Mijn Unova verhaal

Hier kun je interactief omgaan met andere leden. Van chatten tot een RPG maken en veel meer.
AKKA13
Beginner
Beginner
Berichten: 34
Lid geworden op: 05-10-2011 23:22

Iets speciaals! Een prijsvraag!

Bericht door AKKA13 » 23-02-2012 18:53

Voordat jullie het verhaal gaan lezen, als je dit al leest en er is geen verhaal onder deze post, maak je maar geen zorgen, die moet ik dan nog schrijven en je bent dan gewoon een beetje vroeg.

Trouwens ook heel erg blij, dat je dan heel vaak checkt :)

In dag 6 krijgt Jason een pokemon ei en de prijsvraag is dus:welke pokemon zit er in Jason's pokemon ei!?

Ik geef 1 tip, het is een pokemon die niet uit andere regio's komt, dus het is een pokemon die alleen uit Unova komt.

Degene die denken het antwoord te weten, moeten mij even pm'en en diegene die het meest dichtbij in de lijst zit van de pokemon, krijgt een prijs en die is:een geheel door jou verzonnen aflevering(jij verzint het onderwerp).

Daar bedoel ik mee dat als je gewonnen hebt, ik je een mail stuur met wat voor een onderwerp je de SA(speciale aflevering) wilt laten hebben.

De SA zal niet gebonden zijn aan het echte verhaal dus daar bedoel ik mee dat als je gewonnen hebt en je een aflevering wil dat Andrew een Zekrom bijvoorbeeld vangt, dan zal het verder in het verhaal niet zo zijn.

Er staat dus ook bij het begin niet dat de SA een normale dag is, maar dat het echt een speciale aflevering waar alles in kan gebeuren.

Er komt net als de prijsvraag bij Pokechar wanneer hij begon ook een soort prijsuitreiking in de chatbox op volgende week donderdag(1 maart)
Om 18:00 uur dus wees op tijd!

Dus kort gezegd,

Er is een prijsvraag! de vraag is:wat zit er in het pokemon ei van Jason?
Jason krijgt dit ei op dag 6 en als je het denkt te weten:pm me dan!
En diegene met het goede antwoord mag het onderwerp van de SA(speciale aflevering) verzinnen en ik zal er dan uitgebreid over schrijven en er een leuk verhaal van maken en trouwens diegene die het goede antwoord krijgt mag het ook als eerst lezen!

Dus allemaal raden en allemaal een pm sturen naar:AKKA13.

ps:er is geen enkele hint die kan zeggen welke pokemon er in het ei kan zitten! dus je moet echt heel goed raden, en de lijst van pokemon staat hier:http://www.serebii.net/blackwhite/isshudex.shtml

En als het antwoord niet geraden is, maar jouw pokemon op bijv 56 staat en het is 58 en verder heeft niemand dichterbij dan heb jij gewonnen.

Als meerdere mensen allemaal het goede antwoord hadden of dezelfde afstand op nummer van pokemon hadden, dan zal ik ze een pm sturen met een extra vraag! die ze moeten beantwoorden!

Voor de mensen die wat later komen met hun antwoord, ik ben ook bereid om die donderdag bij de chat mensen hun antwoorden te accepteren.

Heel erg bedankt dat jullie dit lazen en hopelijk krijg ik heel veel pm's!

Als er nog vragen zijn kan je me altijd pm'en :wink:

Ik ga stoppen met mijn verhalen op het forum en heb nu een website gemaakt!

Voor mijn verhalen en nog veel meer(dat nog gaat komen ;) )

Ga dan http://pokeswing.webklik.nl/page/homepage en dan zal je er wel komen, vertel het tegen iedereen, kom vaak en hopelijk word het leuk! :D

AKKA13
Beginner
Beginner
Berichten: 34
Lid geworden op: 05-10-2011 23:22

Dag 6.Jason's ei-zersterke avontuur.

Bericht door AKKA13 » 24-02-2012 00:24

Jason en Andrew waren in Straiton City toch maar even aan het overnachten zodat als ze uit de stad zouden gaan, zouden ze dat met een goed humeur en fris weggaan en Jason en Andrew waren net klaar met alle ochtend dingetjes en dangetjes en gingen het pokemoncenter uit en richting de uitgang van Straiton City.

Andrew en Jason liepen Straiton City uit naar een bloementuin en ze zagen een oude man zitten bij een grote boog gemaakt van bloemen en net op het moment toen Andrew en Jason langsliepen werd de man wakker en zei:oh hoi, jongens en de jongens zeiden:hallo! en de man zei:zijn jullie op weg naar het pokemon oppascentrum? en ze twee jongens zeiden allebei:oppascentrum!? en de man zei:oh jullie kennen het niet?, het is een plek waar mensen hun pokemon kunnen achterlaten om ze bijvoorbeeld sterker te maken door de vrouw die de pokemon dan gaat trainen en de pokemon sterker maakt en Jason zei:hmm, niet voor mij, ik maar mijn pokemon zelf sterker en Andrew zei:en ik heb moet als pokemoncoördinator dat zeker doen en de man zei:oke, maar als jullie van gedachten veranderen, het oppascentrum is verderop en de twee jongens zeiden allebei:is goed! bedankt!

Andrew en Jason liepen verder en zagen het pokemon oppascentrum en Jason zei:daar is het en Andrew zei:yep, maar we hebben er niks te zoeken en Jason zei:ja, laten we maar door lopen en de jongens wilde net bijna linksaf gaan en opeens hoorde ze:whhaaa help me! en Jason en Andrew hoorde het uit het oppascentrum horen en ze kwamen meteen op het geluid af

Ze zagen een vrouw onder een boekenplankje die hem ophield en Andrew en Jason gingen naar haar toe en hielpen haar om het om het boekenplankje van haar af te halen en de vrouw zei:bedankt, ik probeerde het boekenplankje in de muur te timmeren, maar het was te zwaar met al die boeken en ik dacht dat het zo gemakkelijk ging en Jason zei:oh geen probleem en de mevrouw zei:bedankt! en de vrouw zei:welkom in het pokemon oppascentrum en Jason zei: ja, dat weten we al en Andrew zei: we hielpen alleen, maar even en de vrouw zei: nou toch bedankt en er kwamen opeens kinderen binnen rennen en die zeiden:mevrouw.Denna weet u misschien waar onze juffrouw is en de mevrouw zei:hebben jullie al in het verzorg lokaal gekeken en een van de kinderen:uhm..nee, we gaan wel kijken en de kinderen liepen meteen weer de deur uit en Andrew vroeg: waar komen die kinderen vandaan? en de vrouw zei: ze komen van de kleuterklas hiernaast en Jason zei: ja, het viel me al op dat er een ander gebouw naast dit gebouw was, maar ik dacht dat het hierbij hoorde en de vrouw zei:nee, hoor, als jullie willen kan ik het jullie laten zien en de twee jongens zeiden:graag, bedankt!

Jason en Andrew volgde de mevrouw naar de tuin en zagen allemaal verschillende pokemon en Andrew zei: jullie hebben allemaal soorten verschillende pokemon om voor te zorgen he! ende vrouw zei:ja!, deze pokemon zijn van trainers of mensen die op vakantie gaan en hun pokemon niet kunnen meenemen en Jason zei: oh, het is hier lekker weid en de vrouw zei:jullie mogen hier gerust een beetje trainen, maar vecht alsjeblieft niet tegen de pokemon, want deze zijn van andere trainers en we hebben een schema en vandaag is de rustdag en Jason zei: oke, we zullen wel alleen of tegen elkaar vechten en de vrouw zei:dat is geweldig! en blijf hier maar zo lang als je wilt, bedankt mevrouw zeiden de jongens.

Andrew ging wat pokemonwedstrijd oefeningen doen met Pidove en Oshawott en Andrew zei tegen hun;Oshawott, ik wil jou gaan gebruiken in de performance ronde want jouw aanvallen zijn als goede muziek in ieders oren en Oshawott keek trots, en ik ga jou gebruiken in de gevechtsronde Pidove, het meest door je handige vaardigheid super geluk zei Andrew nog en Pidove knikte en Andrew zei:nou laten we maar eens gaan beginnen met oefenen en de pokemon sprongen in de lucht van blijdschap.

Oke dan Oshawott draai en doe je waterpistool en Oshawott draaide allemaal rondjes om zijn as en deed waterpistool, in het begin ging het best goed totdat Oshawott duizelig werd en neerviel en Andrew zei:hmmm, dit lied moet nog wat goeie tekst hebben en met wat beter klinken, maar ik zal niet opgeven en Oshawott sprong van de grond en ging weer klaar staan en Andrew zei:laten we als eerst gaan oefenen met het lang draaien en Oshawott draaide weer rond en Andrew wachtte even en nog een tijdje en Oshawott viel na twintig seconden op de grond en Andrew zei:nou Oshawott, dat is al helemaal niet slecht, jij verbetert het lied beetje bij beetje en Oshawott keek heel blij naar hem en hij zei:oke dan laten we nu met de waterpistool beginnen, daar bedoel ik mee dat je waterpistool doet terwijl het draaien en je besproeit het hele veld en je richt dan uiteindelijk al je kracht dan op een punt en je maakt van al die waterpistool stralen die je dan hebt een grote rechtopstaande waterpistoolstraal en Oshawott ging weer draaien en Andrew zei:doe pas waterpistool wanneer ik het zeg en Andrew pakte Pidove op en ging even een eindje weg staan, zodat hij niet geraakt kon worden door het waterpistool en hij riep:waterpistool vooruit! en Oshawott deed waterpistool en er kwamen vier stralen die rondtolde en Andrew wachtte op het goede moment om hem al zijn kracht te consenteren en Andrew riep nog:dit gaat goed Oshawott ga er mee door! en Oshawott bleef goed doorgaan en op een gegeven moment zei Andrew:en concentreer nu! en Oshawott's waterpistoolstralen werd een hele grote straal die wel scheef stond en Oshawott viel uiteindelijk neer, hmm we moeten er voor zorgen dat jij het draaien kan volhouden en hij liep naar Oshawott en zei:we gaan het gewoon nog een keer proberen en dit keer moet je balans houden en Oshawott knikte en ze gingen het allemaal opnieuw proberen.

Oke dan Snivy doe je roede op die rots riep Jason en Snivy richtte haar roede op de rots en probeerde hem te breken, maar dat ging niet, doe je tackel en Snivy tackelde de rots en er kwam een barst in, oke dan blad tornado vooruit! riep Jason en Snivy tolde rond en deed haar blad tornado op de rots en hij brak in stukken in de tornado en Snivy stopte de tornado en er kwamen kleinere rotsblokken naar beneden, sla ze kapot met je roede Snivy en Snivy sprong in de lucht en deed roede op de rotsblokken en verbrijzelde ze en er kwamen kleine stukjes op de grond en Jason zei: goed gedaan Snivy! laten we nu gewoon aanvallen oefenen op bewegende doelwitten, laten we Andrew's Pidove erbij halen en Snivy knikte en sprong op zijn schouder en Jason ging naar Andrew.

Ondertussen bij de vrouw, hallo! mevrouw.Denna is het niet en de vrouw keek op en zei: ja, dat ben ik en er stond een meneer en een mevrouw voor haar en ze zei: ja, wat is er/ en de man zei: wij zijn de pokemon oppascenter inspecteurs en ze pakte een badge uit hun jassen en de mevrouw.Denna zei: ik heb nog nooit gehoord van zulke inspecteurs en de man zei: maar wij moeten checken hoe het hier is, hygiëne, opgevoede pokemon, wat voor eten ze krijgen, de pokebal kamer en of er een goede slaapplek voor de pokemon is en mevrouw Denna zei: wat is dit voor een onzin? en de vrouw zei: als u deze controle weigert, moeten wij het oppascentrum helaas sluiten, sluiten! dacht mevrouw Denna en ze zei:nou kom dan maar kijken, wij willen dat alle pokemon en mensen hier weg zijn, en in ieder geval alle pokemon in hun horende pokebal en mevrouw Denna zei: oke, waarom? en de man zei: er mag niets in de weg zitten bij de controle en alle mensen moeten hier buiten wachten en mevrouw Denna dacht:wat willen ze nou echt!

Mevrouw Denna ging naar de pokebal kamer en ging daar alle resterende pokeballen pakken die leeg waren ging naar de tuin en zei nog tegen Andrew en Jason;jullie moeten hier weg, er zijn hier inspecteurs en Jason en Andrew dachten:inspecteurs!? en ze gingen de tuin uit en mevrouw Denna ging alle pokemon die nog vrij waren terugkeren en in de pokebal kamer zetten en ze ging naar de man en vrouw en zei: dat ze klaar was en Andrew en Jason gingen naar buiten en mevrouw Denna ging ook naar buiten en gingen wachten totdat ze klaar waren en ze wachten buiten al een half uur en ze hoorde niks en Andrew zei: laten we maar naar binnen gaan en Andrew liep meteen naar binnen en hoorde geluiden uit de pokebal kamer en hoorde opeens metaal vallen en hij liep op zijn tenen en ging langs de deur kijken en zag de twee mensen alle pokebal inpakken en Andrew dacht:ik wist wel dat er iets vreemds met hun aan de hand was en hij liep weer terug naar buiten en zei tegen Jason: ze zijn alle pokebal aan het inpakken en Jason zei: wat bedoel je dat... en Andrew zei: ja en mevrouw Denna vroeg: wat is er en Andrew fluisterde het in haar oor en ze zei: oh ik wist wel dat er iets mis met hun was, zo opdringerig en ze stampte naar binnen en de mensen waren net buiten de deur van de pokebal kamer en mevrouw Denna zei: ik kon het wel weten dat jullie geen inspecteurs waren en Andrew en Jason kwamen naar binnen en zeiden: kijk eens aan wie we daar hebben en de twee mensen zeiden: aan de kant, we willen jullie geen kwaad doen en Andrew zei: maar wij jullie wel, Pidove kom eruit en doe je windvlaag en hij gooide zijn pokebal en haalde zijn Pidove eruit en de vrouw pakte meteen ook haar pokebal en haalde er een pokemon uit die een beetje op een ijsje leek en ze riep:kom op Vanillite doe je sneeuwstorm en de pokemon's sneeuwstorm en Pidove's windvlaag waren gecombineerd in een krachtige aanval en de hele kamer bevroor en ze riep:doe mist en Vanillite blies een mist uit zijn mond en er was niets te zien en mevrouw Denna, Andrew en Jason werden opzij geduwd.

De twee mensen rende het oppascentrum uit, maar werden bij hun voeten gepakt door Snivy's roede aanval en Andrew, Jason en mevrouw Denna rende het oppascentrum uit en Jason zei:goed gedaan Snivy en opeens kwam de dochter van mevrouw Denna uit de kleuterschool en vroeg:wat is er gebeurd en ze zag opeens de mensen met de grote zag pokebal en ze riep: wat zit er in die zakken en haar moeder zei: onze pokebal, ze hebben hun gestolen! en de dochter zei: wat! het lef om ze zomaar te stelen! en de man en vrouw zeiden:hmm, wij zijn Diana en Damon, wij gaan naar de plekken met het grootste aantal pokebal om ze daarna te verkopen, maar pokemoncenter's beroven is niet echt onze stijl, hmm zieke en gewonde pokemon, wat heb je daar nou aan en Jason zei: mond dicht en geef ons die pokebal terug en Damon zei: dat kun je wel vergeten, kom op Palpitoad en hij haalde een blauwe pokemon uit zijn pokebal en hij riep: kom op, doe je hydro pomp en de Palpitoad vuurde zijn hydro pomp af op de jongens en spoelde ze weg en Andrew zei: als jullie met water gaan spelen, dan doe ik het ook, Oshawott vooruit! en Oshawott kwam uit de pokebal en hij riep:kom op, een dubbele aanval en jullie gaan eraan, Oshawott waterpistool en Pidove doe je windvlaag en Diana riep:oke dan Vanillite,doe je spiegellaag en Vanillite's lichaam kreeg een gloed en de waterpistool en windvlaag raakte hem, maar kaatste terug, het kwam aan als een verrassing bij iedereen en Oshawott en Pidove werden geraakt en vielen uitgeschakeld neer, neee! riep Andrew in een klap zei Jason, hoe kan dat zei hij nog en Andrew zei: spiegellaag is een aanval waardoor speciale aanvallen worden teruggekaatst maar dan met twee keer zo veel kracht en Jason zei: dat is echt een gevaarlijke aanval en Andrew keerde de twee pokemon terug.

Het is dus aan jou zei Andrew tegen Jason en hij zei: oke, Snivy doe je roede op Vanillite en Palpitoad en Snivy richtte haar roede af op de twee en raakte hun en Diana zei: doe je sneeuwstorm en Jason riep: kom op Snivy, snoer Vanillite's mond met je roede en Snivy deed roede en snoerde Vanillite's mond, jullie zullen me echt niet verslaan na wat jullie Andrew's pokemon aan hebben gedaan, Snivy doe je blad tornado en pak ze allemaal op en Snivy's blad tornado greep de vier en ze waren er allemaal in meegesleurd en Snivy gooide ze op de grond en de twee pokemon waren uitgeschakeld en mevrouw Denna zei tegen haar dochter: maak jij het maar af en ze zei: oke, Munna kom eruit en doe je hypnosis en er kwam een rare roze zwevende pokemon uit haar pokebal en die keek de vier aan en ze vielen allemaal in slaap en mevrouw Denna zei: deze gaan naar de gevangenis.

Mevrouw Denna had de politie opgebeld en die hadden de vier gearresteerd en namen ze mee een politieauto in en mevrouw Denna ging even naar binnen en haar dochter sprak tegen Andrew en Jason en ze zei: zo hartelijk bedankt! en Jason zei: geen dank hoor en Andrew zei: het was niets en alle leerlingen van de kleuterschool kwamen naar buiten want ze hoorde de politie en ze vroegen aan de dochter: wat is er? en ze zei: niets hoor, zullen we weer naar binnen gaan/ en ze zeiden allemaal:ja!

Andrew en Jason en mevrouw Denna had en doos in haar hand en ze kwam naar de twee toe en zei: dit is voor jullie en Andrew pakte de doos en vroeg: wat zit erin? en ze zei: kijk maar en Andrew pakte de doos uit en het was een stolp met een kleine pokebal erop en een ei erin en Jason vroeg: u geeft ons een ei en ze zei: ja, zonder jullie waren we alle pokemon kwijt geweest, dat zou vreselijk zijn voor al die trainers, dus hier is een bedankje, hopelijk is het goed genoeg en de twee jongens zeiden allebei:het is geweldig!
Maar wie krijgt het vroeg Jason en Andrew zei: jij krijgt het en Jason zei: ik! en Andrew zei: ja, want zonder jou was het nooit goed gekomen, mijn pokemon waren uitgeschakeld en je was ze met een pokemon te lijf gegaan en Jason zei: oke, en hij pakte de stolp en ij vroeg: welke pokemon zit erin en mevrouw Denna gaf een knipoog en zei: dat moet je nog afwachten en Jason zei: oke, een ei, wauw, kom maar snel uit en de drie begonnen te lachen totdat.

Oh nee! het komt wel goed hoor Deerling en een jongen rende langs met een erg gewonde Deerling in zijn armen richting Straiton City en Jason vroeg: wat is er met hem aan de hand en Andrew zei: laten we dat uitzoeken.

En zo kreeg Jason een nieuw pokemon ei van een erg aardige oppasser, maar nu zijn ze een jongen aan het volgen die een ongeluk heeft gehad, wat zulle onze helden nog meer meemaken...
Ik ga stoppen met mijn verhalen op het forum en heb nu een website gemaakt!

Voor mijn verhalen en nog veel meer(dat nog gaat komen ;) )

Ga dan http://pokeswing.webklik.nl/page/homepage en dan zal je er wel komen, vertel het tegen iedereen, kom vaak en hopelijk word het leuk! :D

AKKA13
Beginner
Beginner
Berichten: 34
Lid geworden op: 05-10-2011 23:22

Dag 7.Met Roggenrola kan je rock 'en rollen.

