Neko Desu – Anime Music with a Human Presenter

Hier kun je interactief omgaan met andere leden. Van chatten tot een RPG maken en veel meer.
ward
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1217
Lid geworden op: 17-08-2011 00:26

Bericht door ward » 31-01-2012 19:06

Het zou kunnen dat ik deze zaterdag een mailtje stuur, maar op welk tijdstip is het beste moment om de mail te sturen?
Afbeelding

Afbeelding

Agent-347
Moderator
Moderator
Berichten: 262
Lid geworden op: 23-01-2010 21:42

Neko Desu – Anime Music with a Human Presenter

Bericht door Agent-347 » 04-02-2012 21:59

Afbeelding
Neko Desu begint nu en is, om 22:00, weer twee uur lang te horen!
Peter Shillito kondigde alreeds aan een redelijk aantal nieuwe songs aan zijn licentie toegevoegd te hebben,
en zoals elke week kun je deze week weer enkele daarvan horen vanavond! Welke songs? Himitsu desu! (= "It's a secret." = "Het is een geheim")

Wie niet terug naar pagina één wil om de LISTEN LIVE pagina te openen, klikt best HIER.
En zoals wekelijks roep ik jullie op te zeggen wat jullie gerequest hebben, en/of hij ook kwam (en/of wat je van de show vond.)

Mijn requests die in januari kwamen:
- 21 januari: Angel Beats - My Soul, Your Beats! (GiDeMo version)
- 28 januari: Baka to Test - Renai Koujou Committee

ward schreef:Het zou kunnen dat ik deze zaterdag een mailtje stuur, maar op welk tijdstip is het beste moment om de mail te sturen?
Je mag elke dag van de week mailen, maar het best mail je op zaterdag na 19:00.
Bijvoorbeeld vandaag zei Peter al dat hij al meer dan een uur kon vullen met de alreeds gezonden requests van de afgelopen 2 uur. ;)
Natuurlijk zorgt hij er altijd voor dat er ook tijdens de show requests kunnen uitgevoerd worden.
En het laatste half uur is meestal tegen 23:30 al lang besloten, dus ik raadt aan: Mail tussen 19:00 & 23:00 op zaterdag. :)

----------
EDIT: Om 22:00 blijken er technische problemen te zijn, het ligt dus NIET aan je stream.
Laat deze runnen, normaal keert de stream terug over enkele minuten.
EDIT2: Om 22:10 heeft Peter Andy van The Late Night Lock-In gebeld, hij rijdt met de auto naar de studio om het te fixen.
Hopelijk is de stream rond 22:20 terug.. Op de webcam zien we of iemand de studio binnenloopt.
Afbeelding

phantomra
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 489
Lid geworden op: 27-08-2011 01:25

Bericht door phantomra » 04-02-2012 22:22

ik wil wel luisteren alleen ik kan op een of andere spooky reden niet luisteren. weet jij hoe ik dit kan oplossen?
Afbeelding Afbeelding
Lid van de vereniging van krabben die niet kunnen scharen.

Agent-347
Moderator
Moderator
Berichten: 262
Lid geworden op: 23-01-2010 21:42

Bericht door Agent-347 » 04-02-2012 22:27

phantomra schreef:ik wil wel luisteren alleen ik kan op een of andere spooky reden niet luisteren. weet jij hoe ik dit kan oplossen?
Je hoort niks omdat het niet uitzendt zoals ik in de EDIT van men vorige post typte. ;(
Helaas ontvangt de streamverdeler de stream niet door de schuld van de hoofdcomputer.
Andy Farmer zal iets later dan bedoelt aankomen & de stream activeren waardoor Neko Desu zal kunnen uitzenden.
HELAAS verliest Neko Desu dus wel weer een half uur aan uitzendtijd. :(
In 2009 tot 2011 was dit natuurlijk veel erger, want toen duurde Neko Desu maar één uur.

Dus, hou de webcam in de gaten, als de lichten aangaan betekend dat dat Andy er is & dat de stream terug zal zijn. ;)
Afbeelding

phantomra
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 489
Lid geworden op: 27-08-2011 01:25

Bericht door phantomra » 04-02-2012 22:31

excuus, ik heb over de edit gelzen. bedankt voor het antwoorden. jaamer gaat het voor mij deze avond dan alweer niet door.

---

edit: hij doet het weer bij mij. thans voor de hulp
Afbeelding Afbeelding
Lid van de vereniging van krabben die niet kunnen scharen.

Lin
Ondertitelaar
Ondertitelaar
Berichten: 241
Lid geworden op: 07-11-2009 17:40

Bericht door Lin » 04-02-2012 23:07

Mijn request is net geweest, Viva Rock - Orange Range. 3de ED van Naruto.
AfbeeldingAfbeelding

Agent-347
Moderator
Moderator
Berichten: 262
Lid geworden op: 23-01-2010 21:42

Neko Desu – Anime Music with a Human Presenter

Bericht door Agent-347 » 25-02-2012 21:10

Afbeelding
Neko Desu begint over een uur en is, om 22:00, weer twee uur lang te horen!
Peter Shillito zei net dat hij uitzonderlijk nog niet eens één uur van Neko Desu heeft gevuld.
Qua nieuwe songs, in deze PDF op pagina één staan er een heleboel nieuwe songs die onlangs zijn toegevoegd.
En alles van "How To Go (Un-Go)" tot "Chain (Air Gear OP) heb ik hem bezorgd. Zo een 18-tal songs daarvan zijn nog niet gespeeld. Dus wie interesse heeft. ;P
Request wat je zelf wil natuurlijk, ik ga niemand verplichten tot zaken. Anyway, hopelijk luisteren jullie allemaal weer vanavond. En praat er hier maar weer over! :)


LISTEN AGAIN is terug! Kun je niet live luisteren? Ga dan naar de Neko Desu-pagina op de This is the Cat-herbeluistersite.
Dat betekend dus ook dat je kan requesten als je weet dat je de Listen Again zal gebruiken in plaats van de Listen Live. ;) Ik raadt wel iedereen aan live te luisteren voor de luistercijfers!
Dat is enorm belangrijk (net zoals bij tv-zenders) voor het geld dat Neko Desu & This is the Cat krijgt van de sponsors en dergelijke!

Extra informatie omtrent de Listen Again van vorige 2 weken: De 11 februari-show is compleet beschikbaar, lees wel de beschrijving.
De show van 18 februari is incompleet wegens een probleem met TheCat-computer! This is the Cat verontschuldigd zich voor dat probleem. Normaal gezien zal het niet meer gebeuren


NIEUW: Vanaf vanavond is er in Neko Desu een nieuw segment, maar het is nog een geheim wat. Luister zeker vanavond!
Afbeelding

ward
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1217
Lid geworden op: 17-08-2011 00:26

Bericht door ward » 25-02-2012 21:13

Ik zal zeker luisteren. Dat programma duurde vroeger toch maar 1 uur?
Afbeelding

Afbeelding

Kefke
Encoder
Encoder
Berichten: 339
Lid geworden op: 27-07-2011 17:16

Bericht door Kefke » 25-02-2012 21:34

Ja maar het is sinds 7 januari met een uur vervroegd, dus ipv 23 uur tot middernacht van 22 uur tot middernacht.
Dat is wel handig voor wie niet tot 23 uur wil opblijven, kan je nu toch al een uurtje vroeger luisteren :P
Afbeelding

ward
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1217
Lid geworden op: 17-08-2011 00:26

Bericht door ward » 25-02-2012 21:55

Zeker te veel verzoekjes? xD
Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie