PokeChar Stories!

Hier kun je interactief omgaan met andere leden. Van chatten tot een RPG maken en veel meer.
pikachu112
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1180
Lid geworden op: 30-07-2011 11:22

Bericht door pikachu112 » 27-04-2012 22:00

sorry!!!

Afbeelding

Door prive rederen komt vandaag helaas geen verhaal
maar niet getreut morgen komt 2 dingen online
morgen middag 28-4-2012 komt het verhaal van bulba online die afspeeld tijdens deel 1 en tussen deel 1 en deel 2
in de avond van 28-4-2012 komt een samenvating van verhalen die geschreven zijn door
Aerocool Bulba en Domi
zondag 29-4 komt deel 2 van De grote geheimen van Pokechar land
en maandag komt Bulba weer met tijdens deel 2
en de rest vind je in de schema op reactie topic

sorry hier voor hier onder de laastje stukje van Deel 1
Wie gaat er winnen bij deze dubbel gevecht
Zal max ooit nog bij komen? Jullie lezen het in deel 2 van De Grote Geheimen Van Pokéchar land


eeveemaster
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1253
Lid geworden op: 22-10-2009 20:56

Bericht door eeveemaster » 27-04-2012 23:42

Dit verhaal speelt zich af in 2007. In het verleden dus. Pokédon word opgericht door seviper. Dat kan hij niet alleen dus krijgt hij hulp van Max. Door de oprichting van deze stad kan iedereen eindelijk gemakkelijk aan Pokémon afleveringen geraken. Pokédon krijgt leden zoals en al snel veranderen ze van naam. Het gaat Pokéchar heten. Lees mee in dit avontuur dat ik heb geschreven 5 jaar voor de verhalen van bulba, aerocool, etc....
Dit verhaal is trouwens bedoel als tribute omdat Pokéchar ondertussen al 5 jaar is. (jaja, op 1 april is hij 5 jaar geworden.) en om al de leden die er niet meer zijn te eren.

Pokéchar Beginning!

Hoofdstuk 1: De opening......of toch niet?

Seviper stond recht. Hij ging met zijn hand over zijn hoofd. Hij was gestrest, gesfrustreerd. Normaal zou Pokédon vandaag moeten openen. Met alle afleveringen van seizoen 1 tot en met 9. Maar, al dat werk is te veel voor 1 persoon. Dat hadden al zoveel mensen gezegd. En dan vandaag 31 maart 2007. Hij vroeg zich af waarom hij niet gewoon luisterde. Seviper was nooit een opgever maar toch had hij zin om Pokédon gewoon op te geven. Te stoppen met deze 'waanzin'. Vorige week las hij in een tijdschrift dat het 'waanzin' was, dat Seviper op z'n eentje Pokédon ging oprichten. 'Misschien heeft hij wel gelijk.' Dacht Seviper. Seviper stond nu in het kantoor. Het Pokédon kantoor. Dit gebouw ging de belangrijkste plek zijn van Pokédon, hier was onder andere de kluis met alle afleveringen. Nu wilde Seviper zich alleen maar concentreren op de Pokémon afleveringen. Momenteel moet Pokédon een plek zijn voor Pokémonfans. Er moet over Pokémon gediscusieerd worden zoals.... Voetballiefhebbers over voetbal praten. Maar Seviper zijn plan is mislukt. Nou....Dat dacht hij toch. Hij stapte naar buiten. De zon scheen. Het was 10.00 uur. Seviper zag daar een jongen staan. Een jongen ongeveer even oud als hij. Hij keek naar het grote Pokédongebouw. Seviper zag ook dat de jongen rondkeek en verbaasd was dat er niemand was. 'Ging Pokédon vandaag niet open?' Vroeg de jongen.
'Nee, sorry. Misschien gaat het nooit meer open.' Antwoorde Seviper al zuchtend. Hij zag dat de jongen verbaasd keek. Hij zag er niet blij uit.
'Sorry dat het zo moest gaan.' Antwoorde Seviper. 'Alles is niet klaar geraakt hoe ik het wilde en gepland had.
'Misschien......' Treuzelde de jongen.'Misschien kan ik helpen?'
'Hmmm...... Mag ik misschien eerst je naam weten?' Vroeg Seviper.
'Ow ja, mijn naam is Max.' Antwoorde Max trots. 'Ik kan ook helpen om aan alle afleveringen te geraken.'
'Hmmm.....Oké. 'Antwoorde Seviper kort. 'Kom, we hebben veel werk te doen.'
'Oké baas!' Riep Max trots.'
'En noem me geen baas....' Zei Seviper toen.
Zo gingen ze naar binnen in het gebouw waar Max Seviper zou helpen. Zo geraakte alles nog klaar en was Pokédon klaar om geopend te worden op 1 April 2007.

-Wordt Vervolgd.....

Dit hoofdstuk was nog kort, maar de volgende zullen langer duren. Dit was meer een intro. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. :)



Personages:
Beheerders:
-Seviper
-Max
Mijn Twitter: https://twitter.com/PineappleRobin
Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pineapplerobin/
Mijn Pokémon Go: 4446 5063 2321

pikachu112
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1180
Lid geworden op: 30-07-2011 11:22

Bericht door pikachu112 » 28-04-2012 12:26

Samenvatting van verhalen van De verwijning van jodyza en De grote wraak actie en De Grote geheimen van pokechar land

Beste iedereen
omdat gister geen verhaal was hebben wij vandaag 1 verhaal + een samenvatting van alle verhalen die door Aerocool en Bulba en Domi geschreven zijn om ons geheigen op te frissen
ik zeg wel 1 ding sorry voor mijn spel fouten maar ben op dit moment niet thuis
en ik heb dit getyp in wordPad in de plaats van office word omdat hier geen office word opzit
ben namerlijk niet thuis Zondag met deel 2 ben ik weer thuis en is het weer normaal in word
Wij hopen dat jullie dit leuk vinden

De eerste samenvatting speeld af voor De verwijding van jodyza

Max was erg veel reclame aan het uitdelen voor de Pokechar meeting.
Tijden het uitdelen denk hij aan de afgelopen 2 dagen hij denkt Aerocool heeft nu 1 pokemon en 1 pokemon ei en ik heb geen eens 1 pokemon *snik*
Max zegt ow ja ik was met Aerocool en suni iets aan het bedenken voor het 5 jarig bestaan voor pokechar maar we hebben nog niks.


Aerocool was druk bezig met het kopieren van Pokémon Chronicles om het in de doos van Pokechar backup te doen, en het EI wat Aerocool heeft gehad staat mooi naast hem Aerocool weet nog steeds niet van wie het ei komt.
Aerocool lees het brief voor zich zelf nog een keer voor Beste aerocool hier een pokemon ei het is iets wat je erg graag wild.
Aerocool zegt ik hoop echt dat het een pitchu word maar ik denk het wel want het pokemon ei is geel met 2 bruine strepen en dat lijkt op de rug van een pikachu.
Aerocool Treecko is wel een beetje jaloers op het pokemon ei omdat Aerocool meer aandacht aan het ei geeft dan Treecko


MRDammann is in het Pokechar ziekenhuis want MRDammann heeft verwondingen opgelopen toen Jeanz tegen MRDammann aan liep


Akka was druk bezig om zijn Torchic om hem te trainen.


Jeanz is ontzettend jaloers op Aerocool omdat hij een pokemon ei van een anoniem heeft gekregen, en hij zelf heeft geen eens 1 pokemon
En Jeanz heeft erg spier pijn omdat hij toen hij aerocool zocht om het parketje te brengen het hele pokechar vol gerend en hij zegt ik doe dit nooit meer wat een speer pijn heb ik zeg auw.


Phantomra was in het geheim gitaar aan het spelen.
En soms kijk hij digimon afleveringen die hij heeft gevonden in de digimon opslag plaats waar hij eigenlijk niet van af mocht weten Maar max en Jodyza en Aerocool hebben nog niks gemerkt dat Phantomra een par afleveringen heeft meegenomen.

Robin beter bekend als Eeveemaster, heeft een bijzonder gave wat niemand weet hij kan zo een in eevee veranderen maar ook weer een mens soms gaat hij een tijdje leven als een eevee en soms als een mens
Hij zelf wil het wel aan iemand vertellen maar durft het niet.

Kevin was samen in het pokechar park om met zijn Bulbasaur te spelen.


Wat Jodyza doet weet eigenlijk niemand want niemand heeft Jodyza gezien de afgelopen 2 dagen,
Het laatst wat ze van jodyza gezien en gehoord hebben is dat hij de pokemon films in de pokemon afleveringen opslag plaats aan het zoeken was en dat hij een dag later met Aerocool in gesprek was
Iedereen in Pokechar land hoop dat Jodyza terug komt want als Jodyza weg is dan is het een grote ramp voor Pokechar land

Komt Jodyza terug of gaan leden Jodyza zoeken dat lees je de volgende keer in verhaal nummer 3

Samenvatting van De Verdwijning van Jodyza

in deel 1 was Max bezorgt omdat hij Jodyza 3 dagen niet had gezien.
En MRDammann had een brief gevonden over Jodyza.
Max Seviper en Aerocool was aan het vergaderen waar Jodyza kan zijn
MRDammann kwam met krukken de kantoor binnen en gaf max de brief over Jodyza
Op de brief stond “Als jullie Jodyza nog terug willen zien dan eis ik de stop van Pokechar.nl!’
Max Seviper Aerocool en MRDammann schrokken van die brief.
Toen kwam er een vreemd straal de kantoor van max binnen,
En ging naar de tas van Aerocool en de Tas begon licht te geven later bleek het de Ei van Aerocool te zijn.
Het ei kwam uit en het was een Pitchu Aerocool was zo blij en danste door de kamer.
Max vond dat er iets raar als die pitchu was omdat hij zo sterk leek
Maar niemand geloofde max
In deel 2 ging Aerocool en MRDammann op zoek naar leden om Jodyza te bevrijden
Aerocool had akka gevraagd en Akka ging mee en MRDammann vroeg het aan ward maar ward was nog boos en ging dus niet mee
Opeens kwam er een storm aan en Aerocool zag aan pitchu dat het niet een normale storm was en probeerde max te waarschuwingen maar max geloofde Aerocool niet.
Toen begon het er hard te waaien en er kwam een tornado MRDammann viel op de grond maar gelukkig werd MRDammann door een vreemde vrouw gered.
De vreemde vrouw bleekt later Lin te zijn en MRDammann vroeg of ze mee wilde helpen om jodyza te bevrijden en dat ging Lin doen .
Maar helaas door de val waren de wonde die MRDammann nog had weer open gegaan en moest MRDammann terug naar het ziekenhuis.
Max stond op zijn balkon en gaf een spiets en noemde de namen van leden die mee gingen.

