PokeChar Stories!

Hier kun je interactief omgaan met andere leden. Van chatten tot een RPG maken en veel meer.
Plaats reactie
disneyxdtv2
Trainer
Trainer
Berichten: 244
Lid geworden op: 04-08-2010 17:01

Bericht door disneyxdtv2 » 01-05-2012 16:49

The mysterious episode!
Hoofdstuk 2: De mysterieuze vinger!


LET OP: Dit verhaal heeft niks te maken met Aerocool en bulba hun verhalen!!!!!!!!

Waar zijn de aflevering? Snel pakt Max weer zijn telefoon.
‘’Hallo Jodyza, ik sta in de kamer waar alle pokemon afleveringen liggen, er is een veel groter probleem!’’
‘’Wacht maar even, ik kom eraan!’’

5 minuten later kwam Jodyza aan!
‘’Wat is er?,’’ vraagt hij.
‘’Kijk eens goed naar de afleveringen!’’
Jodyza kijkt. ‘’Inderdaad, dit kan geen bug zijn, hier is meer aan de hand! Ik neem de afleveringen even mee naar de videoruimte, dan kunnen we ze bekijken!’’

De beheerders besloten de videoruimte af te sluiten, ze wisten namelijk niet wat er in de afleveringen te bekijken was. Jodyza wou net beginnen met het afspelen van aflevering 1 toen MRDammann eraan kwam.
‘’Hallo, waarom is alles afgezet? Ik wou net een aflevering gaan bekijken!,’’ zegt Sander
‘’We willen even iets testen,’’ zegt Max.
‘’Oke, dan kom ik later wel terug!’’
Jodyza begint met het afspelen van aflevering 1, maar hey, dat is vreemd! Er is niks mis met de aflevering.

Zo bekeken ze elke aflevering. Ze konden niks vreemds ontdekken, totdat ze bij de laatste aankwamen. Daar in de laatste seconde van de laatste aflevering, daar kwam een vinger in beeld.
‘’Hoe kan er nu een vinger in beeld komen?’’ vroeg Max aan Jodyza.
‘’Ik kan me niet herinneren dat die vinger er altijd in heeft gezeten! Dus dan moet hij wel van de dader zijn’’ zegt Jodyza.

Sander besloot om naar het bos te gaan, hij kon immers vandaag geen pokemon afleveringen kijken. Dat zat hem lekker, hij wilde weten wat er aan de hand was. Ze zouden toch niet zomaar de videoruimte afsluiten?
‘’Hoi Sander,’’ zegt een jongen die net voorbij kwam.
‘’Hoi,’’ zegt Sander terug!
Hey, maar wacht eens even, is dat kevingen? Hij was toch gestopt met pokechar?
‘’Hey kevingen,’’ roept Sander, ‘’ben je weer terug?’’
‘’Ja, ik denk dat ik maar weer terug kom op pokechar’’

Wordt vervolgt!

Van wie is de vinger die in het beeld van aflevering 5.2 verscheen?
En heeft kevingen iets te maken met de verdwijning van de afleveringen?
Jullie horen het in deel 3!

Disneyxdtv2 was here

Afbeelding

pikachu112
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1180
Lid geworden op: 30-07-2011 11:22

Bericht door pikachu112 » 01-05-2012 18:35

De Grote Geheimen Van Pokéchar land Deel 3

Kenneth was onder weg naar zijn huis maar in de verte zag hij Oshawott en Octillery lopen.
Afbeelding
Afbeelding
“ik heb nog nooit een Oshawott en een Octillery in pokechar stad gezien” denkt Kenneth
Kenneth loopt naar Oshawott en een Octillery.
Oshawott en een Octillery zien Kenneth aanlopen en ze rennen naar Kenneth
“wacht ken ik jullie. Ja jullie zijn van akka “zegt Kenneth
Oshawott maakt gebaren dat Kenneth mee moet komen
“is er iets met akka gebeurd?”
Oshawott krijgt tranen in zijn ogen
Afbeelding
“oké breng me snel naar akka “zegt Kenneth
Kenneth volgt Oshawott en Octo naar akka.
Toen Kenneth en akka pokemon bij akka aankwamen zagen ze dat Combusken ook uit zijn pokebal was gekomen.
Combusken Heeft om akka heen paar kamp vuurtjes aangestoken dat akka warm bleef en droog word.
“goed gedaan Combusken. En jullie natuurlijk ook Oshawott Octo” zegt Kenneth
Kenneth begon na te denken om akka in pokechar ziekenhuis te krijgen.
Opeens zegt Kenneth “Wacht ik heb pas een Ditto gevangen die kan ik nu goed gebruiken”
Kenneth pakt zijn pokebal en roep “Ditto ik heb je nodig”
En ditto kwam uit zijn pokebal.
Afbeelding
“kan jij in john Meganium veranderen zonder dat dat hij er is?” vraagt Kenneth aan ditto
Ditto knikte en verandert in Meganium van john
“oke ditto doen je roede om akka heen en draag hem voorzichtig naar pokechar ziekenhuis en wij lopen met je mee” zegt Kenneth
Afbeelding

Ondertussen bij pokechar ziekenhuis

“Bah waarom ben ik die vent kwijt geraakt wie zal dat geweest zijn?” zegt kevin
Kevin loopt terug naar pokechar ziekenhuis als hij binnenkomt komt net de dokter uit max kamer
“gaat alles goed met max?” vraagt kevin bezorgt
“met max gaat alles gelukkig goed jij was net op tijd want we vonden op de grond een vergif spuit” zegt de dokter
“wie zal max nou willen vermoorden?” zegt kevin en hij knijpt in zijn handen
“maak je maar geen zorgen hoor kevin als het dag word dan verplaatsen we max naar een ander kamer waar alleen mensen met een pas naar binnen kunnen en voor bezoekers gaan de dokter even mee” zegt dokter
“dus alle leden moeten nu onder begeleiding naar max” vraagt kevin
“niet helemaal max kan paar leden aanwijzen die gewoon zo pasje krijgt” zegt de dokter
“dat is mooi hoe is het trouwens met de poot van Bulbasaur?” vraag kevin
“met je Bulbasaur kom na een nachtje slapen weer helemaal in orde” zegt de dokter
“gelukkig dan ga ik even naar max als het goed is” zegt kevin
“is goed en je mag trouwens nu wel over kefke vertellen want met max gaat al stukken beter dat hij nu wel tegen zulke verhalen kan” zegt de dokter
“oke dat zal ik doen “zegt kevin en kevin loopt naar max kamer
Kevin loopt de kamer van max in en ziet max slapen.
Kevin gaat naast het bed van max zitten en zegt “gelukkig ben je door die vreemde man niet vergiftigt”
Max deed zijn ogen open en zag Kevin zitten en max lachte naar kevin
Kevin zegt “max gelukkig was ik nog net op tijd”
“ja gelukkig was je net op tijd anders was ik er misschien niet meer “zegt max”
“Uhm max ik moet je wat vertellen over kefke” zegt Kevin
“was is er dan met kefke?” vraagt max
“nou toen wij met ze alle bij jou bed stonden zeiden we dat kefke naar zijn oma was”zegt kevin
“dat klopt” zegt max
kevin gaat verder “uhm. Maar we hebben gelogen tegen je kefke is niet naar zijn oma maar kefke ligt ook in pokechar ziekenhuis hij ligt in coma”
Max schrikt en zegt “wat? Waarom hebben jullie dan gelogen over kefke?”
“nou we mochten van de dokter niks zeggen tegen je omdat je toch nog zwakker was en door de verhaal van kefke kon je van de schrik weer in coma raken” zegt kevin
“oke dan snap ik dat maak je maar geen zorgen kevin ik ben niet boos omdat jullie me alleen maar beschermd hebben.
Maar wat is eigenlijk met kefke gebeurd” vraagt max
“zo als ik het heb begrepen heeft iemand de rem kabel van het busje gesloopt waar we mee waren naar Pokécharcatch gebied” zegt kevin
“dat meen je niet uhm eerst die explosie in mijn kantoor en dan bij kefke waar de rem van is gemolt.
Ik denk dat iemand ons uit de weg wil ruimen” zegt max
“maar wie zal dat willen dan want rieuwert zit vast in digiworld” zegt kevin
“ja het moet iemand anders zijn WACHT ik heb het” zegt max
“wat wat? Waar denk je aan max?” vraagt kevin
“ik vertel het straks wel ik wil eerst dat jij aerocool vind dan vertel ik het” zegt max
“oke max dan ga ik eerst even langs mijn Bulbasaur en dan ga ik op weg naar aerocool huis” zegt kevin
“wat is er dan met je Bulbasaur” vraagt max
“het is een lang verhaal maar dat vertel ik je nog wel een keer maar het is niet ernstig” zegt kevin
“oke dan zie ik je straks samen met aerocool” zegt max
Öke is goed” zegt kevin en hij verlaat de kamer van max

Ondertussen in Aerocool huis

Aerocool en pikachu liggen in bed.
Opeens geeft de staart van pikachu weer licht.
Afbeelding
Aerocool werd wakker omdat de staart van pikachu zo vel licht gaf dat de hele slaap kamer belicht werd
“ik denk dat ik pikachu nu maar naar pokechar ziekenhuis breng want ik vertrouw het niet” denkt Aerocool
Aerocool stap uit bed op dat moment word pikachu wakker “pikapi?”
“ow maatje heb ik jou wakker gemaakt sorry” zegt aerocool
De staart van pikachu werd weer normaal en het licht verdween
“maatje ik ga even omkleden en alles doen dan gaan we even met jou naar pokechar ziekenhuis”zegt aerocool
“pika??” zegt pikachu
“merk je niks aan je staart dan pikachu dat hij af en toe licht geeft?” Vraagt aerocool
Pikachu knikt nee en hij springt op aerocool schouder en pikachu geeft aerocool een goede morgen knuffel
Aerocool loopt samen met pikachu de keuken in aerocool vraagt “pikachu wil jij de brood rooster aan zetten met je donder schok?”
Pikachu knikt en geef de brood rooster een donker shock
Afbeelding
Het lampje van het broodrooster gaf licht dat betekend dat hij aanstaat
“bedankt maat met jou hulp kunnen we veel stroom koste besparen” zegt aerocool
“aerocool jij zet alle apparaten met donder of bliksem straal aan he om stroom koste te besparen” zegt een stem achter aerocool
Aerocool en pikachu kijken snel om en ze zien Kevin staan
“hey kevin hoe ben je eigenlijk binnen gekomen?” vraagt aerocool
“iedereen weet toch dat jij je reserve sleutel onder je deur mat bewaard” zegt kevin lachend
Aerocool krap achter zijn oren en zegt lachend “haha ik moet toch eens een ander plek voor de sleutel vinden.
Maar wat kom je eigenlijk doen kevin om 6 uur in de ochtend?”
“ik kom je ophalen want Max wil wat tegen ons zeggen iets belangrijks en hij wilde dat ik je ging ophalen “zegt kevin
“oke maar vind je het goed dat ik me eerst even omga kleden? Want ik ga natuurlijk niet in me nacht kleding naar pokechar ziekenhuis “zegt aerocool
Pikachu begon te lachen
Afbeelding
Aerocool kijkt pikachu aan en vraagt “wat valt er te lachen?”
Kevin probeerde zijn lach in te houden
“hihi uhm aerocool ahhah je broek haha” zegt kevin lachend
Aerocool keek naar beneden en hij zag dat zijn pyjama broek naar beneden gezakt was
Aerocool hijst snel zijn broek omhoog en zegt “haha wat zijn we weer leuk lach er maar om”
“zal ik om 6 uur nog eens komen dan en dat we dan naar max gaan?” vraagt kevin
“is goed dan zie ik je om 6 uur hier weer” zegt aerocool
kevin verlaat aerocool huis wat kevin niet weet is dat de vreemde man kevin heeft opgewacht
“ik ga maar weer eens naar pokechar ziekenhuis want ik denk dat Bulbasaur nu wel weer naar huis mag” zegt kevin
Maar op dat moment komt de vreemde man tevoorschijn en zegt “jij gaat niet naar je zielige Bulbasaur “
“niet jij weer wat moet jij van ons?” vraagt kevin
“gaat jou niks aan” zegt de man en de man pakt een pokebal en gooit naar kevin”
En de bal raak kevin zijn been en kevin valt op de grond
“DIT IS GEEN POKEBAL MAAR EEN HARDE STEEN” schreeuwt kevin
Kevin probeerde op te staan maar de steen had kevin been goed geraakt en kevin kon met moeite opstaan
Op dat moment springt Bulbasaur van kevin voor kevin
“Bulba?” vraagt Bulbasaur
Kevin krijgt tranen in zijn ogen en zegt “ ja Bulbasaur het gaat goed met me en je bent gekomen maar hoe want je lag in pokechar ziekenhuis”
“wat onroerend” zegt de vreemde man gemeen hij wilde weer een steen gooien.
Maar op dat moment komt pikachu aangerend en doet bliksemstraal op de vreemde man
Afbeelding
“pikachu? Maar dat betekend” zegt kevin
Aerocool kwam aanrennen en zegt “pikachu goed zo doe nu je Volt Tackle”
Afbeelding
De man pakt snel zijn rook bom en zegt “Wacht maar ik krijg jullie nog wel” en hij gooide de rook bom
En pikachu springt met zijn Volt Tackle de rook in “PIKA”
Toen de rook verdween zagen ze alleen pikachu rond kijken en de vreemde man was verdwenen
“wie was die vent en waarom liet hij zijn gezicht niet zien “zegt aerocool boos
Pikachu rent naar kevin
Aerocool loopt ook naar kevin en zegt “hoe gaat het met je been?”
“gaat wel jongens het is alleen maar een schrammetje” zegt kevin
Kevin probeert weer op de staan “AU!!!”roep kevin
Aerocool zegt “op deze been kan je nu niet lopen”
Bulbasaur keek treurig naar kevin “Bulba?”
“Bulbasaur maak je maar geen zorgen met mij komt alles weer goed “zegt kevin
“pikapi” zegt pikachu en hij wijst naar ward die op da moment langs liep
Aerocool kijkt waar pikachu naar wijst en hij zag ward lopen
“WARD WARD JOEEEEEE”roep aerocool
Ward hoort aerocool schreeuwen en hij ziet kevin liggen
Ward komt aangerend en vraagt “wat is er gebeurd?”
“dat vertellen we je nog wel maar mogen wij je Pidgeot lenen? ”vraag aerocool
Ward zegt “tuurlijk ” en laat Pidgeot uit zijn pokebal
Ward en aerocool dragen kevin op Pidgeot
Ward zeg “ik loop wel naar pokechar ziekenhuis anders is het voor hem te zwaar”
Kevin en aerocool zeggen “bedankt” en Pidgeot stijgt op en vliegt naar pokechar ziekenhuis
Afbeelding
Toen kevin en aerocool en hun pokemon bij pokechar ziekenhuis aankwamen
Zegt de dokter “kevin ga daar maar rustig zitten en we maken een paar foto’s van je been”
“ik hoop dat het niet iets ernstig is “zeg kevin
“als ik zo naar je been kijk denk ik niet maar ik maak voor de zekerheid foto’s “zegt de dokter
Toen de dokter foto’s ging maken vraag kevin aan aerocool “hoe heb je mij gevonden en Bulbasaur met je mee kunnen nemen?”
“nou ik was klaar om kwart voor 6 en ik dacht hij is denk ik naar max gegaan dus ik ging naar pokechar ziekenhuis “verteld aerocool
“toen ik daar aankwam vroeg ik aan 1 van de dokters of je er was de dokters zei van nee” verteld aerocool
“toen zei ik dan ga ik kevin wel zoeken op dat moment kwam je Bulbasaur naar me toe rennen en pikachu en Bulbasaur gingen gelijk met elkaar spelen” verteld aerocool
“toen zei de dokter met Bulbasaur gaat alles goed en omdat jij kevin gaat zoeken mag je hem wel meenemen zij de dokter en zo is het gegaan” zegt aerocool
De dokter kwam weer aanlopen en zegt “op de foto’s zie ik niks ik denk dat het gewoon zo zeer doet omdat de steen zo hard aankwam ik geef je een pijn stiller en dan moet het weer goed gaan ”zegt de dokter
En Bulbasaur is blij te horen dat met kevin goed gaat en springt in kevin armen

