Het Pokémon BW doorlopend verhaal

Hier kun je interactief omgaan met andere leden. Van chatten tot een RPG maken en veel meer.
Plaats reactie
Seviper
Beheerder
Beheerder
Berichten: 960
Lid geworden op: 12-10-2009 09:10

Het Pokémon BW doorlopend verhaal

Bericht door Seviper » 10-11-2011 10:19

Ik had vandaag zomaar een leuk idee, wat nog wel eens leuk kan zijn voor het PokeChar forum, een doorlopend verhaal.

Een doorlopend verhaal is, één iemand begint het verhaal (in dit geval ben ik dat), en de ander vult daar weer een stukje op aan, zo krijg je één langlopend verhaal die door meerdere mensen zijn geschreven. Ik heb wel een paar regeltjes gemaakt om het verhaal een beetje soepeltjes te laten lopen.

- De hoofdpersonen zijn Melissa (meisje) en Jesse (jongen).
- Jesse's Snivy is een vrouwelijke Snivy en is zijn mascotte Pokémon. Deze zal niet evolueren dus. (gebaseerd op Ash's Snivy)
- Wanneer je van een belangrijk karakter een Pokémon laat vangen/evolueren enz. stuur mij dan een PM, dan update ik de karakterpagina die ik ga maken.
- Melissa is een koppig karakter, die Jesse als haar vriendje claimt. Ze is dus erg bezitterig.
- Jesse is kalm en beheerst, maar toch aardig. Hij is degene die Melissa altijd uit de penarie helpt.
- Elke aanvulling aan het verhaal moet op z'n minst 100 woorden zijn.
- Hou het verhaal wel in toon, ga bij trainers geen uber Pokémon gebruiken, vooral niet bij de hoofdpersonen.
- Voorlopig houden we het bij deze twee hoofdpersonen, misschien voegen we er later nog eentje toe, maar laten we het nog maar even bij deze twee houden.
- Rival(en) aanmaken is natuurlijk goed, als het een terugkomend personage is, stuur mij dan een PM, dan voeg ik hem/haar toe aan de biografie pagina.
- Dit is een hele belangrijke regel: gebruik GEEN scheldwoorden en andere rare taal. Laten we het gewoon een leuk netjes verhaal proberen te houden.
- Wanneer je een persoon iets laat zeggen, gebruik dan de ' ' tekens. Zoals: 'Ik ben...'.

Klik hier voor de Biografie-pagina.

Ik begin wel:

-------

Het was een mooie lente dag, Melissa een jonge trainer van 14 jaar, staarde naar haar PokéBall die ze net van de Pokémon deskundige Professor Juniper heeft gekregen. Ze gooide de PokéBall op om haar Pokémon uit de bal te laten komen.

‘Oshawott.’ zei de Pokémon. De Pokémon sprak zijn naam met zoveel trotsheid uit, dat hij zowat uitgleed van trotsheid.

Melissa schoof de haarlokken van haar gezicht en riep vol enthousiasme: ‘Route 1, nu begint mijn reis pas echt.’

Toen merkte Melissa op dat er een groene flits in de boom sprong die tot haar verbazing één van de drie starter Pokémon was die Professor Juniper in haar lab had.

‘Snivy.’ sprak de Pokémon in een vrouwelijke deftige toon. De Pokémon gaf Melissa een scherpe blik, draaide haar nek en plukte drie appels van de boom.

‘Wauw,’ sprak Melissa vol enthousiasme. ‘Een Snivy kom je niet elke dag tegen!’

Melissa pakte één van de PokéBallen uit haar tas, die Professor Juniper aan haar gegeven had. Melissa nam een pose aan om de Snivy te vangen.

‘PokéBall, nu!’ gilde ze uit.

De PokéBall maakte zijn weg naar Snivy, maar zij sloeg de PokéBall keihard terug in Melissa’s gezicht, waardoor ze op de grond viel.

‘Snivyy.’ gromde de Pokémon uit.

Op dat moment hoorde Melissa wat gegniffel en zag een jongen van ongeveer haar leeftijd, die een Deino naast zich had lopen. De Pokémon knorde wat, aangezien hij honger had.

Snivy bewoog zich met haar Roede aanval direct op de schouder van de trainer en gaf één appel aan hem en één aan Deino. Zelf begon ze aan haar eigen appel.

‘Het heeft geen zin om deze Snivy te vangen.’ sprak de jongen. ‘Zij is namelijk al van mij.’

‘Snivvy.’ sprak de Pokémon aanvullend. Ze trok haar hoofd op en streefde één keer langs de wang van de trainer alsof ze hem een kus op z’n wang wou geven.

Niet alleen Snivy leek de trainer erg te zien zitten, ze voelde zich vreemd in haar maag en begon een rood hoofd te krijgen. Het was liefde op het eerste gezicht.

Snivy kon dit zien, gromde haar naam en sloot toen met haar armen over elkaar haar ogen. Ondertussen zat Oshawott naast haar wat met zijn schelp te spelen, hij had geen idee waar het allemaal over ging.

‘Uh…’ begon Melissa, die zich probeerde voor te stellen. ‘Mijn naam is Melissa en hoe heet jij?’

De trainer fronste zijn wenkbrauwen, gniffelde zachtjes en zei toen: ‘Mijn naam is Jesse…’

---

Ik heb het eerste deel geschreven, nu mag de volgende verder gaan vanaf de laatste zin.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

phantomra
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 489
Lid geworden op: 27-08-2011 01:25

Bericht door phantomra » 10-11-2011 13:15

leuk idee!


dit is mijn deel van het verhaal

Ze raken langzaam aan de praat en leren elkaar langzaam kennen. Op een gegeven moment vraagt Melissa: 'Wat is eigenlijk het doel van je reis?' Jesse zette een mysterieus lachje op en zweeg voor een moment. Melissa begon langzaam bang te worden dat ze iets verkeerd had gezegd totdat Jesse opeens met de opmerking kwam: 'Ik wil Pokemon Champion worden.' Het kwam er vloeiend en zelfverzekerd uit. Hij zei het niet alsof het zijn doel was, maar alsof hij het zeker wist dat hij het ging worden. Melissa zette een liefelijk lachje op en klopte hem op zijn schouder, wat niet in goede aard kwam bij Snivy, als zijnde en bevestiging. Snivy ging vanaf de grond weer op de schouder van zijn trainer zitten en hield Melissa in de gaten. Ze liepen langzaam door. Het viel Melissa niet op dat Jesse het niet aan haar vroeg. Oshawott, slenterde langzaam door, en nam af een toe een sprintje om weer in de buurt van zijn trainer te komen.
Afbeelding Afbeelding
Lid van de vereniging van krabben die niet kunnen scharen.

Bulba
Trainer
Trainer
Berichten: 172
Lid geworden op: 31-08-2011 02:27

Bericht door Bulba » 11-11-2011 02:44

Fun :D.
Mijn deel:

Dit groepje liep een eindje, de stilte was al een hele tijd gevallen als plots Jesse zijn hoofd omhoog ging.

'Heb je geen zin om jou verhaal te vertellen?' vroeg hij met een glimlach.

Melissa keek een beetje verbaasd.

'Je vroeg me niets dus ik dacht dat ik maar beter even kon zwijgen.' zei ze stilletjes.

De snivy zei haar naam, net alsof ze het een goed idee vond dat Melissa zou zwijgen.

'Normaal hou ik niet zo van gezelschap, maar ik wil jou wel wat beter leren kennen.' zei Jesse met een klein lachje.
'Wel, ik probeer zoveel mogelijk Pokémon te vangen en dus ook zo'n beetje een Pokémon Champion te worden.' zei ze met volle overtuiging.
'Ja maar we hebben beide nog een lange weg te gaan.' zei Jesse.

Plots stopte Melissa.

'DAT IS HET!!' roepte ze uit.
'Waarom maken we deze reis niet samen, dat lijkt me leuker dan alleen?'

