Yu-Gi-Oh! op NickToons
-
- Frontier Brain
excuses voor de bump maar ik wou enkel even mededelen dat yu-gi-oh niet meer verschijnt op NickToons. De hele programmering is trouwens verandert. Bekende oude series komen terug zoals Catscratch, Jimmy Neutron, My life as a teenage robot, Hey Arnold!, Rien's Planeet, Rikky Sprocket en Drake and Josh. Natuurlijk vallen er bepaalde programma's weg, zoals: Spongebob Squarepants, Kablam! en andere.
EDIT: http://www.nickelodeon.be/videos/epgIT:
Hier dus een uitgebreide TV-gids.
EDIT: http://www.nickelodeon.be/videos/epgIT:
Hier dus een uitgebreide TV-gids.
-
-
-
- Ontdekker
De TV-Gids van NickToons is ONBETROUWBAAR maar in de commercial zeggen ze van maandag tot en met vrijdag om 2uur volgens mij komt het ook s'avonds maar weet niet wanneer precies maar als je naar www.nickelodeon.nl gaat zie je ook als je bij series kijkt en dan op meer klikt dat Yu-gi-Oh er dan ook bij staat mss komt het dan ooit ook op nickelodeon. Want neem maar van mij aan NickToons word ook gebruikt als een probeer programma van Nick!

-
- Encoder
Helaas zijn er 3 afleveringen in niet zulke mooie audio kwaliteit nog niet uitgezonden op Nicktoons, dus hopelijk komen die wel.amstelfm schreef:Dat zal vast wel weer seizoen 1 zijn geweest, en die hebben we allang gezien en ook compleet.
Benieuwd of ze de andere seizoenen ooit ook gaan uitzenden.
Die heb ik nu nog in slechte audio editie.
Het gaat om de Dungeon Dice afleveringen alleen aflevering 1 van die is mooi.
Momenteel ben ik bezig met Yu-Gi-Oh! seizoen 1 en 2 om te zetten in HQ.
Ondertitel projecten:
MegaMan Star Force en MegaMan NT Warrior,
TMNT 2003,
Inazuma Eleven en Inazuma Eleven Go,
Medabots,
Digimon,
En Doctor Who!
Ondertitel projecten:
MegaMan Star Force en MegaMan NT Warrior,
TMNT 2003,
Inazuma Eleven en Inazuma Eleven Go,
Medabots,