Favoriete Yu-Gi-Oh serie
-
Yu-Gi-Oh! ZEXAL
Beste ik weet niet of jullie het weten maar Yu-Gi-oh 5D's is afgelopen (tot 136) en op 15 october zenden ze het NIEUWE YU-GI-OH SEIZOEN
YU-GI-OH ZEXAL in het engels.
YU-GI-OH ZEXAL in het engels.
///////////
-
- Trainer
Bij Origineel zit volgens mij een fout: Want Kaiba heeft z'n soort trainingsmachine en die roept dan de Blue eyes white ultimate dragon op en die heeft 4500/3800 levenspunten maar hij verslaat hem met Obelisk maar die heeft 4000/4000 levenspunten ze stonden allebei in aanvalsmod en Obelisk won van die blue eyes. Dat kan dan toch niet?
En krijgt Yoeh eigenlijk nog zijn Red eyes black dragon terug van Yugi?

En krijgt Yoeh eigenlijk nog zijn Red eyes black dragon terug van Yugi?
-
- Beheerder
Kleinigheidje, Kaiba gebruikte de speciale gave van Obelisk om twee monsters op te offeren om zijn speciale gave te activeren. Obelisk kan door twee monsters op te offeren alle monsters op het veld van de tegenstander vernietigen en kon daarna de levenspunten van die computer aanvallen.Richardshamaan schreef:Bij Origineel zit volgens mij een fout: Want Kaiba heeft z'n soort trainingsmachine en die roept dan de Blue eyes white ultimate dragon op en die heeft 4500/3800 levenspunten maar hij verslaat hem met Obelisk maar die heeft 4000/4000 levenspunten ze stonden allebei in aanvalsmod en Obelisk won van die blue eyes. Dat kan dan toch niet?![]()

-
- Trainer
-
- Trainer
-
- Ontdekker
-
- Ontdekker
-
- Pro Trainer
Nu ik Yu-Gi-Oh! 3D Bonds Beyond Time heb gezien.
Vind ik wel dat al die drie tijden wel iets hebben. Dus ik weet eigenlijk niet zo welke mijn favorieten nu is, Ik moet 5d's en GX nog kijken. Yu-gi-oh heb ik helemaal gezien.
Bij de 5D's serie zit er wel meer strategie doordat er synchro summoning in zit.
Toekomst (5D's): Duel Runners + Synchro
Heden (GX): Spirit World + Spirits en meer Fusion
Verleden: Millenium items + God kaarten
Vind ik wel dat al die drie tijden wel iets hebben. Dus ik weet eigenlijk niet zo welke mijn favorieten nu is, Ik moet 5d's en GX nog kijken. Yu-gi-oh heb ik helemaal gezien.
Bij de 5D's serie zit er wel meer strategie doordat er synchro summoning in zit.
Toekomst (5D's): Duel Runners + Synchro
Heden (GX): Spirit World + Spirits en meer Fusion
Verleden: Millenium items + God kaarten