[VirusTV] Stuur jou suggesties in voor anime movies!

Hier kun je interactief omgaan met andere leden. Van chatten tot een RPG maken en veel meer.
Plaats reactie
Agent-347
Moderator
Moderator
Berichten: 262
Lid geworden op: 23-01-2010 21:42

[VirusTV] Stuur jou suggesties in voor anime movies!

Bericht door Agent-347 » 26-02-2012 23:41

Naar aanleiding van 2 voorgaande topics (Anime op 3rde VRT-zender & Ghost in the Shell: S.A.C. Solid State Society op Canvas) is er nu een derde:
Canvas heeft een suggestie-box voor films in VirusTV op Canvas, dus: stuur jou anime-filmsuggesties in!

Ik ga het niet moeilijker maken dan het is: Je gaat gewoon naar de VirusTV suggestie-box voor films, je scrollt helemaal naar beneden en typt jou bericht neer.
Wat je doet is heel simpel dus: Je vult jou naam in (of een verzonnen naam, of een afkorting of zo), je vult jou e-mailadres in & je bericht. Dan klik je op "versturen".

Hoe je bericht eruitziet? Naja, op de pagina staat het VOL met voorbeelden, maar om ook even de moeite te doen, eerst wat tips:
> ik raadt IEDEREEN aan om Canvas te bedanken voor de anime film van vorige woensdag! Ookal heb je niet gekeken, je moet duidelijk maken dat je het vaker wil!
> Vermeldt ook dat je het leuk zou vinden mochten er anime-series zouden komen op Canvas of op hun derde zender die vanaf mei komt.

Welke films/specials je vernoemd is jou keuze, er zijn er een heleboel, zowel met als zonder Engelse dub, maar hier toch even een lijstje met 10 voorbeeldfilms:
- The Place Promised in Our Early Days
- The Girl who Leapt Through Time
- Vexille: 2077 Nihon Sakoku
- Clannad: The Movie
- Evangelion 1.11
- Evangelion 2.22
- Loups=Garous
- Summer Wars
- Redline
- Sky Crawlers
- ...

Ook zijn er films waarvan ik weet dat die bij een anime horen: (Clannad The Movie is een alternatieve versie, ofja, de foute interpretatie van de manga)
- Eden of The East (King of Eden & Paradise Kiss)
- Detective Conan (Te veel om op te noemen xD)
- Eureka Seven (Pocket ga Niji de Ippai (= "Good Night, Sleep Tight, Young Lovers")
- Haruhi Suzumiya (The Disappearance of Haruhi Suzumiya)
- ...

Naja, ik denk dat jullie anime-kijkers allemaal al op een aantal films zijn gestoten die jullie hebben gezien en leuk vonden, of films die jullie graag zouden zien.
Dus noem er één of een paar met een korte uitleg dan. Vertel het er wel duidelijk bij bij films die bij een anime horen dat ze dan eigenlijk ook om het verstaanbaar te maken voor de mensen die de anime nog niet gezien hebben dat ze best ook de weken ervoor de anime uitzenden met promo's. Zodat iedereen toch een propere kans heeft om het verhaal te begrijpen.

Ook hier geldt weer, als je meerdere e-mailadressen hebt, wees niet bang om dan meerdere berichten te sturen (onder telkens een andere naam natuurlijk)!
Of stuur elke week een berichtje, dat mag natuurlijk ook! Laat hun zoveel mogelijk weten dat wij anime (films (en series)) op tv willen in zowel engelse als japanse dubs.

Hieronder komen voorbeelden, maar snel wil ik duidelijk maken:
Typ alsjeblieft zelf een bericht, Canvas zal het verdacht vinden als er 2 keer hetzelfde zal geplaatst zijn, dus typ zelf iets & kopieer deze voorbeelden niet!
Beste Canvas, ik vond het geweldig dat jullie vorige woensdag Ghost in the Shell S.A.C. Solid State Society uitzonden. Zouden jullie vaker anime kunnen uitzenden in de toekomst? Zowel series als films? (Sommige JAP dub en sommige ENG dub, want sommigen hebben lievers verstaanbaar engels (dit is handig voor nieuwkomers ook) en anderen liever het originele Japans)
Ik raadt jullie alvast aan om Vexille uit te zenden, een film over Japan in 2077 waarbij ze hun land hebben uitgesloten van de buitenwereld en Amerika wil weten wat er gebeurt daar, dus sturen ze spionen en ze komen tot een grote ontdekking!
Ook een aanrader is Redline, ik heb hem nog niet gezien, maar het schijnt een geweldige film te zijn. Alvast bedankt!
Hey, zouden jullie de anime Clannad kunnen uitzenden (met After Story) gevolgd door de film Clannad: The Movie, dat zou geweldig zijn! Liefst in het Engels! Ook Hoshi wo Ou Kodomo zou geweldig zijn mochten jullie het uitzenden, deze liefst in het Japans.
Ik bedank jullie tevens nog voor de geweldige animefilm van woensdag 22 februari! Hopelijk plannen jullie meer anime in de nabije toekomst, zowel engelse als japanse dubs.
Ik raadt jullie aan om de anime Eden of the East aan te kopen en na de serie de 2 films uit te zenden, zowel "King of Eden" als "Paradise Kiss". Ook de gehele Haruhi Suzumiya-franchise zou zeker welkom zijn!
Ik vind het alvast super dat jullie een anime film hebben uitgezonden, en vertrouw erop dat het niet de laatste word. De VRT word een stuk beter nu ze eindelijk ook animefans erbij nemen! Het geeft me goede hoop dat er enkele anime zullen worden uitgezonden in Engels en Japans volgend schooljaar dankzij het derde kanaal. Ik raadt qua series ook nog K-On!, Angel Beats, AnoHana, Clannad, School Rumble, en Dance in the Vampire Bund aan!
Enkele aanraders voor toekomstige filmuitzendingen op de VRT (en in Virus): Loups=Garous, Sky Crawlers, Mardock Scramble, Evangelion & Summer Wars. Het is alvast geweldig dat jullie een anime film hebben uitgezonden, nu een vaste animetimeslot en enkele Japans & Engels gedubde animeseries en jullie zijn de beste zendergroep ter wereld!
Bedankt voor de animefilm GitS S.A.C SSS! Hopelijk meer anime in de komende maanden en jaren op de VRT! Ik raadt jullie aan om Redline & Evangelion uit te zenden (meer voor de mannen) en The Place Promised in Our Early Days en The Girl who Leapt Through Time voor de zachtere animefans. Het is awesome dat er eindelijk eens anime voor de tieners/volwassenen op tv was! Hopelijk vaker! (En denk eraan om naast Engelse dubs ook hier en daar een Japanse dub te kiezen.)
PS: Mensen: gelieve BLIJVEN mails te sturen naar de VRT voor anime op de 3rde VRT-zender! Zodat we zeker een vaste dosis anime op tv krijgen!
Afbeelding

ward
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1217
Lid geworden op: 17-08-2011 00:26

Bericht door ward » 27-02-2012 00:44

Je verbaasd me nog altijd hoe mooi jij dingen kan uitleggen :wink:

Ik zal zeker ook een mail sturen met vele e-mail adressen, ik zal telkens het bericht anders formuleren dan het vorige die ik verstuurd heb natuurlijk. Als ik het bericht verstuurd heb zal ik zeker de inzending hier plaatsen.
Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie