het nieuwe forum

Kom je er niet meer uit? Hier kan je terecht!
Plaats reactie
dexter
Trainer
Trainer
Berichten: 168
Lid geworden op: 28-10-2011 18:34

het nieuwe forum

Bericht door dexter » 08-12-2012 20:26

wanneer komt het nieuwe forum.
een tijdje geleden hadden ze het erover en dat ze ermee bezig waren maar dit duurt best wel lang
Afbeelding

eeveemaster
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1253
Lid geworden op: 22-10-2009 20:56

Bericht door eeveemaster » 09-12-2012 09:22

Zo'n forum maken kost tijd. Ze zijn er heus zo snel mee bezig als ze kunnen maar vergeet niet dat ze ook nog een real life leven hebben XD School, werk, etc... ;)
Mijn Twitter: https://twitter.com/PineappleRobin
Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pineapplerobin/
Mijn Pokémon Go: 4446 5063 2321

megastijn21
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 346
Lid geworden op: 02-04-2011 23:01

Bericht door megastijn21 » 09-12-2012 11:20

Ze hebben het waarschijnlijk de komende tijd ook nog wel te druk. Aangezien PokeChar en het forum al een behoorlijke tijd stil is.
Gregory House:"Everybody lies."

sarnagon
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 335
Lid geworden op: 05-04-2011 20:20

Bericht door sarnagon » 18-12-2012 07:14

Het is logische dat het stil is, omdat pokechar eigenlijk hun doel al lang bereikt hebben en dat is pokemon compleet te maken.

Een nieuwe forum lijkt met ook echt niet nodig, want het kost geld. En alle mogelijkheden die we hebben die zijn er al.

Als we echt een nieuw forum nodig hebben dan doen we dat alleen om meer anime te delen, maar nu kan dat ook via de pokerchar site, via nummers. (ook voor beter layout en misschien betere/leukere systeem zoals achievements)

Het enige wat pokechar op dit moment doet, is praten over pokemon en natuurlijk zij er gesprekken over games,anime en media.

om als tocht noch 'up to date' te houden worden de laatste pokemn afleveringen opgenomen van tv en dan geupload.

tenslotte als laatste wordt er anime gesubt (wat veeltijd kost), ik was er ooit mee begonnen maar dat kost gewoon zo veel tijd om de juist zinnen te krijgen (als je denk dat het goed is dan zie je toch nog dat het altijd nog beter kan :), en die anime wordt dan geüpload zodat iedereen er van kan genieten van een anime die nederlands is ondertitelt.

Maar ik denk dat er al een behoorlijk aanbod is van Japanse anime die met engels is ondertitelt, er zijn behoorlijk wat subgroepen die japans naar engels vertalen. (bv. Doki).

Want ik ben nu ook weer eens online naar vele dagen die ik niet online ben geweest (laatst online denk ik 7 november.) en natuuurlijk hebben mensen het ook druk met hun 'eigen dingen'.
Afbeelding

megastijn21
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 346
Lid geworden op: 02-04-2011 23:01

Bericht door megastijn21 » 18-12-2012 09:23

Je hebt gelijk. Maar Pokémon is niet compleet.
Gregory House:"Everybody lies."

sarnagon
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 335
Lid geworden op: 05-04-2011 20:20

Bericht door sarnagon » 18-12-2012 16:38

megastijn21 schreef:Je hebt gelijk. Maar Pokémon is niet compleet.
Dat is logische omdat er steeds weer nieuwe films en episodes van pokemon komen.
Afbeelding

Kevin13
Encoder
Encoder
Berichten: 544
Lid geworden op: 26-07-2010 17:16

Bericht door Kevin13 » 19-12-2012 19:27

Een nieuw forum staat nog steeds op de planning hoor mensen. Zelf de conclusie trekken dat die niet nodig zou zijn lijkt me dan ook niet echt nodig. Een en ander kost natuurlijk wel wat tijd, en zoals jullie allen weten hebben we allemaal ook nog andere dingen te doen. Gewoon even rustig afwachten dus, en dan is het er sneller dan je denkt! :)
Afbeelding

Plaats reactie