De namen zijn
1. Max
2. Aerocool – Pitchu
3. Akka
4. Lin
5. Phantomra
6. Bulba
7. Suni
8. Eevee (Robin) (niemand weet dat hij in een eevee kan veranderen)
9. Jeanz

toen gingen de leden op weg op jodyza te bevrijden maar na een poosje kwamen ze bij de touw brug de leden gingen er rustig over maar helaas hield de brug het niet meer en de leden hingen aan de overkant
alle leden gooide hun pokeballen en hun pokemon begonnen aan het touw te rekken
pitchu van aerocool was erg bezorgt en evalueerde in Pikachu
pikachu begon te helpen met de rest van de pokemon om de leden aan land te krijgen en dat lukte toen pikachu aan mee hielp kwam er beweging in en de leden kwamen veilig aan land.
paar min later kwamen ze bij een kasteel waar Jodyza gevangen werd iedereen liet zijn pokemon eruit
maar op dat moment kwam een paar mensen aan lopen en starte skype op
op skype kwam rieuwert in beeld was paarte met max aerocool gaf een bevel aan pikachu om een bliksem straal te doen
de mannen vielen in het water
later kwam erg veel pokemon aan max en aerocool gingen op de Pidgeot van ward het kasteel in
toen max en aerocool binnen het kasteel waren hebben ze jodyza wakker gemaakt
maar op dat moment kwam rieuwert binnen en er onstond een gevecht tussen Aerocool en Rieuwert
Aerocool won natuurlijk en rieuwert vloog met de lucht in
en aerocool max en jodyza vlogen op de Pidgeot van ward terug nar de groep

Samenvatting van De grote wraak actie (op dat moment begon de samenwerking met bulba)

De leden kwamen terug van het kasteel waar ze Jodyza hadden bevrijd
de groep was gesplitst toen een paar leden aan kwamen zaggen ze dat er brand was in pokechar land
alle leden deden hun best met gun water pokemon om de vuur te blussen maar op dat moment
stond Robin op het dak van het gebouw niemand wist hoe robin daar kwam de leden hebben met behulp van hun pokemon Robin naar beneden gehaald.
Robin is toen met pokechar ziekenwagen naar pokechar ziekenhuis gebracht
en daar zijn ze achter gekomen na een oparatie dat Robin half pokemon en half mens bloed heeft
Aerocool seviper en jodyza waren samen met max in hun kantoor
om te bespreken hoe die brand kon onstaan
op dat moment ging de telefoon van max af en het was pokechar ziekenhuis.
Pokechar ziekenhuis vertelde aan max dat Robin uit Pokechar ziekenhuis is verdwenen.
toen Pikachu van Aerocool dat hoorde riep pikachu aerocool en de rest en rende weg.
aerocool en de rest rennede pikachu achteraan.
op dat moment kwamen ze bij een Eevee en die Eevee bleek later Robin te zijn
Aerocool begon samen met zijn pikachu tegen Robin te vechten om te kijken.
Als pikachu ging winnen dat Robin weer mens werd
Maar dat liep helemaal anders dan gepland in de plaats van dat pikachu won maar helaas verloor pikachu en was erg gewond.
Toen ze in pokechar ziekenhuis waren
kwam MrDammann naar aerocool hij liet eerst zijn pokemon (charvuur) zien
en later MrDammann een donder steen zien.
MrDammann vertelde "door de dondersteen word je pikachu sterker als raichu"
aerocool dachte er over na en liet pikachu kiezen maar pikachu sloeg met de staart de dondersteen weg
en pikachu probeerde pikachu duiderlijk te maken dat hij liever pikachu blijft en sterk word.
Dan raichu te worden.
Aerocool begreep wat Pikachu vertelde en was super blij dat Pikachu.
pikachu bleef later in het verhaal zij de dokter dat pikachu gezond was en weer naar huis mocht

later in het verhaal

Max en jodyza en aerocool waren bij Robin
Max was alles aan het uitleggen over robin dat hij in eevee kan veranderen en alles
maar op tijdens het gesprek verandere Robin in Eevee en Robin ging er vandoor.
De jongens gingen achter robin aan maar toen ze bij Robin aankwamen
zagen ze dat Eevee ( Robin) de donder steen van MrDammann op de grond had gevonden
de jongens wilde Robin tegen houden maar was al te laat Robin veranderde in Jolteon
Max was van de kaart hij dacht dat Robin nooit meer mens kon worden
maar gelukkig werd Robin weer mens en gingen max en de rest met Robin praten daar over

Paar delen later van De grote wraak actie

Ward hielp rieuwert met dingen ward dacht alles wat hij voor rieuwert deed.
was voor om rieuwert van zijn Ban af te helpen maar zonder dat ward het wist had rieuwert plannen om Pokechar.nl plat te leggen
Rieuwert had een masker op gedaan en had zeldzame stenen gestolen uit pokechar land
en ward had ook zo steen ergen in pokechar land gevonden
Ward gaf het aan rieuwert en ward was weer vertrokken
Toen ward weg was leggde rieuwert de stenen bij elkaar en er gebeurde iets
de poort tussen digi world en pokechar ging open Rieuwert hoopte dat blackwargreymon door de poort kwam maar hij zag dat niemand door de poort kwam
rieuwert werd kwaat en schopte tegen de stenen maar later zag hij een digivice liggen op de grond
maar ward wist niet wat het was en nam het mee om te onderzoeken in zijn schuilplaats
wat rieuwert niet wist was dat Domi en Agumon door de poort waren gevallen

1 Deel later van De Grote wraak actie

aerocool en akka waren door jodyza op pad gestuurd om te kijken wat voor licht en alles was
Aerocool en akka en Pikachu kwamen bij een oude tempel
en daar zagen ze Agumon opeens ze werden bang maar op dat moment kwam domi en zegde dat akka en aerocool en pikachu niet bang hoeven te zijn
Aerocool en akka ging alles aan domi vertellen wat Pokemon was

De laatse deel van De grote wraak actie

De groep

Aerocool
Kevin
Max
Kefke
Akka
MrDammann
Domi162
John
Robin

waren op weg om Rieuwert en zijn blackwargreymon te verslaan
en Lin te bevreiden die ook door rieuwert was ontvoerd
toen ze bij de grote vuurkaan (rieuwert) schuilplaats aan kwam
ging de groep uit elkaar de ene heeft ging de ene weg omhoog
de ander helft de ander weg omhoog
toen ze bij rieuwert aankwamen stond er een groot gevecht
toen ze met ze alle tegelijk aanviel ontstond een groot explosie
en door de rook zag niemand wat ook rieuwert niet
max riep domi dat domi met zijn digivice te poort tussen digiword en pokechar land moest openen

en dat heeft domi gedaan
en rieuwert en blackwargreymon werden erin gezogen

Samenvatting van De grote geheimen van Pokechar land

zo als jullie weten zijn we nu bij De grote geheimen van pokechar land

zo als jullie in bulba intro en deel 1 heb kunnen lezen
is een bom afgegaan in max kantoor en is max bewusteloos naar Pokechar ziekenhuis gebracht
en Aerocool en kevin waren in Pokécharcatch gebied vast komen te zitten in een ijs koude grot
gelukkig zijn ze bevreid door kefke en zijn Houndoom
kefke wilde weten wat er was gebeurd maar kevin voorstelde om het hele verhaal tijdens een dubbel gevecht te vertellen
en kevin zijn plan was om kefke en kevin tegen aerocool te vechten
Aerocool met pikachu en Crobat
en Kevin met Shinx
en kefke met Electrike

EINDE sammenvatting

ik hoop dat jullie leuk leuk vonden om deze te lezen
en als nog sorry voor me spel fouten maar heb op deze laptop geen office

Vandaag een verhaal van bulba die tijdens Deel 1 en tussen deel 1 en deel 2 afspeeld
en morgen komt De grote geheimen van pokechar land Deel 2 (weer gewoon in office geschreven ben dan weer thuis)

hier onder een klein stukje van De grote geheimen van pokechar land deel 1

Wie gaat er winnen bij deze dubbel gevecht
Zal max ooit nog bij komen? Jullie lezen het in deel 2 van De Grote Geheimen Van Pokéchar land

Bulba
Trainer
Trainer
Berichten: 172
Lid geworden op: 31-08-2011 02:27

Bericht door Bulba » 28-04-2012 15:29

Tijdens De Grote Geheimen Van Pokéchar land Deel 1
Dit verhaal speelt zich af tijdens De Grote Geheimen Van Pokéchar land Deel 1

