Neko Desu – Anime Music with a Human Presenter

Hier kun je interactief omgaan met andere leden. Van chatten tot een RPG maken en veel meer.
Lin
Ondertitelaar
Ondertitelaar
Berichten: 241
Lid geworden op: 07-11-2009 17:40

Bericht door Lin » 10-12-2011 23:37

@Kikker_v11
Ik had het eigenlijk niet over Bleach zelf, maar over de bands die de OP-ED doen. Sommige mensen vinden automatisch de muziek stom als ze de anime stom vinden.

Het was daarnet The World van Nightmare trouwens!
AfbeeldingAfbeelding

Kikker_v11
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 335
Lid geworden op: 19-06-2010 13:42

Bericht door Kikker_v11 » 10-12-2011 23:49

Agent-347 schreef:Kikker_v11, Manga Entertainment laat niks censureren. Ze trekken de kijkwijzer liever op dan allemaal blokjes in het scherm te zetten.
Oh, ik dacht dat ze van VIZ/Funimation waren. Manga Entertainment deed mee eerder denken aan manga...
Agent-347 schreef:Kikker_v11, jij kan proberen "Monster" in te sturen, en in komende uitzendingen ook. Mijn requests komen ook niet altijd in de uitzending.
Ik kan best begrijpen dat muziek niet echt het ding is van sommige fans, toch, als je je requests instuurt is er kans dat ze komen.
Hij heeft meer dan 600 songs, en dat getal blijft groeien omdat fans hun requests insturen in plaats van ze voor zichzelf te houden.
Alle liedjes die ik goed vind staan er eigenlijk al tussen. (Alhoewel? Stond die van .hack//sign en Detective Conan Movie 1 ertussen? Ik heb de lijst al verwijderd van mijn pc... :s *gaat opnieuw downloaden*)

En ik wil wel wat sturen; maar het is hier strikt verboden mee te doen aan een wedstrijd. Maar ik kan wel een request sturen... Ik heb nog 20 minuten :p

EDIT: Mail gestuurd.
Afbeelding

Agent-347
Moderator
Moderator
Berichten: 262
Lid geworden op: 23-01-2010 21:42

Bericht door Agent-347 » 11-12-2011 00:46

Deze week: 12 e-mailers!
Het was verwacht doordat de show aangekondigd zonder presentator was en dus velen die normaal requesten geen mail zonden.
Er waren wel 4 nieuwe bevestigde mailers, waarvan ik weet dat er 2 van PokeChar zijn. Goed gedaan!
Iemand die een mail zond onder de naam Cyriel heeft volgens Peter Shillito geweldige requests verzonden.
Dus, als die iemand van PokeChar is, mail volgende week zaterdag (na 19:00) opnieuw want de kans is groot dat ze in de show komen!

Zoals gezegd, 4 nieuwe mailers. Rekening houdend dat er gebruikelijk ongeveer 17 zijn is er wel degelijk de kans dat we het volgende week halen!
In de tussentijd, via de website kunnen jullie binnenkort opnieuw luisteren naar de uitzending van 10 december.
Hopelijk beslissen een aantal PokeCharders de volgende dagen ook mee te mailen vanaf volgende week zaterdag na 19:00.
Je bent nooit verplicht de gewonnen prijs aan te nemen, je kan hem dan doorschuiven naar iemand die wil winnen.

