Show je fakemon

Hier kun je interactief omgaan met andere leden. Van chatten tot een RPG maken en veel meer.
Plaats reactie
Gliscor
Beginner
Beginner
Berichten: 44
Lid geworden op: 21-10-2009 19:41

Show je fakemon

Bericht door Gliscor » 24-10-2009 22:05

Ondanks er geen fakemon-sub is wil ik toch mijn werk showen ;)

Fakemon Topic

Vooraf:

Ik wilde dit om een belangrijke reden: voor mijn hacks die ik maak nog orgineler te maken. Ik wilde me graag aanleren om te scratchen en te revampen, zodat mijn hack er orgineler zou uitzien. Ik heb hier erg veel plezier in gekregen, hopelijk lever ik goede resultaten.

Requests

Nee, ik doe niet aan requests, dit zal waarschijnlijk veranderen.

Waar het om gaat:

Afbeelding
[repose, scratch] Elekid.
Dit is mijn allereerste. Ik zat vooral te klooien met de overgang tussen oren en lijf, en armen en lijf. Ik vind deze voor de eerste toch wel redelijk gelukt, op de shading na, die is waardeloos. Maar alles moet je leren xD

Afbeelding
[repose, scratch] Spheal.
Mijn idee was om hem rollend op zijn rug te maken, dat ook wel aardig gelukt is. Helaas heb ik de shading zo gemaakt, dat ie gewoon te plat lijkt, ik wilde hem schijn laten rollen, wat niet gelukt is. Ook met een oor had ik moeite.

Afbeelding
[revamp] Donphan.
Dit is mijn eerste revamp, die ik toch best goed heb gemaakt. Zoals je hier opnieuw kan zien faal ik met shaden, maar toch is deze toch het best gelukt. Het orgineel was van silver, met de kleuren van Platinum die ik iets heb aangepast, zodat ik een 4de tint kreeg. Ik denk dat ik het revampen het leukste vind, dus daar kunnen jullie meer van verwachten.

Afbeelding
[revamp Hypno.
Mijn 2de revamp, het shaden ging bij deze goed, en heb ook een leuk resultaat. Zat alleen wel te prutsen met de outline, maar is toch nog grotendeeld goed gekomen. Ook bij deze wat het orgineel van Silver.

Afbeelding
[revamp] Furret
Met deze was ik wel best snel klaar, hij was niet zo lastig vind ik, natuurlijk is ie niet perfect, maar het helpt me wel beter te worden. Furret is gewoon een coole pokémon, dus die verdient het om gerevampt te worden, niet waar? Maarja, dat doet er niet toe, waar het om gaat: ik heb weer een revamp in mijn topic kunnen zetten. Oja, hier ook onieuw een Silver basis.

Afbeelding
[revamp] Dratini
Opnieuw een revamp van een Silver sprite, en opnieuw ben ik niet helemaal tevreden over de shading, met name tussen de overgang van het hoofd naar de staart. De outline word wel steeds beter :) Gewoon door oefenen met die shade en ik zal betere resultaten gaan maken

Voor als je een reactie geeft:

Als je een reactie plaats, wil ik niet dat er alleen maar goed of slecht in staat, persoonlijk zie ik dit als spam. Zeg er ook bij waarom je het goed of slecht vindd, want dan heb ik er tenminste nog iets aan.

Jeanz
Encoder
Encoder
Berichten: 848
Lid geworden op: 13-10-2009 21:23

Bericht door Jeanz » 24-10-2009 22:22

Goed gedaan, orgineel :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 24-10-2009 22:22

Mischien kun je uitleggen wat al die woorden betekenen.
Ik heb bijvoorbeeld ook eigengemaakte pokemon, ik laat ze wel een andere keer zien.

Grumpig
Trainer
Trainer
Berichten: 242
Lid geworden op: 24-10-2009 14:08

Bericht door Grumpig » 25-10-2009 14:37

ze zijn goed. ik heb dit zelf ook gedaan. ik heb vooral gefaked en gerecoloured. ik vond dat scratchen maar niks. maar nu ik het jou zie doen vind ik het toch wel mooi.
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 25-10-2009 14:44

Foasie
Afbeelding

Fusian
Afbeelding

Fusiago
Afbeelding

-------------------------

Rockul
Afbeelding

Rockor
Afbeelding

-------------------------

Brulgin
Afbeelding

Bralpip
Afbeelding

Bralgani
Afbeelding

Jeanz
Encoder
Encoder
Berichten: 848
Lid geworden op: 13-10-2009 21:23

Bericht door Jeanz » 25-10-2009 14:45

Die laatste (Bralgani) vind ik wel cool :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ak47skillowner
Advanced
Advanced
Berichten: 80
Lid geworden op: 11-04-2011 16:50

Bericht door ak47skillowner » 29-12-2012 12:26

deze is niet gemixt uit verschillende pokemon, maar ik heb hem zelf verzonnen en gemaakt.

(Klik op de foto voor groter en duidelijker beeld)

Afbeelding

Het is een Water/Gif Pokemon en hij heet Spollie.
Hij is de aanval "bubblebeam" aan het doen.
Wat vinden jullie ervan?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

eeveemaster
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1253
Lid geworden op: 22-10-2009 20:56

Bericht door eeveemaster » 29-12-2012 12:31

Ok, die is echt goed gemaakt!
Mijn Twitter: https://twitter.com/PineappleRobin
Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pineapplerobin/
Mijn Pokémon Go: 4446 5063 2321

ak47skillowner
Advanced
Advanced
Berichten: 80
Lid geworden op: 11-04-2011 16:50

Bericht door ak47skillowner » 09-01-2013 15:08

eeveemaster schreef:Ok, die is echt goed gemaakt!
bedankt, leuk dat je hem mooi vind.
Als er nog iemand een fakemon wil, moet die het maar zeggen. In 3d zoals Spollie hierboven zal waarschijnlijk niet lukken, dat is heel erg moeilijk en ik ben daar niet zo goed in, maar gewoon 2d fakemons wil ik wel doen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie