Afleveringen

Kom je er niet meer uit? Hier kan je terecht!
sarnagon
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 335
Lid geworden op: 05-04-2011 20:20

Bericht door sarnagon » 03-07-2012 19:44

Inderdaad is het nog niet allemaal HQ, maar dat kan ook niet altijd, want niet alles word in HQ uitgezonden.

Pokemon Indigo op dit moment het meest recent is 24,1GB (inclusief MKV helemaal uitgepakt)

(Hieronder recent + MKV)

Pokemon Orange League komt op 15,2GB
Pokemon Johto Journeys komt op 12,8GB
Pokemon Johto League Champions komt op 16,9GB
Pokemon Master Quest komt op 19,2 GB
Pokemon Advanced Generation komt op 6,89GB
Pokemon Advanced Challenge komt op 9,32GB
Pokemon Advance Battle komt op 6,92GB
Pokemon Battle Frontier komt op 8,64GB
Pokemon Diamond and Pearl 8,92GB
Pokemon Battle Dimension 9,61GB
Pokemon Galactic Battle 12,6GB
Pokemon Sinnoh League Victors 11,9GB
Pokemon Black and White 24,7GB

Wat mij op valt is dat Advance generation tot en met Battle Dimension toch een lage waarde heeft met de totale grote van het Seizoen.

Ik vroeg me af welke Seizoen er nu al in HQ/HD zijn en welke niet?

-------------------------------------------------------------------------------

Dus om dit allemaal in te gaan pakken duurt lang en zeker als er een nieuwe beter kwaliteit filmpje er in gevoegtmoet worden. Ik denk dat het de handigste manier is die van max wat Jodyza al zei 'tijdens het downloaden een andere downloaden'.

Anders zou je ook nog Jdownloader kunnen proberen, maar dan zou je wel steeds een Captcha moeten invoeren. (maar dit is dan wel de snelste manier)
Afbeelding

eeveemaster
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1253
Lid geworden op: 22-10-2009 20:56

Bericht door eeveemaster » 04-07-2012 15:34

Niet veel mensen willen hun laptop/pc 10 uur laten aanstaan om Pokémon ep's te downloaden, dan downloaden ze liever 1 voor 1 en gebruiken ze de tip van Max.
Mijn Twitter: https://twitter.com/PineappleRobin
Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pineapplerobin/
Mijn Pokémon Go: 4446 5063 2321

sarnagon
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 335
Lid geworden op: 05-04-2011 20:20

Bericht door sarnagon » 04-07-2012 17:53

Als we het in torrent verspeiden dan is het sneller verspeid en daardoor zijn we sneller gedetecteerd. het is alleen maar nadelig want we missen bezoekers en andere torrent-clienten (zwevende onbekende mensen) ook kunnen de mensen de pokemon afleveringen veel makkelijker stelen. Waardoor onze afleveringen zo maar zonder toestemming word verspeid op andere website.
Afbeelding

Max
Beheerder
Beheerder
Berichten: 1210
Lid geworden op: 07-10-2009 17:38

Bericht door Max » 04-07-2012 18:08

Precies wat sarnagon zegt. Bovendien hebben mensen dan uberhaupt niets meer te zoeken op PokeChar. Torrents is geen optie voor ons, en dat blijft ook nog wel 'n aantal jaar zo.

Hierbij laat ik het, al dat gezeur... sorry dat wij graag onze bezoekers willen behouden. We doen het niet.

Slot.
Afbeelding

Plaats reactie