De snivy van Jesse verschoot zo hard dat hij van Jesse's schouder viel.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

AKKA13
Beginner
Beginner
Berichten: 34
Lid geworden op: 05-10-2011 23:22

Weer een nieuw stukje van het verhaal

Bericht door AKKA13 » 12-11-2011 00:03

Jesse zei:hmm, samen reizen he? en Snivy die op de grond was gevallen keek omhoog naar haar trainer en Jesse keek naar beneden en Snivy keek heel erg scherp naar hem.
Melissa zei:nou, ik bedoel als..als we samen reizen, kunnen we betere trainers worden, en is het niet gezellig als je een reisgenote hebt en Jesse zei:Dat lijkt me wel leuk en Snivy gromde, Melissa keek naar beneden en zag Snivy erg geïrriteerd kijken en ze keek naar de pokemon die naast Jesse stond en ze zei:he, wacht, je hebt me nog niet vertelt wie deze pokemon is en Jesse keek beneden naar zijn Deino en hij zei:oh, hem dat is mijn Deino, aan het begin van mijn reis kreeg ik een ei van mijn moeder zodat ik alvast, hopelijk wanneer ik bij de 1e gym zou zijn, ik al een tweede pokemon zou hebben en het ei kwam al snel uit en dat was dus mijn Deino en Melissa zei:oh een Deino dus, ik ga even kijken.
Melissa paktwe haar pokedex en keek wat voor pokemon Deino was, haar pokedex zei:Deino de verbolgen pokemon, Deino zijn blind en bijten en tackelen van alles zodat ze weten wat er om hun heen is.
Ik ga stoppen met mijn verhalen op het forum en heb nu een website gemaakt!

Voor mijn verhalen en nog veel meer(dat nog gaat komen ;) )

Ga dan http://pokeswing.webklik.nl/page/homepage en dan zal je er wel komen, vertel het tegen iedereen, kom vaak en hopelijk word het leuk! :D

Seviper
Beheerder
Beheerder
Berichten: 960
Lid geworden op: 12-10-2009 09:10

Bericht door Seviper » 14-11-2011 16:40

Mensen die al een stukje hebben geschreven mogen best nog een stukje schrijven als ze willen. Ik heb een aardig lang stukje geschreven om een deel van Jesse's verleden op te klaren.

----

Jesse knielde en legde zijn hand op het hoofd van Deino.

‘Deze jongen heeft alle begeleiding nodig die hij kan krijgen.’ sprak Jesse met een zachte toon. ‘Als hij dat niet zo krijgen dan zou hij nog eens flink in de problemen kunnen komen.’

‘Maar volgens mijn PokeDex zijn Deino altijd blind.’ zei Melissa met een verwarde stem. ‘Zouden zijn zintuigen dan niet anders moeten werken?’

Snivy was ondertussen druk bezig om haar vacht schoon te maken van het vuil van de grond waar ze net op viel en ze probeerde, wat volgens haar een ‘afschuwelijk idee’ was van zich af te schudden.

‘Daar heb je een punt.’ zei Jesse aanvullend. ‘Echter is deze Deino een speciaal geval. Mijn Deino heeft namelijk niet goed het vermogen om zijn omgeving te voelen, wat betekend dat zonder begeleiding hij tegen alles op zou kunnen lopen.’

‘Heb je hem altijd uit je PokéBal dan?’ vroeg Melissa die nu op ooghoogte met de blinde Pokémon was. Ze kietelde hem zachtjes onder zijn kin en Deino brulde, wat betekende dat hij dat wel fijn vond.

‘Nee.’ begon Jesse terwijl hij zich van Deino naar Snivy bewoog. ‘Snivy is de enige die ik altijd uit zijn PokéBal heb.’

‘Waarom dat?’ vroeg ze nieuwsgierig.

‘Dat ligt ingewikkeld.’ sprak Jesse met een verdeelde stem, terwijl hij het laatste vuil van Snivy had afgeveegd. ‘Dat vertel ik je ooit nog wel eens een keer.’

Snivy, die weer helemaal schoon was, bewoog zich met haar Roede-aanval weer op haar trainers schouder kon zitten. Ze sprak één keer haar naam uit alsof ze wou zeggen ‘Gaat je niks aan’.

Melissa die weer overeind was gaan staan, zag dat Oshawott uitgeput was van het strompelen dat hij achter haar aan had gedaan. Ze pakte hem in haar handen en begon te praten;

‘Maar wat vond je van mijn idee?’ vroeg ze onschuldig. ‘Zou leuk kunnen zijn toch?’

Jesse bekeek haar van top tot teen eens goed en zei toen:

‘Ik heb er geen problemen mee, kan leuk worden. ‘ zei Jesse op een normale toon. ‘Maar ik ben soms enorm op mezelf, dus ik heb niet altijd tijd om de hele dag met je rond te hangen.’

‘Okeeeee.’ zong ze in een vrolijke stem.

Nu bekeek Snivy haar eens van top tot teen. Toen ze uiteindelijk klaar was deed ze alleen maar alsof ze haar vinger in haar keel wou steken. En toen het geluid alsof ze moest koren.

Melissa, die de Pokémon al wat arrogant vond overkomen, zag dit en kon wel een soort rivaliteit met de Pokémon voelen, wat ze ook best vreemd vond. Echter zag Jesse het zelf ook.

‘Genoeg.’ sprak hij streng tegen de Pokémon op zijn schouder. Snivy keek hem alleen maar droevig aan, toen scherp naar Melissa en toen sip met haar snuit naar onder met haar ogen dicht.

Jesse kriebelde haar één keer over haar koppie en Snivy bleek ineens op te beuren, tot ze het volgende horen.

‘Hé, hé, hé, niet zomaar een bessie, daar is lieve kleine Jesse.’ klonk een vrouwelijke kinderachtige stem.

Jesse verstijfde en Snivy leek nog geïrriteerder dan ze eigenlijk al was. Jesse zette een geforceerde glimlach op en keek de andere kant op.

‘Ah, hallo Bianca.’ zei hij met een geïrriteerde maar toch blije toon. ‘Wat een verassing.’

‘Ja, hé!’ zei Bianca met een overmachtige glimlach. ‘Ik heb je al zolang niet gezien.’

Bianca kwam onhandig aanrennen en probeerde Jesse te knuffelen, echter door Snivy’s Roede-aanval, werd ze eerder verder weg gelanceerd. Bianca lag in de eerste de beste struik die Snivy kon vinden. Haar Pokémon, een Tepig, kwam aanhollen, die de overactieve trainer waarschijnlijk niet bij kon houden.

Na wat een lange discussie werd, kwam als resultaat: Melissa die er niets meer van begreep, Jesse die het allemaal wel goed leek te vinden, Bianca die de lange discussie vooral aan de praat hield, Oshawott die erbij in slaap was gevallen, Tepig die zijn staart probeerde te vangen, Deino die stokstijf bleef staan en natuurlijk Snivy, die zo kwaad leek dat ze elk moment van woede kon ontploffen. Ze had nu niet één meid die ze in de gaten moest houden, maar twee!

Ondertussen werd het alleen maar later en later, en ze besloten maar te gaan kamperen om hun eerste dag. Het bleek dat Snivy in de ochtend al wat meer fruit had verzameld. Tot grootte verbazing van zowel Melissa en Bianca, zagen ze dat Snivy zich een slag in de ronte aan het werken was. Eerst sneed ze verschillende soorten fruit als appels, peren, perziken en banaan, terwijl Jesse van de sappige fruitsoorten als verschillende bessen, aardbeien en mandarijnen een soort sap aan het maken was.

Een soort speciale uitvouwbare pan, die op een kampvuur stond die door de Sintel-aanval van Tepig was gemaakt stond, was voor de helft gevuld met water en werd door Snivy gevuld door het fruit wat ze had gesneden en waar ze later het sap van het andere fruit aan toevoegde.

