HAPPY BIRTHDAY, POKECHAR!!!

Hier kun je interactief omgaan met andere leden. Van chatten tot een RPG maken en veel meer.
phantomra
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 489
Lid geworden op: 27-08-2011 01:25

HAPPY BIRTHDAY, POKECHAR!!!

Bericht door phantomra » 01-04-2012 00:00

HAPPY BIRTHDAY!!!

Pokechar bestaat 5 jaar! Opricht in 2007 door Seviper, toen nog gehete Pokedon (de site hete ook pokedon). Nu is het precies 5 jaar na dato en nog steeds kunnen mensen genieten van de series die we lange tijd niet op de tv hebben gezien, of juist van series geniet dioe ze nog nooit hebben gezien.

Het jeugdnostalgie (een woord wat ik tegenwoordig veel gebruik, door Pokechar) wat ik lange tijd heb gemist is door deze site om hoog gekomen en weer ontwaakt. Series en afleveringen die lange tijd mijn interesse niet hadden zijn door Pokechar een dagelijkse routine geworden in mijn leven. Chatten met forumleden, discussies voeren op het forum en natuurlijk het downloaden van series op het forum. Ik kan elke dag vrolijk opstaan met de gedachte dat ik op Pokechar te recht kan met mijn problemen over mijn computer, anime’s, cartoons en ga zo maar door.

Natuurlijk is Pokechar niet de enige watch/downloadsite die ik regelmatig bezoek. Enkel wel de enigste watch/downloadsite met: (pas op een hele lijst)

1. Een gebruiksvriendelijk forum/site, ik kan elke serie met een paar klikken vinden en er van genieten binnen no-time.
2. Een vriendelijke relatie tussen beheerders en leden, je kan altijd terecht met je problemen/klachten bij het beheer.
3. Een prettige relatie tussen forumleden, je kan lekker met elkaar discuseren (vooral in de chat) zonder echte druk, iedereen begrijpt je en je bent altijd van harte welkom op het forum.
4. De site is voor animefans/cartoonfans/wat dan ook, voor animefans/cartoonfans/wat dan ook, dit verhoog ook het gehalte respect voor elkaar.

Ik wil graag een hele hoop mensen bedanken voor het maken van deze site, te beginnen met:
1. Natuurlijk Seviper, voor het idee/concept voor het huidige Pokechar en het plaatsen van het materiaal wat Pokechar, Pokechar maakt. Max en Jodyza, voor het beheren van deze site en voor problemen professioneel op te lossen.
2. De moderatoren, voor het kleine problemen op te lossen van de site, ook het informeren van leden en leden op fouten attenderen.
3. De encorders/uploaders, zonder jullie waren er geen series om te downloaden.
4. De forumleden/sitebezoekers, zonder jullie was de sfeer op het forum niet zo prettig geweest, als wat hij nu is.

Pokechar mag van mij altijd door blijven gaan!
Afbeelding Afbeelding
Lid van de vereniging van krabben die niet kunnen scharen.

eeveemaster
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1253
Lid geworden op: 22-10-2009 20:56

Bericht door eeveemaster » 01-04-2012 00:04

Gefeli Pokéchar!
Mijn Twitter: https://twitter.com/PineappleRobin
Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pineapplerobin/
Mijn Pokémon Go: 4446 5063 2321

MRDammann
Verbannen
Berichten: 355
Lid geworden op: 02-08-2010 12:15

Bericht door MRDammann » 01-04-2012 00:07

Gefeliciteerd en leuk stukje Phantomra! Moet je wat mee doen!

eeveemaster
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1253
Lid geworden op: 22-10-2009 20:56

Bericht door eeveemaster » 01-04-2012 00:07

Emolga, als je 1 dag later had geregistreerd was he top de verjaardag van pokéchar xd
Mijn Twitter: https://twitter.com/PineappleRobin
Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pineapplerobin/
Mijn Pokémon Go: 4446 5063 2321

phantomra
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 489
Lid geworden op: 27-08-2011 01:25

Bericht door phantomra » 01-04-2012 00:08

eeveemaster schreef:Emolga, als je 1 dag later had geregistreerd was he top de verjaardag van pokéchar xd
gelijk taart bij binnenkomst!!!
Afbeelding Afbeelding
Lid van de vereniging van krabben die niet kunnen scharen.

Kefke
Encoder
Encoder
Berichten: 339
Lid geworden op: 27-07-2011 17:16

Bericht door Kefke » 01-04-2012 08:00

Gelukkige 5de verjaardag pokéchar!!!
Ik ben hier nog geen jaar maar ik heb hier al zo een leuke tijd beleefd.
Ook ik wil hierbij iedereen daarvoor bedanken.

Phantomra echt heel nice berichtje, je vat alles wat ik denk perfect samen :)
Afbeelding

sarnagon
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 335
Lid geworden op: 05-04-2011 20:20

Bericht door sarnagon » 01-04-2012 08:15

Gefeliciteerd Pokechar.

En ik wil ook iedereen bedanken. Jorper, Seviper, max en Jodyza.
en natuurlijk alle encoders en ondertitelaars. En verder iedereen die iets bijgedragen heeft aan Pokechar.
Afbeelding

moonangel
Ondertitelaar
Ondertitelaar
Berichten: 402
Lid geworden op: 28-02-2010 10:20

Bericht door moonangel » 01-04-2012 19:01

Gefeliciteerd Pokechar

Ik bedank iedereen die dit hebben mogelijk hebben gemaakt:)
Sub: DN Angel, Black Rock Shooter

Afbeelding

Plaats reactie