[PROBLEEM]ifile.it sommige bestanden werken niet

Kom je er niet meer uit? Hier kan je terecht!
Donserdal
Berichten: 11
Lid geworden op: 21-04-2012 01:28

Bericht door Donserdal » 21-04-2012 13:37

Er zijn genoeg leachers die gewoon de links van de afleveringen pakken en deze vervolgens downloaden en dan alleen nog komen om nieuwe bestanden te downloaden.
Voor zover ik heb gemerkt is het niet nodig om een account te hebben op pokechar om te kunnen downloaden?

Lijkt me dat er dan toch geen reden is voor pokechar om niet via andere methoden te werken?
Stichting brein komt ook naar mensen die alleen een forum hosten met daarop links naar copyrighted materiaal(zie rechtzaak tegen FTD en piratebay).

Is het anders misschien een idee series in delen te uploaden(met winrar zijn dat dus part bestanden) en deze dan te uploaden voor complete seizoenen? zo hoef je niet per aflevering meer te downloaden maar kun je gewoon alles downloaden in minder stappen:)

pikachu112
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1180
Lid geworden op: 30-07-2011 11:22

Bericht door pikachu112 » 21-04-2012 13:39

maar zo als max zei dan zal onze bezoekers op pokechar.nl dalen
omdat de torrents dan op andere site te vinden zijn

Max
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1210
Lid geworden op: 07-10-2009 17:38

Bericht door Max » 21-04-2012 13:39

Op het moment hebben we andere prioriteiten: overige series.
Afbeelding

Donserdal
Berichten: 11
Lid geworden op: 21-04-2012 01:28

Bericht door Donserdal » 21-04-2012 13:51

phantomra schreef:
Dat is idd mogelijk maar het is toch wel mogelijk als extra optie, als ik kijk naar hoeveel leden we hebben dan lijkt me dat er altijd wel iemand moet zijn die online is. Het is ook veel makkelijker om complete series te downloaden. ik heb gisteren seizoen 1,2 en 3 via torrents gedownload en die heb ik in 2~4 uur binnen(ik ben er zelf maar 2 minuten mee bezig geweest de rest doet mijn PC) :). ik heb gisteren via ifile seizoen 4 gedownload, daar ben ik alleen al 2~3 uur mee bezig geweest omdat je alle captcha's enzo moet invullen + je mag niet meer dan 15 tegelijk downloaden.
Online zijn en seeden zijn 2 verschillende dingen, vooral complete series gaat niet lukken. Een seizoen is toch gauw 17 gb, oftoewel als je aan het seeden bent 17 GB die je niet kan gebruiken (voor je eigen doeleindes). Mensen moeten dus bereid zijn 17Gb inteleveren om te kunnen seeden. Daarnast zijn er ook veel mensen die een bepaalde aflevering willen hebben, dan moeten ze een heel seizoen downloaden om een aflevering te krijgen. Nog een punt is, wat nou als Disney XD een nieuw seizoen gaat uitzenden, dat zullen de torrents constant aan gepast moeten worden als er weer een aflevering bij komt of dan doen ze dat niet, en als ze het hele seizoen hebben doen ze dat, maar dan zit je als nog met Ifile opgescheept.
Torrents zijn niet zo moeilijk, je download een torrent client (zoals utorrent) je opent de torrent file, je geeft aan waar de bestanden opgeslagen moeten worden en je bent klaar. filesharing sites zijn wat dat betreft moeilijk in gebruik.


Ik weet hoe je torrents moet gebruiken, maar je sluit wel gelijk een doelgroep uit, namelijk de mensen (waarschijnlijk kinderen) die nog niet zo veel mogen doen op internet ook de mensen die niet zo computer gericht zijn sluit je uit. Het duurde voor mij een heel tijdje voordat ik met torrents kon downloaden, laat staan iemand die er al weinig van computers snapt. Daarvoor is gewoon een knop met downloaden makelijker dan torrents.