Melissa vond het maar een rare combinatie, maar zag tot haar grootte verbazing dat het er naar verloop van tijd toch heel goed uit begon te zien en heerlijk begon te ruiken. Melissa vond het aanzicht dat Snivy met een roede een pollepel vasthield wel een amusant aanzicht.

Na een kleine 20 minuten was het eten klaar en Snivy had alles opgeschept en uitgedeeld. Zoals Melissa wel had verwacht kreeg Jesse bijna twee maal zoveel als haar en Bianca, zelfs zijn Deino kreeg meer. De Pokémon van Bianca en Melissa kregen over het algemeen ook voldoende.

‘Kijk.’ begon Jesse met een vrolijke glimlach op zijn gezicht. ‘Dit gerecht is mijn favoriet, ik heb het de naam Fruitsla A’la Snivy genoemd.’

‘Fruitsla A’la Snivy?’ vroeg Bianca met een geamuseerde blik. ‘Hoezo dat?’

‘Omdat er niemand op deze planeet is die dit beter kan maken dan zij.’ sprak hij terwijl hij wat bestek wou pakken. Snivy sprak haar naam deftig uit, terwijl ze met haar Roede een lepel pakte en de eerste hap van haar speciale fruitsalade aan haar trainer gaf.

Bianca en Melissa vonden de salade erg goed, beter dan ze ooit hadden geproefd, echter keken ze elkaar aan, want in elke bes, die Snivy er later zelf nog extra aan toegevoegd had, zat nog een pit. Na wel vijf bessen op rij en in alle zat een pit. Tot hun grootte verbazing at Jesse gewoon door zonder ook maar één pit uit te spugen.

‘Ik wil niet onbeleefd over komen.’ begon Melissa voorzichtig. ‘Maar heb jij geen pitten in je bessen zitten of slik je die door?’

‘Pitten?’ vroeg Jesse duidelijk geamuseerd. ‘Naar mijn weten heeft Snivy alle pitten uit de bessen gehaald, ik heb ze in ieder geval niet.’

Terwijl Jesse weer rustig verder at, keken Melissa en Bianca naar Snivy, die naast Jesse zat, die haar hand voor haar gezicht hield en er duidelijk veel plezier in had.

Na een paar uur vond het drietal dat het wel tijd was om te gaan slapen, ze hadden alle drie een slaapzak. Eerst lagen de drie dicht bij het kampvuur, echter zagen ze later dat de drie slaapzakken flink uit elkaar waren gehaald. Melissa wist dat Snivy dit gedaan had moeten hebben. Toen ze wouden gaan liggen zagen Melissa en Bianca dat Snivy met een grootte stok toch een soort van cirkel in het zand om Jesse heen trok. Toen ze klaar was, keek ze de twee meiden streng aan en sprak ze haar naam streng uit, wat de twee meiden konden vertalen in ‘als jullie deze streep passeren, sta ik niet voor de gevolgen in’.

Snivy bewoog zich naar Jesse die al was gaan liggen en lag naast Jesse’s hoofd en rolde zich op in een soort bal. Na er een paar minuten verstreken, hoorde Jesse dat één van de twee meiden niet kon slapen. Hij wist wel dat het Melissa moest zijn.

‘Dit is zeker je eerste nacht onder de sterren?’ mompelde hij zachtjes.

‘Ja.’ zei Melissa met slaap in haar stem. ‘Maar kun je me wat over jou verleden vertellen?’

Snivy trok geïrriteerd één oog open en sloot die dan weer.

‘Ik bedoel:’ begon Melissa een beetje wanhopig. ‘Bianca en ik hebben je veel verteld tijdens het eten, maar je zij zelf bijna niets.’

‘Daar heb je wel een punt.’ zei Jesse met een soort van glimlach op z’n gezicht. ‘Echter is het geen mooi verleden.’

‘Vroeger…’ begon de trainer zacht.

‘Ik heb vroeger mijn ouders nooit echt goed gekend, ze stierven vrij vroeg door een auto ongeluk, ik was nog geen 6 jaar oud. Mijn zusje was zelfs pas drie. We werden allebei in hetzelfde weeshuis geplaatst, waar het eigenlijk op de eerste dag al mis ging. Ik was uit het weeshuis ontsnapt en was de bossen ingevlucht. Daar zag ik dat er een Snivy was die er verzwakt uitzag en die aangevallen werd door drie Patrat. Ik sprong voor de Snivy en de drie Pokémon vielen mij aan. Het leek wel of de Snivy niet goed kon geloven wat er gebeurde en jaagde uiteindelijk de Patrat weg met het laatste beetje kracht wat ze nog overhad. Daarna heb ik haar verzorgd, maar er was niemand die mij wou adopteren met mijn zusje en er ook nog eens een Snivy bij wou hebben. Mijn zusje, Mikan en ik werden soms apart geprobeerd uit elkaar aan verschillende koppels meegegeven te worden, maar dat wouden we zelf niet. En zo verstreek er een jaar, tot die dag, ik kan het me nog goed herinneren…’

(flashback)

‘Snivy!’ riep een jongere Jessie met een enthousiaste stem. ‘We gaan spelen! Mikan jij ook! Kom!’

Echter liep Jessie zo hard tegen een jonge vrouw aan van begin 20. ‘Sooorrryyy.’ zei Jesse onschuldig.

‘Geeft niet knul.’ zei de jonge vrouw beleefd. ‘Hoe heet jij?’

‘Mijn naam is Jesse!’ sprak de jongen trots. ‘En dat is Snivy en dat is Mikan, mijn kleine zusje.’

‘Wat leuk.’ zei de vrouw. ‘En waar woon je?’

‘Daar!’ zei Jesse wijzend naar een groot gebouw.

‘Het weeshuis?’ vroeg ze verrast en Jesse knikte driftig.

‘Niemand wil ons hebben!’ zei de jongen met een bedroefde stem. ‘Ze willen ons niet samen met Snivy meenemen! En ik wil ze beide niet achterlaten! Nooit!’

De vrouw wreef over haar kin en dacht duidelijk na.

(einde flashback)

‘Dat was het wel zo ongeveer.’ zei Jesse met een moeizame stem. ‘De dingen die je moet weten eigenlijk. Het geeft ook antwoord op je vraag over hoe ik Snivy heb ontmoet.’

Melissa kon haar oren niet geloven en begon toen rustig terug te praten?

‘Dus je hebt een zusje?’ vroeg Melissa aan hem.

‘Ja.’ zei Jesse met vreugde in zijn stem. ‘Ze heet Mikan.’

‘En je pleegmoeder…?’ vroeg Melissa zich nieuwsgierig af.

Jesse begon een beetje te gniffelen en zei toen.

‘Ik denk dat je haar wel kent.’ zei hij zacht. ‘Mijn pleegmoeder is Professor Juniper.’

Melissa schoot overeind en van schrik zei ze ‘Echt waar?’

Snivy opende weer één oog en zij één keer fel haar naam, wat betekende dat ze wou dat haar trainer en Melissa gingen slapen. Melissa klonk duidelijk geïrriteerd en Jesse kon er wel om lachen. Uiteindelijk gaf Jesse Snivy een kus op haar snuit en sloot zijn ogen.

Na een tijdje vielen ze allemaal in slaap…

---

Let op, Bianca is haar game counterpart, niet degene uit de Anime.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

AKKA13
Beginner
Beginner
Berichten: 34
Lid geworden op: 05-10-2011 23:22

Bericht door AKKA13 » 15-11-2011 19:23

Het was ochtend, iedereen werd langzaam wakker.

Jesse werd het eerst wakker en zag opeens een appel voor zijn gezicht, hij pakte de appel en kwam uit zijn slaapzak en hij zag Snivy bij een boom een appel eten, ze keek hem aan vriendelijk, maar toch koel aan en ze at verder van haar appel.