Terwijl Kefke, Kevin en Aerocool uit de grot hielp, was de rest nog volop op Pokémon zoektocht.
Iedereen was ondertussen wel gesplitst.
Zo was Lin aangekomen in het grond steen gebied.
Ook zij had haar Linoone ondertussen uit de Pokébal gelaten.
“De Pokémon zitten wel goed verstopt, ik heb er nog geen enkele gezien.” Zei Lin toen ze naar Linoone keek.
Linoone vond het heel jammer en begon met het uitkammen van alle stuiken.
Plots riep Linoone luid.
Toen Lin dit hoorde liep ze snel naar hem toe.
Eenmaal daar aangekomen werden haar ogen groot.
“Wauw, een Purrloin.” Zei Lin.
Afbeelding
“Oké Linoone we gaan ervoor!” Riep Lin.
De Linoone knikte en ging in aanvalpositie staan.
Maar toen zette Purrloin het op een loopje.
“Linoone doe een snelle aanval en hou die Purrloin tegen.” Zei Lin
De Linoone deed een snelle aanval en raakte Purrloin.
Purrloin was redelijk licht, door de klap van de snelle aanval vloog Purrloin dan ook een stuk weg en knalde tegen een boom.
“Dat ging vlot.” Zei Lin.
“Pokécharcatchbal nu!” Riep Lin
De bal tikte op Purrloin haar hoofd en ging via de rode straal in de bal.
Daarna schudde de bal een paar keer en bleef toen liggen.
“Ja Purrloin is de mijne!” Riep Lin trots.
MrDammann was ondertussen onderweg naar de uitgang.
Nadat hij zijn eerste Pokécharcatchbal had verspild en met de tweede Totodile had gevangen, had hij niet veel meer om te doen.
Terwijl MrDammann wandelde was hij een beetje aan het prutsen aan zijn digivice.
Afbeelding
Plots kwam Domi op het beeld.
Nadat ze elkaar hadden begroet begon de digivice raar te doen.
“ Nu ik je toch heb…..explosie…….Max.” zei Domi.
“Wat zeg je ik versta je niet.” Zei MrDammann.
Niet veel later werd het schermpje van de digivice zwart.
“Wat een rommel.” Zei MrDammann boos.
“Als ik terug thuis ben vraag ik Gomamon wat er mis is.” Zei MrDammann.
Gastly zweefde naast hem en lachte hem alweer hard uit.
Afbeelding
“Gastly, niet grappig.” Zei MrDammann weer en rolde met zijn ogen.
Kenneth en Akka liepen ondertussen door het water gebied.
“Kijk daar, een Starmie!” riep Akka.
Kenneth keek en zag een Horsea.
“Je hebt het mis het is een Horsea.” Zei Kenneth
“Nee kijk een Starmie.” Riep Akka.
Toen keek Kenneth en zag opnieuw een Horsea, Akka keek nu ook en zag ook de Horsea.
Toen plots veranderde Horsea in Ditto.
Afbeelding
“We hadden het beide bij het rechte eind, want het is een Ditto.” Lachte Akka.
“Die moet ik gewoon hebben, ik heb altijd al een Ditto gewild.” Riep Kenneth.
“Ja ik vind een Ditto ook wel leuk.” Zei Akka.
Plots liep er ook een Oshawott voorbij.
De Ditto veranderde in Oshawott.
Afbeelding
Daarna pratte de Pokémon tegen elkaar en liepen toen plots heel snel in een rondje.
Kenneth en Akka hadden nu geen idee meer wie Oshawott was en wie Ditto.
“Hoe vang ik nu mij Ditto.” Zei Kenneth sip.
“Aangezien ik ook Ditto wil, zal diegene die de juiste kiest hem hebben.” Zei Akka.
“Oké, goed.” Zei Kenneth een beetje boos.
Daarna gooide ze beide hun Pokébals.
Daaruit kwamen de Dratini van Kenneth en de Combusken van Akka.
Afbeelding
Afbeelding
“Dratini je tackle op…. Euhm……de rechtse Oshawott.” Zei Kenneth.
“Combusken je snelle aanval op de links.” Zei Akka.
Beide Pokémon hun aanvallen lukte.
“Dratini laten we dit snel afmaken met een hyperstraal!” Riep Kenneth.
Akka keek hem aan met grote ogen.
De Dratini bereide zich voor en voerde een karachtige hyperstraal uit.
Natuurlijk was zo een aanval veel te krachtig, de straal raakte beide Oshawott.
Akka en Kenneth waren verblind door het licht die de hyperstraal veroorzaakte, maar gooide beide een pokécharcatchbal.
Na een tijde trok het licht weg en zagen Akka en Kenneth de beide Pokébals liggen.
Ze rende er snel naartoe.
“Ok hier gaan we dan.” Zei Kenneth.
“Ja inderdaad, spannend.” Lachte Akka.
Daarna gooide ze beide de pokécharcatchbal.
Uit die van Kenneth kwam Ditto en uit die van Akka Oshawott.
“Yes!” Riep Kenneth
Akka keek eerst een beetje sip, maar kreeg daarna een glimlach op zijn gezicht.
“Het is je gegund, je was er niet om wraak te nemen op Rieuwert, maar je hebt nu dan toch een Pokémon die je al lang wilde.” Zei Akka.
“Bedankt.” Zei Kenneth.
“Trouwens jij bent ook een schatje hoor.” Zei Akka tegen zijn Oshawott.
Daarna riepen Akka en Kenneth al hun Pokémon terug en vertrokken richting uitgang.
Ze hadden nog wel 1 Pokécharcatchbal over, maar het was welletjes geweest.
Robin in zijn Jolteon vorm zat ondertussen nog steeds achter Azuril aan.
“Om zo klein te zijn springt die Azuril nog best snel.” Dacht Jolteon.
Toen Azuril een bocht nam zag Jolteon zijn kans.
Jolteon deed een snelle aanval en raakte Azuril van de zijkant.
Azuril vloog tegen een boom.
Kwaad sprong Azuril recht en deed meteen een waterpistool.
Afbeelding
Jolteon werd geraakt en vloog een beetje weg, maar een waterpistool van zo een kleine Pokémon kon hij wel hebben.
Jolteon sprong weer naar voor en deed een bliksemstraal.
Afbeelding
Azuril kon hier als watertype slecht tegen en viel neer.
Jolteon veranderde weer in Robin en gooide meteen een Pokécharcatchbal.
Zonder ook maar 1 keer te schudden zat Azuril in de bal.
“Oh yeah!” Riep Robin.
Daarna liep hij naar de bal en rapte hem op van de grond.
Toen zag hij in de verte MrDammann lopen.
Robin liep snel naar MrDammann toe.
Ondertussen was Ward aangekomen aan de ingang van Pokécharcatch.
Hij had een uitnodiging gekregen van Max, maar omdat hij zich schuldig voelde was hij er niet op in gegaan.
Maar in de namiddag bedacht hij zich en wou hij toch wel weten wat de verassing was.
Hij had Max opgebeld en vroeg aan hem wat de verassing was en of hij nog mocht meedoen.
Max die toen nog met Domi in de kantine zat, vertelde hem over Pokécharcatch.
Daarna twijfelde Ward geen minuut en vloog op zijn Pidgeot naar Pokécharcatch, waar hij dan ook een uurtje later arriveerde.
Ook Ward was dus helemaal niet op de hoogte van de explosie.
Hij stapte naar de wachter, die gaf hem twee Pokécharcatchbals, daarna ging Ward naar binnen.
John liep ondertussen nog steeds doelloos rond in het gras gebied.
Hij zocht naar een goede gras pokémon.
“Waarom vind ik geen Pokémon die me aanstaat.’ Zei John tegen Meganium.
John had Meganium uit zijn Pokébal gelaten toen hij spitse van de rest.
“Oh kijk daar Meganium een bananenboom.” Zei John en liep naar de boom.
“Meganium, gebruik even je roede om me op te tillen.” Zei John
Meganium knikte en deed zijn roede.
Toen John aan de banaan trok, bleek die goed vast te zitten.
Na een paar keer trekken ging achter de boom een oog open.
John kreeg een duw, Meganium schrok en trok zijn roede in waardoor John tegen de grond knalde.
De bananenboom bleek eigenlijk een Tropius te zijn, die aan het eten was.
Afbeelding
John had dit niet opgemerkt, omdat Tropius zijn hoofd in een boom stak en de banen op Tropius zijn kin uitstaken.
John kroop van de grond en stond recht.
“Das een goede Pokémon!” riep John.
“Meganium, we gaan ervoor.” Riep John.
Meganium sprong naar voor en ging in aanvalspositie staan.
De Tropius was behoorlijk boos en liet een luide schreeuw.
Tropius was ook een stukje groter dan Meganium, maar dat schrok Meganium niet af.
“Meganium je mesblad.” Riep John.
Afbeelding
Meganium deed zijn aanval, maar Tropius gebruikte een windvlaag om de blaadjes weg te blazen.
Afbeelding
John was helemaal niet op de hoogte dat Tropius kon vliegen en vliegaanvallen kon doen.
“Interessant.” Zei John.
“Meganium gebruik je snelle aanval gevolgd door een kopstoot.” Zei John.
Meganium deed zijn snelle aanval, maar net voor hij zijn kopstoot kon doen vloog Tropius de lucht in.
Daardoor knalde Meganium recht tegen een boom.
Meganium stond weer op.
“Meganium je roede, haal hem neer!” Riep John.
Meganium deed zijn roede en kon Tropius neerhalen.
Tropius en Meganium stonden nu beide stil en ademde hevig.
“Meganium je zonnestraal!” Riep John.
Meganium lade zich op, maar Tropius deed hetzelfde.
Afbeelding
Afbeelding“Meganium kijk uit!” Riep John.
Maar het was al te laat de twee zonnestralen raakte elkaar.
John vloog achteruit en lande op de grond.
Toen het felle licht weg was zag hij Tropius neerliggen.
Meganium probeerde ondertussen op zijn poten te staan, maar viel na veel moeite ook neer.
John snelde naar hem toe.
“Super gedaan maatje.” Zei John.
Daarna keek John naar de Tropius, hij pakte een Pokécharcatchbal en gooide die naar Tropius.
De Tropius verdween via een rode straal in de bal.
De bal schudde hevig en John staarde ernaar, hij hield zelfs even zijn adem in.
Toen plots stopte het geschud.
“Ja Meganium het is gelukt!!” Riep John enthousiast.
John liep naar de bal en raapte hem op.
Hij keek achter zich en zag dat Meganium duidelijk pijn had.
John pakte zijn Pokébal en riep Meganium terug.
Daarna liep hij snel richting uitgang.

Begin van Tussen De Grote Geheimen Van Pokéchar land Deel 1 & Deel 2.
Dit verhaal speelt zich af tussen deel 1 & deel 2