P.S. ik snap deze surgestie, maar ik snap ook goed waarom Pokechar geen torrents gebruikt.
Snap nog steeds niet hoe torrents moeilijk kunnen zijn... maar goed. filesharing sites werken niet voor grote hoeveelheden data en je kunt via torrents gewoon een torrent van een seizoen downloaden en gewoon aangeven wat je wel en niet wil downloaden. Er zijn duizenden handleidingen te vinden van utorrent en andere torrent clients. en 17GB is tegenwoordig toch niet zoveel? die 600GB wat ik bereid ben uit te geven staat los van de andere hoeveelheid data die ik al beschikbaar stel voor andere sites:) (voornamelijk torrent sites en open-source projecten). Het gebruik van torrents is in Nederland nog niet verboden en dat zal waarschijnlijk ook nooit zo zijn. spellen als World of warcraft gebruiken de techniek ook.


_____________________________________________
Max schreef:Op het moment hebben we andere prioriteiten: overige series.
Dat is een argument waar ik wel mee kan leven :)
maar dit blijft wel een logistiek probleem:P

Donserdal
Berichten: 11
Lid geworden op: 21-04-2012 01:28

Bericht door Donserdal » 21-04-2012 13:54

Max schreef:Op het moment hebben we andere prioriteiten: overige series.
Dat is een argument waar ik wel mee kan leven :)
maar dit blijft wel een logistiek probleem:P

pikachu112
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1180
Lid geworden op: 30-07-2011 11:22

Bericht door pikachu112 » 21-04-2012 13:56

Donserdal er bestaat een EDIT knop gebruik hem a.u.b

Donserdal
Berichten: 11
Lid geworden op: 21-04-2012 01:28

Bericht door Donserdal » 21-04-2012 13:58

aerocool schreef:maar zo als max zei dan zal onze bezoekers op pokechar.nl dalen
omdat de torrents dan op andere site te vinden zijn
mensen doen dat sowieso wel :P
maar goed ik heb de complete pokemon afleveringen in het Engels :)
Denk dat ik het daar maar bij houd:( zo alles downloaden duurt echt veel te lang:(


Edit: Hmm kon net mijn berichten nog wel verwijderen en nu niet meer:S raar

MRDammann
Verbannen
Berichten: 355
Lid geworden op: 02-08-2010 12:15

Bericht door MRDammann » 21-04-2012 14:00

Donserdal schreef:
aerocool schreef:maar zo als max zei dan zal onze bezoekers op pokechar.nl dalen
omdat de torrents dan op andere site te vinden zijn
mensen doen dat sowieso wel :P
maar goed ik heb de complete pokemon afleveringen in het Engels :)
Denk dat ik het daar maar bij houd:( zo alles downloaden duurt echt veel te lang:(
Helaas kan ik die site niet bereiken, omdat mijn provider The Pirate Bay blokkeert, dus torrents wordt het niet voor mij. Ik vind torrents soweiso irritant en als Pokechar torrents zou gebruiken, zou ik veel minder downloaden op Pokechar.

Donserdal
Berichten: 11
Lid geworden op: 21-04-2012 01:28

Bericht door Donserdal » 21-04-2012 14:06

pirate bay is via proxy sites te benaderen :P

phantomra
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 489
Lid geworden op: 27-08-2011 01:25

Bericht door phantomra » 21-04-2012 14:06

Donserdal schreef:
aerocool schreef:maar zo als max zei dan zal onze bezoekers op pokechar.nl dalen
omdat de torrents dan op andere site te vinden zijn
mensen doen dat sowieso wel :P
maar goed ik heb de complete pokemon afleveringen in het Engels :)
Denk dat ik het daar maar bij houd:( zo alles downloaden duurt echt veel te lang:(


Edit: Hmm kon net mijn berichten nog wel verwijderen en nu niet meer:S raar
En er zijn wel site's waarbij je anime kan downloaden met torrents, enkel ik weet uit ervaring dat er altijd te weinig, of zelfs geen, seeds zijn op bepaalde bestanden. Ik zelf snap ook wel dat je torrents wil gebruiken, ik gebruik ze namelijk zelf ook, enkel voor pokechar is het niet handig.
Afbeelding Afbeelding
Lid van de vereniging van krabben die niet kunnen scharen.

Plaats reactie