Jesse pakte zijn slaapzak in en van al het geluid van het lopen en inpakken werden Bianca en Melissa wakker.

Bianca en Melissa kwamen allebei uit hun slapzak en Bianca begon meteen te roepen:goeie morgen, Melissa en Jesse, goeie morgen zeiden ze allebei.

Nou en wat gaan we vandaag doen zei Bianca en Jesse zei:geen idee, gister kwam je nogal laat dus gingen we niet eigenlijk echt wat doen en Melissa zei slaperig:nou, omdat we allemaal toch al op zijn en we wel wat energie kunnen gebruiken, zullen we gaan ontbijten?En Bianca zei:goed idee!En ze pakte Tepig's pokebal en liet hem eruit, Melissa deed hetzelfde en liet Oshawott eruit, Tepiggg, Osshaaa!!! zeiden ze en Bianca en Melissa zeiden allebei:we gaan ontbijten.

Jesse zei:nou wat gaan we dan eten voor ontbijt en Melissa zei:nou we gaan.....ehm, we maken wel een....ehhmm, misschien een.... ik heb echt geen idee en Bianca zei:waarom doen we het gewoon niet simpel, een broodje met wat lekkers, wat heerlijk sap of vers water en dan nog iets heel erg lekkers, gewoon omdat het lekker is bij het ontbijt en dan wel iets zoets, met lekker veel suiker, krijgen we energie van en Jesse zei:nou, ik snap waarom Bianca altijd zo veel energie heeft en ze moesten alle drie lachen.

Jesse, Bianca en Melissa hadden allemaal wat lekkers om te eten en om te drinken en gingen praten over wat ze leuk vonden aan pokemon bij het ontbijt terwijl hun pokemon van hun pokemonvoer aan het eten waren.

Na het ontbijt gingen ze hun tassen inpakken en Bianca begon een gesprek met Melissa en zei:nou Melissa, hoe lang ben jij al op reis? En Melissa zei:nou, eigenlijk ben ik pas gister begonnen en Bianca zei:wauw, sinds gister al en je hebt al een reismaatje ontmoet en Melissa zei:he!, hoe weet jij dat? en Bianca zei:nou, dat dacht ik gewoon, ik bedoel Jesse is niet echt altijd gesteld op gezelschap, maar eigenlijk vind hij dat wel fijn, ik bedoel het ook wel eens leuk om iemand in de buurt te hebben die wel je taal spreekt of niet!En Melissa zei blij:ja, dat is wel zo.

Iedereen had nu zijn tas ingepakt en was net van plan om afscheid te nemen totdat Bianca opeens zei:he jongens en Melissa en Jesse zeiden:ja en Bianca zei:wacht even, Jesse is een oude vriend van me, en we willen allebei op reis om de league te winnen, ik wil tegen hem vechten om te kijken wie er nu het sterkst van ons is en Jesse zei:oh, je wil een gevecht en Snivy keek vanaf Jesse's schouder heel erg geïnteresseerd naar Bianca en opeens zei Melissa:wacht, ik wil ook een gevecht met Jesse houden, dan word dit mijn eerste echte gevecht met Oshawott en Bianca zei:nee, ik vroeg hem het eerst en Melissa zei:maar, dit word dan mijn eerste gevecht en zo waren Bianca en Melissa door aan het ruziën totdat ze opeens hoorde:waarom strijden jullie niet tegen elkaar en ze keken naar Jesse en Melissa zei:Jesse zei jij dat? En hij zei:ja, waarom vechten jullie niet tegen elkaar en de winnaar gaat tegen mij en Melissa zei:nou, dat klinkt eigenlijk best wel goed en Bianca zei:ja, zo gaan we dat doen, wacht op me in de volgende rond ze en Melissa zei:h nee, hoor, Jesse wacht jij maar op mij in de volgende ronde.

Bianca en Melissa gingen tegenover elkaar staan terwijl Jesse aan de kant stond en het gevecht aankondigde en zei:dit is een een tegen een gevecht tussen Bianca en Melissa, begin!

Oke dan, tijd voor een gevecht, ga Tepig riep:Bianca en Tepig kwam uit de pokebal, tepp zei hij en Melissa riep:kom op, Oshawott en Oshawott kwam uit de pokeball en riep:Oshhhaa.

Tepig doe vlam charge riep Bianca en Tepig kwam op Oshawott af.
Ontwijk het riep Melissa en Oshawott ontweek de vlam charge en Bianca riep:vlam charge opnieuw en Tepig kwam weer op Oshawott af, maar dit keer was hij sneller en weer riep Melissa ontwijk het en Oshawott sprong aan de kant.
Waterpistool riep Melissa en Oshawott spoot een krachtige waterpistool af op Tepig en hij werd geraakt, Tepig viel neer en Bianca riep:geef niet op Tepig en doe je vlam charge en Tepig kwam weer af op Oshawott, maar deze keer was hij echt heel erg snel geworden en Melissa riep:ontwijk het Oshawott en hij probeerde het te ontwijken, maar vlam charge raakte zijn doel en Oshawott werd tegen een boom gesmeten.

Hmmm, gelukstreffer zei Melissa en meteen riep ze:doe waterpistool op Tepig en Bianca riep:ontwijk het en doe dan tackel en net na het moment dat Oshawott waterpistool afvuurde sprong Tepig al opzij en deed een krachtige tackel aanval en Oshawott viel neer en Melissa schrok van de snelheid van Tepig en Bianca begon te gniffelen en zei:haha, je bent in de war hoe dit kan he!, nouuu als een pokemon vlam charge inzet word zijn snelheid verhoogt dus elke keer wanneer ik vlam charge inzette was het doel niet echt om je te raken, maar ik wilde gewoon snelheid opbouwen, die waterpistool aanval die toen raak was, was toen wel een gelukstreffer maar met de hoge snelheid die Tepig nu heeft, kan Oshawott hem niet verslaan en Jesse keek toe hoe Oshawott het moeilijk had en Snivy keek er maar naar alsof Oshawott allang had verloren.

Sintel riep Bianca en Melissa riep:blokkeer het met je snijschelp en Oshawott hielt zijn snijschelp voor zijn gezicht en blokkeerde zo de sintel aanval tegen en Bianca zei tegen Melissa:niet slecht, maar tegen een overvloed aan sintels kan jouw Oshawott zichzelf niet verdedigen, Tepig doe zoveel sintel aanvallen als je kan en Tepig schoot vliegensvlug allemaal sintelaanvallen uit zijn neus en Melissa riep:blijf het blokkeren.

Melissa was aan het nadenken, Tepig's snelheid was niet te evenaren, die kon ze nooit inhalen, maar ze kon het wel tegen houden, verzwakken of laten mislukken en ze dacht:kon ik maar de snelheid stoppen, dan zou alles wel gladjes verlopen en opeens had ze had, gladjes!

Oshawott doe je waterpistool op volle kracht en Oshawott stopte met de verdediging en begon met aanvallen, de waterpistool aanval was sterker dan de sintel aanval, zelfs met zo veel en Tepig werd weggeschoten en Bianca riep:ga weg!, oke dan, Tepig laat ze pas echt snelheid zien met je vlam charge en Melissa riep naar Bianca:dank je, ik wilde dat juist en Bianca riep:wat!!

Tepig kwam met een ongelofelijke snelheid op Oshawott af en Melissa riep:Oshawott doe je waterpistool tegen de grond en Oshawott schoot zijn waterpistool af op het hele veld en net op het moment dat Tepig eroverheen rende had hij geen grip meer en gleed hij uit en Bianca riep:nee!, Tepig en Melissa riep als afsluiting:Oshawott maak het af met messchelp en Oshawott gleed over het water pakte zijn snijschelp, deed messchelp en sloeg Tepig keihard tegen een boom en Tepig was uitgeschakeld.