Bericht door AKKA13 » 25-02-2012 22:14

Andrew en Jason volgde het jongetje naar het pokemoncenter en zagen hem naar binnen gaan en zij gingen er dus ook achteraan en de jongen ging meteen naar zuster Joy en zuster Joy schrok van alle schade die Deerling had toen ze hem in de jongens armen zag en ze zei: jij ging toch niet naar Wellspringcave he!? en de jongen zei: maar ik wilde hem alleen maar vangen en ze zei; ja dat wilde iedereen! je moet niet zomaar die Roggenrola proberen te vangen en de jongen zei: maar ik dacht echt dat ik genoeg had getraind en ze zei: nou ja, we laten het, Audino kom eens riep zuster Joy en er kwam een Audino met een brancard en ze zei: nou, dit is weer een slachtoffer van de Roggenrola, de twintigste al deze maand die denkt dat hij die Roggenrola kan vangen en Andrew en Jason zagen alles wat er gebeurde en wat ze zeiden en ze liepen naar zuster Joy.

Zuster Joy wat is er gebeurd met die Deerling? en zuster Joy zei: die jongen ging naar Wellspringcave, dat is er gebeurd en Jason zei: maar ik hoorde iets over een pokemon vangen? en ze zei: ja, er woont daar een hele sterke Roggenrola en trouwens ook een hele speciale Roggenrola en Jason zei: hoe bedoelt u speciaal en ze zei: nou de Roggenrola is in staat om flitskanon te gebruiken, wat! zei Andrew die naast Jason stond en Jason vroeg: Andrew wat is daar mis mee?, een Roggenrola is normaal niet in staat om flitskanon te kunnen, sommige Roggenrola kunnen het we als ze volledige controle hebben van hun kern in hun lichaam en Jason zei: hmm, een kern en hij pakte zijn pokedex en typte Roggenrola in en de pokedex zei: Roggenrola de mantel pokemon, Roggenrola's lichaam bevat een energiekern die zo hard is als staal door de ondergrondse compressie.

Oh dus dat bedoelde Andrew met kern en Jason vroeg aan zuster Joy: en is er verder nog meer speciaals aan de hand met die Roggenrola? en ze zei: uhm, ja! de Roggenrola kent ook de aanval steen knal, en normale Roggenrola kennen ook niet die aanval, ze kunnen voornamelijk eigenlijk alleen maar steensoort, grondsoort, en normaalsoort zetten en sommige staalsoortzetten zoals: ijzerwering.

Wauw, een supersterke Roggenrola en Jason zei tegen Andrew: Andrew, ik wil die Roggenrola vangen en Andrew zei: huuh! wil je echt die Roggenrola echt vangen, straks is die Roggenrola echt zo gevaarlijk en Jason gaf Andrew hem zijn ei en Jason liep al het pokemoncentrum uit, zijn hele lijf zat vol energie en Andrew zei: hey, wacht even Jason, ik zei wat als hij echt zo gevaarlijk is en Jason stopte even en zei: dat maakt niks uit, alsof ik niet gevaarlijk ben en Andrew riep: nog, maar denk aan Snivy, is ze wel in topconditie?, maar Jason was al het pokemoncenter uit.

Jason ging op weg naar Wellspringcave en hij pakte een kaart uit zijn tas en wist meteen waar het was en deed hem weer terug in zijn tas en hij ging naar Wellspringcave, Jason ging richting het oppascentrum, hij most daar langsgaan om bij Wellspringcave te komen en hij zag dat de politie er niet meer was en dacht; nou, dat probleem is ook weer opgelost en hij liep verder naar Wellspringcave.

Jason was er! de plek waar de sterke Roggenrola leeft en Jason wilde net naar binnen gaan totdat hij opeens zijn stem van achteren hoorde en hij keek om en hij zag Andrew naar hem toe rennen en Andrew zei: wow, Jason jij zingt echt in een rap tempo dat ik nog niet eens mijn tekst kon zeggen, ik moet die supersterke Roggenrola wel vangen zei Jason en trouwens dat word dan mijn tweede pokemon, in ieder geval als het ei niet snel uitkomt en Andrew zei: dat is wel zo, maar is Snivy er wel klaar voor na het gevecht met die twee dieven en Jason zei: ja hoor! ik denk van wel en hij haalde Snivy eruit, maar de pokebal was leeg en Jason riep: whaaaa! waar is Snivy, is ze gestolen? en Snivy stond naast Jason en ze tikte hem op zijn been aan en hij keek naar beneden en Jason zei: hey Snivy wil je... en Snivy begon al te knikken en Andrew dacht: waarschijnlijk was Snivy er al vanaf het begin van het gesprek eruit gekomen en Snivy en Jason rende de grot in en Andrew liep achter hun aan.

Andrew, Jason en Snivy waren in de grot en Jason riep: hey, Roggenrola, ik wil een gevecht met je!, hey Roggenrola, kom tevoorschijn en vecht met mij!
De drie hoorde opeens voetstappen uit de grot komen en steeds dichterbij komen en de Jason dacht; hier komt hij dan en hij zag een Roggenrola uit de donkere grot komen en Jason zei: nou, je wilt dus vechten he! en de Roggenrola sprong steeds de lucht in als een teken dat hij klaar was voor de strijd en Jason zei; nou dan, we gaan vechten en jij word van mij!

De Roggenrola begon met een steenrandaanval, ontwijk het Snivy en Snivy sprong aan de kant en Jason riep: we moeten dit snel afmaken, doe je blad tornado riep Jason en Snivy tolde rond en sleurde Roggenrola erin mee en Snivy gooide hem tegen de muur van de grot en Roggenrola stond meteen weer op en Jason zei: wat! hij had uitgeschakeld moeten zijn en Andrew zei: Roggenrola hebben een speciale vaardigheid genaamd: stoer en daardoor kunnen ze niet in een klap verslagen worden, wauw wat een geweldige vaardigheid zei Jason, nu moet ik hem zeker hebben en Roggenrola kreeg een regenboogkleurige gloed en sprong even de lucht in en er kwam opeens een zandstorm en Jason riep: dit is zandstorm, elke beurt raakt Snivy gewond, kom op Snivy doe je roede op Roggenrola en Roggenrola ontweek dat en deed flitskanon en Jason riep: ontwijk het met je roede en Snivy sprong de lucht in met haar roede en ontweek de flitskanonaanvallen en Jason riep: goed zo Snivy en nu.. en Roggenrola deed weer flitskanon en Snivy ontweek het en Roggenrola bleef flitskanon gebruiken en Jason riep: blijf zo doorgaan! ontwijk al die flitskanon aanvallen en Snivy sprong in de lucht en ontweek al die aanvallen.

Goed zo Snivy ga zo door riep Jason en opeens GRRRRBBOOOBBBB en alles begon te trillen en Jason zei: Andrew zeg me alsjeblieft dat dit je maag is en Andrew zei: ik mag dan niet zo veel gegeten hebben vandaag, maar mijn maag kan ook weer niet zo luid zijn en opeens vielen er allemaal stukjes steen naar beneden en Andrew riep: Roggenrola's flitskanonaanvallen hebben de grot beschadigt en daardoor zal hij instorten en Jason riep: instorten! en Jason zag Snivy en Roggenrola ongerust om zich heen kijken en opeens viel er een gigantisch stuk rots naar beneden richting de twee en Jason riep: nee, Snivy Roggenrola en hij sprong op hun af en greep ze en rolde verder en hij behoede de twee pokemon voor een catastrophaal ongeluk.

Maar het ging niet goed met de grot en hij stortte in, met Andrew aan de ene kant en Jason en de pokemon aan de andere kant en er vielen allemaal rotsblokken tussen hun die de weg versperde en Andrew riep: hey, Jason gaat het goed met je? en Jason zei: ja, alles is goed, ook met Snivy en Roggenrola, maar hoe kunnen we de weg weer vrij maken, er zitten zoveel rotsblokken dat zal ons uren gaan laten duren en Andrew zei: ik ga wel iets proberen met mijn pokemon, Oshawott en Pidove kom eruit en help ons even en Oshawott en Pidove kwamen uit hun pokebal, oke dan Pidove luchtsnijder, Oshawott doe je waterpistool riep Andrew en Oshawott en Pidove deden hun aanvallen en er kon misschien een rits een beetje beschadigd zijn, maar verder was er niks mee en Andrew riep naar Jason: het lukt gewoon niet om de weg vrij te maken en Jason riep terug: maakt niet uit, ik ga wel een uitgang zoeken en dan kom ik meteen terug richting de ingang en Andrew zei: oke, ik wacht hier wel en Jason zei: maak je geen zorgen, ik ben er zo.

prinngg prringg prriinggg en Andrew dacht: oh mijn communicator en hij keek er op maar er was niks en Pidove pikte zijn tas en Andrew zette het neer en Oshawott wees naar de tas en hij hoorde nog steeds: prrinngg prringg en hij keek in zijn tas en zag opeens zijn pokegear licht geven en hij pakte hem op en drukte op een knopje en zag opeens zijn moeder in beeld en ze zei: hoi Andrew en hij zei terug: oh hey mam, hoe gaat het/ en ze zei: heel goed hoor, hoeveel pokemon heb je tot nu toe? en hij zei: wacht even en hij zei tegen de twee; kop een op mijn schouder zitten en Oshawott en Pidove gingen op zijn schouders zitten en Andrew's moeder zei: oh wat geweldig, je koos een Oshawott als beginpokemon en je hebt een Pidove gevangen, oh schatje dat is geweldig, ik ga je vader erbij halen en ze riep; oh schat! kom eens kijken welke pokemon Andrew heeft! en Andrew dacht: wauw, elk nieuwtje moet mam doorvertellen en Andrew's moeder en vader kwamen in beeld en zijn vader zag de twee pokemon op zijn schouder en hij zei: wauw, je hebt een Oshawott en een Pidove en hij vroeg: het is toch we leen mannetjes Pidove en Andrew zei trots en blij: ja tuurlijk en Andrew en zijn vader zeiden allebei tegelijkertijd: want als het Unfezant's zijn, zijn het rockers en ze moesten allemaal lachen, ook Andrew's moeder moest lachen.