Paar min later

Kevin heeft de pijn stiller gehad en aerocool en kevin hebben beiden een pasje gehad voor Max nieuwe kamer
Aerocool zegt “voordat ik naar max gaan wil ik eerst mijn pikachu laten nakijken”
Kevin kijkt aerocool vragend aan “hoezo?”
Aerocool zegt “nou omdat het me opvalt dat pikachu staart af en toe licht geeft”
Op dat moment geeft pikachu staart weer licht
Afbeelding
“kijk kevin het gebeurd weer en pikachu heeft zelf niks in de gaten” zegt aerocool
“pika?”zegt pikachu en pikachu kijkt vragend naar aerocool
Kevin moet lachen en zegt “aerocool er is niks met jou pikachu maar dit betekend dat je pikachu ijzer staart kan leren”
“meen je dat? Pikachu hoor je dat we gaan een nieuwe aanval bij je leren” zegt aerocool
Pikachu springt op aerocool schouder en geeft aerocool een dikke knuffel
Op dat moment verdween het licht van pikachu staart weer
“Bulbasaur het word eens tijd dat wij ook eens een nieuwe aanval bij jou gaan leren ”zegt kevin
“BULBA” zegt Bulbasaur
“maar goed aerocool we gaan eerst even langs max” zegt kevin
“goed idee” zegt aerocool
Aerocool en kevin komen binnen
Max zegt “daar zijn jullie eindelijk”
“ja sorry er gebeurde wat onder weg maar dat vertel ik nog wel een keer” zegt kevin
“oke goed ik ga jullie beide wat vertellen wat niemand mag weten ook niet jodyza john of wat dan ook” zegt max
Aerocool en kevin zeggen “oke”
“oke in pokechar land niet heel erg ver hier vandaan maar wel een poosje lopen ken ik een zeldzame pokemon die kan praten” verteld max
“die zeldzame pokemon kan in de toekomst kijken dus ik wil jullie vragen of jullie de lange reis willen maken naar de zeldzame pokemon en vragen wanneer de volgende aanslag komt en wie het is” zegt max
Aerocool en kevin en pikachu en Bulbasaur kijken elkaar aan
Aerocool en kevin zeggen tegelijk “ZELDZAME POKEMON DIE KAN PRATEN!”
“niet zo hard zegt max het is namelijk een geheim ik wil niet dat alle leden er van afweten anders voel die zeldzame pokemon niet meer veilig en gaat hij weg” zegt max
“uhm wat voor zeldzame pokemon is het eigenlijk max?” vraagt aerocool
“oke kom maar met je oor bij mijn mond dan fluister ik het in” zegt max
Aerocool kevin pikachu en Bulbasaur gaan dicht met hun oren naar max
Max fluistert “de zeldzame pokemon is arceus”
Afbeelding
kevin aerocool pikachu en Bulbasaur hun ogen worden groot
kevin en aerocool zeggen hard “arceus!!!” “BULBAAA!” “PIKAAAAA”
“wat zeg ik nou niet zo hard ik ben blij dat in deze nieuwe kamer alles geluid dicht is anders hadden andere mensen het gehoord” zegt max
“sorry max maar ik heb nog nooit een zeldzame pokemon gezien en zeker arceus niet” zegt aerocool
“dat snap ik maar ik wil a.u.b dat jullie je mond houden hierover” zegt max
Kevin en aerocool zeggen “oke we houden ons mond dicht zeker weten”
En pikachu en Bulbasaur gaan met hun poot langs hun mond
“wat betekend dat wat jullie pokemon doen” vraagt max
“Dat betekend dat hun ook hun mond houden tegen andere pokemon” zegt aerocool
Max zegt lachend “jullie hebben jullie pokemon goed opgevoed en aerocool ik ben blij dat ik de ei van pikachu aan jou heb gegeven want je pikachu word steeds sterker zie ik “zegt max
“thx max” zegt aerocool
“maar goed als ik jullie was zal ik nu maar verteken want het is een lange reis naar arceus “zegt max
“begrepen” zegt kevin
Pikachu springt op aerocool schouder en kevin tilt Bulbasaur op.
En ze zeggen max gedag en ze verlaten max kamer
Op dat moment ziet kevin Kenneth in de gang lopen
“Kenneth wat ben jij snel terug kon je niet slapen?” vraagt kevin
“ik ben niet thuis geweest toen ik onderweg naar huis ging zag ik de Oshawott en Octillery van Akka” verteld Kenneth
En Kenneth verteld aerocool en kevin het hele verhaal

Paar min later

Kenneth is klaar met het vertellen
Aerocool zegt “Wat erg zeg hebben we nog een slachtoffer”
Kevin knijpt harder zonder dat kevin in de gaten krijgt doet hij Bulbasaur pijn “BULBASAURRRR!!”
Kevin schrikt” ow sorry Bulbasaur ik werd even boos op die vent die iedereen aanvalt en naar mij een steen had gegooid” zegt kevin
Kenneth kijkt kevin vragend aan en zegt “ben jij aangevallen dan?”
“ja ik ben aangevallen maar gelukkig kwam Bulbasaur en pikachu en aerocool op tijd maar ik vertel je het verhaal nog wel een keer want wij moeten helaas vandoor” zegt kevin
“oke succes wat jullie ook gaan doen” roep Kenneth nog.
Maar kevin en aerocool hoorde het al niet meer want ze waren al weg gelopen
Aerocool zegt “kevin voor dat we gaan we moeten eerst even langs mijn huis want me andere pokemon liggen daar nog je weet maar nooit”
Kevin zegt “oke goed dan gaan we eerst naar jou huis en daarna gaan we op weg”
Aerocool kijkt naar pikachu en zegt “tijdens onze reis naar arceus gaan we ook even jou ijzer staart trainen”
Pikachu knikt en “geeft aerocool weer een knuffel”

Hoe zal de reis verlopen naar de zeldzame pokemon arceus
En hoe gaat het met akka? Jullie lezen het in Tijdens deel 3 en tussen deel 3 en deel 4
Zal arceus op de verzoek ingaan van Aerocool en Kevin dat lezen jullie in Deel 4

disneyxdtv2
Trainer
Trainer
Berichten: 244
Lid geworden op: 04-08-2010 17:01

Bericht door disneyxdtv2 » 01-05-2012 22:56

The mysterious episode!
Hoofdstuk 3: Het einde van pokechar!


LET OP: Dit verhaal heeft niks te maken met Areocool en bulba zijn verhalen te maken!!!!!!!!!

Sander komt aan in de pokechat. Ward, Phantomra en Bulba zijn daar.
‘’Jongens hebben jullie gehoord wat er met de videoruimte is gebeurd?’’ vraagt Sander.
‘’Er kwam net een bericht binnen,’’ zegt ward en hij verlaat de chatruimte.
“Nee, wat is er dan gebeurd met de videoruimte?’’ vraagt Bulba.
‘’De videoruimte is afgesloten, ik weet niet waarom!’’ zegt Sander.
‘’Vaag!’’ zegt phantomara.
Ward komt weer binnen!
‘’Ik wil wel weten waarom het is afgesloten,’’ zegt Sander.
‘’Wat is afgesloten?’’ vraagt ward.
Sander negeert ward en gaat door
‘’Oh ja, en kevingen is ook weer terug!’’ vervolgt Sander.

‘’Van wie is die vinger?’’ vraagt Max, ‘’Hebben we geen database van alle vingerafdrukken van de leden?’’
‘’Nee, maar ik denk wel dat het haast heeft om de afleveringen terug te vinden! Weet je nog? Als de afleveringen worden vernietigd, verdwijnt die hele serie! Samen met pokecharland!’’
‘’Dat is waar ook! Roep gouw de andere beheerders erbij, we houden een spoedvergadering!’’

‘’Ik denk dat we pokecharland moeten sluiten!’’ begint Max de vergadering.
‘’Rustig! Wat is er aan de hand?’’ Vraagt Seviper. ‘’We sluiten pokechar niet zomaar!’’
‘’Er zijn afleveringen verdwenen en je weet wat de gevolgen daarvan zijn!’’ zegt Max, ‘’Ik vind dat we niet zomaar de inwoners in gevaar moet brengen!’’
‘’Daar ben ik mee eens,’’ zegt Agent.
‘’Ik ook,’’ zegt jodyza
‘’Dan kan ik niet anders dan er ook mee instemmen!’’ zegt Seviper, ‘’Zullen we dan de inwoners er maar bij gaan roepen?’’

‘’Wie is kevingen?’’ vraagt Ward.
Sander vervolgt zijn verhaal weer. ‘’Ík snap niet dat hij terug komt!’’
‘’Snap ik ook niet!’’ zegt Phantomra.
‘’Spoedvergadering! Iedereen melden op het centrale plein binnen een uur!’’ klinkt uit de megafoon van pokecharland.
‘’Oh, een spoedvergadering, ik ben benieuwt wat ze te melden hebben!’’ zegt Sander.
‘’Vast nieuwe aflevering!’’ zegt Bulba.

Een uur later waren alle inwoners van pokecharland netjes op het centrale plein aangekomen!
‘’Wij hebben voor jullie allen een zeer slechte medeling!’’ begint Max! ‘’Helaas moeten wij tot de conclusie komen, dat we pokecharland helaas gaan sluiten!’’
Iedereen kijkt stomverbaasd…….

Wordt vervolgt…….

Is dit het einde van pokecharland, of is er nog licht in de duisternis? Jullie horen het in deel 4
Disneyxdtv2 was here

Afbeelding

disneyxdtv2
Trainer
Trainer
Berichten: 244
Lid geworden op: 04-08-2010 17:01

Bericht door disneyxdtv2 » 02-05-2012 21:18

Let op: Dit verhaal heeft te maken met Aerocool en bulba zijn verhaal!!!!!!!!

The mysterious episode!
Hoofdstuk 4: Mrdammann in actie!



‘’Pokechar stopt, wat moeten we nu doen?’’ vraagt Phantomra bezorgt.
‘’Ik ga weg, ik ga naar huis! Jullie horen het beheer toch,’’ zegt Ward.
‘’Doei, ward! Ik ga vragen wat er aan de hand is!’’ zegt Sander.
‘’Bij nader ingezien blijf ik nog een halfuur,’’ zegt Ward

Sander loopt naar het beheer. ‘’Wat is er aan de hand? Waarom gaan jullie pokechar sluiten?’’
‘’Er zijn helaas afleveringen gestolen, je weet wat de gevolgen zijn als de afleveringen worden vernietigt…’’
Sander knikt.
‘’Daarom konden we niet anders dan pokechar sluiten! Dat begrijp je hopelijk wel?’’
Sander knikt.
‘’Vanavond voor 18:00 moet iedereen het land hebben verlaten!’’

Sander loopt naar phantomra en bulba.
‘’Kom even mee naar de chat!’’ zegt Sander en ze lopen met zijn drieën naar de chat.
‘’Goed, de reden waarom ze pokechar sluiten is omdat er afleveringen gestolen zijn!’’
‘’Oh dat is slecht nieuws,’’ zegt phantomra.
‘’Precies,’’ zegt Sander! ‘’Ik weet denk ik al wie de dader is! Ik vind dat we pokechar moeten helpen door de afleveringen terug te vinden!’’
‘’Dat vind ik ook,’’ zegt phantomra.
‘’Ik vind het ook!’’ zegt bulba. ‘’Alleen zal het beheer dat nooit goedkeuren!’’
‘’Dat denk ik ook niet,’’ zegt Sander, ‘’maar ik heb een plan!’’

Die avond om 5 minuten voor 6 zijn Sander, phantomra en bulba stiekem weer teruggekeerd naar pokecharland, alleen weten de beheerders dit niet!
‘’Goed, het is tijd om de poort te sluiten,’’ zegt max.
De beheerders sluiten de poort van pokecharland. Niemand kan er meer in of uit…..

Wordt vervolgt……

Hoe loopt het af? Jullie horen het in deel 5!
Disneyxdtv2 was here

Afbeelding

Bulba
Trainer
Trainer
Berichten: 172
Lid geworden op: 31-08-2011 02:27

Bericht door Bulba » 02-05-2012 21:55

Tijdens De Grote Geheimen Van Pokéchar land Deel 3
Dit verhaal speelt zich af tijdens De Grote Geheimen Van Pokéchar land Deel 3

Toen Kevin en Aerocool rond half 7 bij Max aankwamen begonnen ook de andere leden uit hun slaap te ontwaken.
Lin was samen met haar Linoone en Purrloin aan het ontbijten.
Linoone en Purrloin waren ondertussen wel al wat vriendelijker tegen elkaar.
“Zo zie ik het graag.” Zei Lin met een grote lach.
Linoone en Purrloin lachte ook.
Daarna aten ze allemaal verder.
MrDammann en Domi waren even zonder Digimon en Pokémon naar het hoofdkantoor gegaan, om te kijken hoe de werken verliepen.
“Het gaat hier vlot vooruit.” Zei MrDammann.
“Ja inderdaad, alles moet ook klaar zijn als Max weer uit het ziekenhuis mag.” Zei Domi.
“Max doet normaal iedere dag een controle van alle gebouwen en verdiepingen.” Zei Domi.
“Laten wij dat even voor hem doen.” Zei Domi.
“Ja goed idee, als we nu vanaf Max zijn hoofdkantoor naar benden gaan en alle verdiepingen hier controleren kunnen we erna naar de andere gebouwen.” Zei MrDammann.
“Ok goed, dan is de volgende controle op verdieping 7.” Zei Domi.
MrDammann knikte en samen gingen ze naar beneden.
Ward had ondertussen Pokécharziekenhuis bereikt.
Buiten riep hij zijn Pidgeot terug en ging dan naar binnen.
Daar zag hij Kenneth zitten, die er heel moe en slecht uitzag.
“Kenneth gaat het wel met jou?” vroeg Ward.
“Niet echt, ik hen nog niet geslapen sinds gisteren.” Zei Kenneth
“Hoe komt dat?” vroeg Ward.
“Toen ik op weg was naar mijn huis kwam ik Oshawott en Octo tegen van Akka.” Zei Kenneth
“Die namen me mee naar Akka zelf, die bewusteloos op de grond lag aan de rand van de rivier met een grote wond aan het hoofd.” Vertelde Kenneth
“Ik heb hem toen naar hier gebracht en ben nu aan het wachten op nieuws.” Zei Kenneth.
“Al die ongevallen hier, we moeten allemaal oppassen.” Zei Ward.
Kenneth knikte.
“Heb je Kevin en Aerocool al gezien?” Vroeg Ward.
“Nee.” Zei Kenneth.
“Dan moeten ze nog op de kamer van Max zijn.” Zei Ward.
“Ik spreek ze later wel, ik ga wat trainen.” Zei Ward.
Kenneth knikte.
Daarna ging Ward naar buiten.
“Pidgeot nu!” riep Ward.
Afbeelding
Pidgeot kwam uit de Pokébal en Ward klom op zijn rug.
“Naar dat open gras gebied waar we altijd trainen.” Zei Ward.
Pidgeot knikte en steeg op.
Ook Phantomra was onderweg naar Pokécharziekenhuis om Max eens een bezoekje te brengen.
Toen plots liep John voorbij hem.
“Hey!” Riep Phantomra.
“John was het toch?” Vroeg Phantomra.
“Ja, sorry hoor maar ik ben met van alles bezig en dan let ik niet zo op.” Lachte John.
“Ga je toevallig naar Pokécharziekenhuis, ik moet ook die kant op.” Zei Phantomra.
“Nee hoor, ik moet nog wat dingetjes regelen, maar ik ben eindelijk bijna klaar.” Zei John.
“Ok wat jij wil.” Zei Phantomra.
“Tot de volgende keer.” Zei John met een lach en vertrok daarna weer.
Ward was ondertussen ook aangekomen op zijn trainingsplek.
“Meowth nu!” riep Ward.
Daarna kwam de Meowth uit zijn Pokébal.
Afbeelding
“Ok Meowth probeer je krab aanval tegen die boom.” Zei Ward.
Meowth deed zoal gevraagd en vloog met volle snelheid op de boom, de schors vloog in het rond.
“Ok Meowth herhaal deze aanval!” Riep Ward.
Meowth deed een aantal krab aanvallen op de boom en ging zo door met trainen.
Lin was ondertussen op weg naar het bos, daar trainde ze namelijk altijd met haar Pokémon.
Linoone en Purrloin liepen naast haar.
“Het is misschien niet zo verstandig om nu in het bos rond te hangen, maar trainen moet ook gebeuren.” Zei Lin
Linoone en Purrloin knikte.
Plots hoorde Lin een tak achter haar kraken.
Ze draaide zich snel om en daar stond dan de mysterieuze man.
Hij was zoals altijd zeer goed vermomd.
Lin stond even verstijfd van angst maar schudde toen met haar hoofd.
“Mij laat je met rust.” Zei Lin.
“Linoone, Purrloin snelle aanval.” De Linoone en Purrloin vielen aan.
Afbeelding
Afbeelding
De mysterieuze man gromde en smeet toen alweer een roombom.
Lin zag niets meer.
“Ik krijg jou ook nog wel.” Zei de man.
Toen de rook verdween was de man weer weg.
“Bedankt jongens, jullie zijn mijn helden.” Zei Lin met een lachje.
“Nu wil ik hier zo snel mogelijk weg.” Zei Lin.
Daarna ging Lin met haar Pokémon weer terug richting Pokécharstad.
Ondertussen had Kenneth het hele verhaal over Akka tegen Kevin, Aerocool, Pikachu en Bulbasaur verteld.
Daarna had hij dag gezegd tegen Aerocool, Kevin, Pikachu en Bulbasaur, die dan op hun beurt gingen beginnen aan hun lange, geheime reis.
Plots kwam de dokter naar Kenneth gewandeld.
“Er is nieuws over Akka.” Zei de dokter.
“Ik luister.” Zei Kenneth.
“De wonde aan het hoofd is verzorgd, maar Akka zal een paar dagen bewusteloos blijven.” Zei de Dokter.
“Maar alles komt goed?” vroeg Kenneth.
“Ja na een paar dagen komt hij er weer bovenop.” Zei de dokter.
“Ok dat is goed.” Zei Kenneth opgelucht.
Net toen kwam Lin binnen in het pokécharziekenhuis, ze riep haar Pokémon terug en ging naar Kenneth.
“Hey Lin, alles goed?” vroeg Kenneth.
“Ik stond net oog in oog met die mysterieuze man, gelukkig waren mijn Pokémon er.” Zei Lin.
“En hoe gaat het hier?” Vroeg Lin.
“Wel alweer een persoon van Pokéchar is gewond.” Zei Kenneth.
“Oh nee toch.” Zei Lin sip.
“Ja het is Akka, maar hij komt er wel weer bovenop.” Zei Kenneth.
“Maar voorlopig probeer ik de wacht te houden, want er is een tweede aanval op Max gebeurt.” Zei Kenneth.
Toen zag Lin hoe moe Kenneth eruit zag.
“Ik neem de wacht wel over, ga maar lekker slapen.” Zei Lin.
Kenneth twijfelde geen minuut en ging eindelijk op weg naar huis.
Lin ging ondertussen op het bankje zitten en hield de wacht.
MrDammann en Domi waren ondertussen in de traphal tussen de zesde en vijfde verdieping.
“Tot nu toe ziet alles er goed uit.” Zei Domi.
“Ja inderdaad.” Zei MrDammann.
“Oh MrDammann wacht even je veters……” maar voor Domi zijn zin kon beëindigen, struikelde MrDammann over zijn veters en viel de 5 overgebleven trapjes naar beneden.
“Zijn los.” Zei Domi toen hij MrDammann zag liggen.
“Alles goed?” vroeg Domi.
“Ja gaat best.” Zei MrDammann.
Toen plots kwam Gastly uit zijn Pokébal en niet veel later ook Totodile.
Gastly en Totodile keken naar MrDammann.
“Wat lief dat jullie komen helpen.” Zei MrDammann.
Maar toen MrDammann dit zei begonnen Gastly en Totodile heel hard te lachen.
Afbeelding
Afbeelding
MrDammann rolde zijn ogen en stond daarna op.
“Keer terug.” Zei MrDammann droog en riep Gastly en Totodile terug.
Domi deed zijn uiterste best om niet te lachen.
Toen liep MrDammann door de deur en kwam zo op de vijfde verdieping.
Domi ging met een grote lach achter hem aan.
Op dit verdiep bevond zich de kantine, die natuurlijk tijdelijk niet gebruikt werd.
“Alles ziet er hier in orde uit.” Zei MrDammann.
Domi liep ondertussen naar het heel grote raam en keek naar buiten, daar zag hij Aerocool, Kevin, Pikachu en Bulbasaur snel weglopen.
“Hmmm waarom zo’n haast.” Zei Domi.
Domi wist natuurlijk niet dat Kevin en Aerocool op weg waren naar Aerocool zijn huis om dan erna aan hun reis te beginnen.
Ondertussen stond MrDammann naast Domi.
“Hey wat is dit.” Vroeg MrDammann en wees naar een barstje in het raam.
“Geen idee, kijk hier nog ééntje.” Zei Domi en wees naar een ander barstje.
“Die heb ik erin gemaakt zodat jullie er beter zouden kunnen doorvallen.” Zei een stem plots.
En voor Domi en MrDammann het wisten kregen ze beide een harde duw en vlogen met een knal door het raam en vijf verdiepingen naar benden.
Beneden werden ze opgevangen door struiken en bleven ze beide bewusteloos liggen.
Bovenaan het gebroken raam stond de mysterieuze man weer.
In de verte kwam Kenneth aan, de mysterieuze man zag dit en liep snel weer weg.
Kenneth liep langs het gebouw, maar omdat hij zo moe was merkte hij niet eens dat MrDammann en Domi in de struiken lagen.
Hij ging weer gewoon verder.
Toen hij bijna thuis was zag hij plots Robin.
“Hey Robin, waar heb jij gezeten.” Vroeg Kenneth.
“Ik euhm, heb eigenlijk na het bezoek aan Max, twee dagen geslapen.” Zei Robin.
“Ik heb in Pokécharcatchpark veel energie verbruikt door als Jolteon rond te lopen.” Zei Robin.
“Dus vandaar moet ik veel slapen, maar nu ga ik weer even bij Max en Kefke kijken.” Zei Robin.
“Ook Akka ligt daar ondertussen.” Zei Kenneth.
“Oh nee, das niet best.” Zei Robin.
“Ja, Lin houd nu de wacht, want er is al een tweede aanval op Max gebeurt.” Zei Kenneth.
“Maar goed nu ga ik slapen.” Zei Kenneth.
Robin knikte en wandelde weer verder.

Begin van Tussen Deel 3 en Deel 4 van De Grote Geheimen Van Pokéchar land
Dit verhaal speelt zich af tussen Deel 3 en Deel 4 van De Grote Geheimen Van Pokéchar land