Ook mijn fellow crewmates (Max, Jodyza, Jorpor, Seviper,.), ik zou het waarderen mochten jullie dit ook steunen. :)
Zeker sinds PokeChar een beetje hetzelfde doel heeft: Anime een hogere plaats in de maatschappij geven.
Kikker_v11 schreef:
Agent-347 schreef:Kikker_v11, Manga Entertainment laat niks censureren. Ze trekken de kijkwijzer liever op dan allemaal blokjes in het scherm te zetten.
Oh, ik dacht dat ze van VIZ/Funimation waren. Manga Entertainment deed mee eerder denken aan manga...
Haha, die fout ken ik. ;) Manga Entertainment (of MangaUK) klinkt beter dan Anime Entertainment om eerlijk te zijn. AnimeUK is tevens al de naam van een ander project in UK.
Kikker_v11 schreef:
Agent-347 schreef:Kikker_v11, jij kan proberen "Monster" in te sturen, en in komende uitzendingen ook. Mijn requests komen ook niet altijd in de uitzending.
Ik kan best begrijpen dat muziek niet echt het ding is van sommige fans, toch, als je je requests instuurt is er kans dat ze komen.
Hij heeft meer dan 600 songs, en dat getal blijft groeien omdat fans hun requests insturen in plaats van ze voor zichzelf te houden.
Alle liedjes die ik goed vind staan er eigenlijk al tussen. (Alhoewel? Stond die van .hack//sign en Detective Conan Movie 1 ertussen? Ik heb de lijst al verwijderd van mijn pc... :s *gaat opnieuw downloaden*)

En ik wil wel wat sturen; maar het is hier strikt verboden mee te doen aan een wedstrijd. Maar ik kan wel een request sturen... Ik heb nog 20 minuten :p
Ik moet zeggen, zijn uitzendingen bestaan normaal gezien voor 90% uit liedjes die al op de lijst staan, en die mensen dus opnieuw aanvragen.
Dus als je iets in Neko Desu opnieuw wil horen dan moet je dat ook gewoon mailen. Hij wil altijd weten wat zijn luisteraars NU het liefste willen horen, oud of nieuw maakt niks uit.

Ik heb de meeste liedjes die ik request ook al gedownload, maar een radioversie klinkt altijd een beetje anders.
Ook verzorg je er zo voor dat andere mensen ook jou favorieten horen, en er ook misschien fan van worden.
Ik heb met men request voor Bokusatsu Tenshi Dokuro-Chan iemand aangespoord om het te gaan kijken.
En dat werkt andersom ook, iets dat je goed vind ga je verder opzoeken en zo kom je aan meer anime om te kijken (of meer muziek om te downloaden).
Afbeelding

Lin
Ondertitelaar
Ondertitelaar
Berichten: 241
Lid geworden op: 07-11-2009 17:40

Bericht door Lin » 11-12-2011 01:02

-x-
AfbeeldingAfbeelding

Jodyza
Beheerder
Beheerder
Berichten: 646
Lid geworden op: 04-02-2010 19:36

Bericht door Jodyza » 17-12-2011 00:36

Ik ga morgen, naja eigenlijk vandaag, want het is al na 12 uur, zeker even een mailtje sturen! Ik ben benieuwd!

Agent-347
Moderator
Moderator
Berichten: 262
Lid geworden op: 23-01-2010 21:42

The UK radiomaster of anime music heads back to the studio!

Bericht door Agent-347 » 17-12-2011 19:00

Straks om 23:00 is er weer Neko Desu!

Peter Shillito presenteert vanavond uit de This Is The Cat studio, live, en er is meer!
Eerder vandaag werd aangekondigd dat YuruYuri een tweede seizoen krijgt, en Neko Desu zendt om dat te vieren ook een song uit van seizoen 1!
En om het beter te maken kunnen jullie deze week weer winnen door jullie requests te sturen naar Neko Desu.
Dat kan net als vorige week door te drukken op de envelop op de Neko Desu website.
Dan typ je zeer beleefd in het Engels jou requests voor de show van deze week in.

Ik doe alvast de oproep aan Lin om dezelfde requests als vorige week in te sturen,
en eventueel een paar extra songs als je er hebt kunnen bedenken. Alles kan, alles mag, zolang het anime music is.
Want vorige week liet Peter dus vallen dat je geweldige requests had gemaakt.