Andrew's ouders en hij praatte zo ene paar minuten door totdat zijn moeder zei: nou Andrew, wist je dat je met de pokegear een map van de hele regio kunt bekijken en Andrew zei: ja, dat wist ik al, maar ik kan alleen de kaart van Johto bekijken, dus ik heb er niet zo veel aan en ze zei: nou, deze speciale lichtblauwe met donkerblauwe gestipte editie van de pokegear die speciaal gemaakt is voor jou van je oom, heeft niet de kaart van Johto, maar de kaart van Unova!

Wauw cool! dat wist ik niet, Andrew dacht; wauw, dat had wel eerder vertelt worden en zijn vader zei: ja, dus nu weet je altijd waar je bent en Andrew zei: ja, pap bedankt! en Andrew dacht; ik ga meteen kijken waar de uitgang is, zodat ik Jason daar kan opwachten en hij zei tegen zijn ouders: hey pap en mam, ik moet gaan en zijn vader zei: we snappen het, je moet belangrijke coördinator dingen te doen en Andrew zei: ja! en zachtjes: over een paar uur of dagen en zijn moeder zei: doei schat! we bellen nog wel een keer en Andrew zei: ja doei! en zijn ouders zwaaide hem uit en Andrew beëindigde het gesprek.

Andrew gebruikte meteen zijn pokegear en zocht op waar de uitgang van Wellspringcave was en toen hij Wellspringcave zag riep hij: whaaa! dit meen je niet, en Oshawott en Pidove vielen bijna van zijn schouders en keken bij Wellspringcave en hij riep: Wellspringcave heeft geen uitgang! wat moeten we doen, Jason is al weg, hoe moet ik hem vertellen dat hij verkeerd gaat en wat kan er allemaal nog meer in deze grot zitten dan een sterke Roggenrola! ik moet het hem vertellen zei Andrew tegen zijn pokemon, maar wat moet ik doen!? en hij dacht: oh ja, de communicator, ik gebruik hem om Jason te bellen en Andrew belde Jason op met zijn communicator en hij hoorde opeens prriinnggg prriinngg en het was dichtbij en hij dacht; oh waarschijnlijk is deze grot niet zo groot, en Oshawott keek achter hem en zag daar Jason's communicator licht geven en Oshawott sprong van Andrew's schouder en wees achter hem en hij zag daar Jason's communicator en Andrew stopte met bellen en hij pakte hem op en zei: hmm, moest er vast zijn afgevallen toen hij die redding maakte, hmm wat moet ik nu doen?

Andrew zat nog steeds te denken en dacht: wacht! ik kan de politie inschakelen en dacht weer: nee, want dan zullen ze onze ouders informeren en dan kunnen we de rest van de reis wel vergeten als we al een week weg zijn en iemand bijna opgesloten zat en niet meer kon terug keren zonder hulp van de politie en verder had Andrew geen ideeën dan te wachten totdat Jason misschien nog een uitweg zou vinden.

Jason in het donker aan het lopen met Roggenrola en Snivy en hij zei: het Snivy waar ben je? en hij voelde iets op zijn schouder en hij pakte het op en voelde even aan het gezicht en zei: yep, dit is Snivy en Snivy deed roede en ging daarmee op Jason's schouder zitten en Jason zei tegen de Roggenrola:hey, we hebben veel schade en ravage aangericht he! kleine jongen, Roogggen zei de Roggenrola en Jason zei: hadden we maar licht en hij zei: wacht we hebben licht, in mijn tas licht een zaklamp en hij haalde zijn tas van zijn rug en graaide erin en voelde zijn zaklamp hij deed hem aan en zag licht: en hij scheen even op Roggenrola en zei: hey, kijk nu kan ik je zien en de Roggenrola sprong van blijdschap in de lucht, waarschijnlijk omdat het de eerste keer was dat hij iets kon zien in de grot en opeens hoorde ze: wooooooobaaaa en Jason zei: ik denk dat ik een groepje Woobat hoor en de Woobat keken boos en gingen Jason en zijn pokemon omringen en hij zei:wat willen jullie? en de Woobat deden allemaal windvlaag en die blies iedereen op de grond en Jason zei tegen Snivy:hey Snivy, ik denk dat ze boos op ons zijn, omdat we hier licht hebben, waarschijnlijk haten de Woobat hier licht en Snivy keek naar hem en knikte en Jason zei: Roggenrola, doe je steenrand, hij moet sterk genoeg zijn om door de windvlaag heen te breken en serieuze schade aan te richten bij die Woobat en Jason scheen op Roggenrola om te kijken wat hij deed en hij deed steenrand zoals Jason dat vroeg en die raakte alle Woobat en schrok ze af en Jason zei: ja, dat gebeurd er als je met mij en mijn pokemon solt en Roggenrola en Snivy knikte allebei.


Jason en zijn pokemon waren aan het eten en hij had een broodje voor hem en wat eten voor Roggenrola en Snivy en Jason dacht:hmm, ik heb wel een vraag! waar is Roggenrola's mond?, hoe eet hij en Roggenrola liet het eten liggen en Jason vroeg; wil je niet eten? en Roggenrola knikte en Jason zei: oh ik snap het al, omdat hij nooit hoeft te eten, heeft hij daarom ook nooit een mond nodig en Roggenrola knikte en kwam op zijn schoot zitten en Jason zei: ja, kom maar, hmmm dit is wel leuk met twee pokemon, ik snap hoe Andrew zich voelt en hij begon te lachen en Jason dacht nog: en ik heb nog een ei, hmm wat zou er uit mijn ei komen? en Snivy was klaar met eten en Jason zei: oh je bent klaar en Jason at zijn broodje op en pakte het bakje en deed het overgebleven eten van Roggenrola in zijn bakje voor pokemonvoedsel en ze gingen doorlopen.

Whaa! wat moet ik doen!? riep Andrew, Jason zit nog steeds vast en Oshawott deed waterpistool op zijn gezicht en Pidove deed windvlaag en blies hem weg en Andrew zei op de grond: hey, bedankt jongens, was even mij tekst kwijt en de twee keken blij en Andrew werd weer helemaal gestrest en stampte op de grond om even al zijn stress kwijt te raken en uiteindelijk voelde hij de aarde trillen en Andrew zei: oh nee, de grot gaat toch niet nog meer instorten en opeens kwam er een pokemon uit de grond, die de hele tijd naar brabbelde en het leek voor Andrew dat hij aan het klagen was en hij keek wie de pokemon was en die zei: Drilbur de mol pokemon, Het graaft zich een weg door de grond door beide klauwen samen te klappen en te draaien op hoge snelheid.


Wauw, een Drilbur en hij pakte de Drilbur uit zijn hol en zei: het spijt me Drilbur dat ik je heb gestoord toen je onder de grond aan het graven was en ik zal je straks weer... he wacht eens even, jij groef je een weg hier in de grot toch? en de Drilbur knikte en Andrew vroeg: hey Drilbur, ik heb een vriend en die weet niet dat de grot leid naar nergens, kan je me alsjeblieft helpen om hem via een gat die jij gegraven en Drilbur leek even na te denken en hij knikte en Andrew zei: ja! Drilbur bedankt en Drilbur sprong uit Andrew's armen en ging een heel diep gat graven en Andrew zag hem diep graven en ging toen naar links en Andrew zei: oke dan, goed zo Drilbur! Wij volgen je wel en Andrew sprong in het gat en Pidove en Oshawott keken elkaar aan en knikte en ze gingen allebei achter Andrew aan.

Jason, Snivy en Roggenrola waren aan het lopen totdat Jason opeens tegen een muur gebotste, auu riep Jason en hij viel op de grond en Jason zei: huh? er is geen uitgang en hij zuchtte en zei: nou ik ga maar met Andrew communiceren en hij keek op zijn pols en zei: hey, mijn communicator is er niet! en hij zei: nou, dat is fijn, laten we maar weer terug gaan en Snivy en Roggenrola liepen terug.

Andrew en zijn pokemon volgde Drilbur en opeens ging Drilbur naar boven en Andrew dacht: ik denk dat hij getril boven ons voelt, hij weet vast dat daar Jason is en Drilbur maakte een groot gat boven en Andrew zei: hmm, ik kan niet omhoog klimmen en Drilbur kwam boven de grond en zag Jason en Drilbur wees naar het gat en Jason zei: hey, dat is een... en Andrew riep: ja, het is een Drilbur, kom mee Jason! en Jason hoorde opeens Andrew stem en ging eropaf en zag Andrew onderin het gat met zijn zaklamp en Andrew werd verblind en zei: hey, wil je me soms blind maken en Jason zei: oh sorry en hij richtte een beetje meer op de muur en Jason zei tegen Snivy en Roggenrola: kom op, laten we gaan! en Jason, Roggenrola en Snivy sprongen ook het gat in en ze liepen allemaal een weg naar buiten en ze waren bij de ingang.

Andrew, Jason en al hun pokemon waren buiten en iedereen moest even wennen aan het licht en na een minuut kon iedereen weer normaal zien en Roggenrola liep naar Jason en hij sprong in de lucht en Jason keek naar Roggenrola en Roggenrola ging naast hem staan en Jason keek naar naast hem naar beneden en Jason vroeg aan hem: Roggenrola, wil je met ons mee en Roggenrola knikte en Jason zei: oke dan en Andrew zei: hey Jason, dat Roggenrola je echt mag! en Jason zei: ja, en hoe kan ik dat negeren en hij pakte zijn pokebal en gooide hem richting Roggenrola en riep: kom erbij Roggenrola en Roggenrola sloeg de pokebal terug naar hem en Jason ving de bal op en hij zei: hmm, wil je soms dan niet mee en Roggenrola sprong in de lucht en sprong heen en weer en Andrew zei: ik denk dat Roggenrola eigenlijk eerst met je wil vechten, snap je? en Jason zei:oh oke, is goed, kom op Snivy dit gaan we winnen en Snivy knikte.