Tepig is uitgeschakeld en de winnaar is Oshawott en de winnaar is Melissa en Melissa kwam op Oshawott af en riep:ja, we hebben gewonnen Oshawott, ons eerste gevecht en we hebben gewonnen en ze gaf Oshawott een knuffel.

Bianca kwam naar Tepig toe en keek lachend naar haar en Tepig keer lachend terug, keer terug zei ze en ze keerde Tepig terug in haar pokebal.

Nu mag je tegen mij vechten Melissa zei Jesse.Eindelijk zei Melissa.

Het gevecht tussen Melissa en Jesse gaat zo beginnen.Oshawott en Snivy waren al klaar gaan staan, allebei vol zelfvertrouwen, ent als hun trainers en Bianca riep:en we beginnen.

Oshawott doe je tackel riep Melissa en Oshawott kwam op Snivy af en Jesse zei:doe roede om Oshawott tegen te houden en Snivy hielt Oshawott met haar roede vast en gooi hem nu weg riep Jesse en Snivy zwiepte met haar roede en gooide Oshawott de lucht in en viel op de grond en Jesse zei:doe nog eens je roede en Snivy's roede kwam op Oshawott af en Melissa dacht:ik laat me niet weer pakken door die aanval.

Oshawott pak Snivy's roede vast zei Melissa en Oshawott ving Snivy's roede aanval op en hielt haar stevig vast en Jesse riep:he?!, wat!?

Trek nu Snivy naar je toe riep Melissa en Oshawott trok zo hard dat Snivy naar hem toe vloog en doe nu je messchelp riep Melissa en Oshawott raakte Snivy meteen en Snivy viel op de grond en Bianca zei aan de kant:wauw, dat is een mooie actie van Melissa en Jesse zei:ja, heel erg mooi, doe nu je tackel en Snivy kwam op Oshawott af en Melissa riep:doe je messchelp nog een keer en Oshawott kwam met zijn messchelp aanval op Snivy af en net op het moment dat ze dicht bij elkaar kwamen riep Jesse:ontwijk en Snivy sprong over Oshawott.

Doe je roede en sla Oshawott's snijschelp uit zijn handen en Snivy sloeg met haar roede aanval Oshawott's snijschelp uit zijn handen en hij zei:ik heb je gevecht gezien met Bianca, hoe je de sintel aanval afweerde dus ik dacht dat ik als jouw snijschelp zou kunnen weg hebben dat je geen verdediging meer hebt en Melissa riep:Oshawott haal je snijschelp zo snel als je kan en Oshawott sprintte naar zijn snijschelp en Jesse riep:doe roede en hou Oshawott tegen en Snivy pakte Oshawott met haar roede en gooide hem richting haar.

Nou, ik denk dat we dit maar beter kunnen afronden, met blad tornado! riep Jesse en Melissa riep:Oshawott doe je tackel zo snel als je kan om Snivy tegen te houden.Maar Oshawott was te laat Snivy tolde rond en creëerde een grote groene tornado en Oshawott werd erin meegesleurd.

En nu naar de grond riep Jesse en Snivy gooide de tornado naar de grond en Oshawott viel met een klap tegen de grond en was uitgeschakeld.

Oshawott kan niet meer verder vechten dus de winnaar is Snivy en Snivy keek heel erg blij en arrogant naar Melissa en zei haar naam alsof ze tegen Melissa zei:je hebt verloren! en ze sprong op Jesse's schouder en Melissa ging naar haar Oshawott toe en keek hem aan, hij keek heel erg sip naar haar en ze zei:hey kop op, maakt niet uit dat je verloren hebt, wij worden samen sterker, dit was alleen maar een verlies en Oshawott keek haar normaal aan en bleek het te begrijpen, keer terug zei ze en Oshawott ging terug in zijn pokebal.

Mooi gevecht zei Jesse, Erg mooi zei Bianca en Melissa zei:bedankt en Bianca zei:nou, een geweldige ochtend met twee geweldige gevechten, nou ik ga maar weer eens weg, doei en Bianca rende meteen weg en riep vanuit de verte:tot de volgende keer!En Melissa en Jesse riepen terug:Ja, tot de volgende keer en Jesse zei:nou, we kunnen nu maar ook beter gaan en Melissa zei:ja.

En ze gingen verder.....
Ik ga stoppen met mijn verhalen op het forum en heb nu een website gemaakt!

Voor mijn verhalen en nog veel meer(dat nog gaat komen ;) )

Ga dan http://pokeswing.webklik.nl/page/homepage en dan zal je er wel komen, vertel het tegen iedereen, kom vaak en hopelijk word het leuk! :D

Seviper
Beheerder
Beheerder
Berichten: 960
Lid geworden op: 12-10-2009 09:10

Bericht door Seviper » 17-11-2011 13:49

‘We zijn in Accumela Town.’ zei Jessie met een neutrale stem. Het leek wel of zijn ogen waren afgedwaald en dat ze eigenlijk ergens naar zochten.

‘Ik moet nodig met Oshawott naar het Pokémon Center.’ zei Melissa alsof er spoed bij was.

‘Oké.’ sprak Jessie met een ietwat mysterieuze stem. ‘Ik heb wat in dit dorp te doen, dus ik zie je straks wel weer.’

Melissa keek met een dwaze blik naar Jesse, die wegliep, en stapte het Pokémon Center in.

Jesse liep naar het uiteinde van Accumela Town, die naar Route 2 leed.
‘We zijn nu al ruim drie jaar bezig met het achterhalen en opsporen van Team Plasma.’ zei Jesse tegen Snivy die op zijn schouder zat. ‘Ik heb altijd veel gehad aan jou en Deino.’

Snivy knikte en vroeg zich af wat haar trainer probeerde te zeggen.

‘Ik denk dat het bijna tijd is dat Deino in Zweilous gaat evolueren.’ sprak Jesse tegen Snivy, die inderdaad begreep waar haar trainer het over had.

Al was Jesse al een aantal jaar bezig met zijn reis, echter heeft hij zich nooit echt gespecialiseerd om badges te winnen. Hij probeerde echter Team Plasma te onderzoeken, die zich voordeden als ‘de goeie’, maar Jesse trok hun methodes in twijfel.

Jesse had Snivy en Deino al bij zich vanaf het begin, Snivy die hij al sinds zijn tweede jaar had en Deino die hij op zijn tiende van zijn pleegmoeder, Professor Juniper, kreeg. Nadat Jesse een maand geleden achter een geheim van Team Plasma kwam, zag hij de noodzaak om heel goed te trainen en vooral toch meer Pokémon te vangen en om badges te verzamelen om de Elite Four te verslaan, Jesse ging door met zijn keiharde training met Deino, zijn op één na beste Pokémon.

Snivy was Jesse’s sterkste Pokémon, ze kon de kracht verkrijgen van een volledig geëvolueerde Snivy, echter wou Snivy niet evolueren, omdat haar trainer dat als kind en zelfs nu niet, niet wilde. Ze besloten om de zogenaamde Everstone te gebruiken, echter ging dat helemaal niet zoals ze gedacht hebben. Normaal gesproken zouden alle Pokémon dit item bij zich houden om niet te evolueren, alleen dit keer smolt de Everstone samen met Snivy, wat betekende dat Snivy nooit meer kon evolueren, na vele onderzoeken van Professor Juniper hierop, kon ze wel zien dat Snivy de volledige kracht van een Serperior kon verkrijgen als slechts een kleine Snivy, wat Jesse ook het liefst wou.

Snivy en Deino hebben altijd samen met hun trainer de meest zware trainingen doorlopen, nu al drie jaar. En dat alles voor één doel. Deino begon op te lichten. Voor maar één doel…

Melissa was klaar met het herstellen van haar Oshawott en besloot verderop te wachten tot Jesse klaar was met wat hij moest doen. Ze bedacht ook hoe ze Snivy misschien even tijdelijk naar de andere kant van het bos kon smijten, om zo wat tijd alleen te krijgen met Jesse, maar ze wist zelf ook wel dat Snivy dat nooit toe zou laten, sterker nog Snivy zou haar naar de andere kant van het bos kunnen smijten.