Kevin, Aerocool, Pikachu en Bulbasaur waren langs het huis van Aerocool gegaan, hadden zijn Pokémon opgehaald en waren toen vertrokken.
Ze volgde aandachtig de kaart die Max hun gegeven had.
Net buiten Pokécharstad kwamen ze plots twee personen tegen.
“Hey das Moon.” Zei Aerocool.
“Oh ja, die hebben gezien net voor we Jodyza gingen redden.” Zei Kevin.
Naast Moon liep een jongen.
“Hey Moon.” Zei Aerocool toen ze wat dichterbij waren.
“Hey, die jongen met de Pitchu.” Zei Moon.
“En nu blijkbaar een Pikachu.” Zei Moon.
“Pikachu!” zei Pikachu met een lachje.
“En jij was Kevin toch, met je trouwe Bulbasaur.” Zei Moon.
“Ja klopt.” Zei Kevin met een lachje.
“Dit is Pokémonfan trouwens.” Zei Moon.
Kevin en Aerocool schudde Pokémonfan zijn hand.
“Moon ging me net Pokécharstad laten zien.” Zei Pokémonfan.
“Slecht plan.” Zei Kevin.
Moon en Pokémonfan keken hem vragend aan.
“Wel er hangt een mysterieuze man rond, en die heeft het gemunt op Pokéchar leden.” Zei Kevin.
“Max en nog 2 andere zijn al zwaar gewond geraakt.” Vertelde Kevin.
“Dus tot wij het probleem oplossen, kunnen jullie beter even weg blijven uit Pokécharstad.” Zei Kevin.
Toen Aerocool hoorde dat Kevin sprak over oplossen gaf hij Kevin een duw en trok hij zijn ogen groot open.
Kevin had de hint onmiddellijk begrepen.
“Ik bedoel voor de politie de dader heeft, eigenlijk.” Zei Kevin met een lachje.
“Das jammer, we gingen een beetje rondhangen en trainen.” Zei Moon.
“Dat kan nu toch ook.” Zei Pokémonfan.
“Hoezo?” vroeg Moon.
“Dubbelgevechtje tegen hun twee, kan toch ook.” Zei Pokémonfan.
“Jongens?” vroeg Moon.
“Ja tuurlijk waarom ook niet, wat jij Aero?” Vroeg Kevin.
“Ja hoor, we gaan ervoor.” Zei Aerocool.
“Eevee nu!” Riep Moon en smeet haar Pokébal.
Afbeelding
“Chimchar kom er maar uit.” Zei Pokémonfan en smeet zijn Pokébal.
Afbeelding
“Bulbasaur ga maar!” zei Kevin en zijn Bulbasaur stapte naar voor.
“Jij ook Pikachu.” Zei Aerocool en Pikachu sprong van zijn schouder.
“Eevee snelle aanval op Bulbasaur.” Zei Moon.
“Bulbasaur wacht op het juiste moment en spring omhoog.” Zei Kevin.
“Chimchar gebruik ook je snelle aanval op Pikachu.” Zei Pokémonfan.
“Pikachu hou hem tegen met je volt tackle.” Zei Aerocool.
Pikachu en Chimchar liepen beide heel snel, Pikachu werd stilaan omgeven door elektriciteit.
Afbeelding
Met een knal vlogen de twee tegen elkaar.
Pikachu vloog wat achteruit en Chimchar knalde tegen een boom.
Ondertussen wachtte Bulbasaur geduldig af.
Eevee kwam korter en korter.
“Ok nu!” Riep Kevin.
Bulbasaur gebruikte zijn roede en kwam daardoor hoog in de lucht.
“Nu mesblad!” Riep Kevin.
Eevee kwam ondertussen tot stilstand en wist niet waar Bulbasaur was.
Afbeelding
“Eevee pas op, boven je!” riep Moon.
Maar Eevee was te laat en werd geraakt door het mesblad.
Ondertussen stond Chimchar alweer klaar.
Na een kleine kreet werd de vlam op zijn staart groter.
Pikachu maakte zich klaar om aan te vallen, toen plots zijn staart weer licht gaf.
“Ok Pikachu probeer je ijzerstaart.” Zei Aerocool.
“Chimchar vlammenwerper.” Zei Pokémonfan.
Pikachu sprong in de lucht en zijn staart gaf nog meer licht, maar eenmaal in de buurt bij Chimchar, ging het licht uit en werd Pikachu geraakt door de vlammenwerper.
Afbeelding
“Pikachu!” riep Aerocool.
Pikachu vloog tegen de grond.
Eevee stond ondertussen weer recht.
Eevee spring hoog en tackle.
Kevin had helemaal niet verwacht dat Eevee zo hoog kon springen en Bulbasaur werd geraakt en vloog tegen de grond.
Bulbasaur en Pikachu kropen beide weer recht.
De 4 pokémon ademde hevig en waren duidelijk allemaal uitgeput.
Toen plots schudde Bulbasaur met zijn bult.
“Bulbasaur wat doe je?” vroeg Kevin.
“Balbaaaa!” riep de Bulbasaur.
Niet veel later schoot er uit de bult een zaadje.
Afbeelding
Het zaadje raakte Eevee er kwamen allemaal stengels uit die Eevee helemaal opsloten.
Daarna gloeide de stengels rood en zogen ze leven uit Eevee.
Niet veel later veranderde te stengels weer in het zaadje en ging het zaadje weer de bult van Bulbasaur in.
Eevee viel uitgeteld op de grond.
“Wat was dat.” Zei Kevin.
“Dat was de ontrek hp aanval.” Zei Moon die ondertussen naast Eevee zat.
“Ik heb zelden een Bulbasaur gezien die dit kon.” Zei Moon.
“Goed gedaan Bulbasaur!” riep Kevin blij.
Pokémonfan riep ook zijn Chimchar weer terug.
“Wat doe je nu, wij waren nog niet klaar.” Zei Aerocool.
“Kevin zijn Bulbasaur mocht Pikachu nu helpen, Chimchar kan niet tegen beide vechten.” Zei Pokémonfan.
“Proficiat jongens.” Zei Pokémonfan.
“Ja inderdaad.” Zei Moon.
Aerocool schudde hun handen maar was toch een beetje boos.
Kevin deed hetzelfde.
“Wel dan keren wij maar eens terug.” Zei Moon.
“Ja en wij gaan weer eens verder.” Zei Aerocool.
Pikachu klom weer op zijn schouder en toen ging het viertal verder, terwijl Moon en Pokémonfan terug naar huis vertrokken.
Toen Pokémonfan en Moon al ver weg waren, keek Aerocool nog steeds sip.
“Wat is er Aerocool?” vroeg Kevin.
“De ijzerstaart lukte niet.” Zei Aerocool.
“Pika.” Zei Pikachu ook een beetje sip.
“Jongens zit er niet over in, die aanval vraagt gewoon veel training, morgen kan je weer verder trainen.” Zei Kevin.
Aerocool en Pikachu knikte.
“Ja Pikachu het lukt binnenkort vast wel!” zei Aerocool.
Na een paar uurtjes waren Kevin, Aerocool, Pikachu en Bulbasaur al ver buiten de grenzen van Pokécharstad en begon de zon stilaan onder te gaan.
Aerocool en Kevin waren volop bezig met de tent op te zetten, terwijl Bulbasaur en Pikachu hout verzamelde.
Toen alles klaar stond riep Kevin zijn Growlithe uit de Pokébal om het vuur aan te steken.
Afbeelding
Daarna riep hij ook Vulpix en Shinx, want het was tijd om te eten.
Aerocool riep ook zijn Grovyle en Crobat.
Daarna ging heel het groepje rond het vuur zitten en aten ze allemaal hun maaltijd op.
Na het eten pratte Aerocool en Kevin nog even, terwijl de pokémon een beetje speelde.
Toen dacht Kevin plots weer aan zijn vuursteen.
“Deze vond ik in Pokécharcatchpark.” Zei Kevin toen hij de steen uit zijn broekzak haalde.
Daarna liet Kevin hem zien aan Aerocool.
“Oh een vuursteen, weet je al wie je wil laten evolueren, Growlithe of Vulpix?” vroeg Aerocool.
“Nee, ik weet het echt niet.” Zei Kevin.
“Wel laat hun kiezen dan.” Zei Aerocool.
“Dat is misschien nog een idee.” Zei Kevin.
“Vulpix, Growlithe kom even hier.” Zei Kevin.
Vulpix en Growlithe kwamen kort bij Kevin en Aerocool zitten.
Afbeelding
“Dit is een vuursteen, dat is voor jullie een manier om te evolueren.” Zei Kevin.
“Ik heb er maar 1tje, dus vraag ik wie van jullie wil evolueren.” Zei Kevin.
Vulpix en Growlithe knikte beide.
“Dit is dus ook geen oplossing.” Zei Kevin.
“Wel slaap er een nachtje over.” Zei Aerocool.
Kevin knikte.
Daarna gingen Aerocool en Kevin samen met hun Pokémon naar de tent.
Met alle Pokémon uit de Pokébals was het warmer.
De volgende ochtend was Kevin al heel vroeg wakker, hij had zeer slecht geslapen.
Kevin had heel de nacht nagedacht over de vuursteen, en had dus weinig geslapen, maar hij had wel een oplossing gevonden.
Aerocool kwam uit de tent als hij Kevin naast het vuur zag zitten met de kaart.
“Goedemorgen Kev.” Zei Aerocool.
“Hey Aero.” Zei Kevin.
“Wat doe je?” vroeg Aerocool.
“Ik kijk even welke kant we nu best opgaan.” Zei Kevin.
“En kun je de kaart een beetje ontcijferen?” vroeg Aerocool.
“Ja hoor, maar de reis is nog best lang.” Zei Kevin
“Oh oke, heb je Pikachu en de andere gezien.” Vroeg Aerocool.
“Ja hoor die zitten verderop beetje te spelen.” Zei Kevin.
“En hoe zit het met je vuursteen, besluit genomen?” vroeg Aerocool
“Ja na een zeer slechte nacht en veel denken wel.” Zei Kevin.
“Oh en ik heb een paar eitjes gebakken, trouwens.” Zei Kevin.
“Zoals ik al zei, een rantsoen en wat kookgerei meepakken is altijd goed.” Zei Kevin.
Aero lachte en begon toen aan zijn ontbijt.
“Was die beslissing dan.” Zei Aerocool.
“Ik ga ze tegen elkaar laten vechten.” Zei Kevin.
“Is da wel een goed idee?” vroeg Aerocool.
“Een klein gevechtje, niks serieus.” Zei Kevin.
“Oh oke.” Zei Aerocool.
Na het ontbijt ruimde Kevin en Aerocool alles op en braken de tent af.
Daarna stopte ze alles in hun rugzakken.
“Zo dat is klaar, nu onze Pokémon nog vinden.” Zei Kevin.
“Pikaaaaaaa!” hoorde ze plots.
Kevin en Aerocool keken naar links en daar kwamen alle Pokémon afgelopen, gevolgd door een viertal Tropius.
“Oh nee.” Zei Kevin.
“Lopen of aanvallen?” vroeg Aerocool.
“Aanvallen.” Zei Kevin.
“Daar was ik al bang voor.” Zei Aerocool.
“Pikachu, Shinx, duo bliksemstraal.” Riepen Kevin en Aerocool.
Afbeelding
Afbeelding
Pikachu en Shinx knikte en deden hun bliksemstraal en konden zo 1 Tropius uitschakelen.
“Bulbasaur, Grovyle, mesblad.” Riepen Kevin en Aerocool weer.
Bulbasaur en Grovyle deden nu ook een duo mesblad en schakelde weer 1 Tropius uit.
“Vulpix, Growlithe maak het af met jullie vlammenwerper!” riep Kevin.
Vulpix en Growlithe deden hun vlammen werper en schakelde ook de laatste 2 Tropius uit.
Daarna vlogen ze alle vier weg.
“Super gedaan jongens!” riep Kevin.
“Jullie ook!” riep Aerocool.
Aerocool zag dat zijn Crobat een beetje sip keek.
“Geen zorgen Crobat, jij bent ook een super Pokémon.” Zei Aerocool.
Crobat keek weer blij en vloog naar Aerocool.
Daarna riep Aerocool iedereen terug behalve natuurlijk zijn Pikachu.
Kevin riep alleen Shinx terug.
“Vulpix, Growlithe, aangezien jullie beide willen evolueren en aangezien ik jullie beide te graag zie om zelf te kiezen, heb ik beslist dat jullie een klein gevechtje moeten doen.” Zei Kevin.
“Maar vecht voorzichtig, jullie zijn vrienden en normaal ook een team, dus geen ruzie of zo na het gevecht.” Zei Kevin.
“Ikzelf zal ook de scheidsrechter zijn.” Zei Kevin.
Growlithe en Vulpix knikte en gingen klaar staan.
“Ok begin maar jongens.” Zei Kevin.
Eerst bleven de twee Pokémon staan en keken elkaar aan.
Daarna knikte ze met een lachje en begonnen.
Vulpix startte met een snelle aanval.
Growlithe bleef stil staan en toen Vulpix dichtbij was sprong hij over Vulpix.
Kevin keek blij naar dit gevecht, en zag hoe Growlithe zijn tactiek toepaste.
Toen Growlithe de bijt aanval wou doen draaide Vulpix zich op en gebruikte de tackle, Vulpix wist natuurlijk dat Growlithe zo ging vechten, ze hadden tenslotte dezelfde trainer.
Growlithe werd geraakt door de tackle en vloog achteruit.
Daarna sprong Growlithe weer recht en gebruikte de haalneer aanval.
Vulpix was niet snel genoeg en werd geraakt.
Na nog een paar aanvallen stonden beide Pokémon uitgeput te ademen.
Plots werden beide ogen van de Pokémon wit.
Afbeelding
Afbeelding
“Jongens stop!” riep Kevin.
Maar het was te laat en beide Pokémon deden de vuurdraak.
De vlammen raakte elkaar en veroorzaakte een mini explosie.
Toen de rook opsteeg zag Kevin beide Pokémon liggen.
Maar het was Growlithe die weer op zijn poten stond.
Growlithe gebruikte zijn laatste energie om naar Vulpix te gaan en hem een paar likjes te geven.
Kevin, Aerocool, Pikachu en Bulbasaur stonden allemaal met tranen in hun ogen.
Kevin liep naar beide zijn Pokémon pakte hun beide op en knuffelde hun.
Daarna besprayde Kevin zijn Pokémon zodat ze beide snel zouden genezen.
Na een tijdje werden Growlithe en Vulpix langzaam weer beter.
Daarna zette Kevin ze weer neer.
“Dit gevecht was een stom idee, dat doen we nooit meer.” Zei Kevin.
“Klopt, maar je hebt wel een winnaar.” Zei Aerocool.
Kevin knikte.
“Ben je klaar Growlithe?” vroeg Kevin.
Growlithe keek blij en knikte.
Kevin pakte de steen en plaatse hem tegen Growlithe zijn hoofd.
Growlithe werd helemaal wit, toen de witte schijn stopte stond voor Kevin, Arcanine.
Afbeelding
Kevin keek et grote ogen naar zijn nieuwe Pokémon.
“Super!” riep Kevin.
Daarna knuffelde hij zijn Arcanine.
“Maar jullie zijn ook geweldig hoor.” Zei Kevin terwijl hij keek naar Bulbasaur en Vulpix.
Aerocool keek hoe blij Kevin was en werd er zelf ook blij van.
“Pikaaaa!” riep Pikachu plots en wees naar de rugzakken.
Daar stond de mysterieuze man, met de kaart in zijn handen.
“Ik denk dat ik die kaart best meeneem, want ik denk dat Max jullie ergens naartoe heeft gestuurd, want net toen jullie uit zijn kamer kwamen, vertrokken jullie.” Zei de man.
“En iets zegt mij dat het beter is voor mij dat jullie die bestemming niet bereiken.” Zei de man.
“Ik weet dan wel niet wat het is, maar toch mijn gevoel zegt dat.” Lachte de man.
“Laat die kaart vallen!” Riep Kevin.
“Bulbasaur je roede!” riep Kevin.
Maar op dat moment smeet de man weer een rookbom.
“Niet deze keer, Crobat nu windvlaag!” riep Aerocool en smeet zijn Pokébal.
Crobat kwam eruit en deed zijn windvlaag.
De man liep een stukje verderop met de kaart.
“Neeeee!” Riep Kevin.
“Vulpix keer terug.” Zei Kevin en riep Vulpix terug.
Daarna pakte hij zijn Bulbasaur en klom op de rug van Arcanine.
“Volg hem Arcanine, Aerocool, ik haal de kaart wel terug.” Zei Kevin.
“Wacht!” Riep Aerocool.
“Hier neem Pikachu even mee, die kan helpen.” Zei Aerocool.
Pikachu sprong daarna op Kevin zijn schouder.
“Ok bedankt maat, ik zal er goed voor zorgen.” Zei Kevin en zette de achtervolging in.
Afbeelding
Ook Aerocool begon te lopen, natuurlijk was Arcanine veel sneller.
Kevin zat al snel de man op de hielen.
“Hou jij dan nooit op.” Riep de man boos.
“Wie zou er hier moeten ophouden!” riep Kevin.
Kevin volgde de man nog een heel eind, tot ze aankwamen aan een brug.
De man ging niet naar de brug maar liep tot net aan de rand van de afgrond.
“Jij zal de kaart niet hebben.” Zei de man en sprong met een lach de afgrond in.
“Bulbasaur je roede grijp hem.” Zei Kevin.
Afbeelding
Bulbasaur zijn roede kon de man grijpen en Bulbasaur trok hem weer naar boven.
“Pikachu gebruik je bliksemstraal.” Zei Kevin.
“Pika!” riep Pikachu en deed daarna de bliksemstraal.
De mysterieuze man viel neer.
Kevin klom van Arcanine.
“Goed werk jongen, keer terug.” Zei Kevin en riep Arcanine terug.
Daarna wandelde Kevin naar de man en pakte de kaart.
“Dat is van mij, dank u.” zei Kevin en pakte met een lach de kaart.
“Eens kijken wie je nu eigenlijk bent.” Zei Kevin en hij bukte zich om het masker weg te doen.
Maar toen zijn hand het masker raakte trapte de man Kevin in zijn gezicht.
Kevin vloog op de grond.
“Nog even geduld.” Lachte de man.
Daarna smeet hij een rookbom, toen de rook stilaan verdween, was de mysterieuze man weer weg.
Kevin kroop ondertussen recht en bedekte zijn neus die aan het bloeden was.
Ondertussen kwam Aerocool aangerend.
“Kevin alles in orde?” vroeg Aerocool.
“Ja hoor hier is de kaart en……” maar voor Kevin heel de zin kon zeggen viel hij flauw, waarschijnlijk door het vele bloeden.