Kevin en Kefke stonden op het punt hun match tegen Aerocool te beginnen.
Plots kwamen uit verschillende gebieden de andere leden aangelopen.
Akka en Kenneth kwamen uit het water gebied.
MrDammann kwam samen met Robin uit het ijs gebied.
En Lin tot slot kwam uit het grond gebied.
“Hey jullie kunnen allemaal van de match genieten.” Zei Kevin.
“Niet iedereen is er.” Zei Aerocool.
“Oh nee?” Vroeg Kefke.
“Nope, John is er niet en Domi ook niet.” Zei Aerocool.
“Domi is in Pokécharstad.” Zei MrDammann.
“En John was toen ik hem laatst zag opzoek naar een goeie gras pokémon.” Zei Akka.
“Oké dan laat de match beginnen.” Zei Kevin.
“Stop!” Riep Lin plots.
“Het is een dubbel match, ik vecht wel samen met Aerocool.” Zei Lin.
Aerocool twijfelde even, maar knikte toen.
“Goed ik gebruik dan Crobat.” Zei Aerocool.
“Pikapi!” Protesteerde Pikachu.
Afbeelding
“Nieuwe Pokémon moeten ook getraind worden Pikachu.” Lachte Aerocool.
“En ik mijn nieuwe Purrloin.” Zei Lin
“De onze staan al klaar.” Zei Kefke en wees naar Shinx en Electrike.
Ook Bulbasaur keek een beetje zuur en ging naast Pikachu zitten.
Afbeelding
“Ok hier gaan we!” Riep Aerocool.
“Crobat doe je vleugelaanval!” Riep Aerocool.
“Purrloin snelle aanval gevold door je krab aanval.” Zei Lin.
“Shinx, gebruik je volt tackle tegen Purrloin!” Riep Kevin.
Afbeelding
“Electrike bijt je vast in die vleugel.” Zei Kefke.
Shinx kon reeds de aanval volt tackle maar was nog niet zo krachtig, maar wel krachtig genoeg om Purrloin te stoppen.
Met een knal botste de twee tegen elkaar.
Electrike werd geraakt door de vleugelaanval, maar kon ook de bijt aanval uitvoeren op de vleugel.
Shinx en Purrloin stonde ondertussen weer recht.
“Purrloin gebruik je krab aanval nog eens.” Zei Lin
“Shinx ontwijk.” Zei Kevin.
Maar de Shinx was niet snel genoeg en werd geraakt door de krab aanval.
Crobat had ondertussen problemen met vliegen door de bijt aanval van Electrike.
“Electrike probeer een tackle.” Zei Kefke.
“Shinx, je snelle aanval.” Zei Kevin.
“Crobat je sonische aanval!” riep Aerocool.
Afbeelding
De sonische aanval van Crobat blies Electrike weg, en hij vloog recht tegen Shinx.
“Maak ze af met een vleugelaanval.” Zei Aerocool.
“In combinatie met een krab aanval.” Zei Lin met een lach.
Kevin en Kefke keken elkaar aan en knikte.
“Shinx, Electrike, doe een duo bliksemstraal.” Riep Kevin en Kefke.
Afbeelding
Afbeelding
De Shinx en Electrike voegde hun beide bliksemstralen samen en de Purrloin en Crobat werden hard geraakt.
Lin en Aerocool keken sip.
Maar toch ondank de bliksemstraal kroop Purrloin recht en probeerde Crobat te vliegen.
“Maak het af door nog een bliksemstraal.” Zei Kevin
“Maak er maar weer een duo van.” Riep Kefke.
Maar net toen Electrike en Shinx wilde aanvallen lande Wargreymon tussen de pokémon.
“Wargreymon wat doe je nu?” riep Kevin.
“Niet zo best nieuws!” riep Wargreymon.
Afbeelding
Ward was ondertussen in het ijsgebied, hij was nog niemand van de andere tegen gekomen.
Ward wist natuurlijk niet dat ze allemaal bij de match waren.
Hij keek rond en was opzoek naar een nieuwe Pokémon.
Plots hoorde hij iets boven zijn hoofd.
Het was een Meowth die in een boom lag te slapen.
“Oh yeah een Meowth.” Fluisterde Ward.
“Pidgeot nu!” Riep Ward en smeet Pokébal.
De Meowth schrok wakker en keek heel boos naar Ward.
“Oeps sorry voor het wakker maken.” Zei Ward.
Maar alles wat de Meowth deed was blazen naar hem.
“Ach laat ook maar zitten, Pidgeot je windvaag!” riep Ward.
Pidgeot deed de windvlaag en Meowth viel daardoor bijna van de boom, maar gelukkig kon de Meowth net op tijd zijn nagels vastzetten in de boom.
Toen Pidgeot stopte met de aanval sprong Meowth op zijn rug.
Afbeelding
“Pittig katje, Pidgeot kijk uit, vlieg ondersteboven!” Riep Ward
Pidgeot deed zoals hem gevraagd werd, maar de Meowth wou niet vallen en zette dus zijn nagels vast in de vleugels van Pidgeot.
Pidgeot voelde dat en crashte op de grond.
Beide Pidgeot en de Meowth lagen uitgeteld op de grond.
“Pokécharcatchbal nu!” riep Ward en smeet de bal.
De bal schudde hevig en na drie keer kwam Meowth er weer uit.
“Oh nee!” riep Ward.
“Pidgeot maak het af met een pik aanval.” Zei Ward.
De Meowth die nog niet echt bekomen was van de pokécharcatchbal werd geraakt door de pik aanval en viel neer.
“Pokécharcatchbal nu!” riep Ward terug.
De bal schudde weer een paar keer, maar stopte na een tijde.
“Yes Meowth is de mijne!” riep Ward.
“Goed werk Pidgeot.” Riep Ward blij.
“Rust nu maar lekker uit.” Zei Ward en riep zijn Pidgeot terug.
Toen hij de pokécharcatchbal opraapte stond hij half weer in het grasgebied, in de verte zag hij Wargreymon staan.
Doordat het zo ver was kon hij de andere niet zien maar Wargreymon wel omdat hij zo groot was.
“Ik vraag wel even waar de andere zijn aan hem.” Zei Ward en liep zo snel hij kon richting Wargreymon.
“Als Wargreymon niet zo best nieuws heeft, maken we deze match later wel af.” Zei Kevin.
“Shinx keer terug.” Riep hij.
“Jij ook Electrike.” Zei Kefke.
“Crobat.” Zei Aerocool en riep ook Crobat terug.
“Purrloin, jij ook.” Zei Lin.
“Wat is er dan Wargreymon?” vroeg MrDammann.
“Er is een grote explosie geweest in Pokécharstad.” Zei Wargreymon.
Heel de groep schrok.
“De explosie kwam uit het kantoor van Max en hij is gewond geraakt.” Zei Wargreymon.
“Daarom vroeg Domi mij jullie te komen halen.” Zei Wargreymon.
“Dan vertrekken we meteen!” riep Aerocool.
“Maar John is er nog niet.” Zei Lin.
“En dan we moeten naar Max!” Riep hij terug.
Kevin wandelde naar Aerocool en legde zijn hand op Aerocool zijn schouder.
“Rustig maat, alles komt wel in orde met Max, hij is een taaie.” Zei Kevin.
“Laten we nu eerst John vinden.” Zei Kevin.
Aerocool werd rustig en knikte.
“Ok goed.” Zei Aerocool.
Net opdat moment kwam Ward aangelopen.
Niemand wist dat hij een uitnodiging had gehad voor Pokécharcatch.
“Hey jongens hier zijn jullie.” Zei Ward
“Max had me uitgenodigd voor dit, maar ik besloot het niet te doen, maar daarstraks wilde ik het toch en belde ik hem op, hij vertelde me dat jullie hier waren.” Zei Ward.
“Je liegt!” Riep Aerocool.
“Aerocool heeft gelijk, Max kon je telefoon niet beantwoorden!” Riep Kevin.
“Nee want hij was gewond door die explosie!” Zei Aerocool.
“Explosie?” vroeg Ward.
Niemand wist natuurlijk dat Max in de kantine zat toen Ward hem contacteerde.
“Leugenaar!!!” Riep Kevin en verkocht Ward toen een klap met zijn vuist.
Ward vloog op de grond en Kevin wou verder slaan, maar Akka en Kefke hielden hem tegen.
Maar toen vloog Aerocool op Ward en begon hem te slaan.
Gelukkig kwamen Lin en Kenneth om hem van Ward af te halen.
Maar Kevin en Aerocool stribbelde heftig tegen.
Pikachu en Bulbasaur keken naar Ward en zagen dat hij er echt mee inzat.
Pokémon konden leugens een beetje aanvoelen en Pikachu en Bulbasaur wisten dus dat Ward onschuldig was.
Bulbasaur knikte naar Pikachu.
Daarna gebruikte Bulbasaur zijn roede om Kevin en Aerocool een klap te geven, en dat werd gevolgd door de bliksemstraal van Pikachu.
Afbeelding
Afbeelding
Aerocool en Kevin stonden nu stil en keken naar Pikachu en Bulbasaur.
Die knikte beide nee.
Kevin en Aerocool wisten dat ze bedoelde dat Ward onschuldig was.
“Jongens zijn jullie zeker.” Vroeg Kevin
“Pika, Balba.” Knikte Pikachu en Bulbasaur.
Kevin en Aerocool staken hun hand uit naar Ward.
Ward pakte beide handen vast en stond zo op van de grond.
“Jongens ik weet echt van niets.” Zei Ward en wreef over zijn kaak.
“Nu moeten we John vinden.” Zei Kevin.
“Ik help wel.” Zei Ward.
“Pidgeot nu!” Riep Ward en gooide zijn Pokébal.
Maar Pidgeot was nog een beetje gewond aan zijn vleugel.
“Oh Pidgeot heeft een vlieg probleem, door mijn nieuwe Meowth.” Zei Ward.
“Geen probleem.” Zei Lin en haalde uit haar tasje een verzorgspray.
Ze sprayde dat over de wond en een paar minuten later vloog Pidgeot weer rond.
“Bedankt Lin.” Zei Ward.
“Zit wel goed.” Lachte Lin.
“Pidgeot vlieg rond en zoek John.” Zei Ward.
Pidgeot knikte en vloog weg.
“Wargreymon, kan jij niet zoeken.” Zei Aerocool.
“Nee ik moet mijn krachten sparen, als we iedereen hebben breng ik de meeste al vliegend naar Pokécharstad das sneller, maar 1 persoon moet met de bus.” Zei Wargreymon.
“Dat doe de wachter wel.” Zei Kevin.
“Iedereen is opgepiept om te helpen met de brand.” Zei Wargreymon.
“Oh dan moet het best wel heftig zijn.” Zei Akka een beetje bezorgd.
“Pidgeooooooot!” riep de Pidgeot plots.
Heel de groep volgde Pidgeot en ze kwamen al snel aan de uitgang waar John stond.
“Waar was je nou?” vroeg Kevin boos.
“Mijn Meganium was zwaar gewond, ik was in het Pokécenter daar.” Zei John en wees naar het kleine tentje.
“Ja we moeten nu snel terug naar Pokécharstad, Max heeft een ongeluk gehad, hij ligt in het ziekenhuis.” Zei Aerocool.
“Oh nee toch.” Zei John.
“Ik breng jullie er naartoe.” Zei Wargreymon.
“En Pidgeot kan ook nog iemand op zijn rug.” Zei Ward.
“En de bus dan?” vroeg John.
“Ik rij wel.” Zei Kefke.
“Rij voorzichtig.” Zei Kevin met een knipoog.
Kefke lachte.
Daarna klommen Aerocool, Kevin, John, Akka, Mrdammann, Lin, Pikachu en Bulbasaur op Wargreymon.
Ward en Kenneth klommen op Pidgeot.
En Kefke vertrok met het busje.
Wargreymon vloog zeer snel en was al snel in Pokécharstad, gevolgd door Pidgeot.
Iedereen klom van Wargreymon en Pidgeot en als snel veranderde Wargreymon weer in Agumon.
En ook Ward riep zijn Pidgeot terug.
Kefke reed zo snel hij kon met het busje, toen hij aan een bocht kwam en wou remmen lukte dit niet.
“Wat is er met die remmen.”zei Kefke een beetje in paniek en stampte ondertussen hard op de rem.
Maar Kefke vloog met hoge snelheid door de bocht en knalde met een harde knap tegen een boom.
Kefke vloog door het reeds gebraste autoraam en lag bewusteloos op de motorkap.
De groep kwam aan in het ziekenhuis waar Phantomra stond te wachten.
“Phantomra jij ook hier?” vroeg Aerocool.
“Ja ik leg het later uit, nu moeten we naar Max.” Zei Phantomra.
Iedereen behalve Kevin ging binnen.
“Jongens wij wachten even op Kefke.” Zei Kevin en wees naar zichzelf en zijn Bulbasaur.
“Ok is goed maatje.” Zei Aerocool.
“Pikapi.” Zei de Pikachu op Aerocool zijn schouder.
Na een kwartiertje was Kefke nog steeds niet terug.
“Bulbasaur dit is niet normaal.” Zei Kevin.
Net toen kwam Ward buiten.
“Kevin iedereen wacht op je om de kamer binnen te gaan.” Zei Ward.
“Zeg dat ze nog even geduld hebben, ik ga Kefke zoeken.” Zei Kevin.
Ward knikte.
Kevin wou net vertrekken toen Ward Pidgeot uit de Pokébal riep.
Afbeelding
“Ga op de rug van Pidgeot das sneller.” Riep Ward.
“Bedankt Ward.” Zei Kevin en klom daarna samen met Bulbasaur op de rug van Pidgeot.
“Oh en sorry voor wat er daarstraks gebeurt is.” Zei Kevin.
“Zit wel goed, was ook echt een slechte situatie.” Zei Ward.
Kevin knikte en vertrok, Ward ging dit snel vertellen aan de andere.
Pidgeot vloog over de weg waar het busje zou moeten oprijden.
Plots zag Kevin in de verte het gecrashte busje, zijn ogen werden groot.
“Pidgeot snel daar!” riep hij.
Pidgeot knikte en vloog naar het busje.
Kevin en Bulbasaur klommen van zijn rug en liepen naar het busje.
Ze zagen Kefke zwaargewond op de motorkap liggen.
“Snel help me Bulbasaur.” Zei Kevin.
Bulbasaur gebruikte zijn roede en samen hielpen ze Kefke van het wrak.
Kevin en Bulbasaur droegen hem naar de Pidgeot en klommen samen aan boord.
Kevin en Bulbasaur hielden Kevin stevig vast toen de Pidgeot opsteeg.
Terwijl ze vlogen zag Kevin dat Kefke er best slecht aan toe was.
“Alles komt goed maat.” Zei Kevin terwijl er een traan langs zijn gezicht liep.
Bulbasaur gebruikte zijn pootje om traan weg te doen.
“Thanks Bulbasaur.” Zei Kevin met een klein lachje.


Hoe loopt dit af?
Zullen Kevin, Bulbasaur en Pidgeot op tijd het ziekenhuis bereiken?
Waar was Phantomra al die tijd?
En hoe zit het met Max?


Lees het allemaal in het volgende verhaal De Grote Geheimen Van Pokéchar land Deel 2
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

pikachu112
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1180
Lid geworden op: 30-07-2011 11:22