Hopelijk luisteren de luisteraars van vorige week weer, en zijn er deze week ook meer nieuwe luisteraars.
De oproep blijft staan, mail! Je kan altijd een prijs afwijzen, mocht je eventueel winnen en niet geïnteresseerd zijn.
Maar elke mail die er is kan iemand helpen te winnen, en dat zou zeer hard gewaardeerd worden door vele anderen.
Meer details over de wedstrijd staan zowel in het eerste bericht van dit topic als op de Neko Desu website!

Zoals vorige week is iedereen hier in dit topic welkom om hun requests die ze verzonden neer te plaatsen, commentaar bij de show,..
Ook is iedereen welkom in de chatbox om te spreken over Neko Desu.
Ik zou het eigenlijk zeer hard waarderen mochten alle Neko Desu BE & NL luisteraars in de chatbox komen juist voor Neko Desu begint!

Ik zal omstreeks middernacht melden hoeveel mails er waren, en eventueel de winnaar als die bekend is.
Dus, veel luisterplezier straks. Kom naar de chatbox, en plaats hier in dit topic ook wat replies met onder andere wat je hebt gerequest vandaag.
Afbeelding

Lin
Ondertitelaar
Ondertitelaar
Berichten: 241
Lid geworden op: 07-11-2009 17:40

Re: The UK radiomaster of anime music heads back to the stud

Bericht door Lin » 17-12-2011 21:01

Yes, YuruYuri! Hopelijk is het de OP (ED is ook wel leuk)
En ja, dat was ik al van plan ^_^
AfbeeldingAfbeelding

phantomra
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 489
Lid geworden op: 27-08-2011 01:25

Bericht door phantomra » 17-12-2011 23:32

de stream van de webcam in de studio is wel slecht. maar net als vorige week vermaak ik me.
Afbeelding Afbeelding
Lid van de vereniging van krabben die niet kunnen scharen.

Agent-347
Moderator
Moderator
Berichten: 262
Lid geworden op: 23-01-2010 21:42

Bericht door Agent-347 » 18-12-2011 02:26

Ok, er waren 27 mails deze week en de winnaar is geworden: @Reevothemusefan op Twitter. ;)
Dus er is een winnaar, dus het is voorlopig afgelopen met deze wedstrijd.
Ik heb nog geen enkel idee of deze wedstrijd een extra ronde krijgt, of wat de volgende wedstrijd inhoudt.
Maar zodra ik het weet zal dat hier te horen zijn, van zodra ik bevestiging krijg dat er geen extra ronde is verander ik het eerste bericht.

Ik wil alle mailers bedanken. Ook hoop ik enkelen van jullie in de komende weken & maanden terug te zien.
Op 24 & 31 december is Neko Desu gewoon live on air, ookal zijn het feestdagen!
Of er special content is zal ik hier ook plaatsen als ik het weet.

Voor wie er niet kan zijn op 24 december (en/of 31 december), geen nood! Er is altijd de mogelijkheid om de laatste show opnieuw te luisteren tot 7 dagen na uitzending. :)

Qua persoonlijke feedback vind ik het geweldig dat hij na al die weken eindelijk Clannad songs heeft.
In Neko Desu (17 december) kwam de opening van Clannad After Story: Toki Wo Kizamu Uta.
Ik heb nog geen enkel idee of hij de andere songs ook heeft, dat is nog even afwachten.
Afbeelding

Jodyza
Beheerder
Beheerder
Berichten: 646
Lid geworden op: 04-02-2010 19:36

Bericht door Jodyza » 18-12-2011 20:26

Oke, ik had gisteren een request gestuurd naar Neko Desu, maar ik kon gisteren onverhoopt niet luisteren, dus deed ik dat net even en opeens hoorde ik mijn request! :D

Mijn request was YUI - Again ^_^

EDIT: Nu hoorde ik mijn gebruikers naam ook, ik had alleen perongeluk mijn gebruikersnaam onder de mail gezet... oops... ik had een beetje haast... De presentator wist niet helemaal hoe die het uit moest spreken...

http://www.thisisthecat.com/listenagain ... day/22.htm
Met de link hierboven kun je het terugluisteren.

Plaats reactie