Zal Aerocool een oplossing vinden om Kevin te helpen?
En zullen ze dan hun bestemming kunnen bereiken?
Vind er iemand de zwaar gewonde MrDammann en Domi?
En wat heeft de man nog allemaal gepland.

Jullie lezen het in De Grote Geheimen Van Pokéchar land Deel 4
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

pikachu112
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1180
Lid geworden op: 30-07-2011 11:22

Bericht door pikachu112 » 03-05-2012 20:17

De grote geheimen van Pokechar land Deel 4

Aerocool zag Kevin bewusteloos liggen met veel bloed
Aerocool raakt in paniek en roept "Wat moet ik doen? Wat moet ik doen!?"
Pikachu zag aerocool in paniek en omdat aerocool in paniek is raakt pikachu ook in paniek
En zo rende aerocool en pikachu in paniek heen en weer
Bulbasaur word boos en geeft aerocool en pikachu een klap in hun gezicht met zijn roede
Afbeelding
“BULBA BULBA BULBASAUR” zegt Bulbasaur boos
“sorry bulbasaur en bedankt voor je roede tegen me gezicht dat had ik nodig” zegt aerocool
“pika” zegt pikachu en krapt achter zijn hooft
Aerocool dacht na en dacht na en vraagt aan pikachu “pikachu geef mij even een bliksem straal om meer energie te geven”
“PIKA?” en pikachu ogen werden groot en knikte nee
“maak je maar geen zorgen pikachu ik kan tegen een stootje en die stootje heb ik nu nodig om een oplossing te bedenken” zegt aerocool
Pikachu wilde het eigenlijk niet maar deed toch wat aerocool vroeg
Afbeelding
“WOW je aanval word steeds sterker Pikachu goed werk” zegt aerocool
Pikachu en bulbasaur lachen naar aerocool
Afbeelding
Afbeelding
“Wat valt er te lachen?” Vraagt aerocool
En hij ging met zijn handen over zijn haar en zijn haar stond nog rechter omhoog dan normaal
“lach daar maar om” zegt aerocool op dat moment kreeg Aerocool een idee
“wacht ik heb me telefoon bij me en ik bel max en max kan het weer een dokter vragen wat ik moet doen” zegt aerocool
Aerocool pakt zijn tas en hij ziet dat zijn tas open staat
“WAT? Hoe komt mijn tas open ik had hem toch dicht gedaan? Pikachu heb jij mij tas opengemaakt?” vraagt aerocool
Pikachu knikt nee
Aerocool raakte weer in paniek “ik hoop niet dat me telefoon weg is” zegt aerocool bang
En aerocool haalt zijn hele tas overhoop eten tent kleding en van alles rolt eruit maar geen mobiel
“wacht die mysterieuze man die man heeft denk ik toen we niet keken mijn mobiel gestolen dat is lekker zeg” zegt aerocool
Bulbasaur en pikachu kijken sip naar kevin
Aerocool zegt “wacht als het goed is heb ik een EHBO boekje bij me als de mysterieuze man dat ook maar niet heeft gestolen” zegt aerocool
Toen aerocool in zijn tas aan het zoeken was naar EHBO boekje kwam er opeens een Snivy aangelopen
Aerocool pikachu en Bulbasaur zagen de Snivy
Afbeelding
“cool een Snivy die wil ik vangen ow wacht eerst mijn vriend kevin helpen en waar is die HBO boekje” zegt aerocool
Op dat moment zegt een stem “wat ben je aan het zoeken aerocool?”
Aerocool draait zich om en zag Seviper
“Seviper dat is lang geleden” zegt aerocool
“dat klopt ben al een poosje niet meer geweest in Pokechar Stad” zegt seviper
“Wat ben ik blij om jou te zien Seviper en is die Snivy van jou? “vraagt aerocool
“Ja die is van mij en ik zie dat jou pitchu is evolueert “zegt seviper
“ja dat klopt dat is gebeurd toen we jodyza gingen bevrijden” zegt Aerocool
“Ow WACHT ik vergeet kevin Seviper kan jij mij helpen kevin is geslagen en heeft een erge bloed neus en is flauw gevallen” zegt aerocool
“door wie is kevin geslagen dan?” vraagt seviper
“de verhaal vertel ik straks wel maar zullen we eerst kevin helpen want hij ligt daar nu al 5 min” zegt Aerocool
“Ik weet wat ik moet doen ik heb een blaadje van kevin Bulbasaur nodig” zeg seviper
“waarom heb je die nodig” vraagt aerocool
“dat leg ik straks wel uit” zegt seviper
“Oke Bulbasaur wil jij mee helpen” vraagt Aerocool
Bulbasaur knikt en gaat klaar staan
“oké Mesblad op die boom daar “ roept Aerocool
Bulbasaur doet mes blad op een boom
Afbeelding
“Goed gedaan Bulbasaur” zegt Aerocool en hij loopt naar de boom waar Bulbasaur zijn mesblad heeft gestuurd
Aerocool vraagt “hoe veel heb je er nodig seviper?”
“ik heb er maar 1tje nodig” zegt seviper
En aerocool pakt 1 blaadje van Bulbasaur mesblad en hij geeft het aan Seviper
“zo even voor zijn neus houden dan ruikt hij zijn eigen Bulbasaur dan voelt hij zich beter en door een blad van een Bulbasaur geneest zijn bloed neus sneller “verteld seviper
“bulba bulba”zegt Bulbasaur
“ow wil jij je blaadje bij kevin houden” vraagt seviper
Bulbasaur knikt en hij pakt het blaadje met zijn roede en houd het voor kevin zijn neus
Op dat moment deed Kevin zijn ogen open en zag Bulbasaur pikachu seviper en aerocool staan
Kevin probeert wat te zeggen
“je kunt beter blijven liggen en proberen te slapen Kevin want je heb veel bloed verloren en door je blaadje van je Bulbasaur genees je sneller en ben je morgen weer de oude “zegt seviper
Kevin glim lacht een beetje en doet weer zijn ogen dicht
“Aerocool hoe komt dat Bulbasaur naar je luistert?” vraagt seviper
“dat komt omdat Kevin en ik erg vaak met elkaar optrekken en pikachu en Bulbasaur spelen altijd met elkaar en Bulbasaur weet dat ik kevin wil helpen dus Bulbasaur luistert ook naar mij” verteld Aerocool
“luistert pikachu ook naar kevin dan?” vraagt Seviper
“ja pikachu luister naar kevin als ik in nood zit of als ik er naar vraagt” zegt aerocool
“nice en ik zie dat jullie je pokemon goed opvoed hebt en ik hoorde van max waar jullie naartoe gaan” zegt seviper
Aerocool schrikt en zegt “max is dus niet de enige die deze geheim kent”
Seviper lacht en zegt “nee max weet het door mij ik heb het aan max verteld lang geleden”
“Wie weten er nog meer van dan?” vraagt Aerocool
“nu alleen ik max jij en kevin en dat willen wij nu zo houden” zegt seviper
“mooi maar je wilde toch weten door wie kevin is geslagen” zegt aerocool
“ja dat zal ik graag willen weten” zegt seviper
En aerocool verteld wat in pokechar Stad gebeurt en verteld alles over de mysterieuze man

Ondertussen in Pokechar stad

Domi en MrDammann lagen nog steeds in de bosje bij de hoofd kantoor van max
Op dat moment gaven zo wel domi als MrDammann digivice licht
AfbeeldingAfbeelding
De licht straal ging naar Gomamon en naar Agumon

“he wat gebeurt er” zegt Gomamon
Gomamon digivolt in?
Afbeelding
Ikkakumon!

“he ik ga weer digivolven” zegt Ikkakumon

Ikkakumon Digivolved in?
Afbeelding
Zudomon!

Ook begon Agumon te digivolen
Agumon digivolt in?
Afbeelding
WarGreymon!!

“wat gebeurt er” zegt WarGreymon
WarGreymon liep naar buiten en zag Zudomon rennen
“jij bent ook digivolt zie ik Zudomon” zegt WarGreymon
“ik denk dat dit is gebeurd omdat er iets met Domi en MrDammann is gebeurt” zegt Zudomon
“dat denk ik ook we moeten ze snel vinden” zegt WarGreymon
“oke ik kijk beneden op de grond en jij kijkt in de lucht” stelt Zudomon voor
“goed idee” zegt WarGreymon
En zo ging WarGreymon en Zudomon op zoek naar Domi en MrDammann

Robin was nog steeds onderweg naar pokechar ziekenhuis maar hij dacht “ik ga eerst even langs max hoofdkantoor kijken hoe het is met de herstel”
Toen Robin Domi en MrDammann in de bosje zag liggen schrok hij heel erg en rent naar Domi en MrDammann
“Domi en MrDammann horen jullie me?” zegt robin
Maar Domi en MrDammann gaven geen antwoord
Robin dacht als Jolteon lukt het me niet om 2 mensen te vervoeren en Azuril gaat het helemaal niet lukken
“WAT MOET IK DOEN!!!”roept Robin
Op dat moment komt iemand aan lopen en zegt “wat is hier gebeurd?”
“wie ben jij” vraagt Robin
“ow sorry ik zal me even voorstellen” zegt de man
“ik ben Keffie en ik heb Mudkip als mijn partner” zegt keffie
“welkom in Pokechar stad maar er gebeuren hier rare dingen” zegt Robin
“wat voor rare dingen” vraagt keffie
Op dat moment kwam WarGreymon aangevlogen
Afbeelding
“hier is Domi en MrDammann” zegt WarGreymon
“WHAAAA WAT ZIJN DAT” schreeuwt keffie
“maak je maar geen zorgen Keffie dit is WarGreymon en dat is een digimon en is super aardig” zegt Robin
“oke dan is het goed” zegt keffie
“WarGreymon hoe ben jij digivolt want Domi was hier” zegt robin
“als domi in gevaar is dan digivolt ik automatisch naar top level” zegt WarGreymon
Op dat moment komt ook Zudomon aangerend
Afbeelding
“laat ons Domi en MrDammann naar pokechar ziekenhuis brengen” zegt WarGreymon
“is goed doe jullie voorzichtig want ze kunnen wat gebroken hebben” zegt robin
“komt goed” zegt Zudomon
En Zudomon en WarGreymon nemen hun vrienden mee en gaan naar pokechar ziekenhuis
“keffie wat kom je eigenlijk doen in Pokechar Stad?” vraagt Robin
“nou ik ben werkloos en ik wil graag politie man worden en ik hoorde dat ze nog mensen zochten bij Pokechar politie” zegt keffie
“oke daar over moet je met max praten. Als je bij pokechar ziekenhuis aan komt moet je aan 1 van de dokters vragen of je bij max binnen mag want die hebben een pasje van max kamen en dan blijven een paar dokters bij je op de kamer van max “verteld Robin
“waarom is max kamer zo streng beveiligt” vraagt Keffie
“omdat hier een mysterieuze man rond zwerft en die valt iedereen aan er liggen nu 4 leden in Pokechar ziekenhuis de leden zijn Max Kefke Akka Domi en MrDammann” verteld Robin
“dan word het tijd dat er een goede politie man hier aan de bak gaat ik ga me wel bij max aanmelden” zegt keffie
En keffie gaat als een haast naar Pokechar ziekenhuis
“wow die is snel ik ga ook maar weer eens richting pokechar ziekenhuis” zegt Robin
En robin loopt ook richting pokechar ziekenhuis