Snivy en Roggenrola gingen tegenover elkaar staan en Jason zei: oke dan Snivy, doe je roede en Snivy deed roede en pakte de kop van Roggenrola, geef hem een eens een luchtvlucht en Snivy tolde rond en gooide Roggenrola weg en Roggenrola viel neer op de grond en Roggenrola stond op en deed steenrand en Jason riep: onderschep met je blad tornado en Snivy tolde rond en deed blad tornado en blokkeerde de steenrand en Roggenrola werd erin meegesleurd en Snivy gooide hem neer op de grond, oke dan Snivy doe je tackel en Snivy kwam op Roggenrola af met een tackel en Roggenrola bleef stond op en bleef staan en Jason dacht; hij laat zich dus verslaan en toen Snivy pas echt dichtbij kwam deed hij zandstorm en Snivy werd omhooggetild en viel op de grond en kreeg schade door de val en de zandstorm en Roggenrola's lichaam werd oranje rood en sprong naar Snivy en Andrew riep: dat is steen knal zoals zuster Joy al zei en Jason riep: Snivy doe je roede en vang Roggenrola op en Snivy werd geraakt door het zandstorm effect van Roggenrola en ze liet Roggenrola los en Roggenrola deed flitskanon en raakte Snivy en Snivy vloog de lucht in en Jason riep: doe je tackel Snivy en Jason dacht: van zo hoog kan de kracht van Snivy's heel erg sterk worden en Roggenrola sprong in e lucht en kwam op Snivy af met een steenknal en ze raakte elkaar en Snivy kwam op haar voeten op de grond en Roggenrola viel neer en Jason riep: dit is het moment, pokebal kom op! en hij gooide zijn pokebal en hij raakte Roggenrola en Roggenrola zat erin.

De pokebal ging even naar links, even naar rechts en er kwam een regenboogkleur er vanaf en Jason riep: ja! we hebben Roggenrola en Snivy sprong in Jason's armen en Jason zei: we hebben onze eerste pokemon gevangen en Jason en Snivy waren echt dolblij en Andrew en zijn pokemon klapte voor hem en Andrew zei: nou, zullen we even kijken naar Roggenrola? en Jason zei: ja en hij haalde Roggenrola eruit en hij zei tegen hem: hey, Roggenrola, ben je klaar om de Unova league te winnen? en Roggenrola knikte.

En zo gingen Jason en Andrew op weg naar naar hun volgende avonturen, met Jason's nieuwste en pokemon: Roggenrola...whaaa! Jason we vergaten bijna je ei riep Andrew en Jason riep: oh ja! en Andrew en Jason rende naar het pokemoncenter en haalde zijn ei op.

En met een bijna vergeten ei in Jason's handen gingen Andrew, Jason op weg naar Luxuria Town met Jason nieuwe pokemon.
Ik ga stoppen met mijn verhalen op het forum en heb nu een website gemaakt!

Voor mijn verhalen en nog veel meer(dat nog gaat komen ;) )

Ga dan http://pokeswing.webklik.nl/page/homepage en dan zal je er wel komen, vertel het tegen iedereen, kom vaak en hopelijk word het leuk! :D

AKKA13
Beginner
Beginner
Berichten: 34
Lid geworden op: 05-10-2011 23:22

Dag 8.Oefening baart kunst.

Bericht door AKKA13 » 28-02-2012 18:57

Andrew en Jason en Jason's nieuwe ei waren op weg naar Andrew's pokemon wedstrijd in Luxuria Town en ze kwamen aan bij een open vlakte en Jason zei: wauw, wat een mooie open vlakte, zullen we hier stoppen voor wat lunch en Andrew zei: ja hoor!, en hij liet Oshawott en Pidove eruit en Jason zei: oke dan, kom eruit! en Jason haalde Snivy en Roggenrola tevoorschijn en Jason zei: nou jongens, we zijn hier op een open vlakte en we gaan hier lunchen en Andrew zei: maar ik ga even met mijn pokemon oefenen voor de wedstrijd en Jason zei: is goed, ik roep jullie wel wanneer ik klaar ben.

Andrew en zijn pokemon gingen weg van de eetplek en Andrew zei tegen Oshawott: oke dan Oshawott, we gaan eens je aanvallen zo mooi uitvoeren dat we gegarandeerd naar de tweede ronde gaan waar Pidove dan zal vechten en Oshawott keek zelfverzekerd naar Andrew en Andrew zei: oke dan, laten we beginnen met je aanvallen.

Oke dan Oshawott doe je waterpistool terwijl je draait, net zoals we gister oefende en Oshawott tolde rond en deed waterpistool en er kwamen vier stralen, en maak er nu allemaal een van en Oshawott concentreerde zich tijdens het draaide en maakt van alle stralen een en hij bleef door tollen, dat rocked Oshawott, dat soort muziek zal het publiek geweldig vinden, blijf zo doorgaan en Oshawott bleef draaien en Andrew riep: stop nu! en Oshawott stopte meteen en alle druppels kwamen naar beneden alsof het regende, hmmm zei Andrew, doe nu je messchelp en Oshawott pakte zijn snijschelp en deed messchelp en Andrew riep naar hem: hey Oshawott, je hoeft het niet snel te doen, spaar lekker al je kracht in die messchelp en Oshawott knikte en concentreerde zich en er kwam opeens een blauwe gloed over Oshawott heen en de kracht die een mes moest voorstellen voor messchelp werd nu veel langer, het leek wel op een zwaard en Andrew dacht: wauw, dit is een nieuw stukje van het lied wat ik niet ken en Oshawott concentreerde zich veel meer en het zag er erg indrukwekkend uit in de regen, ga zo door Oshawott en er kwamen opeens meer punten uit de snijschelp en Andrew riep; stop en Oshawott stopte meteen en Andrew zei: Oshawott, ik he been geweldig idee en Oshawott keek Andrew vragend aan.

Jason was met Snivy aan het koken en Roggenrola keek toe hoe alles gemaakt werd en Jason zei tegen hem: jij hoeft niks te eten he! en Roggenrola knikte en Jason en Snivy gingen door met koken en Jason zei: hmm, ik denk dat deze soep wel goed zal smaken en Snivy proefde met haar roede en ze keek heel blij en Jason zei: nou als jij het goed vind, is het wel klaar en Jason riep: hey Andrew kom eens eten! En Andrew hoorde het van een afstand en hij riep terug: ik kom eraan! en hij zei tegen Oshawott: oke Oshawott, onthoud wat we hebben geoefend , want na het eten gaan we ermee door en Oshawott knikte en de drie gingen naar de eetplek.

Andrew en Jason waren aan het eten en Jason vroeg: en hoe gaat het met de training en Andrew zei: het gaat geweldig, we hebben een heel bijzonder lied bedacht, een soort remix op het origineel en Jason zei: echt! welke aanval hebben jullie anders gemaakt en Andrew zei: ik ging eerst iets doen met waterpistool en daarna iets met mes schelp, wat hebben jullie gedaan met die aanvallen vroeg Jason, ik denk dat ik het beter kan laten zien zei Andrew.

En Oshawott ging klaarstaan, oke dan Oshawott riep Andrew, doe waterpistool en Oshawott tolde rond en Jason zei: hmm, rondtollen is mooi en Andrew riep: nu! en Oshawott maakte vier waterpistoolstralen en Jason riep: wauw! dat is echt bijzonder, kom op Oshawott dit gaat geweldig en Andrew riep: oke dan Oshawott...stop! en Oshawott stopte met tollen en het leek alsof het regende, ROOGGEEEN en Jason keek om en Roggenrola ging onder de tafel zitten en begon een beetje te lachen en zei: ja, Roggenrola is een steensoort dus die houden niet van water en Jason begon weer op te letten bij Oshawott's performance, oke dan Oshawott doeeee jeeee ZWAARD SCHELP! Zwaard schelp! riep Jason en Oshawott pakte zijn snij schelp en concentreerde zijn kracht en Jason dacht: wauw, het concentreren van Oshawott ziet er echt heel erg indrukwekkend uit in de regen en Oshawott kreeg een blauwe gloed en zijn snij schelp kreeg ook een blauwe gloed en opeens zag Jason een ongelofelijk lange kracht uit de snij schelp komen die het mes moest voorstellen als hij mes schelp doet, maar het "mes" was dit keer veel groter alsof het een zwaard was dacht Jason en Andrew riep: dit gaat geweldig Oshawott dit soort muziek is geweldig en Oshawott concentreerde zich nog meer en opeens kwamen er vier kleinere messen uit zijn snij schelp en Andrew riep naar Oshawott: Oshawott nu moet jij je heel goed concentreren want nu moet je de vier kleinere een vorm geven en Oshawott knikte een beetje en concentreerde zo hard als hij kon en opeens werden de punten wat platter en toen wat boller en de onderkant van de snij schelp werd ronder alsof het een handvat werd en Jason dacht: ik snap het al!, Andrew wilt van de MES schelp een ZWAARD schelp maken en het zwaard was gesmeten riep Andrew.

Oshawott keek opgelucht van dat hij eindelijk klaar was naar wat hij had gemaakt, oke dan Oshawott zullen we kijken hoeveel kracht er in je nieuwe aanval zit en Oshawott knikte en Andrew keek een beetje om zich heen en zag een gigantische rots, daar! gebruik je zwaard schelp op die rots daar en Oshawott ging sprinten naar de rots en hakte hem in tweeën, woow! riep Andrew, Oshawott dat was fantastisch en hij pakte Oshawott op en hij zei tegen hem: Oshawott, we gaan er voor zorgen dat die zwaard schelp van jou nog sneller gebruikt kan worden, want in gevechten is die zwaard schelp van jou fantastisch en Oshawott knikte .

Oke dan Pidove, wij gaan werken aan je strijd vaardigheden zei Andrew tegen hem en Pidove ging op zijn schouder zitten en Andrew liep naar Jason en vroeg aan hem: hey Jason, is het goed als we even een gevechtstraining gaan houden en Jason zei: ja, waarom niet, ik wil trouwens mijn nieuwe Roggenrola uittesten en Andrew vroeg aan Pidove: ben je daar klaar voor? en Pidove keek heel erg zelfverzekerd en knikte en Andrew zei; oke dan, we gaan ze inmaken.

Andrew, Jason en hun pokemon gingen tegenover elkaar staan en Andrew zei: oke dan Jason, jij mag de eerste aanval doen en Jason zei: dank je, oke dan Roggenrola doe je steen rand en Roggenrola kreeg allemaal stenen om zich heen en vuurde ze af op Pidove en Andrew riep; ontwijk ze en doe je lucht snijder en Pidove ontweek ze en vuurde zijn lucht snijder af op Roggenrola en die was raak en Roggenrola werd een beetje naar achteren gegooid en Andrew dacht: hmm, Roggenrola is een steensoort, dus vliegsoort aanvallen hebben niet zo veel zin, misschien moeten we hem met meerdere luchtsnijders aanvallen, oke dan Pidove, doe je dubbel team gevolgd door vele luchtsnijders riep Andrew, geef hun gee nkans om een tegenaanval te doen Roggenrola en doe flits kanon en Roggenrola vuurde zijn flits kanon af op Pidove, ontwijk riep Andrew en Pidove ontweek het net nog, oke dan, doe nu je dubbel team riep Andrew, doe steenrand riep Jason en ze deden allebei tegelijkertijd hun aanvallen en alle dubbels van Pidove werden weggevaagd en de echte was alleen nog over, flitkanon! riep Jason en de flitskanon raakte Pidove en hij viel neer op de grond, opstaan Pidove, kom op sta op! en Pidove stond op, hmm die Pidove is een taaie dacht Jason, maar misschien een paar steen rand aanvallen en daar gaat hij dacht Jason nog, oke dan Roggenrola, geef hun een portie van je steenrand en Roggenrola vuurde zijn steenrand aanval af Pidove, ontwijk met snelle aanval riep Andrew en Pidove gebruikte de snelheid van snelle aanval om de steenrand te ontwijken, doe wind vlaag riep Andrew, Roggenrola doe je steenrand nogmaals en Roggenrola vuurde zijn steenrand af tegen de windvlaag, ja een steensoortzet kan niet worden verslagen door een vliegsoortzet en Andrew riep: kom op Pidove, geef hem meer windvlaag kracht, maak het volume driehonderd en Pidove klapperde zo hard als hij kon met zijn vleugels en blies tot verbijstering van Jason de steenrand terug met dubbel zoveel kracht en Roggenrola werd geraakt door de terugkomende steenrand en werd getroffen door de windvlaag en hij werd naar achteren geblazen, gaat het nog vroeg Jason aan Roggenrola en Roggenrola kwam net nog overeind, maar had heel veel schade, oke dan Pidove, doe je windvlaag nog een keer en Pidove deed weer windvlaag, kom op Roggenrola, doe je flitskanon en Roggenrola vuurde zijn flitskanon af en ging gewoon door de windvlaag heen en raakte Pidove en hij viel neer, oke dan Roggenrola, doe je zandstorm nu hij niks kan doen riep Jason, en Roggenrola tolde op zijn kop rond en de zandstorm verscheen, en de zandstorm raakte Pidove en hij liep schade op, Jason zei: zandstorm is erg handig met mijn Roggenrola, omdat het zelf een steensoort is, zal hij niet getroffen worden door de zandstorm, maar jouw Pidove krijgt elke beurt schade en Andrew wist niet wat hij moest doen tegen zoveel druk.

De zandstorm raasde door het hele veld en Roggenrola was gewoon niet meer te zien in de zandstorm, uhmm, doe windvlaag riep Andrew maar Pidove was te uitgeput om een aanval uit te voeren en Jason zei: nou, ik denk dat ik het wel kan afmaken, steenknal! en Roggenrola kwam op Pidove af en Andrew riep: Pidove maak dat je wegkomt, maar Pidove was nog steeds uitgeput en Andrew riep: kom op Pidove, zo ken ik jou niet, dat is niet de Pidove die ik heb gevangen! ik ving jou omdat jij zo bijzonder was, aanvallen zonder vleugels en snelle acties, dus wees sterk en win dit en Pidove bleef op de grond en Roggenrola kwam steeds dichterbij en opeens begon Pidove te bewegen en Andrew dacht: gaat hij opstaan en Pidove stond op zijn poten, maar hij leek wel bevroren en opeens kreeg Pidove ene blauwe gloed, wat gebeurt er!? zei Andrew en Snivy en Oshawott keken geschrokken toe en Roggenrola bleef stilstaan, want hij wist niet wat er gebeurde en Jason zei: Andrew! en Andrew kon nog net door de zandstorm Jason zien en hij riep terug; ja! wat en Jason zei: Pidove is aan het evolueren! en Andrew zei: evolueren! en Pidove's lichaam groeide en veranderde in het blauwe licht en opeens zei de nieuwe pokemon: Trrrrrrrannquuill en Andrew zei: het is nu een Tranquil denk ik en Andrew pakte zijn pokedex en keek wie Tranquil was en de pokedex zei: Tranquil de wilde duif pokemon en de geëvolueerde vorm van Pidove, hoe ver de afstand tussen trainer en Tranquil ook is, hij is altijd in staat om zijn trainer terug te vinden.

Geweldig! riep Andrew en Jason zei: wauw, en dat op dit moment en Andrew riep: oke dan Tranquil, je bent nu een stap dichterbij tot een Unfezant en Tranquil keek om en knikte, oke dan Tranquil, doe je windvlaag en blaas die zandstorm weg en Tranquil klapperde heel hard met zijn vleugels en blies zo hard dat er een deel was in het strijdveld was dat niet beeninvloed werd door de zandstorm, oh nee Roggenrola doe snel je steenrand en Andrew riep: oke dan Tranquil, maak het af met luchttroef en Tranquil was veel sneller dan Roggenrola en Tranquil viel aan met luchttroef en Roggenrola werd geraakt en viel uitgeschakeld neer en Jason liep naar Roggenrola en vroeg: gaat het wel Roggenrola en Roggenrola kwam bij en hij knikte en Jason zei: gelukkig en hij keerde Roggenrola terug en Andrew pakte Tranquil en zei: ja goed zo, mooi gedaan Tranquil en Tranquil begon te lachen en Oshawott sprong op Andrew's schouder en Andrew zei: ja, Pidove is geëvolueerd en Oshawott gaf Tranquil een high five en Jason zei; nou, Roggenrola is uitgeschakeld, ik kan beter naar pokemoncenter gaan, dus zullen we snel naar Luxuria Town en Andrew zei: goed idee!

Jason pakte snel zijn ei van de tafel, pakte de tafel in en zei: we zijn klaar en Andrew zei: oke en Andrew keerde Tranquil en Oshawott terug en Jason keerde Snivy ook terug en ze liepen weg.

Dus Andrew's Pidove was geëvolueerd in een Tranquil, en ze gingen op weg naar Luxuria Town voor Andrew's pokemonwedstrijd.
Ik ga stoppen met mijn verhalen op het forum en heb nu een website gemaakt!

Voor mijn verhalen en nog veel meer(dat nog gaat komen ;) )

Ga dan http://pokeswing.webklik.nl/page/homepage en dan zal je er wel komen, vertel het tegen iedereen, kom vaak en hopelijk word het leuk! :D

AKKA13
Beginner
Beginner
Berichten: 34
Lid geworden op: 05-10-2011 23:22

dag 9.Een oude droom, een nieuwe rivaal

Bericht door AKKA13 » 29-02-2012 19:14

Andrew en Jason waren aan het en waren het bos uit en ze zagen opeens een gebouwen en Andrew keek goed en riep: Jason, ik zie het! daar is Luxuria Town en Andrew ging eropaf en Jason riep; hey Andrew, rustig aan, ik heb een hele stolp met ene ei in mijn hand en Andrew pakte een van Jason's pokeballen uit zijn zak en hij haalde Snivy eruit en Andrew zei tegen haar: Snivy, pak even Jason's ei en Snivy pakte de stolp uit Jason's handen en Andrew pakte Jason op en droeg hem tegelijkertijd rennend naar het pokemoncenter om te vragen waar hij zich kon inschrijven.

Andrew en Jason gingen het pokemoncenter in en Jason zei: wauw Andrew, jij bent sterk zeg en Andrew zei: ik had vroeger niet alleen pokemontraining hoor en Jason zei: cool! maar je ziet helemaal niet zo gespierd uit! en Andrew zei; dat zit allemaal onder mijn kleren en Jason zei: oke, kun je me nu neerzetten en Andrew zei: oh ja, je weegt bijna niks, ik merkte helemaal niks en Andrew zette Jason neer en ze liepen allebei naar de balie en Jason vroeg aan zuster Joy die daar stond: hallo zuster joo...au en Jason keek om en keek naar beneden en zag Snivy daar met een roede en Jason zei; oh ja, mijn ei, dank je Snivy en Snivy sprong op Jason's schouder en Jason zei tegen zuster Joy; kunt u voor mijn ei zorgen? en ze zei:ja hoor en zuster Joy pakte de stolp en gaf hem aan een Audino die naast haar stond en de Audino liep een deur achter hun in en Andrew zei: weet u misschien wanneer en waar de Luxuria Town pokemonwedstrijd is en zuster Joy zei: het is morgen, en je kan je bij het wedstrijd podium opgeven en dat is gewoon deze straat uitlopen en Andrew zei: bedankt! en Andrew rende het center uit en Jason ging achter hem aan.

Andrew en Jason gingen de straat uit en Andrew zag de wedstrijdplek al en hij hoorde stappen achter zich en Andrew stopte en Jason zei: bedankt, ik kon je niet meer bijhouden en Andrew zei: moest jij niet je Roggenrola even laten rusten bij het pokemoncenter en Jason zei: oh ja! ik ga weer terug en Jason liep terug en Andrew dacht: wauw, met Jason altijd hetzelfde liedje en Andrew ging verder rennen naar het wedstrijdstadion.