Op een gegeven moment merkte Melissa nogal wat commotie. Vele vreemde mensen hadden een soort podium opgezet, met een vreemd uitziende man erop die een speech aan het houden was.

‘…en daarom,’ concludeerde de man. ‘verzoek ik jullie allemaal te overwegen om jullie Pokémon vrij te laten.’

Melissa was geschokt, Pokémon vrij laten? Waar had deze mafkees het over?

‘Denk om het welzijn van de Pokémon.’ sprak de man als afsluiting. ‘Denk aan het lijden en hun beperkte vrijheid die ze zouden kunnen hebben. Dus ik vraag jullie allemaal om mijn verzoek te vervullen. Dank jullie wel.’

De man liep van het podium en de menigte die zich verzameld hadden deden er eigenlijk niets mee en liepen een soort van spottend weg. Maar Melissa zag dat er één bleef staan, een jongen, misschien net zo oud als haar, met lang groen haar?

De jongen zag haar staan en liep naar haar toe. Hij trok zijn kin op en sprak tegen haar.

‘Bevrijd je Pokémon.’

Het viel Melissa op dat de trainer vrij vlot praatte, het enige antwoord dat ze eruit kon krijgen als schok was: ‘Wat?’

‘Bevrijd je Pokémon.’ herhaalde hij.

‘Waarom zou ik?’ vroeg Melissa die zich toch wel ongemakkelijk voelde.

‘Omdat ik het zeg.’ sprak hij terwijl zijn toon steeds hoger en met meer kracht begon te krijgen. ‘Doet het nu!’

‘Aan me nooit niet!’ zei Melissa uit woede. ‘Laat me met rust.’

‘Dan laat je me geen keuze.’ sprak hij vlot en begon rustig naar haar toe te lopen.

‘Zo daar ben je weer?’ spraak een stem achter de jongen die Melissa nu wel aardig kende. ‘Ik heb leukere verassingen gehad toen ik een stad binnenging.’

‘Wat leuk jou weer te zien, Jesse.’ zei de jongen met een wazige blik. ‘Maar dit gaat jou niks aan, dit is een zaak tussen mij en haar.’

‘Ik ben bang dat het wel mijn zaken zijn.’ sprak Jesse luguber. ‘Zij is mijn reisgenote en ik kan het me niet veroorloven dat er iets met haar gebeurd.’

Snivy op zijn schouder keek met een even kwade blik als haar trainer, het was Melissa duidelijk dat zowel Jesse als Snivy een enorme hekel aan deze jongen hadden en dat beide hem al kende.

‘N.’ sprak Jesse met een lach in zijn stem. ‘De jongen met de naam waar niet over nagedacht was.’

‘Erg leuk.’ sprak N met een kwade blik. ‘Ik ben ervoor dat Pokémon en mensen niet bij elkaar horen. Ik zie dat jij jou Pokémon nogsteeds niet hebt vrijgelaten.’

‘Ik heb het er met ze over gehad,’ begon Jesse met een geamuseerde stem. ‘maar dat vonden ze allebei niet zo’n goed idee.’

‘Lijkt me sterk.’ sprak N met een verdwaasde stem. N kwam dichter naar Jesse toelopen en tot N’s grootte verbazing werd hij geraakt door een Roede aanval van Snivy en viel op de grond.

‘Wat krijgen we…’ sprak N weer met een verdwaasde stem, die verbaasd was door de actie van Snivy. ‘Ik stel voor dat we vechten, als ik win moet zij haar Pokémon vrijlaten.’

‘Al neem ik normaal gesproken geen besluiten voor een ander,’ sprak Jesse met een serieuze stem. ‘dit maal weet ik zeker dat je niet van mij kunt winnen, het lukte je de vorige keer ook niet!’

‘Dat was toen en dit is nu!’ sprak N woedend.

N pakte een PokéBal en gooide hem op. ‘Ga nu, Liepard!’

Een enorme grote kat kwam uit de Pokémon, die zijn naam brulde. De Pokémon kwam brutaal over, wat Melissa bang maakte. Ze pakte haar PokeDex om de Pokémon te scannen.

‘Liepard, de wrede Pokémon. Liepard besluipt zijn prooi van achter, zodat hij geen kans zal krijgen om te ontsnappen. Vele mensen vinden hem toch mooi door zijn vacht en vorm.’

De Pokémon brulde nogmaals zijn naam en Jesse pakte een PokéBal en gooide hem op.

Tot grote verbazing zag Melissa niet de Deino die ze eerder had gezien, maar een andere Pokémon. Ook die scande ze met haar PokeDex:

‘Zweilous, de vijandelijke Pokémon. Zweilous twee hoofden vechten altijd met elkaar om het eten, wat ertoe lijdt dat ze te veel eten. De twee hoofden kunnen het niet goed met elkaar vinden. Zweilous is de geëvolueerde vorm van Deino.’

‘Wauw,’ sprak Melissa met een indrukwekkende blik. ‘Dus Deino is geëvolueerd.’

‘Liepard, val aan met Hyper Straal.’ gaf N als bevel aan Liepard.

Liepard liet lade zich op met een enorme straal die op Zweilous afkwam.

‘Zweilous, Dubbel Team!’ zei Jesse kalm.

Zweilous verdubbelde zich, zo kon hij de Hyper Straal makkelijk ontwijken.

‘Heh, ook al is Zweilous nog blind, door Dubbel Team te gebruiken kunnen ze makkelijk alle aanvallen ontwijken.’ sprak Jesse met een glimlach. ‘Zweilous gebruik nu Drakenpuls!’

Zweilous deed de aanval die Liepard keihard raakte. De Pokémon viel op de grond, maar had nog steeds genoeg kracht om verder te vechten.

‘Liepard,’ sprak N nu streng. ‘Gebruik nu je Snij-aanval!’

Liepard bewoog zich vliegensvlug naar Zweilous toe, door de snelheid van Liepard, kreeg Jesse een idee om de Pokémon nog vlugger te verslaan.

‘Zweilous laat hem dichtbij komen,’ sprak Jesse zelfverzekerd. Liepard was zo snel, dat Zweilous geraakt werd, maar omdat hij nog niet veel schade had geleden, kon hij nog aardig overeind komen.

‘Laat hem dichtbij komen?’ vroeg N met een vreemde stem. ‘Waarom gebruik je je Pokémon zo? Je bent een hele slechte trainer.’

‘Dacht je dat?’ zei Jesse met een sarcastische stem. ‘Zweilous, val aan met Draco Meteoor!’

Zweilous spuugde uit zijn twee monden een grote vuurbal, die in de lucht opensprong en toen naar beneden sprong. Het sloeg in op Liepard, die er meteen door werd uitgeschakeld.

‘Liepard, keer terug’ sprak N kwaad. ‘Denk maar niet dat ik dit vergeet, Jesse. Ik zal je laten boeten en alle Pokémon vrijlaten.’

‘Mensen interesseren mij niets.’ sprak N zacht, dat nauwelijks iemand het kan horen.

Jesse liep naar Melissa toe om te vragen of alles goed met haar was, tot Melissa in angst zijn naam schreeuwde. N had een Boldore op hem afgestuurd om hem aan te vallen, Zweilous was ook in paniek omdat hij niet kon zeggen waar de Boldore vandaan kwam.

‘Sterf!’ schreeuwde N naar Jesse, terwijl Boldore met zijn scherpe messen op hem afkwam.

Maar voordat Boldore, Jesse ook maar aan kon raken, werd hij uitgeschakeld door een Bladmes van Snivy.

Snivy deed nu zijn Roede-aanval op N, ze pakte hem om zijn nek, zoals Melissa het zag was Snivy beslist instaat om hem letterlijk te wurgen.