Bericht door pikachu112 » 29-04-2012 20:19

De grote geheimen van pokechar land Deel 2

Ward kwam binnen en zag de groep staan in de gang van pokechar ziekenhuis.
De groep vraagt aan Ward "waar is kefke en Kevin?"
Ward verteld aan de groep "Kefke en Kevin zijn er nog niet. Kevin is met mijn Pidgeot op zoek naar kefke"
Lin zegt "zal iets gebeurd zijn?"
John zegt "ik hoop het niet want anders hebben we er 2 in pokechar ziekenhuis"
Aerocool zegt: "Ik vind dat we dan even op kefke en kevin moeten wachten"
Op dat moment horen ze Pidgeot roepen
De groep rent naar buiten en ze zien Pidgeot aanvliegen
Afbeelding
Aerocool zegt: "Dat meen je niet!"
De groep kijk aerocool aan en vragen "Wat meen je niet?"
Aerocool zegt "ik zie kevin en Bulbasaur Kefke vast houden"
Kevin roept naar beneden "JONGENS ROEP DE DOKTER!"
Domi loopt uit de kamer van Max en zegt "hu, waar zijn ze net waren ze nog in de gang"
Op dat moment komt Lin naar binnen rennen en zegt: "Roep de dokter want kefke is gewond"
Domi zegt "wat is er gebeurd dan?"
Lin hoorde het niet meer want Lin was weer naar buiten gerent
Domi zag de dokter van Max lopen domi zegt tegen de dokter "er is een nood geval een ander lid is gewond kom snel mee"
De dokter en Domi rennen naar buiten en ze zien Pidgeot van Ward landen
De dokter zegt: "Kefke ziet er super slecht uit breng hem snel naar binnen"
Kevin en zijn Bulbasaur brengen kefke naar binnen
De groep loopt achter Kevin en Bulbasaur aan
Pikachu zegt "chuuuuuuuu"
En pikachu krijgt een beetje tranen in zijn ogen
Afbeelding
Aerocool zegt "je maakt je zorgen over kefke maatje de dokters van Pokechar ziekenhuis zijn de beste"
Pikachu zegt "chuuuu"
Aerocool veegt wat trainen van pikachu af
En pikachu zegt treurig "pikapi"
Aerocool zegt "ik weet het maatje ik ben ook verdrietig"
De groep liep naar binnen
Aerocool zegt: "Ward wacht even ik wil je wat zeggen"
Ward draait zich om en zegt "ja, Aero wat is er?"
Aerocool kijkt een beetje naar beneden en zegt: "Ward ik voel me een beetje schuldig hoe ik reageerde.
En dat ik jou geslagen heb enz. ik wil zeggen dat het me spijt"
Ward loopt naar Aerocool en zegt "maak je geen zorgen Aero ik snap het.
Want er is zoveel gebeurd en dat ik Rieuwert heb geholpen is gewoon stom geweest.
En dat ik op dat moment kom toen jullie het nieuws over Max hoorde.
Je was al een beetje van de kaart dus ik snap het wel en ik vergeef je.
En pikachu ik wil jou bedanken dat jij samen met Bulbasaur Kevin en Aerocool rustig hebben gekregen"
Pikachu stak zijn hand in de lucht en zij "pika"
En de jongens liepen naar binnen
De dokter zegt "ik moet kefke even onderzoeken in de tussentijd kunnen jullie bij Max kijken.
Maar ik geef jullie 1 ding mee als Max bij komt vertel hem niks over Kefke want hij is nog een beetje zwak en door het verhaal kan Max door de schrik weer in coma raken"
De hele groep zegt oké en ze lopen met Domi mee naar de kamer van Max
De hele groep stond om Max heen.
Pikachu en Bulbasaur springen op het bed van Max.
Aerocool en Kevin zeggen "jongens niet te Druk doen he"
Bulbasaur en pikachu knikte naar Aerocool en Kevin.
Phantomra zegt: "Aerocool en Kevin jullie pokemon ziet er sterker uit dan toen ik weg ging"
"Dat zijn ze zeker en pikachu heeft Volt Tackle geleerd”“ zegt Aerocool trots
Pikachu draait zich om en maakt een blij gebaar naar Phantomra
Afbeelding
Kevin vraagt: "Phantomra waar was je eigenlijk afgelopen paar weken want toen jullie jodyza hadden bevrijd was jij weg en je heb tegen niemand gezegd waar je was"
Phantomra werd een beetje rood en kijkt naar beneden en zegt "uhm waar zal ik beginnen want het is een lang verhaal"
Max zegt "...au...graag een kleine versie"
Iedereen keek snel om en ze zagen dat Max bij was gekomen"
Iedereen vraag "Max hoe gaat het?"
Max zegt "uuuuu gaat wel alleen heb ik een beetje pijn hier en daar fijn dat jullie er zijn
Ik ben ook blij dat jij er weer bent Phantomra want ik heb je gemist"
Aerocool zegt "gelukkig ben je weer wakker je hebt ons laten schrikken man"
Max probeert recht op te zitten
Domi zegt: "Max niet doen blijf liggen want je heb 2 gebroken ribben"
Max zegt "au, ow fijn maar wat is er eigenlijk gebeurd? Het enige wat ik nog weet is dat jij (domi) en Wargreymon mij...au... bij het hoofdkantoor hebben afgezet en voor de rest een zwart vak"
Domi zegt "uhm.. hoe moet ik het vertellen"
Max zegt "au..... gewoon wat is gebeurd en wat je weet ...AU!!!"
Aerocool vraagt "gaat het Max?" en pikachu zegt "pika?"
Max zegt "bedankt dat jullie je zorgen maken over je leider maar gaat wel hoor maar bij elke beweging doe het gewoon zeer maar Domi kan je me vertellen wat er is gebeurd"
De groep knikt naar domi en Domi zegt "oké, toen ik en Wargreymon jou had afgezet vlogen wij terug opeens hoorden we een grote explosie en we keken om en we zagen allemaal rook uit jouw hoofd kantoor komen.
Dus ging ik en Wargreymon snel terug naar Pokechar stad en ik zei tegen Wargreymon roep de rest.
Dus ging Wargreymon de rest ophalen en ik ging snel naar binnen.
En ik vond jou aan het einde van de gang bewusteloos ik heb toen snel op het alarm knop gedrukt.
En de dokters hebben jou hier gebracht en ik ben de hele tijd bij jou geweest"
Max zegt "...au... bedankt Domi ik had gewoon die Alarm automatisch moeten laten staan.
Als jij er niet was geweest was ik er misschien geweest"
Aerocool zegt 'gelukkig is dat niet gebeurd"
Max vraagt "waar is Kefke eigenlijk?"
De groep kijkt elkaar aan en ze zeggen huuuuuu
Max zegt "au... wat uuu is er iets met kefke gebeurd?"
Kevin zegt "nee, Max kefke is huuu is huuuu"
Aerocool zegt "naar zijn oma"
Iedereen kijkt verbaast naar Aerocool
Max zegt "naar zijn oma??"
Lin zegt "jah naar zijn oma die is huuu van de trap gevallen"
Max keek een beetje boos en zegt "vind hij van trap vallende oma belangrijker dan een leider die bijna dood was door een explosie"
John zegt "jongens ik moet helaas weg ik moet wat zaakjes regelen"
Kevin zegt "wat voor zaakjes?"
John zegt "gewoon wat zaakjes doei"
En John verliet snel de kamer
Lin zegt "wat heeft die gast de laatste tijd?"
Akka zegt "laat hem maar gaan hij is terug gekomen na een lange tijd
En ik denk dat hij gewoon een beetje rond wil kijken of er nog dingen zijn toen hij de baas was over pokedon"
kevin zegt "maare max ik weet zeker als kefke jou nieuws had gehoord dan was hij gelijk gekomen.
Maar hij was net voor dat Wargreymon kwam met het nieuws dat jij in het ziekenhuis lag.
Was kefke al weg naar zijn oma de hele groep heeft geprobeerd te bellen maar nam zijn telefoon niet op
"Max zegt "ow oke dan snap ik het"
De hele groep zuchte met gedachten van "daar zijn we nog goed mee weg gekomen over kefke"
de deur van max kamer ging open en de dokter zegt "zal jullie willen vertrekken want Max moet nu gaan slapen voor zijn herstel"
de hele groep zegt "oke doei mzzl laters"tegen max
toen de groep door de deur liep deed lin de deur dicht lin had niet door dat MrDammann
nog in de kamer was
MrDammann zegt "doei max" MrDammann lete niet op en loopt zo tegen de deur op
zo hard dat je zelf een afdruk op de deur zag.
Max schrok en zegt "AU...gaat het MrDammann?"
maar MrDammann gaf geen antwoord
de groep hoorde een knal op de deur Lin deed snel de deur open en zag MrDammann op de grond liggen.
Lin schreeuwde jongens snel haal de dokter MrDammann is zo hard tegen de deur aan gelopen dat hij bewusteloos op de grond ligt
akka zegt "nee de dokter hoeft niet te komen"
en akka pakt zijn pokebal en gooit hem
Akka zegt "Kom er maar uit en doe je waterpistol op MrDammann"
de hele groep kijkt naar akka en zeggen "water pistol? heeft hij soms"
toen kwam Oshawott eruit en deed water pistol op MrDammann
Afbeelding
MrDammann schrikt wakker en schreeuwt "HEY HEY blup blup IK ben blup blup AL wakker blup"
Akka zegt "Stop maar Oshawott"
MrDammann zegt "akka waarom moet je me zo wakker maken met water pistol nu ben ik drijf nat"
en de hele groep lachen MrDammann uit
Kevin zegt "sins wanneer heb jij een Oshawott?"
Akka zegt "ik heb hem gevangen voor dat we naar jullie gingen"
De dokter kwam aangelopen en zegt"ik heb jullie even van max kamer gehaald omdat ik slecht nieuws hebt over kefke"
de hele groep zei "Nee Nee dat mee je niet"
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
De dokter zegt "hij is niet dood hoor"
de groep zegt "ow gelukkig maar wat is dan de slechte nieuws?"
de dokter zegt "kefke heeft een heftig klap gehad en ik ben bang dat hij wel een paar dagen in coma zal blijven.
Maar jullie mogen wel even bij hem kijken hoor.
Maar graag niet met ze alle want dat lijkt me te druk"
De groep zegt "oke"
Kevin zegt "gaan jullie maar ik ga wel samen met Aerocool als je het goed vind natuurlijk even stukje lopen.
Dan kan ik even over iets anders denken dan over Kefke en Max."
Aerocool zegt "goed idee wat vind jij pikachu?"
pikachu zegt "PIKA"
Afbeelding
Phantomra zegt "Aerocool en Kevin zal ik ook even met jullie mee mogen lopen?"
Kevin en aerocool zeggen "is goed hoor Phantomra"
Aerocool, kevin en Phantomra zeggen de rest gedach en ze gaan op pad
Aerocool verteld veel dingen over pikachu hoe hij uit zijn ei is gekomen
en dat pitchu ging evalueeren omdat Aerocool en de rest in de problemen zaten.
Toen Kevin bijna wilde vertellen hoe hij aan zijn Bulbasaur was gekomen.
zei Phantomra "kijk daar. Daar is een mooie grot zullen we erdoorheen lopen"
Aerocool zei "Ik weet het niet"
Phantomra zegt "ahh toe ik hou van gitaar spelen maar ook van grote"
Kevin zegt "vooruit dan maar Phantomra omdat jij net weer terug bent in pokechar land"
Kevin Aerocool en Phantomra lopen de grot in
Afbeelding
na een paar minuten lopen zeg Kevin "zullen we maar eens richting pokechar stad gaat?"
Aerocool zegt "oke dan gaan we terug"
maar op dat moment dat aerocool omging draaien brak de grond onder aerocool pikachu en Bulbasaur vandaan.
Aerocool pikachu en Bulbasaur vallen in een diep gat
Kevin rent snel naar de gat toe en schreeuwt BULASAUR AEROCOOL PIKACHU NEEEE"
kevin wil erachteraan springen maar Phantomra houd Kevin tegen
Kevin zegt boos "LAAT ME LOS IK WIL ZE REDDEN"
Phantomra zegt "Ik ook maar het heeft geen nut om erachteraan te springen omdat we niet weten of er meer gangen zijn waar ze doorheen zijn gegleden"
Kevin zegt "gangen? ik zie 1 gat hoor"
Phantomra zegt "ik ken deze grot toen ik net lid was van Pokechar kwam ik hier altijd in deze grot om even rust te hebben over alles en om me heen.
En toen kwam ik naar deze grot dus ik ken deze grot uit me broekzak alleen kunnen er nog wel een paar dingen verandert zijn"
Kevin zegt "hoe kunnen er paar dingen verandert zijn als ik om me heen kijk lijkt deze grot erg oud"
Phantomra zegt "je merkt straks wel wat ik bedoel"

aerocool en de 2 pokemon glijden naar beneden tot ze beneden zijn
Aerocool zegt "gaat het iedereen?"
"pika" "Bulba"
aerocool zegt "dat is mooi maar hoe komen wij weer boven?"
Pikachu zegt "Pikapi"
Aerocool zegt "wat is er pikachu?"
en pikachu loopt naar Aerocool en wijst naar de pokebal van Crobat.
Aerocool zegt " Goed idee pikachu"en aerocool aait pikachu over zijn hoofd"
pikachu loopt naar Bulbasaur en Bulbasaur glim lacht naar pikachu
Aerocool zegt "kom er maar uit Crobat"
en crobat kwam uit zijn pokebal
Aerocool zegt "ik wil dat jij kevin en Phantomra zoekt en als je ze vind breng ze naar ons toe.
want ik denk dat ze wel erg bezorgt zijn"
crobat knikt en gaat op weg
Afbeelding
Aerocool zegt bezorgt "ik reken op je crobat" "pika" "bulba"
Aerocool zegt "jongens zullen wij dan ook maar eens op zoek gaan naar de uitgang?"
Pikachu springt op aerocool schouder en Bulbasaur loopt naast Aerocool.