Andrew kwam daar aan en opeens vloog er een kleine pokemon op Andrew hoofd en hij pakte die pokemon van zijn hoofd af en de pokemon was zwart met geel en Andrew dacht: hmm, welke pokemon is dat? en hij pakte zijn pokedex en zocht op wie het was en de pokedex zei: Emolga de vliegende eekhoorn pokemon, Emolga leven in bomen en gebruiken hun caip-achtige membraan om door de lucht te vliegen en Andrew vroeg aan de Emolga: heb jij een trainer? en de Emolga knikte en Andrew zei: maar wie is je trainer dan? dat ben ik hoorde Andrew opeens achter zich en hij keek om en hij zag een meisje achter hem staan en hij zei: hoe lang sta je daar al? en ze zei: sinds jij die pokedex van je pakte en Andrew zei: oh... en hij gaf het meisje haar Emolga terug en ze zei: Emolga is mijn eerste pokemon, ik heb haar al sinds kleins af aan en sinds dien gingen we altijd trainen om de beste te worden, zij nam haar aan en het meisje vroeg: ben jij een coördinator? en Andrew zei: ja! hoe weet je dat? en ze zei: nou.. je rent naar het wedstrijdstadion dus waarschijnlijk ga jij je inschrijven en Andrew vroeg aan haar: ben jij ook een coördinator? en ze zei: ja! hoeveel lintjes heb jij? en Andrew zei: nog geen een, ik wil morgen mijn eerste lintje halen bij deze wedstrijd en ze zei: oke, ik heb al een lintje en Andrew dacht: opscheppertje! en ze begon te lachen en Andrew zei: hoe heet je eigenlijk? en ze zei: ik ben Jade en jij? en Andrew zei: ik ben Andrew en ze zei: oke, mooi, we zijn dan rivalen en Andrew zei: ja, dat klopt wel en Andrew dacht: wacht eens even, ik moet me inschrijven en Andrew zei tegen Jade: sorry ik moet gaan, moet nog inschrijven, zie je later! en Andrew rende het wedstrijdstadion in.

Andrew was blij en opgelucht want hij had zich net nog kunnen inschrijven en Andrew ging blij terug naar het pokemoncenter en hij zocht daar naar Jason en zag hem op een bankje zitten en ging naar hem toe en vroeg: heb je Roggenrola al aan zuster Joy gegeven en Jason zei: ja tuurlijk, ik geef om mijn pokemon en Andrew zei: ja, je geeft om ze als je ze in ieder geval kan herinneren nadat je er snel vandoor gaat en Jason keek even verveeld omdat hem even iets werd vertelt wat hij eigenlijk niet zou willen horen en Andrew zei: hey maakt niet uit, als het uiteindelijk gebeurd en Jason zei; dus ik wacht hier en Andrew zei: ik heb me al ingeschreven en Jason zei: dat is mooi en Andrew zei: ik heb ook een meisje ontmoet met een Emolga en Jason zei: oh ik ken Emolga's, ik had een familielid met eentje en Andrew zei: ja, en ze is ook coördinator en Jason zei: nou jullie zijn dan en Andrew zei: ja rivalen, ik weet het!

Jason en Andrew wachtte totdat Jason's Roggenrola herstelt was en ze gingen naar buiten en Andrew haalde zijn pokemon eruit en hij zei tegen hun: laten we even wat oefenen want de wedstrijd komt eraan en de twee stonden al klaar en Andrew ging naar het wedstrijdstadion want hij wist dat je daar velden had om te vechten dus hij kon daar oefenen en Andrew en zijn pokemon gingen naar het wedstrijdstadion.

Andrew en zijn pokemon waren bij het wedstrijdveld van het wedstrijdstadion en hij wilde net gaan beginnen met de training en opeens hoorde hij van achteren: hey Andrew, zien we elkaar weer! en hij keek om en dacht; ik ken die stem en hij zag daar Jade naar hem toe lopen met Emolga naast haar vliegen en hij zag nog een wollige pokemon die naast haar liep en Andrew dacht: hmm, welke pokemon is dat? en hij pakte zijn pokedex en zocht op wie het was: Cottonee de katoen bol pokemon, ze gaan waar de wind hun meeneemt, op regenachtige dagen, word hun lichaam zwaarder en gaan ze onder bomen schuilen.

Oke dus dat is dus een Cottonee en Jade zei: ja, Cottonee is mijn tweede pokemon en ik heb haar gevangen in Pinwheel Forest en Andrew zei: waar licht dat? en ze zei: dat is dichtbij Nacrene City en Andrew keek op zijn pokegear, is dat een pokegear vroeg Jade en Andrew zei: ja, dat klopt, ik heb hem als cadeau gekregen van mijn oom en ze zei: maar het geeft toch alleen maar de kaart van Johto en Andrew zei: maar dit is een speciale editie en ze zei; wauw, dat is bijzonder.

Andrew zocht op waar Nacrene city was en het is niet zo ver van Luxuria Town en er stond dat daar een gym was en Andrew zei: hey, er is een gym en Jade zei: ja, de Nacrene gym, die normaalsoort pokemon gebruikt en Andrew dacht: nou, dit moet ik echt straks aan Jason vertellen en Andrew ging met Jason contact opnemen met de communicator en Andrew belde Jason op en nam contact op en Andrew zag hem in beeld en Jade ging naast Andrew staan en Jason zag Andrew staan en zag ook Jade naast hem staan en vroeg aan Andrew: hey Andrew, wie is dat meisje naast je? en Andrew zei: dit is en Jade zei: Jade, ik ben Jade en Jason zei: oke, waarom belde je en Andrew zei: ik weet waar we hierna naar toe gaan en Jason vroeg: waar dan? en Jade zei: jullie gaan naar Nacrene City, waarschijnlijk moet jij daar naar de gym gaan en Jason zei: wauw Andrew, wat heb je haar allemaal over mij vertelt en Andrew zei: ik heb helemaal.. en Jade zei: hij heeft me niks vertelt, geloof me maar, ik wist het al gewoon, ik kan goed raden en Jason zei: oh oke, er is in ieder geval een gym daar, welke pokemon hebben ze en Jade zei: normaal soorten en Jason zei: oh oke, mijn Roggenrola heeft dus ene voordeel en Snivy train ik wel veel meer en Roggenrola natuurlijk ook! bedankt voor vertellen zei Jason nog en Andrew zei: geen dank hoor, ik zie je later en Jason zei: later en ze beëindigde het gesprek.

Andrew en Jade waren op een bankje een beetje aan het praten totdat Jade opeens zei: hey Andrew, zullen we vechten? en Andrew zei: vechten? en ze zei: ja, zo kunnen we onze wedstrijdzetten even goed oefenen enz. Oke ik vind het best zei Andrew en ze zei: ja, dank je, laten we een dubbel gevecht doen en Andrew zei: ja, vind ik goed! ik kan dan wel eens oefenen met dubbelgevechten en het is trouwens ook wel een goede training om je pokemon goed in de gaten te houden tijdens een gevecht en Jade zei: ja, dat klopt, dus kom maar op!

Andrew en Jade stonden op een strijdveld en gingen tegenover elkaar staan en andere coördinatoren keken naar hun begin van het gevecht en Jade zei: oke dan Andrew bereid je voor want ik kom eraan, oke dan Cottonee en Emolga kom eruit en ze gooide haar pokebal in de lucht en de twee pokemon kwamen eruit en Andrew zei: niet slecht, kom eruit Tranquil en Oshawott en Oshawott en Tranquil kwamen uit hun pokebal tevoorschijn en Andrew zei: het zal moeilijk worden om deze sterke jongens te verslaan, en trouwens mijn Pidove is gister geëvolueerd dus ik wil meer actie va hem zien en Jade zei stil: dus het zijn jongens, bedankt Andrew, leuk om te weten en Andrew zei: nou ik denk dat we nu wel kunnen beginnen en Jade zei: ja dat vind ik ook!

Oke dan Cottonee doe je energiebal op Oshawott en Cottonee concentreerde zijn kracht en vuurde zijn energiebal af op Oshawott en Andrew riep: oke dan, doe je zwaard schelp en snij die energie bal door midden en Oshawott concentreerde zijn kracht zo snel als hij kon en deed zwaardschelp en sneed de energiebal door midden en Jade zei: wauw, wat een aanval en Andrew zei: oke dan ga zo door en val Emolga aan en Oshawott kwam op Emolga af met zijn zwaardschelp. oke dan doen je luchttroef op Cottonee Tranquil en Tranquil en Oshawott hadden een dubbele aanval gericht op hun tegenstanders en Jade riep: oke dan Cottonee, doe je katoen wering en Andrew dacht: wat is katoen wering? en Cottonee ging voor Emolga staan en werd opeens een grote bol vol met pluisjes en Tranquil en Oshawott kwamen er allebei in terecht en ze zaten daar vast en Andrew riep: kom op, probeer eruit te komen, maar de pluisjes zaten waarschijnlijk erg vast en de pokemon konden niks doen, oke dan Emolga doe je verleid en Andrew dacht: verleid! en Emolga gaf een knipoog en er kwamen roze hartjes af op de grote bollenwolk en de hartjes omringde het en ging eropaf en de hartjes verdwenen en Jade zei: en nu gaan we het resultaat bekijken en Andrew dacht: hopelijk gebeurt er niet wat ik wil dat er gebeurd.

Oke dan Cottonee gooi ze maar weg en Cottonee gooide de grote wolk weg en die viel op de grond en Oshawott en Tranquil kwamen tevoorschijn maar keken heel erg dromerig en Andrew riep: hey jongens keek eens om en Oshawott en Tranquil keken heel erg dromerig richting hem en Andrew riep: hey jongens wat is er? en Jade zei: ja, jongens, verleid is een zet die verliefdheid veroorzaakt bij de tegenstander van het andere geslacht en Andrew zei; dat betekent dus dat Emolga een meisje is! en Jade zei: nou dat duurde lang voordat je dat doorhad en Emolga gaf een knipoog, oke dan Emolga doe je ontlading op die twee en Emolga laadde zich op voor ontlading en vuurde hem af op Andrew's pokemon en ze kregen ongelofelijk veel schade maar ze keken nog steeds dromerig en Andrew dacht: ik ken verleid wel en beetje, het effect verdwijnt na een tijdje maar mijn pokemon zullen niet echt aanvallen en Andrew dacht: wacht, misschien hoef ik ook niet echt aan te vallen.

