Hoofdstuk 3: We need three of them
Geschreven door: Disneyxdtv2
Bedacht door: Eeveemaster en Disneyxdtv2
"Nou Ward, ik sta echt versteld". Keffie kijkt naar het certificaat wat ward net voor hem neergooide. "Sinds wanneer heb je interesse om agent te worden?" Ward keek naar de brief. "Tja, toen pokechar sloot moest je toch iets doen, ik besloot om maar agent te worden, maar ja, nu we hier toch zijn, hoop ik dat je me wilt aannemen." Keffie pakte een pen en klikte hem open. "Zullen we dan maar meteen een contract opstellen?" Ward kreeg een glimlach op zijn gezicht.
Een jongen gooide zijn paspoort op de balie van het pokechar vliegveld. "Hoi, ik neem nieuw hier." De vrouw achter de balie keek op het paspoort en typte zijn naam in in de computer. "U mag doorlopen" zei de vrouw met een vriendelijke lach, waarna hij zijn koffer oppakt en het vliegveld uit loopt, waar hij al snel djoow tegen komt. Ze kijkt hem aan. Jou heb ik nog nooit eerder gezien, ben je nieuw?" De jongen knikt. "Hoi ik ben Djoow" zegt ze nadat ze haar hand uitstak om hem de hand te schudden. Hij pakte haar hand en zei: "Hoi, mijn naam is kevin13.
´´Nou, ik ben blij dat we eruit zijn gekomen,´´ zegt ward, terwijl hij keffie zijn hand schudde. Hierna liep ward het kantoor van keffie uit en kwam robin binnen gelopen. ´´Wat kwam ward hier nu doen?'' vraagt hij nieuwsgierig. ''Hij heeft zojuist een baan bij mij gekregen als agent, maar jij had ook een geheimpje hoorde ik?'' Robin schrok van de vraag van keffie. ''Ja, euh...'' ''Rustig maar robin, Kira heeft me alles uitgelegt en ik begrijp het volkomen.'' ''Oh, ja,'' zegt Robin een beetje verbaasd. ''Ja, als ik zo'n lelijke tweelingbroer had, zou ik het ook aan niemand vertellen.'' Keffie klopte robin op de schouder en liep zijn kantoor uit.
''Oke, ag....'' keffie werd onderbroken toen ward de vergadering van de agenten kwam binnenlopen. ''Oh ja, even ter voorstelling, dit is ward, hij is sinds vandaag een agent van ons korps, je mag plaatsnemen ward,'' zei keffie terwijl hij naar een lege stoel wees. ''Oke, ik wil even de wekelijkse werkzaamheden doornemen, Bas, jij zit vanaf nu op de zaak van de gestolen snoep uit de plaatselijke supermarkt, die daders moeten deze week nog gepakt worden, anders verjaard het proces. Ward, jij zit vanaf deze week op de zaak van Max, Hier zul je kunnen bewijzen dat je een agent bent. Ik ga zelf onderzoek doen naar de komst van een aantal gebande mensen naar dit land. De andere mensen kunnen gewoon doorgaan met de werkzaamheden waarmee ze al bezig waren.''
Frost liep een grote, donkere grot in. Eenmaal binnen aangekomen zag hij Sander, Perry en Sandor zitten. ''Ik was net in de ruimte met afleveringen....'' Hij stopte midden in zijn zin, draaide zich om en pakte een grote zak uit, waarna hij deze naar Sandor gooide. ''Je kan tegen je baas zeggen dat zijn verzameling afleveringen weer compleet zijn haha, ik heb er gewoon ongezien, drie kunnen stelen. Helaas voor de beheerders zal ook dit land weer ten einde komen.''
De volgende mysterious men is op zaterdag 9 februari, dan geschreven door robin, veel plezier dan