Zal Aerocool pikachu en bulbasaur ooit uit deze grot komen
En zal Kevin en Phantomra het lukken om Aerocool en Pikachu en bulbasaur te vinden?
Jullie lezen het in het verhaal van Bulba (Tussen deel 2 en deel 3)

Bulba
Trainer
Trainer
Berichten: 172
Lid geworden op: 31-08-2011 02:27

Bericht door Bulba » 30-04-2012 19:28

Tijdens De Grote Geheimen Van Pokéchar land Deel 2
Dit verhaal speelt zich af tijdens De Grote Geheimen Van Pokéchar land Deel 2

Terwijl Kevin, Aerocool en Phantomra vertrokken, ging de rest naar de kamer van Kefke.
Natuurlijk mocht niet iedereen binnen, gelukkig was er aan elke kamer een raam, zodat de dokters de patiënten konden zien, dus iedereen besloot om via het raam te kijken.
De groep zag Kefke aan verschillende machines liggen.
Iedereen keek een beetje verslagen en sip toen ze dit zagen.
Na een tijdje ging heel de groep weer naar buiten.
“Ik ga even beetje wandelen, zal mijn zinnen verzetten.” Zei Akka.
“Ik ga even wat vliegen op Pidgeot.” Zei Ward.
“Ja, ik ga even naar huis, beetje opruimen.” Zei Lin.
“Ik ga een beetje trainen met Agumon.” Zei Domi.
“Zal ik even mijn Gomamon ophalen, dan trainen we samen.” Zei MrDammann.
Domi knikte.
“Ik blijf wel even hier rondhangen en hou jullie op de hoogte hoe het met Max en Kefke gaat.” Zei Kenneth.
En zo spitse de groep op.
Domi, MrDammann en Agumon liepen langs het hoofdkantoor van Max, dat nog helemaal in puin lag.
Natuurlijk was er een team aan het werken om alles weer in orde te maken, maar door de grote explosie was het niet echt simpel.
Na een tijdje kwam het drietal aan bij het huis van MrDammann.
“Ik ben zo terug.” Zei MrDammann.
Daarna liep MrDammann zijn huis binnen.
“Gomamon waar ben je?” riep MrDammann.
“In de badkamer, maar laat de deur dicht.” Zei Gomamon.
“Waarom, heb je geen vacht.” lachte MrDammann en trok toch de deur open.
Toen de deur open ging keer MrDammann een hele golf water over hem heen.
Afbeelding
De helft van de benedenverdieping stond nu vol water.
“GOMAMON!!” riep MrDammann.
“Ik zei toch laat de deur dicht.” Zei Gomamon.
“Ik vond het bad een beetje klein, dus heb ik de hele badkamer maar gevuld met water.” Zei Gomamon.
MrDammann zag rood van woede.
Hij stond op van de grond en ging Gomamon een paar klappen geven, natuurlijk liep Gomamon weg.
MrDammann rende achter hem aan, maar als snel schoof hij uit door al het water.
Hij vloog richting buitendeur en voor hij het wist lag hij voor de voeten van Domi op de stoep.
Gomamon kwam al lachend aan.
“Wat gebeurt er?” vroeg Domi.
“Gomamon gebruikt de hele badkamer als bad, meer niet.” Zei MrDammann terwijl hij boos keek naar Gomamon.
Toen Domi en Agumon dit hoorde begonnen ze beide te lachen.
MrDammann rolde met zijn ogen en stond recht.
“Laten we nu maar gaan trainer.” Zei MrDammann.
De andere knikte en samen gingen ze al lachend achter MrDammann aan.
John was ondertussen in het Pokécharpark ook een beetje bezig met de training van zijn gras pokémon
Lin was aangekomen in haar huis en was volop aan het opruimen , dat was haar manier om een beetje de zinnen te verzetten.
Ook Linoone en Purrloin hielpen met opruimen, al ging dat niet zo vlot.
Afbeelding
Afbeelding
“Linoone pak je even de veegborstel voor mij?” vroeg Lin.
Linoone ging naar de borstel maar kreeg een kopstoot van Purrloin, die dan ook de borstel pakte en naar Lin bracht.
“Oh bedankt Purrloin.” Zei Lin die niet gezien had wat er gebeurde.
Lin pakte een bloempotje op en liep richting de woonkamer.
“Wil 1 van jullie even die deur opendoen.” Vroeg Lin.
De twee liepen zo snel dat ze tegen Lin aanbotste.
Lin struikelde en de bloempot viel op de grond.
“Jongens!!” riep Lin.
De twee Pokémon keken een beetje sip naar de grond.
“Jullie zijn beide goede pokémon, in plaats van ruzie te maken zouden jullie vriendin moeten worden.” Zei Lin.
De pokémon knikte.
“Kom dan ruimen we dit allemaal samen op.” Zei Lin en wees naar de schreven en de modder op de grond.
Stilaan begon de avond de vallen.
Domi, MrDammann, Agumon en Gomamon keerde terug naar huis na een zware training.
Ook Lin kroop eens vroeg onder de wol.
Ward was ondertussen ook alweer thuis van zijn vliegtocht.
Kenneth was ondertussen nog steeds in het Pokécharziekenhuis en Akka nog steeds aan het wandelen.
Akka liep langs het water en vroeg zich af of dat alles zou goed komen met Max en Kefke.
Toen stopte Akka en keek naar de rivier, hij zag amper zichzelf erin omdat he zo donker was.
Daarna raapte Akka een steen op en gooide die in het water.
“Wat gebeurt hier toch allemaal.” Zei Akka zuchtend.
Plots toen de golfjes van de plons van de steen verdwenen waren keek Akka in het water en zag een zwarte schim achter hem.
Voor Akka zich kon omdraaien kreeg hij een klap op zijn hoofd en viel bewusteloos in het water.
Daarna verdween de schim snel en liep richting Pokécharziekenhuis.
Akka zonk ondertussen diep het water in.
Plots kwamen Oshawott en Octo uit hun pokébals.
Afbeelding
Afbeelding
Ze waren water pokémon en konden het water aanvoelen.
Toen zagen ze Akka bewusteloos zinken.
Snel grepen ze beide een arm en trokken hem naar boven.
Toen Akka eenmaal op land was werd hij niet wakker, Oshawott en Octo liepen weg en probeerde zo snel mogelijk iemand te vinden die hun kon helpen.

Begin van Tussen Deel 2 en Deel 3 van De Grote Geheimen Van Pokécharland.