De avond valt en Aerocool is net klaar met vertellen over de mysterieuze man

“wie doet nou zulke dingen eerst bij max de explosie dan bij kefke waar de rennen niet werken en dan bij akka dat hij door die vent een grote stoot op zijn hoofd krijgt. OEE ik zal hem leren om mijn oude leden aan te vallen” Zegt seviper boos
Aerocool pakt seviper vast en zegt “doe rustig seviper daarom is kevin en ik ook op zoek naar arceus” zegt aerocool
Seviper word al weer wat rustiger en zegt “ow ja dat was ik vergeten.
Aerocool hoe gaat het trouwens met het trainen van nieuwe aanvallen?”
“gaat wel goed wij zijn met de ijzerstaart bezig maar dat wilt nog niet echt lukken” zegt aerocool
“uhm de ijzerstaart laat mij eens de ijzerstaart eens zien op die boom daar?” zegt seviper
“is goed Pikachu ijzerstaart op die boom daar”
Pikachu probeerde de ijzerstaart
Afbeelding
Toen pikachu bijna bij de boom was stopte de aanval maar pikachu kwam wel met zijn staart tegen de boom terecht “PIKA!”
“PIKACHU” schreeuwt aerocool en aerocool rent naar pikachu
Pikachu staat op en pakt zijn staart zijn staart werd rood door de harde klap
“ik weet wat de probleem is” zegt seviper
Pikachu en aerocool kijken op “pika?” “wat is dan de probleem?” vraagt aerocool
Pikachu en aerocool gaan zo dicht bij seviper staan dat seviper bijna omvalt
“jongens niet zo dicht bij a.u.b jullie kwijlen op mij” zegt seviper
“Sorry seviper maar pikachu en ik willen graag de ijzer staart leren” zegt aerocool
“het probleem is dat pikachu staart spieren niet te sterk genoeg is” zegt seviper
“hoe gaan we die trainen dan?” vraagt aerocool
“nou je pak een steen en een touw aan de ene kant de steen en ander kant de staart van pikachu je moet het zien als gewicht heffen maar dan niet met je handen maar dan met pikachu staart” zegt seviper
“oke pikachu morgen ochtend vroeg gaat hij je staart spieren trainen” zegt Aerocool
“PIKA” en pikachu springt in de rondte
“haha ik zie echt dat pikachu van jou is aerocool”zegt seviper
“hoe zo seviper?” vraagt aerocool
“nou pokemon nemen de gedrag van hun trainer over en nu springt pikachu in het rond. Maar dat deed jij ook toen pitchu uit zijn ei kwam” verteld seviper lachend
“haha ja dat klopt” zegt aerocool
“ow ja 1 ding aerocool als je hem gaat trainen dan moet jij ook ook trainen en dan wel opdrukken” zegt seviper
“ik heb dat eerlijk gezegd nog nooit gedaan” zegt aerocool
“op drukken is niet moeilijk hoor maar als ik jou was zal ik het wel doen dat stimuleert jou pikachu en dan weet ik zeker dat de ijzerstaart snel beter gaat” zegt seviper
Op dat moment word kevin wakker
Bulbasaur rent naar pikachu en zegt “Bulba Bulba Bulbasaur” “Pikaaaa” zegt pikachu
“pikapi” zegt pikachu
“wat is er pikachu” vraagt aerocool
Pikachu wijst naar kevin en aerocool draait zich en en ziet kevin recht op zitten
Aerocool en seviper lopen naar kevin
“hoe gaat het met jou kevin?” vraagt aerocool
“het gaat nu wel weer stukken beter heb nog wel last van me neus maar voor de rest gaat het super” zegt kevin
“wat was dat voor een bladje die jullie tegen me neus aanhielt?”vraagt kevin
“merkte je niet een bekende geur” vraagt aerocool
“ja hij rook naar mijn eigen Bulbasaur” zegt Kevin
“ja dat klopt hij was ook van je eigen Bulbasaur aerocool had Bulbasaur de opdracht geven om mesblad op een boom te doen en we hebben een blaadje (mesblad) gepakt en Bulbasaur heeft de hele dag tegen je neus aan gehouden want een Bulbasaur blaadje stop een bloede neus veel sneller en omdat aan een mesblad ook de geur van je eigen Bulbasaur zit voelt het ook fijner” verteld seviper
“bedankt seviper” zegt kevin
“graag gedaan maar ik moet waar weer eens richting naar huis ik kom binnenkort eens kijken in pokechar stad en misschien ga ik daar ook weer wonen als alles weer rustig is daar” zegt seviper
“goede reis en bedankt” zegt kevin
“graag gedaan en succes met op zoek naar arceus en jij succes met het trainen van je ijzerstaart” zegt seviper
En seviper loopt weg richting zijn huis
Kevin schrikt en zegt “Aerocool wat heb jij gedaan heb jij seviper verteld over arceus?”
“er is niks aan de hand kevin Seviper wist hier al van max had het al aan seviper verteld dat wij erheen gingen” zegt aerocool
“dan is het goed” zegt kevin
Aerocool pakt zijn slaapzak uit zijn tas en zegt “het is al zo laat een tent opzetten heeft geen zin meer”
“sorry dat we vandaag niet veder konden gaan” zegt kevin
“geeft niet kevin morgen is er weer een dag” zegt aerocool
“pika?””bulba?”
“Wat is er pikachu en Bulbasaur” zegt Kevin en Aerocool
En op dat moment horen kevin en aerocool het ook
Ze horen heel erg ver weg een Meganium zingen en andere bos pokemon
“wat mooi he kevin” zegt aerocool
Maar kevin was al weer in slaap gevallen
“Pikachu wat een mooie nacht he” zegt aerocool
“pika” “morgen ochtend gaan we maar eens je ijzerstaart leren” zegt aerocool
“pikaa” en pikachu kruipt in aerocool slaap zak
“weltruste maatje” zegt aerocool
“pikachuuuu” en aerocool en pikachu waren in slaan gevallen
Afbeelding

De volgende dag

Kevin werd wakker en stond op en zegt “ha ik voel me weer helemaal de oude”
Bulbasaur werd ook wakker en zag dat Kevin weer helemaal beter was dus Bulbasaur was zo blij en sprong in kevin armen
Kevin keek rond en zag dat aerocool slaapzak leeg was
“Bulbasaur weet jij waar aerocool is?” vraagt kevin aan Bulbasaur
Bulbasaur knikte nee
“zullen we ze maar zoeken dan?” vraagt kevin
Bulbasaur knikte ja en zo gingen kevin en Bulbasaur opzoek naar aerocool en pikachu
Maar niet zo veel later zag kevin aerocool en pikachu trainen
Kevin fluistert tegen Bulbasaur ”we gaan hier even achter de bosjes staan want dit heb ik aerocool nooit zien doen”
Pikachu was met zijn staart aan het trainen aan pikachu staart zat een trouw en aan het einde van de touw zat een steen
En Aerocool was aan het opdrukken
Op een geven moment gaf pikachu staart super vel licht nog veler dan pikachu staart ooit gedaan heeft
Het licht verdween ook gelijk weer
“Pikachu weet je wat ik denk wat dat betekend dat je nu ijzerstaart kan doen “ zegt aerocool
“PIKA!” roept pikachu opgewonden
Aerocool maakt pikachu van de steen los en roept “PIKACHU IJZERSTAART”
En pikachu deed ijzer staart
Afbeelding
“CHUUUUUU” ”PIKA” en de hele boom ging door midden
“PIKACHU JE KAN IJZERSTRAART” zegt aerocool blij
“Pikachu PIKPI PIKACHU” zegt pikachu en pikachu springt in aerocool armen en geeft aerocool een dikke knuffel
Kevin kwam achter de bosjes vandaan en klapte in zijn handen “van harte gefeliciteerd met het leren van ijzer staart pikachu en aerocool” zegt kevin
“bedankt kevin pikachu en ik zijn ook super blij dat we hem nu eindelijk door hebben “ zegt aerocool
Ën weet je waar ik en pikachu ook blij om zijn?” vroeg aerocool
“Nou?” zegt kevin
“dat jij weer de oude bent en weer helemaal beter bent” zegt aerocool
“bedankt maat je bent naast kefke ook een goede vriend van mij” zegt kevin
Op dat moment toen kevin zelf kefke zij bedacht hij opeens weer dat kefke in pokechar ziekenhuis ligt
“maak je maar geen zorgen Kevin we gaan voor Max en Kefke en alle andere naar arceus om dit probleem eens en voor altijd op te lossen” zegt Aerocool
“daar heb je gelijk in” zegt Kevin
“Oke zijn jullie er weer klaar voor om op pad te gaan” zegt kevin
“yep” “Pika” “Bulba”
Aerocool Kevin pikachu en Bulbasaur ginnen terug naar hun spullen en pakte alles in
Enzo ging Aerocool en Kevin en hun pokemon lang op prijs
Ze moesten door brengen heen door bossen

Paar uurtjes later komen Aerocool Kevin en hun pokemon bij een prachtig tuin

“wat mooi is deze tuin. Moeten we in deze tuin zijn?” vraagt aerocool
“ja het is wel in deze tuin maar wel helemaal aan de ander kant”
Op dat moment ziet kevin wat glinsteren
“kijk daar aerocool daar ligt wat” zegt kevin
En Kevin en Bulbasaur lopen naar dat ding die glinstert
“Aerocool het een meisjes spiegel” zegt kevin
“gooi weg dat ding jij bent toch geen meisje” zegt aerocool
“ik neem hem toch mee aerocool want ik denk dat Lin hem wel erg mooi vind” zegt Kevin
“dan moet je het zelf weten” zegt Aerocool
Kevin stopt de spiegel in zijn zak en loopt samen met Bulbasaur terug naar aerocool en pikachu
“het is nu nog een klein stukje lopen” zegt kevin
Maar op dat moment gebeurt er iets geks
Aerocool en kevin kijken rond pikachu gaat van aerocool af en gaat bij Bulbasaur staan
“Aerocool kijk daar bij de water val wat rond zwart ding” zegt kevin
“je hebt gelijk het lijkt wel op een poort” zegt aerocool
Aerocool had gelijk over de poort want door de poort kwam een zeldzame pokemon erdoor heen
En de zeldzame pokemon keek naar Aerocool Kevin Bulbasaur en pikachu
Aerocool kevin pikachu en Bulbasaur ogen worden groot
“ben jij….ben…ben jij.... ben jij de zeldzame arceus” vraagt aerocool
“ja ik ben arceus” zegt arceus
Afbeelding
Aerocool en kevin gaan op hun knieën
“arceus we hebben een lange reis gemaakt van Pokechar stad om u wat te vragen” zegt aerocool
“van Pokechar stad? Dus dat betekend dat Max jullie gestuurd heeft” zegt arceus
“ja dat klopt en we hebben je hulp erg hard nodig want door een mysterieuze man 1 voor 1 aangevallen en dat is ook bij max gebeurt daarom heeft max over u verteld”zegt kevin
“uhm sorry ik kan jullie niet helpen want Max heeft zijn beloofte om het geheim te houden verbroken” zegt arceus
Op dat moment word pikachu boos “PIKACHU PIKA PIKA PIKACHUUU!!!” zegt pikachu
“dus ik kan aerocool vertrouwen?” zegt arceus
“PIKA PIKACHU” zegt pikachu
“en jullie hebben een goede band met ze 2je zeg je oke in de geval” zegt arceus
“BULBAAA?” zegt Bulbasaur
“Wat is er Bulbasaur” zegt kevin
En Bulbasaur wijst naar aerocool
Kevin kijkt naar aerocool en schrikt
“kevin wat is er waarom kijkt je zo raar naar mij?” vraagt aerocool
“uhm.. hoe moet ik het zeggen voel je niet anders?” vraagt kevin
“hoezo and..chu” zegt aerocool
“zeg dat nog eens aerocool” zegt kevin
“wat pika ik zeggen” zegt aerocool
Op dat moment begint aerocool te krimpen
“He wat gebeurt er met me ik word klei…chuu” zegt Aerocool
“PIKAAA?” zegt pikachu van aerocool
“ben jij dat echt Aerocool?” zegt kevin
“pika pikachu natuurlijk ben ik het echtzegt aerocool
“pika pikachu uhm aerocool je bent nu net zo als ikzegt pikachu
“pikachu pika pikachu PIKAAAA hoe bedoelje zo als jij WACHT hoe kan jij praten?”
“pika pikachu omdat jij nu ook een pikachu bentzegt pikachu
Kevin verstaat niks wat aerocool zegt
“ uhm aerocool draai je eens om en kijk eens in deze spiegel” zegt kevin
En aerocool draaide zich om en zag in de spiegel dat hij een pikachu was
Afbeelding
“PIKAAAAAAAA PIKACHU WAAAT ik ben een pikachuzegt aerocool
“Pikachu nu snap ik ook waarom ik pikachu kan verstaanzegt aerocool
“nu jij” zegt arceus
“nee waarom ik nee” zegt kevin
Maar was al te laat kevin veranderen langzaam in een Bulbasaur
“welkom bij de club” zegt pikachu
“hoe voel je je kevin” zegt Bulbasaur
“ah gaat wel hoor is alleen nu erg wennen dat jullie kunnen praten en dat ik nu op 4 benen moeten lopen “zegt kevin
“arceus waarom heb je kevin en mij in pikachu en Bulbasaur verandert en waar is onze kleding gebleven want nu kan ik niet me andere pokemon roepen” Zegt aerocool
“en blijven ik nu voor altijd een Bulbasaur? “vraagt kevin
“maak je maar geen zorgen jullie blijven tijdelijk pokemon tot ik jullie weer terug in mensen verander” zegt arceus
“maar nu antwoord op mijn vraag waarom heb je ons in pokemon verandert?” vraagt aerocool
“nou je pikachu vertelde me dat jullie een goede band met elkaar hadden en kevin een goede band had met Bulbasaur dus ik wil jullie testen en heb ik jullie in de pokemon verandert waar jullie een goede band mee hebben” verteld arceus
“ik heb jullie kleding en andere pokemon veilig bij me dus maak jullie daar geen zorgen om
Ik wil dat jullie zo veel mogelijk aanvallen gaan leren van jullie pokemon en als jullie dat door hebben dat jullie tegen mij gaan strijden” zegt arceus
WAAAT! Zegt Aerocool en kevin
“maar arceus dit is niet wat ik bedoelde en ik kan niet eens tegen je op” zegt pikachu
“ze hoeven mij ook niet te verslaan ik wil alleen zien hoe goed hun samenwerken en hoe ze dan hun aanvallen uitvoeren en als ze slagen dan verander ik ze weer in mensen en vertel ik wie de mysterieuze man is” zegt arceus
“ow ja nog 2 dingen doe deze 2 bandjes om dan kan ik jullie uitelkaar houden want anders weet ik het wel weer dan laten jullie je eigen pokemon vechten en nog 1 belangrijk ding jullie mogen NOOIT maar ook NOOIT gevangen worden door een Pokebal want anders blijven jullie voor altijd Pokemon” zegt arceus
Afbeelding
“Veel succes” zegt arceus en hij vliegt weg
maar arceus kwam weer terug en zegt “ik ben nog 1 ding vergeten te zeggen hou er rekening mee dat mensen jullie niet verstaan want jullie praten nu alleen maar pokemon taal nou succes”
en arceus vloog door de poort
Aerocool kijkt pikachu aan pikachu moet lachen en zegt “nu kunnen we eens goed praten en hoef je niet te raden wat ik zeg”
“Ja dat is waar en dit is eigenlijk best gaaf” zegt aerocool
“jullie passen echt bij elkaar als je zo kijkt” zegt Bulbasaur
Afbeelding
Kevin is weer gestrest
“ik kom nooit door die test heen wat moet ik doen wat moet ik doen“ roep kevin
“Kevin doe eens rustig” zegt Bulbasaur
“wat rustig ik ben altijd super zenuwachtig voor een test” zegt kevin
Omdat kevin gestrest is laat hij per ongeluk een mesblad los
“he hoe deed ik dat “zegt kevin
Maar in de verte horen ze iemand hard AU roepen
En er komt een boze Ivysaur uit de bosjes
Afbeelding
"Wie van jullie twee vuurde een mesblad naar mij?" vraagt Ivysaur.
“uhm uhm ik sorry Ivysaur” zegt kevin bang
“niks sorry ik zie jou bij zonsondergang hier op deze plek voor een gevecht en jij gaat zo down” zegt Ivysaur
En Ivysaur loopt weg
“Kevin maak je maar geen zorgen ik pikachu en Bulbasaur gaan jou helpen om een paar simpel aanvallen onder de knie te krijgen” zegt aerocool
“bedankt jongens maar ik voel me nog steeds niet op me gemak” zegt kevin
“dat komt wel kevin maar eerst moeten we nu snel gaan trainen voor dat de zonsondergang word” zegt Bulbasaur

Zal Kevin het lukken om een paar simpele aanvallen in de korte tijd te leren?
Jullie lezen het in Bulba verhaal tussen deel 4 en deel 5

disneyxdtv2
Trainer
Trainer
Berichten: 244
Lid geworden op: 04-08-2010 17:01

Bericht door disneyxdtv2 » 03-05-2012 22:20

LET OP: Dit verhaal heeft niks met de verhalen van Aerocool en Bulba te maken!!!!!!!!!!!!