‘Snivy, hou op.’ zei Nick met een zachte stem tegen haar. ‘Hier krijgen we alleen maar narigheid mee!’

Snivy liet zijn nek los en ze zagen dat N nodig naar adem aan het happen was.

‘Ik zal dit niet vergeten!’ zei N voordat hij weg begon te rennen.

Melissa zag dat Snivy met tranen in haar ogen in Jesse’s armen sprong. Met een glimlach gaf hij Snivy een kus op haar snuit. Het was Melissa duidelijk dat Snivy het niet aankon dat de trainer bijna vermoord werd door de Boldore.

‘Waar ging dat over?’ probeerde Melissa te vragen.

‘Doet er niet toe.’ sprak Jesse met een wat koele stem, terwijl hij Snivy nog in zijn handen hield. ‘Het is tijd om naar Striaton City te gaan.’

Melissa zei niks en liep rustig achter hem aan, bijkomend van wat er net gebeurd is…
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

AKKA13
Beginner
Beginner
Berichten: 34
Lid geworden op: 05-10-2011 23:22

Bericht door AKKA13 » 19-11-2011 13:07

Na de nogal schokkende dag van gister zijn Melissa en Jesse naar Striaton City gegaan en daar is Jesse gegaan voor zijn eerste Unova gym badge.

We zijn er eindelijk zijn Jesse en Melissa keek rond en zei:dus dit is Striaton City en Jesse zei:yep, hier ga ik mijn eerste badge halen en Melissa zei:oke, maar ik heb nog een vraag voor je en Jesse zei:ja, wat is er? en Melissa vroeg:nou....eh, waar is de Striaton gym en Jesse zei:uhm..even denken.... ik heb gehoord dat het iets met een cafeetje te maken had en Melissa zei sarcastisch:nou daar hebben we veel aan, alsof er maar een café of een café in Striaton city is.

Jesse zei:nou, ik denk dat we het dan moeten rond vragen, de mensen in deze stad zullen wel weten waar de gym is en Melissa zei:oke dan, laten we dan maar gaan kijken.

Melissa en Jesse keken rond en Melissa zag een jonge man met een groen haar en groene kuif en ze zei tegen Jesse:he, Jesse volgens mij kunnen we het aan die man vragen met groen haar en Jesse zei:uhm..oke, waarom ook niet, iedereen kan het wel weten.

Jesse en Melissa(en Jesse's Snivy die op zijn schouder zat) gingen naar de jonge man en Melissa tikte de man op zijn schouder die zich had omgedraaid en ze vroeg:hallo, meneer kan ik u wat vragen en de jonge man keek om en zei vriendelijk:maar, natuurlijk, wat is er? en ze zei:weet u misschien waar de Striaton city gym is en de jonge man begon een beetje te lachen en hij aaide Jesse's Snivy bij haar kopje en Snivy bleek het best fijn te vinden en de jo0nge man zei tegelijkertijd:ja, dat weet ik zeker, ik ben Cilan, een van de drie Striaton City gymleaders en Jesse zei:wauw, ik ontmoet meteen een van de gym leaders en hij gaf Cilan een hand en hij zei:ik ben Jesse, en ik wil de Straiton City gym uitdagen en Cilan zei:goed hoor, kom maar mee.

Jesse, Melissa en Cilan liepen naar de gym, die inderdaad leek op een café en ze kwamen naar binnen er het café was leeg en er was een deur open, ze hoorde een bekende stem roepen:oke dan, dan gaan we vechten!, oke dan tijd voor een gevecht gooooo Pignite!

Er kwam een rode varkensachtige pokemon uit Bianca's pokebal en er was een jonge man aan de overkant met rood vlamharig haar en er stond een kleine rode aapachtige pokemon op het veld en de jonge man keek richting de deur en riep:oh hoi, Cilan daar ben je eindelijk en Cilan riep terug:hoi Chili, ik heb een nieuwe uitdager en chili zei:mooi, maar ik heb nu een gevecht met Bianca.

Buanca keek op naar de open deur waar ze Jesse zag en Bianca rende naar Jesse en Pignite sprintte haar achterna en dit keer hielt hij haar bij en ze kwam op Jesse af en wilde hem knuffelen, maar Snivy kwam al met een roede-aanval en Pignite zag hoe de aanval bijna zijn trainer zou raken en hij sprong voor de aanval en sloeg Snivy's roede terug en Bianca kon Jesse nu wel een knuffel geven terwijl Snivy ernaast stond en er heel erg geïrriteerd ernaar keek en Melissa keek net zo geïrriteerd als Snivy.

Jesse zei tegen Bianca:nou, Bianca nu ka je me wel los laten, want ik denk dat als je me nog een paar seconden langer knuffelt denk ik dat Snivy je wat ergers aan zal doen dan alleen een roede-aanval en Bianca stopte meteen en liet hem los en Melissa en Snivy keken nog steeds boos naar Bianca en Bianca merkte dat en vroeg meteen:nou, zijn jullie hier voor een gym gevecht.

Melissa zei:nou, Jesse is hier voor een gevecht, ik reis gewoon mee en wil zo veel mogelijk pokemon tegenkomen en vrienden maken en Bianca zei:oke, ik heb nu een gevecht met Chili dus komen jullie kijken en Melissa zei:tuurlijk, ik zou heel erg jouw gevecht willen zien en ze keek op naar Bianca's nieuwe pokemon en ze pakte haar Pokedex en die zei:Pignite de vuurvarken pokemon, alles wat Pignite eet word brandstof voor zijn vlam in zijn lichaam, wanneer hij boos word, zal de intensiteit van zijn vlam toenemen.

Wauw, dus je Tepig is geëvolueerd zei Melissa en Bianca zei:ja, ik was aan het trainen met Tepig en hij evolueerde in Pignite en Bianca vroeg:en Jesse kom jij ook kijken en Jesse leek een beetje afwezig en hij zei:oh..uhmm..... sorry wat zei je en Cilan zei:Bianca vroeg of je soms wilt kijken naar Bianca's gevecht en Jesse zei:sorry, ik moet even wat doen, ik ben misschien wel terug bij het einde, maar ik moet echt wat gaan doen en Jesse liep het café uit naar de rand van de stad.

Bianca zei:hmmm, raar, nou ja, ik moet mijn gevecht gaan winnen en Melissa zei:ik zal toe kijken en ze gingen aar het veld.

Bianca stond tegenover Chili en Pignite stond tegenover een rode aapachtige pokemon en Melissa zocht op welke pokemon dat was en de pokedex zei:Pansear, de vurige pokemon, Pansear leeft in grotten bij vulkanen, word hij boos, kan de temperatuur van de kuif op zijn kop zeshonderd graden worden.

Wauw, een vuurpokemon tegen een vuurpokemon, dit word een vuurpokemon gevecht zei:Melissa en Bianca zei:ik zal hier winnen, oke dan Pignite begin met vlam charge en Pignite kwam af op Pansear en Chili riep:oke, dan Pansear, doe graaf en Pansear groef en ontweek Pignite's vlam charge en Bianca riep:Pignite doe nogmaals vlam charge maar blijf rennen en Pignite deed vlam charge en begon rond te rennen en Chili riep:oke dan, Pansear doe kom eruit en doe dan vlammenwerper.

Pansear sprong omhoog en verraste Pignite, Pansear stond nu voor Pignite en deed een vlammenwerper van dichtbij en Pignite werd naar achter geblazen en Bianca riep:kom op Pignite opstaan en Pignite stond meteen op en Bianca dacht:wow, als ik dit gevecht wil winnen zal ik alles moeten geven wat ik heb.

Bij Jesse:
Jesse was naar de rand van de stad gegaan en ging naar de Dreamyard, de plek waar toekomstige energie zou zijn, energie die dromen kunnen waarmaken, dromen waarmaken die team Plasma zouden kunnen helpen om de wereld over te nemen en alle mensen en pokemon kunnen scheiden.