Kevin en Phantomra waren ondertussen op weg naar de andere ingang van de grot.
“Phantomra kan het niet wat sneller.” Zei Kevin.
“Rustig, Aerocool is bij jou Pokémon alles komt in orde.” Zei Phantomra.
“Trouwens het word al donker, we kunnen beter wachten en morgen zoeken.” Zei Phantomra.
“Nee, we vinden ze vandaag wel, in de grot is het sowieso donker, dus dat maakt niet uit.” Zei Kevin.
“Wat jij wil.” Zei Phantomra.
Na een tijdje kwamen ze aan bij de andere ingang van de grot.
“Kijk daar een hoopje hout, we kunnen dat aansteken, zo weten we als we licht zien dat het de uitgang is.” Zei Kevin.
Phantomra knikte.
“Vulpix nu!” riep Kevin.
“Je vlammenwerper op dat hout.” Zei Kevin.
Afbeelding
Vulpix deed zijn vlammenwerper en het hout begon te branden.
“Goed werk, keer terug.” Zei Kevin en riep Vulpix terug.
Daarna pakte Phantomra een blok hout ui het vuur.
“Dit gebruiken we dan wel als fakkel.” Zei Phantomra.
Kevin knikte en samen gingen ze de grot in.
Aerocool, Pikachu en Bulbasaur liepen ondertussen rond in de grot opzoek naar de uitgang.
Pikachu liep voorop.
Hij liet kleine vonkjes af, zodat konden zien in de grot, maar hij raakte langzaam uitgeput.
“Gaat het nog Pikachu?” vroeg Aerocool.
“Chuuu.” Zei Pikachu een beetje uitgeput.
Toen plots struikelde Pikachu en viel neer.
Afbeelding
“Balba!” Riep de Bulbasaur van Kevin.
Aerocool stopte en knielde naast Pikachu.
“Geeft niet maatje, we vinden de weg zo ook wel.” Zei Aerocool.
Pikachu probeerde maar kreeg er geen vonkje meer uit.
Toen ze terug wilde vertrekken begin stilaan de staart van Pikachu licht te geven.
“Pikachu wat gebeurt er?” vroeg Aerocool.
“Pikapi?” zei Pikachu alsof hij het zelf niets wist.
“Wel voorlopig hebben we licht, maar als we hieruit komen vraag ik het wel aan een pokédokter.” Zei Aerocool.
Kevin en Phantomra hadden ondertussen ook de ondergrondse gangen bereikt waar Aerocool, Pikachu en Bulbasaur ergens liepen.
“Deze grot is hopeloos.” Zei Kevin.
“Dan mogen we blij zijn dat we zijn makers nog niet zijn tegen gekomen.” Zei Phantomra terwijl hij Kevin aankeek.
Plots werden Kevin zijn ogen groot.
“Misschien moet je die woorden maar even terugnemen.” Fluisterde Kevin.
“Waarom en waarom fluiter je.” Zei Phantomra die nog steeds naar Kevin keek.
“Sssssst kijk voor je.” Fluisterde Kevin weer.
Phantomra keek voor hem en zag een hele hoop slapende Sandrew en Sandslash.
Afbeelding
“Oh dat zijn de makers van deze grot, normaal zijn Sandrew en Sandslash vriendelijke, maar deze zijn gekend voor hun boze karakter.” Fluisterde Phantomra.
“En aan de andere kant van deze grot, leven dan Onix en Steelix, met hetzelfde boze karakter, we mogen dus nog blij zijn dat we deze hebben.” Zei Phantomra.
“Laten we maar weggaan.” Zei Kevin.
Phantomra knikte.
Daarna draaide ze zich om, maar Kevin tikte per ongeluk tegen een steen.
Achter hun gingen alle ogen open en de Sandrew en Sandslash keken hun boos aan.
“Nu denk ik dat we best….. LOPEN!” riep Kevin.
Phantomra en Kevin liepen zo snel ze konden weg.
Maar al snel werden ze ingehaald door de pokémon.
Kevin en Phantomra kregen beide een duw, Kevin rolde een tunnel in langs de linker kant en Phantomra langs de rechter.
Aerocool, Pikachu en Bulbasaur liepen ondertussen ook nog steeds doelloos rond.
“Nooit geweten dat een grot zo ingewikkeld kon zijn.” Zei Aerocool.
Plots begon de grond te daveren.
“Oh oh.” Zei Aerocool.
En een paar seconden later schoot er een Onix uit de grond en een beetje verderop een Steelix.
Afbeelding
Afbeelding
“Jongens rennen!” riep Aerocool.
Aerocool, Bulbasaur en Pikachu, liepen zo snel ze konden.
Maar al snel stortte de vloer in, Aerocool en Pikachu sprongen nog net op het vaste stuk van de grond maar Bulbasaur viel naar benden.
“Bulbasaur!” Riep Aerocool.
“Pikaaaaaa!” Riep Pikachu.
Ondertussen was Kevin een heel eind naar benden gerold en was eindelijk tot stilstand gekomen.
Zijn armen en benden waren een beetje geschaafd, maar voor de rest was hij in orde.
Toen Kevin en Phantomra vielen waren ze natuurlijk de fakkel kwijtgeraakt.
“Ik zie hier helemaal niks.” Zei Kevin boos.
“Shinx nu!” riep Kevin.
Afbeelding
“Probeer kleine vonkjes om ons pad te verlichten.” Zei Kevin.
Shinx knikte en samen gingen ze op pad.
Ondertussen was aan de andere kant Phantomra ook tot stilstand gekomen, maar hij moest alweer snel verder want de Sandrew en Sandslash hadden besloten hem te volgen.
Phantomra liep niet echt snel omdat hij niets kon zien, maar deed toch zijn best.
Plots hoorde hij iets vliegen.
Hij probeerde te zien wat het was en zag uiteindelijk ook een Crobat.
Afbeelding
“Dat moet die van Aerocool zijn, opzoek naar de uitgang.” Zei Phantomra.
“Ben jij de Crobat van Aerocool?” Vroeg Phantomra.
De Crobat knikte, Phantomra keek goed en zag dat hij knikte.
“Gelukkig, kun jij me naar de uitgang brengen?” vroeg Phantomra.
De Crobat knikte en vloog weg, Phantomra liep er snel achter en probeerde hem te volgen.
Ondertussen lag Bulbasaur op de grond, hij stond recht en liep zachtjes verder, maar hij had zijn poot bezeerd.
Plots voelde Bulbasaur de grond weer trillen.
Niet veel later stond achter hem die Onix weer.
Bulbasaur liep zo snel hij kon weg, maar door de bezeerde poot lukte dat niet echt goed.
Bulbasaur keek achter hem en zag dat de Onix kortbij was, toen hij terug voor hem keek moest hij stoppen want er stond een muur voor hem, Bulbasaur kon geen kant meer op.
Boven hem kwamen er kleine stukjes maanlicht door de spleetjes in de stenen, waardoor hij Onix nog beter zag.
De Onix stond klaar om aan te vallen.
Bulbasaur maakte zich klaar, maar wist nu al dat hij niet veel kon doen, zijn poot deed pijn en hij was zwak van de hele tocht door de grot.
Net toen Onix de tackle wou doen werd hij geraakt door een vlammenwerper.
Bulbasaur keek achter Onix en daar stond Kevin met Vulpix, Growlithe en Shinx.
“Laat Bulbasaur met rust!” Riep Kevin.
Bulbasaur kreeg een lach op zijn gezicht, en zelfs een paar tranen van geluk.
De Onix draaide zich om.
“Vulpux, Growlithe snelle aanval.” Zei Kevin.
Afbeelding
Afbeelding
De Vulpix en Growlithe deden hun aanvallen en Onix werd geraakt.
Vulpix en Growlithe stonden nu naast Bulbasaur.
Na de aanvallen dook de Onix weer in de grond.
Daardoor barste de grond onder Kevin en Shinx.
Al snel vielen Kevin en Shinx naar beneden.
“Balbaaaa!” Riep Bulbasaur en greep Kevin en Shinx met zijn roede.
Daarna hielpen Vulpix en Growlithe met trekken, en konden zo Kevin en Shinx helpen.
Toen Kevin boven was sprong Bulbasaur in zijn armen.
“Ik dacht even dat ik je kwijt was maatje.” Zei Kevin.
“Maar je weet dat ik je altijd zal komen helpen als je in nood bent, net zoals jij dat altijd voor mij zal doen.” Zei Kevin terwijl er een traan over zijn wang rolde.
Daarna wreef hij snel de traan weg en lachte.
“Maar nu heb ik je weer, kom we zoeken de andere.” Zei Kevin.
“En ik zal je wel dragen, want die poot ziet er niet goed uit.” Zei Kevin
Daarna ging Kevin met al zijn Pokémon veder door de grot.
Zijn Shinx liep weer voorop en maakte door de vonkjes licht.
Pikachu en Aerocool werden ondertussen nog steeds door een Steelix gevolgd.
Plots kwamen ze ook aan het einde van die gang.
Aerocool keek naar boven en zaag daar het maanlicht.
“Oh nee, de uitgang is daar maar we kunnen niet omhoog.” Zei Aerocool.
Maar Pikachu sprong voor Aerocool.
“Pikachu je maakt geen schijn van kans.”zei Aerocool.
“Pika pi!” Riep Pikachu en bleef staan.
“Als jij erin geloof ik er ook in!” Riep Aerocool.
“Ok Pikachu je volt tackle!” Riep Aerocool.
Afbeelding
Pikachu liep snel richting Steelix en sprong omhoog, maar Steelix gebruikte zijn staart om Pikachu weg te slaan.
Pikachu vloog met een klap tegen de muur en viel neer.
“Pikachu!” riep Aerocool en snelde naar hem toe.
“Mooie poging Pikachu, je hebt je best gedaan.” Zei Aerocool terwijl hij de zwakke Pikachu aaide.
Maar de Steelix stond alweer klaar om aan te vallen.
Aerocool pakte Pikachu in zijn armen en draaide zijn rug naar Steelix.
“Ik bescherm je wel Pikachu.” Zei Aerocool.
De Steelix riep luid en Aerocool wachtte tot ook hij een stevige klap zou krijgen.
Maar dat gebeurde niet, toen hij achter zich keek zag hij daar zijn Crobat en een Pidove.
“Pidove vleugelaanval!” riep Phantomra.
Afbeelding
“Phantomra perfecte timing!” riep Aerocool.
“Crobat doe ook je vleugelaanval.” Zei Aerocool.
De Crobat en Pidove deden hun aanvallen.
Maar Steelix gaf niet snel op en sloeg ze na de aanvallen beide neer met zijn staart.
Gelukkig waren ze niet erg gewond en vlogen ook meteen weer de lucht in.
“Crobat doe je verwar straal!” Riep Aerocool.
Crobat zijn verwarstraal werkte en Steelix dook weer de grond in.
Aerocool wandelde met Pikachu in zijn armen naar Phantomra.
“Goed werk Crobat, super gedaan!” Zei Aerocool.
De Crobat was trots.
“Zoals ik al zei perfecte timing Phantomra.” Zei Aerocool.
“Ja Crobat bracht me naar de uitgang en jij bleek hier ook te zijn dus.” Zei Phantomra.
“Mooie Pidove trouwens.” Zei Aerocool.
“Wel ik heb eigenlijk nooit vertelt dat ik aan vakantie toe was na de redding van Jodyza, dus daarom ben ik zonder iemand te verwittigen op vakantie vertrokken en daar heb ik dan ook mijn Pidove gevangen.” Zei Phantomra.
“Oh ok, dat verklaart de lange afwezigheid.” Zei Aerocool.
“Heb jij Kevin al gezien en waar is Bulbasaur?” Vroeg Phantomra.
“Kevin was toch bij jou, en Bulbasaur is door die Onix in een diepe gang gevallen.” Zei Aerocool.
“Oh das niet best, want ik ben Kevin verloren toen de Sandrew achter ons aanzaten.” Zei Phantomra.
“Geen nood jongens hier zijn we dan.” Zei Kevin die een beetje verderop stond met al zijn Pokémon en ook alles gehoord had.
“Gelukkig zijn jij en Bulbasaur in orde.” Zei Aerocool terwijl hij naar Kevin stapte.
Kevin en Aerocool zette Pikachu en Bulbasaur neer.
Daarna gaf Aerocool, Kevin een high five.
Ook Pikachu en Bulbasaur waren blij om elkaar te zien.
“Allemaal goed en wel maar hoe geraken we hier uit?” zei Phantomra.
“Als Bulbasaur zijn roede doet en Crobat en Pidove ons 1 per 1 helpen, geraken we wel boven.” Zei Kevin.
“Goed plan.” Zei Aerocool.
“Eerst even mijn andere pokémon terugroepen.” Zei Kevin.
“Vulpix, Growlithe en Shinx keer terug.” Zei Kevin en deed e Pokémon terug in hun pokébals.
“Bulbasaur doe voorzichtig met je poot en probeer je roede te doen om die rand vast te grijpen daarboven.” Zei Kevin.
Bulbasaur knikte en deed zijn roede.
Afbeelding
“Ok Phantomra ga maar.” Zei Kevin.
Phantomra knikte en pakte de roede vast.
“Crobat help hem naar omhoog.” Zei Aerocool.
“Jij ook Pidove.” Zei Phantomra.
“Crobat en Pidove pakte Phantomra vast en vlogen hem naar boven, terwijl Phantomra zorgde voor stabiliteit door de roede vast te houden.
“Nu jij Aerocool, samen met Pikachu.” Zei Kevin.
Aerocool knikte en werd samen met Pikachu ook door Crobat en Pidove naar boven geheist.
Plots hoorde Kevin een geluid uit de tunnel komen.
Toen hij goed keek zag hij dat daar alle Sandrew en Sandslash kwamen aangelopen.
“Bulbasaur je moet naar boven.” Zei Kevin.
Maar de Bulbasaur knikte nee en trok ondertussen zijn roede weer naar beneden, daarna ging hij in aanvalspositie staan.
“Ja bent te zwak om te vechten.” Zei Kevin.
Daarna tilde Kevin, Bulbasaur op en gaf hem aan Pidove en Crobat.
Bulbasaur stribbelde heftig tegen, maar werd uiteindelijk naar boven gedragen.
Aerocool en Phantomra zagen alles gebeuren.
“Wat doet Kevin nu, zonder die roede geraakt hij toch niet boven.” Zei Aerocool.
Natuurlijk konden Aerocool en Phantomra alle Sandrew en Sandslash nog niet zien.
Bulbasaur was ondertussen boven en keek bezorgd naar beneden.
Kevin zag de pokémon dichter komen.
Toen ook Aerocool en Phantomra dit zagen schoten ze in actie.
“Crobat je windvlaag, blaas ze allemaal weg!” riep Aerocool.
“Jij ook Pidove!” riep Phantomra.
Crobat en Pidove deden hun best om alle Sandrew en Sandslash op afstand te houden, maar ze hielden dit niet lang vol.
Toen gebruikte Bulbasaur zijn roede en greep Kevin zijn armen.
Aerocool en Phantomra trokken voorzichtig aan de roede en kregen zo Kevin gelukkig uit de grot.
Daarna riepen Aerocool en Phantomra snel Pidove en Crobat terug.
Toen vielen ze allemaal uitgeput neer.
“Dat was op het nippertje.” Zei Aerocool.
Bulbasaur gebruikte zijn roede om Kevin vast te pakken en een dikke knuffel te geven.
“Je weet dat ik alles zou doen voor je he.” Zei Kevin.
“Ik wil naar mijn bed.” Zei Phantomra.
“Ja het is 3uur in de nacht laten we snel terug naar pokécharstad gaan.” Zei Kevin.
Daarna pakte Kevin zijn Bulbasaur op en sprong Pikachu op de schouder van Aerocool.
“Goed dat jij Bulbasaur hebt gevonden, ik voelde me zo schuldig toen ik hem kwijtraakte.” Zei Aerocool.
“Geeft niet maat, jij kon moeilijk tegen een Onix beginnen vechten.” Zei Kevin.
“Toen ik Bulbasaur vond in die grot met die Onix voor hem, had hij dezelfde bange blik dan toen ik hem voor het eerst zag.” Zei Kevin.
“Vertelt nu eens eindelijk zonder onderbrekingen hoe je hem hebt gevonden.” Zei Aerocool.
“Met de nadruk op zonder onderbrekingen.” Zei Aerocool en keek Phantomra aan.
“Ik ben te moe voor onderbrekingen.” Zei Phantomra.
“Ok, ik zal het vertellen.” Zei Kevin.
“Dat was een drietal jaar geleden.” Zei Kevin.
“Ik liep door het bos en het was echt wel heel warm.” Vertelde Kevin.
“We hadden al in weken geen drupje regen gehad, in de stad waar ik vandaan kwam.” Vertelde Kevin.
“Zelfs onder de bomen was het warm, ik liep daar dus in dat boos en rook brand.” Zei Kevin.
“Ik keek achter mij en zag dat er inderdaad een paar bomen in brand stonden.” Zei Kevin.
“Dus ik rende zo snel ik kon vooruit” zei Kevin.
“Natuurlijk haalde de brand mij snel in, maar toch liep ik verder.” Zei Kevin.
“Rondom mij zag ik allemaal Pokémon het bos uitlopen.” Vertelde Kevin.
“Maar toen plots hoorde ik een pokémon roepen.” Zei Kevin.
“Ik stopte met lopen en keek in het rond, en aan mijn rechterkant tussen de vlammen zat een kleine Bulbasaur.” Zei Kevin.
“Nog helemaal niet zo oud en waarschijnlijk door de paniek zijn moeder kwijtgeraakt.” Zei Kevin.
“Hij had zo’n bange blik in de ogen, ik twijfelde geen minuut en rende naar Bulbasaur toe.” Zei Kevin.
"Toen hij mij zag keek hij eerst nog banger, maar toen zag hij dat ik hem wilde helpen." zei Kevin
Afbeelding
“Ik pakte hem op en rende met mijn laatste energie naar he Pokécenter, waar ik dan eenmaal binnen ook in elkaar zakte en bewusteloos op de grond viel.” Vertelde Kevin.
“Toen ik wakker werd, lag Bulbasaur onderaan mijn bed en week geen minuut van mijn zijde.” Zei Kevin.
“Na ons herstel ving ik hem met een Pokébal, waar hij dan ook onmiddellijk weer uitkwam, hij heeft er een hekel aan om in dichte ruimtes te zitten, door die brand.” Zei Kevin.
“En sinds die dag zijn we beste vrienden.” Zei Kevin.
“Wauw das echt mooi, dat verhaal.” Zei Aerocool.
“Ja inderdaad.” Zei Phantomra.
Ondertussen kwamen ze weer aan in Pokécharstad.
“Ok welterusten allemaal.” Zei Phantomra.
“Jij ook en bedankt voor de goede samenwerking.” Zei Kevin
“En de redding.” Zei Aerocool.
“Ok ik ga nog even bij Kefke kijken, en mijn Bulbasaur laten nakijken, daarna ga ik ook naar huis.” Zei Kevin.
“Ok goed tot morgen, want ik breng Pikachu morgen wel naar Pokécharziekenhuis voor een controle, want zijn staart geeft licht.” Zei Aerocool.
Daarna gingen Aerocool en Pikachu richting hun huis.
Kevin wandelde met Bulbasaur in zijn armen richting Pokécharziekenhuis.
Toen hij daar aan kwam ging hij naar binnen en gaf zijn Bulbasaur aan een Pokédokter.
“Hij heeft last van zijn poot, ik ga ondertussen even bij Kefke kijken, als je me nodig hebt vind je me daar.” Zei Kevin.
Kevin zag Kenneth slapen op een bankje en maakte hem wakker.
“Ga maar naar huis Kenneth, ik blijf hier nu wel, mijn Bulbasaur is hier toch voor controle.” Zei Kevin
Kenneth knikte en ging meteen naar buiten richting zijn huis.
Daarna ging Kevin naar de kamer van Kefke.
Hij stapte binnen en stond naast de rand van Kefke zijn bed.
“Alles komt goed maat.” Zei Kevin.
“Je bent hier in goede handen, zodat we snel weer een dubbel gevechtje kunnen doen.” Zei Kevin zachtjes.
Maar plots hoorde hij geluid uit de kamer van Max komen die in dezelfde gang was.
Kevin liep naar buiten en rende naar de kamer van Max.
Daar stond aan het bed van Max een persoon.
“Hey wat doe je!” riep Kevin.
De persoon keek niet om en gooide een rook bommetje op de grond.
Daarna liep hij Kevin omver en rende snel richting de uitgang.
Kevin zette eerst het raam open van de kamer van Max en rende dan snel achter de persoon aan.
Onderweg zag hij een dokter.
“Snel noodgeval in de kamer van Max.” zei Kevin terwijl hij verder liep.
De dokters haastte zich naar de kamer van Max.
Ze gaven Max een maskertje met zuurstof.
Max was helemaal van de kaart en wist niet wat er gebeurde.
Kevin was ondertussen buiten en keek in het rond, hij zag de persoon nergens meer.
Maar Kevin wist niet dat hij bespied werd door die persoon vanuit de struiken.
“Jij bent de volgende.” Zei de persoon zachtjes.
Kevin keek nog eens goed en ging dan terug naar binnen.
Ondertussen was Kenneth bijna thuis, toen hij in de verte Oshawott en Octo zag.
Afbeelding
Afbeelding

