Neko Desu – Anime Music with a Human Presenter

Hier kun je interactief omgaan met andere leden. Van chatten tot een RPG maken en veel meer.
megastijn21
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 346
Lid geworden op: 02-04-2011 23:01

Bericht door megastijn21 » 18-12-2011 20:28

Waar klik jij dan op in die listen again?
Gregory House:"Everybody lies."

phantomra
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 489
Lid geworden op: 27-08-2011 01:25

Bericht door phantomra » 18-12-2011 21:59

Jodyza schreef: EDIT: Nu hoorde ik mijn gebruikers naam ook, ik had alleen perongeluk mijn gebruikersnaam onder de mail gezet... oops... ik had een beetje haast... De presentator wist niet helemaal hoe die het uit moest spreken...
ik hoorde het.

ik moest het wel zoeken, tijdens de uitzending is het mij niet op gevallen.
Afbeelding Afbeelding
Lid van de vereniging van krabben die niet kunnen scharen.

megastijn21
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 346
Lid geworden op: 02-04-2011 23:01

Bericht door megastijn21 » 19-12-2011 06:55

Waar moet je dan op klikken bij die listen again?
Want ik kon ook niet luisteren.
Gregory House:"Everybody lies."

Jodyza
Beheerder
Beheerder
Berichten: 646
Lid geworden op: 04-02-2010 19:36

Bericht door Jodyza » 19-12-2011 10:08

Klik op de link die in mijn vorige bericht staat.

Lin
Ondertitelaar
Ondertitelaar
Berichten: 241
Lid geworden op: 07-11-2009 17:40

Bericht door Lin » 24-12-2011 14:31

Vanavond ga ik niet luisteren, maar ik vraag toch een liedje aan:
Shiny Shiny - DWB ft. NIRGILIS

En ik zeg het nu al, Prettig Kerstmis iedereen!
AfbeeldingAfbeelding

Agent-347
Moderator
Moderator
Berichten: 262
Lid geworden op: 23-01-2010 21:42

Neko Desu – Anime Music with a Human Presenter – EXTENDED!

Bericht door Agent-347 » 07-01-2012 20:45

Afbeelding
Neko Desu is vanaf vanavond 22:00 twee uur lang te horen!
Voor al de mensen die 23:00 te laat vonden kunnen voortaan vanaf 22:00 luisteren naar Neko Desu.
De e-mailfunctie werkt ook weer, dus stuur je requests maar weer in! Voortaan is de kans dubbel zo groot dat JOU request in de show komt.
Zoals gebruikelijk kun je hier je songs plaatsen die je hebt gerequest, en natuurlijk is de chatbox ook weer een "place to be".

Wie ideeën heeft voor Neko Desu in 2012 mag deze ook via de e-mailfunctie inzenden!
Peter Shillito zoekt leuke zaken om te doen in de verlengde show. Want met 2 uren kun je veel meer doen dan één uur.

Wegens problemen vorige week met de huidige luisteropties via de "Listen LIVE" optie om ze te openen/streamen, aldus:
Er zijn meerdere luisteropties via deze link. Maar om even te verduidelijken leg ik 1 van de methodes uit:

Luisteren naar Neko Desu in de Windows Media Player kun je door in het programma "URL openen" te gebruiken (bij "bestand" in de menubalk).
Bij mij werkt CTRL+U ook om dat te doen. Dan plak je deze link erin: http://euro1.reliastream.com/tunein.php ... aylist.asx
Klik OK en dan hoort als alles goed gaat de radiozender zich te openen. Veel luisterplezier. :)


____________________________________________________________________________________________________

31 december: Vanavond is er weer Neko Desu, live van uit de studio! Als je kan, luister live om 23:00!
Wegens verhuis van server kan je tijdelijk niet naar de website, luisteren kan wel via: http://92.60.119.194/
Peter Shillito verwacht zoals 10 & 24 december niet zoveel live luisteraars, maar wie kan is welgekomen.
Ook is Peter Shillito vandaag te gast bij The Late Night Lock-In zoals vorige week, dat is dus van 00:00 tot 02:00.

Omdat het natuurlijk oud-naar-nieuw is verwacht ik eigenlijk ook nagenoeg geen PokeChar-leden die luisteren, herbeluisteren kan van zodra de website terug is (na de verhuis).
Helaas is dat niet het enige nadeel, ook de e-mail dienst van This Is The Cat (en dus Neko Desu) werkt nu niet, daarom kan je enkel requesten via Twitter.
Ik zeg wel, treur er niet om of noem het niet oneerlijk: vanaf volgende week zijn er 2 uren van Neko Desu per zaterdag, dus is er meer kans dat je requests komen dan.

Ik laat het hier ook bij, dus ik zal jullie alvast namens Peter Shillito bedanken om te luisteren de vorige weken live of naar "listen again", en tot in de verlengde shows!

____________________________________________________________________________________________________

VANAF 7 JANUARI 2012:
NEKO DESU: ELKE ZATERDAG VAN 22:00 TOT 00:00!
____________________________________________________________________________________________________

25 december: De verlenging van Neko Desu werd 24 december omstreeks 23:50 aangekondigd live in Neko Desu.
Dat betekend dat voor de Vlaamse & Nederlandse kids/teens/.. die 23:00 te laat vonden nu ook kunnen iets vroeger luisteren!

Dit betekend meer songs, meer lange songs, meer requests zullen worden gespeeld & een token geldt voor 22:00-23:00.

Om eerst verder op tokens in te gaan: Wie iets doet voor Peter Shillito persoonlijk of Neko Desu kan een token krijgen, tot noch toe mocht je dan een hele show invullen.
Voortaan wordt dat dus een vol uur dat je mag invullen, wat telkens 22:00 tot 23:00 zal zijn. Dit wil niet zeggen dat er elke week een token-hour is, want ze worden niet zomaar weggegeven.
Er zijn nog 3 ongebruikte tokens, wanneer die komen hangt van de houders af, zij beslissen.

Nu werden makkelijk 12/13 songs per uur afgespeeld, voortaan worden dat er meer dan 20 in de show.
Er komt normaal gezien meer interactiviteit met de luisteraars, en ook meer requests zullen kunnen worden gespeeld.
Ook werden versies van songs langer dan 5 minuten nu niet vaak afgespeeld, doordat deze te veel plaats in een show namen, voortaan zal dit wel gebeuren doordat de show veel meer ruimte zal hebben.

Voor de fans & non-fans, de aankondiging was in mijn mening grappig & zalig, wie nog niet geluisterd heeft: zeker doen!


PS1: "zeker doen" is klikbaar, dan ga je naar de uitzending met de live aankondiging van het nieuwe uur. ;)
PS2: Denk maar al eens na over songs om te requesten in 2012! Want nu zullen meer requests kunnen komen. :)
PS3: 31 december is Neko Desu nog gewoon 23:00 tot 00:00! Dat wordt de laatste "one hour"-show.
Afbeelding

Lin
Ondertitelaar
Ondertitelaar
Berichten: 241
Lid geworden op: 07-11-2009 17:40

Bericht door Lin » 07-01-2012 21:27

Ik ga More- more LOVERS!! - Asou Natsuko requesten.
AfbeeldingAfbeelding

megastijn21
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 346
Lid geworden op: 02-04-2011 23:01

Bericht door megastijn21 » 07-01-2012 22:24

Yahee!
Hij zendt/zond mijn request uit, nog niet eens 1 minuut na het versturen ervan.
Mijn request: de opening van Shuffle!.

EDIT: Hij kan/kon mijn naam ook niet uitspreken :)
Gregory House:"Everybody lies."

Lin
Ondertitelaar
Ondertitelaar
Berichten: 241
Lid geworden op: 07-11-2009 17:40

Bericht door Lin » 14-01-2012 20:12

Request: Pray - Tommyheavenly6 (Gintama OP1)

\Edit: Mijn 2de favoriete liedje van The Pillows "Come down" is ook afgespeeld geweest <3
Jammer dat "Scarecrow" geen animesong is.
AfbeeldingAfbeelding

Agent-347
Moderator
Moderator
Berichten: 262
Lid geworden op: 23-01-2010 21:42

Bericht door Agent-347 » 21-01-2012 21:53

Afbeelding
Neko Desu is over enkele minuten om 22:00 twee uur lang te horen!
Er komen enkele verrassingen aan qua songs vanavond! Be there.
Requesten kan zoals gewoonlijk heel de show lang! :)

Ook wil Peter Shillito zich verontschuldigen aan de PokeCharleden waarvan hij de naam fout van heeft uitgesproken.
Hij raadt die mensen aan in een volgende mail neer te zetten hoe je het uitspreekt. ;)


Lin schreef:Request: Pray - Tommyheavenly6 (Gintama OP1)

\Edit: Mijn 2de favoriete liedje van The Pillows "Come down" is ook afgespeeld geweest <3
Jammer dat "Scarecrow" geen animesong is.
Scarecrow zal je binnenkort kunnen requesten als de B-Side show er is.
Je kan het misschien op voorhand al eens vermelden dat je die wil horen als er een B-Side show is. ;)
Afbeelding

Plaats reactie