Encoder
Encoder
Berichten: 544
Lid geworden op: 26-07-2010 17:16

Bericht door Kevin13 » 06-03-2012 11:57

sandor100 schreef:
Seviper schreef:Daar is maar één oplossing voor, je moet je series uploaden met een andere naam, een naam die de serie niet aangeeft. Aangezien er een filter zit op (de meeste) Nickelodeon-series.
het is niet door de titel dat hij blokkeett maar door de inhoud wat van Nickelodeon is en dat krijg ik niet omzeilt
Ja, maar ik denk dat dat toch aan de naam ligt, zoals Seviper al zei. Er worden zoveel filmpjes op YouTube geupload, dat het niet mogelijk is ze allemaal te controleren. Als je echter een filmpje upload met bijvoorbeeld de titel: Rocket Power - Aflevering 1, dan wordt hij er automatisch uitgefilterd. Je kunt dan bijvoorbeeld: RP - Aflevering 1 proberen, of gewoon een titel die er niks mee te maken heeft, zoals: Dit is een gaaf filmpje.
Hoop dat ik het goed uitgelegd heb, en dat ik het goed zeg. Ik upload zelf namelijk niet op YouTube. :D
Afbeelding

sandor100
Verbannen
Berichten: 316
Lid geworden op: 28-08-2011 11:34

Bericht door sandor100 » 06-03-2012 16:04

Kevin13 schreef:
sandor100 schreef:
Seviper schreef:Daar is maar één oplossing voor, je moet je series uploaden met een andere naam, een naam die de serie niet aangeeft. Aangezien er een filter zit op (de meeste) Nickelodeon-series.
het is niet door de titel dat hij blokkeett maar door de inhoud wat van Nickelodeon is en dat krijg ik niet omzeilt
Ja, maar ik denk dat dat toch aan de naam ligt, zoals Seviper al zei. Er worden zoveel filmpjes op YouTube geupload, dat het niet mogelijk is ze allemaal te controleren. Als je echter een filmpje upload met bijvoorbeeld de titel: Rocket Power - Aflevering 1, dan wordt hij er automatisch uitgefilterd. Je kunt dan bijvoorbeeld: RP - Aflevering 1 proberen, of gewoon een titel die er niks mee te maken heeft, zoals: Dit is een gaaf filmpje.
Hoop dat ik het goed uitgelegd heb, en dat ik het goed zeg. Ik upload zelf namelijk niet op YouTube. :D
@kevin13 @ sepiver werkt niet heb het geprobeert het wordt nog steeds verwijderd. Hebben julle nog andere ideen

phantomra
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 489
Lid geworden op: 27-08-2011 01:25

Bericht door phantomra » 06-03-2012 16:07

al geprobeert om de tags te veranderen? dus de woorden die naar je filmpje wijzen.

is het niet mogelijk omhet filmpje op een andere hosting site te zetten en dat je vervolgens een filmpje met een link (naar die andere hosting site) op you tube zet?
Afbeelding Afbeelding
Lid van de vereniging van krabben die niet kunnen scharen.

sandor100
Verbannen
Berichten: 316
Lid geworden op: 28-08-2011 11:34

Bericht door sandor100 » 06-03-2012 16:11

phantomra schreef:al geprobeert om de tags te veranderen? dus de woorden die naar je filmpje wijzen.

is het niet mogelijk omhet filmpje op een andere hosting site te zetten en dat je vervolgens een filmpje met een link (naar die andere hosting site) op you tube zet?
ik probeer de tags eerst werkt hetook om in spiegelbeeld teuploaden?

phantomra
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 489
Lid geworden op: 27-08-2011 01:25

Bericht door phantomra » 06-03-2012 16:14

nah, het is gewoon de truc om de tags zo te maken dat je niet in verband word getrokken met de serie, maar wel dat de mensen bij je filmpje kunnen komen. dus andersom zetten werkt niet, tenzij er mensen zijn die ze echt andersom typen.
Afbeelding Afbeelding
Lid van de vereniging van krabben die niet kunnen scharen.

sandor100
Verbannen
Berichten: 316
Lid geworden op: 28-08-2011 11:34

Bericht door sandor100 » 06-03-2012 16:18

phantomra schreef:nah, het is gewoon de truc om de tags zo te maken dat je niet in verband word getrokken met de serie, maar wel dat de mensen bij je filmpje kunnen komen. dus andersom zetten werkt niet, tenzij er mensen zijn die ze echt andersom typen.
maar ik probeer nou de intro van Beugelbekkie te uploaden omdat dit een testbestand is heb ik hem kermit de kikker dans genoemd. de tag is ook kermit de kikker dans maar hij blijft geblokeert worden door dit bedrijf: Entiteit: Yam112003 Endemol Inhoudstype: Audiovisuele inhoud

phantomra
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 489
Lid geworden op: 27-08-2011 01:25

Bericht door phantomra » 06-03-2012 16:32

ik weet het niet, niet een idee om mijn tweede plan uit te voeren?!
Afbeelding Afbeelding
Lid van de vereniging van krabben die niet kunnen scharen.

Plaats reactie