The mysterious episode!
Hoofdstuk 5: De mysterieuze indringer


Sander, phantomra en bulba zaten nog steeds in pokecharland. Ze waren vastbesloten om de verloren afleveringen terug te vinden en Pokechar te redden. Helaas waren zij niet de enige die in pokechar bleven, ook kevingen was gebleven. Alleen wisten ze dat nog niet.

Sander, phantomra en bulba hadden ondertussen in alle schuilplaatsen in pokecharland gezocht, maar nergens lagen de afleveringen. Blijkbaar waren ze moeilijker te vinden dan ze afhankelijk dachten. Ze moesten er nog zijn! Anders bestond Pokechar al lang niet meer.
‘’Zullen we anders opsplitsen? Dan hebben we meer kans om het vinden,’’ zei sander!
Dat leek iedereen een goed idee! Sander doorzocht de noordzijde van het land, phantomra de westzijde en bulba de oostzijde. De zuidzijde hadden ze samen al doorzocht.

Sander keek in het rond. Waar konden de afleveringen nu liggen? Ze moesten nog ergens op het eiland zijn. Opeens klinkt er geritsel uit de bosjes. Sander kijkt. Het geluid wordt steeds heftiger. Er komt iemand uit de bosjes. Sander keek. Het was kevingen.
‘’Wat doe jij hier? Ik schrok me dood!’’ zegt Sander.
‘’Stil, ik weet waar de afleveringen zijn….. volg mij maar!’’ zegt kevingen.

Na een half uur gelopen te hebben, kwamen ze aan bij een oud huis. Het huis zag er erg vervallen uit.
‘’Hier is het,’’ zei kevingen! ‘’Kom maar binnen, dan zal ik ze wel even halen’’
Sander was verbaasd over wat kevingen net zei. Hoe kon hij zich zo vergissen in kevingen?
Sander liep naar het raam en keek naar buiten. Wat was de wereld toch mooi! Zou zonde zijn als het allemaal weg was toch? Gelukkig was hij gebleven om pokechar te redden!
Opeens voelde sander iets van ijzer in zijn nek! Het was een geweer.
‘’LIGGEN, OP DE GROND!’’ De stem van kevingen klonk door de hele kamer.
‘’HANDEN OP DE RUG’’
Kevingen boeide Sander.
‘’Waarom doe je dit allemaal Kevingen?’’
‘’HAHAHAHAHAHAHA’’

Kevingen het Sander vastgemaakt aan een paal die te vinden was in het huis en had hem in blinddoek omgedaan. Daarna was hij weggelopen. Hij loopt naar een huis dat iets verder staat dan het huis waar Sander in zit. De deur gaat langzaam open. Achter de deuropening staat Ward.
‘’De baas wacht al op U’’ zegt hij.
Kevingen loopt naar binnen.
‘’Baas, ik heb de missie voltooid!’’
Een zwarte schim kijkt kevingen aan.
‘’’HAHAHAHAHAHAHA, Nu zijn wij de gene die als laatste lachen! Vanaf morgen hebben wij de macht over pokechar!’’

Wie is die zwarte schim?
En zal Sander ooit bevrijd worden?
Je leest het in deel 5
Disneyxdtv2 was here

Afbeelding

Bulba
Trainer
Trainer
Berichten: 172
Lid geworden op: 31-08-2011 02:27

Bericht door Bulba » 04-05-2012 18:46

Tijdens De Grote Geheimen Van Pokéchar land Deel 4
Dit verhaal speelt zich af tijdens De Grote Geheimen Van Pokéchar land Deel 4

Seviper vetrok samen met Snivy weer richting Pokécharstad.
Hij was er eindje vanaf en moest dus nog een stuk wandelen om er te geraken.
In de verte zag hij een man heel snel lopen.
Seviper vond het raar maar ging er verder niet op in.
Natuurlijk wist Seviper niet dat die man de mysterieuze man was.
Seviper keek even opzij en toen hij terug naar voren keek was de man verdwenen.
“Raar, toch Snivy?” Zei Seviper.
De Snivy knikte en had ook niet gezien waar de man was gebleven.
Afbeelding
Seviper en Snivy wandelde nog een stukje toen er plots een Pokébal voor hun voeten rolde.
“Wat is dat?” vroeg Seviper luidop.
Toen plots sprong de Pokébal open en er kwam allemaal rook uit, alleen was het deze keer rook met een soort slaapmiddel in.
Seviper en Snivy probeerde uit de rook te geraken maar vielen al snel op de grond.
Toen de rook verdween stond de man daar, hij was nog een beetje gewond van de val op de grond en van de bliksemstraal.
“Jij gaat met mij mee.” Zei de man met een lachje.
Daarna sleepte hij Seviper en Snivy een beetje verder, daar stond zijn wagen geparkeerd.
Het was een bedrijfswagen van Pokécharstad, de enige die zo een auto had was Max.
Seviper opende nog even zijn ogen en zag de auto met logo.
Afbeelding
Seviper wist dat nu Max in het ziekenhuis lag iedereen bij die auto, maar hoe kwam de man aan de sleutels vroeg hij zich af.
Maar daarna vielen zijn ogen weer toe.
De man legde Seviper en Snivy in de auto, stapte daarna zelf in en reed weg.
Ondertussen kwamen Zudomon en Wargreymon aan in Pokécharziekenhuis.
De dokters kwamen naar buiten gelopen met brancards.
Wargreymon en Zudomon legde MrDammann en Domi erop, daarna veranderde ze weer in Agumon en Gomamon.
Afbeelding
Toen liepen de dokters met de brancards weer naar binnen gevolgd door Agumon en Gomamon.
Lin die nog steeds de wacht hield zag dat MrDammann en Domi werden binnen gebracht.
“Oh nee niet nog meer leden.” Zei Lin terwijl ze sip keek naar MrDammann en Domi.
Daarna reden de dokters een kamer binnen en begonnen met de verzorging.
Niet veel later kwam ook Robin binnen.
“Hey Lin, hoe gaat het hier?” vroeg Robin.
“Max, zijn toestand is stabiel, Kefke ligt nog steeds in coma, Akka is alweer wakker en de dokters zijn nu bezig met MrDammann en Domi.” Zei Lin en keek sip naar de grond.
“Alles komt wel goed Lin.” Zei Robin en gaf haar een knuffel.
“Ga even een luchtje scheppen.” Zei Robin.
Lin knikte en wandelde naar buiten.
Ward kwam net aangevlogen op Pidgeot, hij sprong van Pidgeot zijn rug en riep hem terug.
Afbeelding
“Hey Lin.” Zei Ward.
“Hoe gaat het hier?” vroeg Ward.
“Ze hebben net MrDammann en Domi zwaargewond binnengebracht.” Zei Lin triest.
“Oh nee toch.” Zei Ward en keek naar de grond.
“Ik wil wel even kijken hoe het met de andere is.” Zei Ward en ging daarna naar binnen.
Toen kwam er een man in een politie uniform aangelopen.
“Is dit Pokécharziekenhuis?” Vroeg hij aan Lin.
“Euhm ja en wie bent jij, kom je om te mysterieuze man eindelijk tegen te houden?” vroeg Lin.
“Ik ben Keffie, en ik kom mij inderdaad aanbieden bij Max als agent, ik kwam net al iemand uit jullie groep tegen, die had hup nodig met de 2 gewonde jongens, ik spurtte snel naar Pokécharziekenhuis en nam de verkeerde weg.” Zei Keffie.
“Oh je bedoeld vast Robin, die houd binnen even de wacht.” Zei Lin.
“Ja dat kan, maar goed ik ga even naar Max.” zei Keffie.
“Ok, maar dat moet onder toezicht, ik vertrouw voorlopig even niemand.” Zei Lin.
Keffie knikte en ging naar binnen.
Ondertussen was de man bij zijn schuilplaats aangekomen, die bevond zich onder het bos van Pokécharstad.
In die schuilplaats hingen Seviper en Snivy vast aan de muur.
Ze opende beide stilaan hun ogen en zagen voor hun de man staan.
“Jij moet at lastpak zijn, die Pokécharstad terroriseert.” Zei Seviper.
“Leuk je te ontmoeten, heb je toevallig een colatje, dan kunnen we bijpraten.” Zei Seviper sarcastisch.
“Laat die grote mond maar achterwege.” Zei de man boos.
“Ik weet dat je hebt gepraat met Aerocool en Kevin, jij weet vast meer over hun bestemming.” Zei de man.
“Vertel het nu!” riep de man
“Hahaha in je dromen.” Lachte Seviper.
De man stapte korter en verkocht Seviper een harde klap.
“Haha, slaan helpt niet hoor, zo meteen vergeet ik nog wat ze mij vertelde.” Lachte Seviper.
“Misschien moet ik dan maar slaan op Snivy.” Zei de mysterieuze man met een lachje.
“Neeee!” zei Seviper met angst in de ogen.
“Ik luister.” Zei de man.
“Ze gaan naar, het mysterieuze bos ver buiten Pokécharstad om….” Maar voor Seviper zijn zin afmaakte liet Snivy een kreet.
“Zwijg toch domme Pokémon.” Snauwde de man.
“Om iemand te ontmoeten.” Zei Seviper.
“Wie?” vroeg de man.
“Dat weet ik echt niet.” Zei Seviper.
Natuurlijk wist de man niet dat Seviper heel goed op de hoogte was van wie Kevin en Aerocool gingen ontmoeten.
“Bedankt voor de informatie, ik vind de weg naar het bos wel, maar nu heb ik nog wat zaken te regelen.” Zei de man en liep richting de uitgang van zijn schuilplaats.
“Oh en blijf nog even zitten hé , niet gaan lopen.” Lachte de man.
Seviper trok boos aan de kettingen waarmee hij vastzat.
Ook Snivy deed haar best, maar het lukte hun niet los te geraken.
De man stapte toen hij buitenkwam weer in de Pokéchar wagen en reed weg.
Ondertussen was Keffie onder strenge begeleiding bij Max in de kamer.
“Hallo Meneer Max, ik ben Keffie.” Zei Keffie en stak zijn hand uit.
Max schudde zijn hand.
“Aangenaam, wat brengt je hier Keffie?” vroeg Max.
“Ik kom solliciteren voor hoofd van je politie brigade.” Zei Keffie.
“Ik heb reeds in andere steden gewerkt, maar aangezien ik veel reisde, heb ik altijd mijn job doorgeven aan de personen onder mij, ik ben tot tweemaal toe hoofd geweest van politie brigades in andere steden.” Zei Keffie.
“Ok klink allemaal goed, ik laat mijn mensen nog een controle doen of je de waarheid spreekt, maar ik neem je nu al aan.” Zei Max.
“Mijn brigade kan nog een goede leider gebruiken.” Zei Max.
“Bedankt voor deze kans Meneer Max.” zei Keffie.
“Zeg maar Max.” zei Max met een lachje.
Keffie knikte.
“Max moet nu rusten.” Zei de dokter plots.
“Ik begin onmiddellijk aan het onderzoek op die vreemde man.” Zei Keffie en wandelde daarna de kamer uit.
Ondertussen wou Lin net binnengaan toen Phantomra aankwam.
“Hey Lin, hoe is de situatie hier?” vroeg Phantomra.
“Jij bent nu al de derde die het vraagt ga binnen zelf kijken.” Zei Lin boos.
Phantomra keek haar raar aan.
“Sorry Phantomra, ik wil gewoon dat dit zo snel mogelijk opgelost geraakt, het was niet de bedoeling zo boos te doen.” Zei Lin.
“Al goed, geen probleem Lin.” Zei Phantomra.
Daarna ging Phantomra naar binnen en kwam Ward weer buiten.
“Domi en MrDammann hun toestand is stabiel.” Zei Ward.
Lin stond ondertussen nog op de straat en keek naar de ingang toen ze Ward hoorde.
“Dat is goed nieuws, dan wil ik wel even naar hun toe.” Zei Lin.
“Ze zijn nog niet bij bewustzijn hoor.” Zei Ward die ondertussen naar Lin wandelde.
Toen kwam plots de Pokéchar wagen om de hoek aangesneld.
Lin was helemaal in gedachten verzonken en merkte er niks van.
“Lin pas op.” Zei Ward en sprong tegen haar.
Lin viel opzij maar Ward werd geraakt door de auto en vloog erover.
“Ward!” riep Lin en knielde naast hem neer.
Wat verderop stond de auto stil, het raampje van de auto ging naar benden.
Lin zag uit het raampje het hoofd van de mysterieuze man komen.
“Ik krijg jou nog wel meisje, derde keer goede keer.” Zei de man.
Lin keek hem met angst aan.
Daarna reed de wagen verder.
Phantomra kwam naar buiten gelopen.