De band tussen Kevin en Bulbasaur en de band tussen Pikachu en Aerocool is weer sterker geworden.
Wat zullen ze volgende keer weer meemaken.
En zullen Oshawott en Octo kunnen duidelijk maken dat er wat fout is met Akka.
En zal Kevin veilig blijven of zal de mysterieuze persoon ook hem te grazen nemen.

En hoe zit het met de staart van Pikachu
Lees het allemaal in De Grote Geheimen Van Pokéchar land Deel 3!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

disneyxdtv2
Trainer
Trainer
Berichten: 244
Lid geworden op: 04-08-2010 17:01

Bericht door disneyxdtv2 » 30-04-2012 22:17

The mysterious Episode
Hoofdstuk 1: Hoe het allemaal begon (een korte intro)

LET OP: Dit verhaal heeft niks te maken met Aerocool en bulba hun verhalen!!!!!!!

Op een dag in pokecharland, liep Max door de kamer waar alle pokemon afleveringen lagen. Ze lagen netjes gesorteerd op aflevering nummer. 1-2-3-3.2-4. Alles leek normaal, maar wacht eens even, 3.2!?
Snel pakt Max de telefoon en belt Jodyza.
‘’Jodyza, er is iets vreemds bij de afleveringen’’
‘’Ik kom eraan’’

Vijf minuten later komt Jodyza aan in de kamer waar alle pokemon afleveringen liggen opgeslagen.
‘’Zie je het, er zit een fout tussen de afleveringen, hier zit een mysterieuze aflevering 3.2’’
Jodyza keek bedenkelijk.
‘’Het is vast een bug, die is morgen wel weer weg,’’ Zei hij.
Jodyza ging weer verder met waar hij mee bezig was en Max besloot het ook maar te laten rusten.

De volgende morgen besloot Max te gaan kijken of de bug al weg was, maar de bug was niet weg! Het was juist alleen maar erger geworden. 1.2, 2.2, 4.2, 5.2. en tot de grote schrik van Max waren alle hele aflevering weg……

Hoe zou het aflopen? Jullie horen het in deel 2
Disneyxdtv2 was here

Afbeelding

zekromking
Berichten: 6
Lid geworden op: 01-05-2012 12:11

Bericht door zekromking » 01-05-2012 13:27

LET OP: Dit verhaal heeft niks te maken met Aerocool en bulba hun verhalen!!!!!!!

The mysterious Episode
Hoofdstuk 2
Max riep onmidelijk idereeen mij elkaar hij zei er zijn maar 2 dingens die kunnnen gebeurde zijn
1. er is een of andrer virus dat de boel begint te verziekken
2. er is een dief in het land
toen max dat zei begon iedereen rond te kijken al snel begon Rieuwert door de hoofden te razen

toen zei max me moeten bewakers hebben wie wil dat zijn
meteen staken pokemonfan1,arecool,ward,disneyxdtv2 en phantomra
hun hand op zo gezegd zo gedaan
en seviper zij ik wel onmiddellijke een virus dokter

die kam en al vlug zei hij dat er geen sprake was van een virus

pokemonfan1,arecool,ward moesten de pokémon afleveringen bewaken
disneyxdtv2 en phantomra moesten de digimon afleveringen bewaken

en zo gingen er 5 dagen voor bij en geen dief te beken tot dat zekromking in het park aan het spelen was met bulba
toen er opeens 5 mannern door het park liepen en ze begonnen hem te bedreigen dat ze moesten zeggen maar de opslagplaats van pokémon afleveringen was onmidddelijk hadden ze door dat het de dieven en bulba zei tegen zekromking GA HULP HALEN IK HOU ZEE WEL TEGEN
toen begon zekromking te rennen als hij noch nooit had gedaan
tozn hij bij de opslagplaats was van de pokémon afleverinegn zei hij tegen zijn broer
"pokemonfan1 er zijn diefen in aprk en ze vechten tegen bulba onmiddelijk was pokemonfan1,arecool,ward weg toen ze er warren vonden ze bulba bewustloos op te grond maar het wa seen val om de bewarks weg te halen van de opslagplaats 1 van de 5 maanen kwam bij de opslagplatts van pokémon afleveringen maar op dat moment wa sseviper bezig bet zijn rounde door het land de man zag onmiddelik zekromking en sloeg hem op de grond de man pakte zoveel afleveringen als hij kon dragen toen hij naarbuiten liep boste hij recht tegen seviper en de afleveringen vilen op de grond seviper wist onmiddelijk wat er aan de hand wa spakte zijn, pokebal er riep ik kies jou Snivy
Afbeelding
en de man riep ik kies jou Turtwig
Afbeelding
seviper riep doe Leaf Tornado
Afbeelding
turtwig was geraakte maar zijn trainer riep doe Tackle
maar miste en seviper riep doe weer Leaf Tornado en rie waas recht in de roes en Turtwig was verslagen

de man wou weg rennen tot dat iemand riep Oshawott waterpistool het was pokemonfan1
al snel kwam een agent om de man in de boeien te slaan

[WIE WARREN DIE MANNEN EN WAAR ZIJN DE ANDERE 4 NAAR TOE
LEES HET IN HOOFDSTUK 3[/b]

pikachu112
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1180
Lid geworden op: 30-07-2011 11:22

Bericht door pikachu112 » 01-05-2012 13:57

thx deze post is gedelete

pokemonfan1
Pro Trainer
Pro Trainer
Berichten: 403
Lid geworden op: 11-01-2012 20:33

Bericht door pokemonfan1 » 01-05-2012 13:57

LET OP: Dit verhaal heeft niks te maken met Aerocool en bulba hun verhalen!!!!!!
The mysterious Episode
Hoofdstuk 3

meteen werd een klopjacht op de andere mannen gedaan maar vergeefs na de klop jacht ging pokemonfan1

nar het ziekenhuis om zijn broertje te bezoeken maar werd tegen gehouden door de dokter het spijt me je broer is noch buiten westen maar geen nood hij gaat vast binnen elke uren wakker zijn hij heeft allen een hersenschudding toch bleef pokemonfan1 een tijdje hij wou er bij zijn als zijn boertje ontwaakte na een kwartier werd pokemonfan1 gebelde door ward
WARD" hoi pokemonfan1 ik hoop dat alles in orde is met je broer is op te zeggen dat toen die afleveringen vielen zijn ze van elkaar gevallen ze moeten de afleveringen weer maken beeld per beeld
erg verveeld"
POKEMONFAN1" met mijn broetje is alles in orde hij heeft allen een hersenschudding en is buiten westen maar dat is binnen een paar uur gedaan weet gij hou het is met bulba"
WARD"hij is weer in orde gewoon een paar dagen rust zei de dokter maar het probleem ze hebben een halve uitgebrande huis met stukken afleveringen gelukkig is er geen enkele kapot"
POKEMONFAN1"om welke huis gaat het dan ik hoop niet het mijne"
WARD"nee nee het is het oude huis van Rieuwert"
POKEMONFAN1 "ik heb hoorde at mensen denken dat hij is met de diefstal te makken heeft
WARD" dat is het juist die mannen zijn juiste gezien naar de rand van het land ze waren richting dark-bos en daar zit niet veel goeds"
POKEMONFAN1" oké bedankt voor de info"

op dat moment was MAX en seviper aan het praten tot dat ze een luide knal hoorde vlug gingen ze kijken en ze zagen een groot gat midden de muur van hun kantoor vlug keken ze rond maar er was niemand te zien

WAT DOEN DIE MANNEN IN HET DARK_BOS EN WIE HEEFT DAT GAT GEMAAKT IN DE MUUR
LEES HET IN HOOFDSTUK 4
stuur me alsjeblieft pokémon links

Plaats reactie