Jesse liep samen met Snivy naar de Dreamyard, ze hoorde in de buurt van de Dreamyard mensen praten en ze verstopte zich een beetje en ze zagen twee mannen en een Munna en Jesse zei tegen Snivy:he Snivy, denk jij wat ik denk? En Snivy knikte.

De mannen die ze zagen keken erg gemeen en een man zei tegen de Munna:kom op, maak wat droommist en de Munna keek heel erg bang naar de man en deed niks en de man sloeg de Munna en Jesse en Snivy zagen dat, ze vonden het vreselijk en de Munna deed nog steeds niks en de man begon Munna weer te slaan en dit keer bleef de man Munna stompen totdat Munna de zogeheten droommist zou maken en dit keer konden Snivy en Jesse het niet meer aanzien en gingen ze actie ondernemen en Snivy deed roede op manna en trok hem naar hun toe en de mannen keken op en Jesse keek naar Munna en Munna was erg gewond geraakt door alle klappen door een van de mannen en Jesse zei:hier gaan jullie zo voor boeten en hij riep:Snivy pak die gasten met je blad tornado en Snivy begon rond te tollen en creëerde een grote groene tornado en de mannen werden erin meegesleurd en Snivy gooide de tornado op de grond en de mannen stonden erg langzaam op.

De mannen zeiden:waar bemoei jij je mee en de mannen pakte allebei een pokeball en er kwamen een Purrloin en een Patrat uit en Jesse riep:Snivy doe weer je blad tornado en Snivy tolde alweer rond, sleurde de twee pokemon in de tornado en smeet ze op de grond en Snivy smeet de pokemon op de grond en de twee pokemon waren uitgeschakeld.

Weer terug bij het gevecht van Bianca:
Oke dan, Pignite doe je vlammenwerper riep:Bianca en Chili riep:Pansear doe ook je vlammenwerper en de twee vlammenwerpers maakte een explosie toen ze elkaar raakte, Pansear doe nu je graaf en Bianca dacht:oh nee, niet weer die graaf aanval, hmmm, Pansear graaft weer zich een weg, hoe krijg ik hem eruit, als ik de grond zou kunnen...beven, beven!

Bianca riep:Pignite spring zo hoog als je kan en doe dan je hitte crash en Pignite sprong op tegen een rots, sprong zo hoog als hij kon en deed toen een hitte crash recht de grond in, Pignite crashte de grond in en liet de grond beven en en door de ongelofelijke grondtrilling werd Pansear uit de grond gesmeten en Bianca riep:oke dan, Pignite doe je hitte crash op Pansear op dezelfde manier als net en Pignite sprong op tegen een rots en deed weer hitte crash en Pansear lag gewond op de grond en Chili riep:kom op, Pansear ontwijk het, maar Pansear was te gewond en Pignite naderde en Pignite raakte zijn doel en stampte Pansear de grond in en was uitgeschakeld.

Cilan zei:he Cress, moet jij het niet afronden en Cress zei:ja, Pansear is uitgeschakeld, Pignite is dus de winnaar en Bianca wint dit gevecht.

Bij Jesse:
Jullie zijn dus hier voor de droommist, he!, die Munna en Musharna kunnen creëren en de twee mannen zeiden:misschien, wat weet jij erover, Jesse zei:dat is voor mij een weet en voor jullie een vraag, en als ik jullie was zou ik heel erg snel weggaan, want als jullie hier nog langer zullen blijven ben ik bang dat ik dat jullie nog meer zou moeten toetakelen als jullie hebben gedaan met deze Munna en jullie pokemon zijn al verslagen en Snivy keek naar de twee pokemon die nog steeds op de grond lagen en Snivy sloeg ze naar de mannen met roede en de mannen keerde de pokemon terug en Jesse zei:maar, ik wil een paar extra dingetjes weten en een van de mannen zei:jij krijgt niks van ons en de andere man had een bol in zijn hand en gooide hem op de grond en het was een rookbom en er kwam een grote zwarte rook en de toen de rook optrok waren de twee mannen verdwenen en Jesse zei:hmm, ze zijn alweer ontsnapt, team Plasma, ooit zal ik jullie krijgen, maar nu moet ik terug naar de gym.

Oke dan, Bianca nu krijg jij je gym badge zei Cress en Cress gaf Bianca hun badge en Bianca nam het aan kreeg eindelijk haar eerste badge en Jesse kwam binnenlopen en zei:hey, ben ik misschien te laat en Melissa zag hem en zei:nou ja, te laat voor Bianca 's gevecht, maar niet voor jouw gevecht en Jesse zei:oke dan tegen wie vecht ik en Cress, Chili en Cilan kwamen naar Jesse en ze zeiden:jij mag kiezen en Jesse zei:oh, ik mag kiezen en Chili zei:maar mijn Pansear is uitgeschakeld, en heeft geen energie dus je moet kiezen tussen Cress en Cilan en Cress zei:Cilan zullen we onze pokemon maar laten zien en Cilan zei:oke dan, kom er maar uit, Pansage en er kwam een groene aapachtige pokemon uit de pokebal en Cress pakte zijn pokebal en er kwam een blauwe aapachtige pokemon uit.

Melissa keek wie de twee pokemon waren, eerste de blauwe pokemon van Cress en de pokedex zei:Panpour de sproeier pokemon, Panpour leefde lang geleden in de bossen, maar hij heeft zijn lichaam langzaam ontwikkeld zodat hij ook bij water kan leven, hij kan water opslaan in de kuif op zijn kop.En nu de andere pokemon zei:Melissa en de pokedex zei:Pansage, de gras aap pokemon, Pansage geeft de bladeren op zijn hoofd aan pokemon die energie gebrek hebben, ze geven verlichting bij stress.

Melissa vroeg aan Jesse:nou, wie ga je kiezen? Jesse zei:ik ga tegen Pansage vechten en Melissa zei:leuke keuze en Cress zei:oke dan, dan ga je tegen Cilan vechten en Cilan en Jesse gingen tegenover elkaar staan.

Jesse pakte een pokebal en riep:kom eruit, Zweilous en Zweilous kwam op het veld en Bianca riep:wauw!, dus Jesse's Deino is geëvolueerd.
Zweilous doe dubbelteam en Zweilous verdubbelde zich rond Pansage en Jesse zei:Zweilous doe nu draco meteor en de echte Zweilous deed draco meteor en Cilan schrok van de aanval en hij riep:Pansage graaf snel en de draco meteor miste Pansage en Pansage kwam weer omhoog en de dubbelgangers verdwenen en Jesse zei:Zweilous doe drakenpuls en Zweilous schoot een drakenpuls op Pansage en die was raak, Pansage werd keihard geraakt viel op de grond, drakenpuls was waarschijnlijk erg krachtig en Jesse zei:doe weer drakenpuls en Zweilous schoot zijn drakenpuls weer af op Pansage en de laatste was de hardste en Pansage was uitgeschakeld en Cilan zei:oh wow, ik heb verloren, dat is snel!

Chili kondigde aan dat Cilan had verloren en dat Jesse had gewonnen, Jesse keerde Zweilous terug en nam zijn badge aan en Melissa en Bianca feliciteerde hem en Bianca ging er als normaal weer snel vandoor op naar haar volgende avonturen en Jesse zei tegen Melissa:nou zullen we gaan, ik heb gewonnen en Melissa vroeg:mag ik je badge even zien en Jesse liet hem zien en ze zei:wauw, mooi en Cilan gaf Jesse een hand en zei gedag.

En Jesse en Melissa gingen door...
Ik ga stoppen met mijn verhalen op het forum en heb nu een website gemaakt!

Voor mijn verhalen en nog veel meer(dat nog gaat komen ;) )

Ga dan http://pokeswing.webklik.nl/page/homepage en dan zal je er wel komen, vertel het tegen iedereen, kom vaak en hopelijk word het leuk! :D

Plaats reactie