Oke dan Oshawott houd Tranquil vast en Oshawott hing aan Tranquil's vleugel en Andrew dacht; nou dat kan ook, dit lied zal snel veranderen va neen tragedie in een overwinning voor de schrijver, Tranquil doe nu je dubbelteam en Tranquil deed dubbelteam terwijl Oshawott hem vasthield en hij werd mee verdubbeld en Jade riep: wow, het zijn er nu zo veel, dat betekent dat we ze gewoon allemaal moeten pakken, Emolga doe je ontlading en Cottonee doe je energiebal en haal al die dubbelgangers neer totdat jullie de echte vinden en Cottonee en Emolga deden hun aanvallen allemaal op de dubbelgangers en vernietigde ze allemaal, hopelijk vinden ze de echte niet voordat het te laat is dacht Andrew anders is dit lied weer verandert in een tragedie en Emolga en Cottonee waren een beetje uitgeput maar hadden wel de laatste weggevaagd en de echte waren alleen nog over en Jade zei: het einde is nabij Andrew, nu meiden! en Cottonee en Emolga vuurde allebei hun aanvallen af op Oshawott en Tranquil en Andrew riep: kom breek eruit jongens en de twee voelde zich weer normaal en Andrew riep; geweldig, ontwijk die aanvallen snel! en Oshawott en Tranquil ontweken de aanvallen en Jade riep; dat kan niet! en Andrew dacht; nu gaat dit lied echt pas leuk worden.

Iedereen die meekeek was helemaal in de ban van alle aanvallen van iedereen, oke dan Oshawott geef Emolga een portie van je waterpistool en Oshawott schoot supersnel zijn waterpistool af op Emolga en schoot haar weg, oke dan Tranquil doe je snelle aanval op Cottonee en Jade riep: jij valt niet nog eens aan! Cottonee doe je katoen verdediging en Cottonee bedekte zich weer met pluisjes en Andrew riep: dat dacht ik al, Tranquil doe je windvlaag en Tranquil stopte met de snelle aanval en deed windvlaag en blies al die pluisjes weg en Cottonee werd geraakt door de windvlaag en werd weggeblazen, niet slecht riep Jade, oke dan Emolga doe je snelle aanval en Emolga kwam op Tranquil af met een snelle aanval en Andrew riep: blaas haar weg met je windvlaag en Tranquil deed windvlaag en de wind werd opgevangen door het membraan die de vleugels vormen van Emolga en ze werd weggeblazen, oke dan Tranquil doe nu je luchttroef op Emolga en Tranquil kwam af op Emolga met een luchttroef en sloeg twee keer toe en Emolga viel op de grond en Jade dacht: ik moet ervoor zorgen dat die pokemon van Andrew even stilstaan anders verlies ik en toen dacht ze: wacht eens even, stilstaan!

Oke dan Cottonee geef Oshawott een giga drain en Cottonee's blaadjes werden groen en stuurde twee groene stralen naar Oshawott en Andrew riep: Tranquil hou dat tegen met je windvlaag en Tranquil's windvlaag blokkeerde de weg van giga drain naar Oshawott en de giga drain verdween en Andrew riep: oke dan, doe je waterpistool op Emolga Oshawott en Oshawott schoot zijn waterpistool af Emolga en Jade zei: laat je raken Emolga en doe dan ontlading en Emolga vloog naar de waterpistool en liet zich raken en Andrew dacht: wil ze soms verliezen? en Emolga deed toen ontlading en Andrew dacht: oh nee, water geleid elektriciteit en de ontlading ging af op Oshawott en raakte hem en Andrew riep: laat dat niet zomaar gebeuren Oshawott, geef Cottonee en snelle tackel aanval en Oshawott stond stil en er kwamen opeens vonken van hem af en Andrew riep: oh nee, Oshawott is..hij is verlamt! oh ja, dat is net wat ik wilde laten gebeuren riep Jade en Andrew riep: Tranquil verdedig Oshawott met een snelle aanval op Emolga en dan meteen terugkomen en Tranquil kwam op Emolga af, doe ook je snelle aanval Emolga riep Jade en Emolga en Tranquil kwamen met allebei dezelfde aanvallen op elkaar af en raakte elkaar, niemand bleek echt schade te hebben en Tranquil vloog direct terug naar Oshawott en opeens kreeg Tranquil ook vonken over zijn lijf en Andrew riep; is Tranquil nu ook verlamt!?, weet je zei Jade, Emolga heeft een speciale vaardigheid genaamd statisch, daardoor kan een pokemon als hij Emolga aanraakt soms verlamt worden en Andrew dacht: dit gaat slecht, dit lied heeft bijna een einde en Jade riep: ik geef jou geen kansjes meer om te verdedigen, Emolga doe verleid en Emolga deed weer verleid en verleide de twee jongens, het is voorbij dacht Andrew en Jade riep: het einde is nu echt nabij, Emolga en Cottonee, laten we het afmaken met zonnestraal en donder, Emolga en Cottonee sprongen in de lucht en vuurde hun aanvallen op de twee af, neeee! riep Andrew en de twee werden geraakt en er kwam een grote stofwolk over het hele veld en toen hij verdween zag Andrew Oshawott en Tranquil uitgeschakeld op de grond.

Dat betekent dus dat ik heb gewonnen zei Jade tegen Andrew en Andrew zei: yup, dat is zo en hij liep naar Tranquil en Oshawott en ging hurken en pakte hun open zei: hey, jongens, kom eens bij en Oshawott en Tranquil kwamen bij, goed gevecht hoor zei Andrew en de twee knikte en Andrew zei: jammer dat we hebben verloren, ik kon gewoon niet tegen al die aanvallen op, maar we zullen sterker worden en dan zullen we Jade verslaan en de twee pokemon stonden weer op hun poten en Andrew zei: ja, zo gaan we dat doen en trouwens, morgen zullen we haar zien bij de wedstrijd en dan zullen we kijken wie er wind als het ook om de performance gaat en hij keerde Oshawott en Tranquil terug in hun pokebal.

Andrew liep naar het pokemoncenter en hij zag daar Jason en Jason vroeg: waar was je? en Andrew zei: ik heb een gevecht gehad met Jade en Jason zei: bedoel je dat bijdehante meisje en Andrew zei: uhm...ja en Jason vroeg: en heb je gewonnen? en Andrew zei: nee, ze was gewoon te sterk en Jason zei: maakt niet uit, je krijgt haar morgen wel bij de wedstrijd en Andrew zei: ja, je hebt gelijk, we gaan nu avondeten, ga je mee eten? en Andrew zei: ja tuurlijk en de twee jongens gingen naar de eetkamer.

Na het eten liet Andrew zijn pokemon herstellen van het hevige gevecht van vandaag en ging hij naar zijn kamer en Jason was daar ook al met Snivy een Roggenrola aan het praten en Andrew vroeg: wat doe je? en Jason zei: ik praat een beetje over de volgende gym enz., we hebben vandaag wel veel getraind, maar ja, gewoon een kleine peptalk en Andrew begon een beetje te lachen en zei: oke, ik ga naar bed en Jason zei: oke, zie je later.

Dus Andrew en zijn pokemon gingen goed uitrusten voor de grote dag, morgen, de dag dat ze hun eerste wedstrijd zouden doen en hun grootste rivaal weer zouden moeten bevechten.
Ik ga stoppen met mijn verhalen op het forum en heb nu een website gemaakt!

Voor mijn verhalen en nog veel meer(dat nog gaat komen ;) )

Ga dan http://pokeswing.webklik.nl/page/homepage en dan zal je er wel komen, vertel het tegen iedereen, kom vaak en hopelijk word het leuk! :D

AKKA13
Beginner
Beginner
Berichten: 34
Lid geworden op: 05-10-2011 23:22

De winnaar van de Prijsvraag!

Bericht door AKKA13 » 01-03-2012 19:02

Donderdag 30 februari had ik op mijn verhaal pagina een prijsvraag achter gelaten voor de mensen die wilde meedoen.

En Phantomra heeft gewonnen met zijn antwoord dat het dichtstbij kwam bij de lijst van pokemon van welk nummer de echte pokemon was!

Phantorma dacht Minccino, maar de pokemon die het echt was, is een... Sandile.

Dus van harte gefeliciteerd Phantomra, en hopelijk maak je een leuke speciale aflevering.

Volgende keer komt er weer een nieuwe prijsvraag en hopelijk doen er dan ook weer mensen mee!
Ik ga stoppen met mijn verhalen op het forum en heb nu een website gemaakt!

Voor mijn verhalen en nog veel meer(dat nog gaat komen ;) )

Ga dan http://pokeswing.webklik.nl/page/homepage en dan zal je er wel komen, vertel het tegen iedereen, kom vaak en hopelijk word het leuk! :D

AKKA13
Beginner
Beginner
Berichten: 34
Lid geworden op: 05-10-2011 23:22

Naar een Website!

Bericht door AKKA13 » 09-03-2012 21:31

Hey jongens en meisjes die dit lezen!

Ik heb mijn verhaal verplaatst van een onderwerp in deze forum naar een website, als je mijn verhaal wil lezen en nog veel meer wil weten, ga dan naar:http://pokeswing.webklik.nl/page/homepage

Op deze website zit mijn verhaal en nog veel meer, dus vertel dit tegen iedereen en maak het lekker bekend, kom er lekker vaak, als het natuurlijk ook veel interessanter word :wink:

Hopelijk zullen jullie het bekijken! :D
[/b]
Ik ga stoppen met mijn verhalen op het forum en heb nu een website gemaakt!

Voor mijn verhalen en nog veel meer(dat nog gaat komen ;) )

Ga dan http://pokeswing.webklik.nl/page/homepage en dan zal je er wel komen, vertel het tegen iedereen, kom vaak en hopelijk word het leuk! :D

megastijn21
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 346
Lid geworden op: 02-04-2011 23:01

Bericht door megastijn21 » 15-03-2012 23:49

Kan je weer een pagina maken of de huidige updaten met de eerdere afleveringen? En de info page updaten (zie gastenboek)?
Gregory House:"Everybody lies."

Plaats reactie