Tussen De Grote Geheimen Van Pokéchar land Deel 4 en Deel 5
Dit verhaal speelt zich af tussen De Grote Geheimen Van Pokéchar land Deel 4 en Deel 5

Ivysaur was ondertussen al even weg en Kevin wist dat hij aan de training moest beginnen.
“Domme Ivysaur, mijn bult is toch veel mooier dan jou bloem!” riep Kevin luid.
Plots kwam de Ivysaur terug aangewandeld.
Afbeelding
“Hoorde ik iets over een bloem?” vroeg de Ivysaur.
“Ja dat….” Maar Kevin werd onderbroken door zijn Bulbasaur.
“is verkeerd.” Zei Bulbasaur.
“Wat zeg je nu?” vroeg Kevin.
Bulbasaur gebruikte zijn roede en hield die voor de mond van Kevin tot Ivysaur weer weg was.
“Ben je gek geworden?” vroeg Bulbasaur.
“Ik ben helemaal niet bang voor die Ivysaur.” Zei Kevin.
“Je kan er helemaal niets tegen beginnen nu, je moet eerst trainen.” Zei Bulbasaur.
“Bulbasaur heeft een punt.” Zei Pikachu.
“Ja al goed al goed, dan train ik wel eerst.” Zei Kevin droog.
“Ok probeer nog eens je mesblad.” Zei Bulbasaur.
“Mesblad nu!” riep Kevin en sprong in de lucht.
Maar als snel stond hij weer benden en gebeurde er helemaal niets.
Afbeelding
Aerocool en Pikachu probeerde hun lach in te houden.
“Wat staan jullie daar met die lach, kijk eerst eens of je zelf wel kan aanvallen.” Zei Kevin boos.
“Sorry maat, kwam gewoon beetje grappig over.” Zei Aerocool.
“Je moet je concentreren op het mesblad.” Zei Bulbasaur.
“Je klinkt net als een yoga instructeur.” Zei Kevin.
Bulbasaur gebruikte zijn roede en gaf Kevin een klap.
Afbeelding
“Auw, waar was dat voor nodig.” Zei Kevin.
“Je moet deze aanvallen leren en geen grapjes maken, of Ivysaur veegt de vloer met je aan.” Zei Bulbasaur.
“Doe even normaal die Ivysaur maak ik in.” Zei Kevin en ging liggen.
“Ik slaap wel even in afwachting.” Zei Kevin.
“Misschien moeten wij ook even trainen.” Zei Pikachu tegen Aerocool.
“Nee, Kevin heeft een punt.” Zei Aerocool en ging ook liggen.
Afbeelding
Pikachu wandelde naar Bulbasaur.
“We hebben nog veel werk.” Zei Pikachu.
“Ze zullen wel leren van hun fouten.” Zei Bulbasaur.
Al snel ging stilaan de zon onder.
Ivysaur kwam trots de hoek om gewandeld.
Kevin, Aerocool, Pikachu en Bulbasaur stonden klaar.
“Klaar voor je vernedering.” Zei Ivysaur.
“Ja hoor en jij ben je klaar om bang weg te rennen.” Zei Kevin.
Ivysaur keek boos en kwam onmiddellijk aangerend.
“Pas op voor zijn tackle.” Riep Bulbasaur.
“Ok.” Zei Kevin een beetje in paniek.
“Hoe werken die roede.” Zei Kevin en probeerde aan te vallen.
Maar al snel werd Kevin geraakt door de tackle.
Kevin vloog achteruit, maar kroop snel weer recht.
Daarna probeerde Kevin zelf een tackle, wat natuurlijk niet zo moeilijk was.
Maar toen Kevin bijna bij Ivysaur was gebruikte Ivysaur zijn roede en smeet Kevin weer naar de andere kant.
Afbeelding
Kevin had al wat meer moeite om recht te komen, maar stond na een tijdje toch weer klaar om aan te vallen.
“Bulbasaur een beetje hulp.” Zei Kevin.
“Denk aan hoe gestrest je was toen je mesblad deed en gebruik dat gevoel.” Zei Bulbasaur.
Kevin deed zijn best en kon toch een mesblad aanval doen.
Afbeelding
Ivysaur lachte en klopte de blaadjes weg.
Aerocool en Pikachu zagen hoe Kevin helemaal geen kans maakte.
“Tijd om dit de beëindigen.” Zei Ivysaur.
Daarna deed Ivysaur zijn mesblad en Kevin werd hard geraakt en knalde tegen de grond.
Afbeelding
“Slappeling.” Lachte Ivysaur en ging weer weg.
Kevin kroop ondertussen zachtjes recht en tranen verschenen in zijn ogen.
Daarna rende hij snel weg, Bulbasaur zag dit en volgde Kevin.
“Pikachu sorry, je had gelijk, we hadden inderdaad moeten trainen.” Zei Aerocool.
“Ik heb meestal wel gelijk.” Zei Pikachu met een klein lachje.
“Misschien kunnen we dan nu beginnen.” Zei Aerocool.
“Ok, probeer met al de energie die je voelt een kleine bliksemstraal op die boom daar.” Zei Pikachu.
Aerocool knikte.
“Aero….COOOOL.” zei Aerocool, maar er gebeurde niks.
Pikachu krapte achter zijn oor en keek Aerocool een beetje raar aan.
“Je bent dan wel Aerocool, maar tijdens een bliksemstraal roep je gewoon Pikachu.” Zei Pikachu.
“Oh oke.” Zei Aerocool.
“Pikaaaaa…chuuuu!” riep Aerocool.
Afbeelding
Maar alweer gebeurde er niets, Aerocool zijn hoofd werd een beetje rood, door zo hard te proberen.
Pikachu begon hard te lachen.
“Lach niet Pikachu, ik probeer te leren!” riep Aerocool boos en deed erna per ongeluk een bliksemstraal op de boom.
Pikachu klapte.
“Goed zo Aerocool.” Zei Pikachu.
Aerocool keek blij, maar zijn gezicht veranderde al snel toen hij een hele zwerm beedril zag.
Afbeelding
“Oh oh, rennen!!” riep Pikachu.
Aerocool en Pikachu zette het op een loopje.
Ondertussen was Bulbasaur nog steeds Kevin aan het zoeken.
Plots zag hij Kevin aan de rand van de mooie waterval staan.
Bulbasaur liep naar hem toe.
Kevin had nog steeds tranen in zijn ogen.
Afbeelding
“Kevin….” Maar voor Bulbasaur iets kon zeggen begon Kevin te praten.
“Ik had naar je moeten luisteren en moeten trainen, onze band is altijd al zo sterk geweest, ik had je gewoon moeten vertrouwen.” Zei Kevin op een droevige toon.
“Ja daar heb je misschien gelijk, maar van mens naar Pokémon veranderen is niet makkelijk, dus het is logisch dat je niet onmiddellijk alles doet wat jou Pokémon vraagt, ten slotte ben jij trainer en ik Pokémon en niet andersom.” Zei Bulbasaur en gebruikte zijn roede om de tranen weg te vegen.
“Vanaf nu zijn we weer een sterk team toch?” zei Bulbasaur met een knipoog.
Kevin lachte blij en knikte.
“Ja sterker dan ooit.” Zei Kevin.
Plots kwam er een stevige wind opzetten.
Kevin vloog bijna was maar reageerde snel en greep een boom vast.
Bulbasaur die iets korter bij de rand stond, vloog eraf.
Kevin raapte al zijn kracht bij elkaar en liet met 1 roede de boom los en greep zo zijn eigen Bulbasaur.
Daarna hield hij zo stevig al hij kon de boom en zijn Bulbasaur vast.
Al snel ging de wind ook weer liggen, Kevin liet de boom los en gebruikte ook de tweede roede om Bulbasaur naar boven te trekken.
“Misschien heb je toch niet zo veel training nodig.” Lachte Bulbasaur.
Kevin lachte ook.
“Laten we nu terug gaan naar Aerocool en Pikachu.” Zei Kevin.
“Ja goed ideetje.” Zei Bulbasaur.
“En als we terug bij hun zijn, wil ik alles leren wat je weet.” Zei Kevin.
“Oké goed.” Zei Bulbasaur met een lach.
Pikachu en Aerocool waren ondertussen nog altijd aan het rennen voor de Beedril.
Plots bleef Aerocool staan.
“Pikaaa….chuuuu.” riep Aerocool, maar er gebeurde niks.
Voor Aerocool het wist kreeg hij een klap van een Beedril en vloog op de grond.
“Aerocool oh nee!” riep Pikachu.
Pikachu sprong voor Aerocool en viel zo veel mogelijk Beedril aan als hij kon.
Maar als snel kreeg ook Pikachu een paar rake klappen en vloog tegen de grond, al de Beedril begonnen nu Pikachu aan te vallen.
Aerocool zag dit gebeuren en werd heel boos.
“Nee Pikachu!” riep Aerocool.
De beedril bleven maar aanvallen tot plots Aerocool recht sprong.
“PIKAAAAA….CHUUUUU!” zei Aerocool en alle Beedril werden geraakt door de krachtige straal van Aerocool.
Afbeelding
Daarna vlogen alle Beedril verslagen weg.
Pikachu kroop van de grond.
“Bedankt voor de redding.” Zei Pikachu zwakjes.
“Graag gedaan, gaat het wel goed?” vroeg Aerocool.
Aerocool deed nog een kleine bliksemstraal op Pikachu, waardoor Pikachu weer wat energie kreeg.
“Nu gaat het wel wat beter.” Zei Pikachu en stond recht.
“Krachtige bliksemstraal trouwens.” Zei Pikachu.
“Geleerd van de beste.” Lachte Aerocool.
“Morgen zal ik je nog een paar aanvallen leren.” Zei Pikachu.
“Goed idee.” Zei Aerocool.
“Laten we nu maar terug naar Bulbasaur en Pikachu gaan.” Zei Aerocool.
Pikachu knikte.
Samen gingen ze weer richting hun slaapplaats.
Al snel waren de vier weer samen en vertelde ze wat voor avonturen ze hadden beleefd.
Daarna gingen ze slapen, wat morgen begon de harde training.
In het midden van de nacht reed de Pokécharwagen het mysterieuze bos in, waar Kevin en Aerocool zich bevonden.
De auto stopte en daaruit stapte de mysterieuze man.
“Zo de vallen voor de overgebleven leden zijn geplaatst, nu Kevin en Aerocool nog tegen houden en al mijn problemen zijn opgelost.” Zei de man en lachte daarna heel luid.

Welke avonturen maken Kevin, Bulbasaur, Aerocool en Pikachu nog mee?
Zullen Seviper en Snivy uit de grot ontsnappen?
En hoe loopt het af met de gewonde Ward?
Zal de mysterieuze man door hebben dat Aerocool en Kevin nu ook Pokémon zijn?

Je leest het allemaal in De Grote Geheimen Van Pokéchar land Deel 5
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

pikachu112
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1180
Lid geworden op: 30-07-2011 11:22

Bericht door pikachu112 » 05-05-2012 21:14

De Grote Geheimen van Pokechar land Deel 5

Aerocool en de rest lagen te slapen
Afbeelding
Pikachu was op zoek naar een geschikt plek om te gaan trainen
Pikachu vond een goede plek en liep terug en zegt tegen Aerocool
“Maat word eens wakker het is tijd om te trainen” zegt pikachu
“Aerocool deed zijn ogen open “waarom zo vroeg Pikachu kijk de zon komt net pas op” zegt aerocool slaperig
“nou toen jij mijn ijzer staart ging leren toen stonden we ook zo vroeg op “ zegt Pikachu
Aerocool stond gelijk op en zegt “ga je mij ijzer staart leren?”
Afbeelding
“Sorry Aerocool maar dat gaat nog niet we moeten eerst jou nog leren om je bliksem straal goed onder controle te houden.
Je kan nu wel bliksem straal doen maar alleen moet je het nog goed leren richten” zegt pikachu
“maar ik heb toch beedril weg gejaagd” zegt aerocool
“dat klopt maar je heb ze makkelijk kunnen raken omdat ze dicht bij waren ”zegt pikachu
“oke jij je zin. Ik vind het gaaf dat ik pikachu ben” zegt aerocool
“ik ben daar ook blij om want nu word onze band sterker denk ik omdat jij nu meer over mij begrijpt” zegt pikachu
En aerocool en pikachu praten veder en lopen ondertussen naar het plekje wat pikachu had gevonden voor aerocool’s training
Kevin word wakker en hij schrikt omdat hij ziet dat Aerocool en pikachu weg zijn
“Bulbasaur word wakker Aerocool en Pikachu zijn weg “zegt kevin
Bulbasaur deed zijn ogen open en zegt “kevin maak je maar geen zorgen ik denk dat pikachu ergens aerocool aan het trainen is.
En dat moeten wij ook eens gaan doen.
Gister heb jij mij gered met je roede en je weet hoe je mes blad moet afvuren.
Maar nu wil ik eens zien of je ook je mesblad goed kan richten en we moeten ook je mesblad sterker maken” zegt Bulbasaur
“moet ik dan geen andere aanvallen leren zo als je ontrek hp aanval. “vraagt Kevin
“Sorry Kevin maar daar ben je nog te zwak voor eerst moet je andere aanvallen zo als mesblad echt onder je knie krijgen” zegt Bulbasaur
“oke doe eens je mes blad op die boom daar” zegt Bulbasaur
Kevin springt in de lucht en roep ‘MESBLAD”
Afbeelding
Maar er kwam maar 1 blaadje uit kevin
“hu wat doe ik nu verkeerd gister werkte hij wel.” zegt Kevin
“Weet je nog wat ik zei gister je moet het gevoel van dat gerest of boosheid vast houden.
Denk aan iets wat je heel erg kwaad maakt” zegt Bulbasaur
“Oké” zegt Kevin en kevin springt de lucht in en schreeuwt “MESBLAD”
Afbeelding
Maar de mesblad ging niet naar de boom maar richting Bulbasaur en Bulbasaur deed roeden om de mesblad weg te slaan
Afbeelding
“Goede zo Kevin dit wilde ik graag zien. Alleen dan wel tegen die boom en niet op mij” zegt Bulbasaur
“Sorry Bulbasaur maar ben wel bij dat ik nu echt mesblad kan” zegt kevin
“waar dacht je eigenlijk toen je de mesblad deed?” vraagt Bulbasaur
“ik dacht aan die stomme mysterieuze man en dat hij pokechar leden aanvalt ik kan er zo boos om worden” zegt kevin
“dat snap ik maar daarvoor doen we dit ook om de test van arceus te hallen dan vertel hij wie het is en waar hij nog meer gaat toeslaan” zegt Bulbasaur
“je hebt gelijk zullen we dan veder trainen Bulbasaur?” vraagt kevin
“is goed we gaan kijken of het je lukt om je mesblad onder controle te krijgen” zegt Bulbasaur
En Kevin springt weer de lucht in en roep “MESBLAD”

Ondertussen bij de training van Aerocool en Pikachu

“goed zo Aerocool ik merk al verbeteringen.
ik ben nu je doel en ik ga over de veld rennen kijken of je me kunt raken” zegt pikachu
“als je dan maar geen snelle aanval gaat doen want die kan ik zelf nog niet eens” zegt aerocool
Pikachu moet lachen en zegt “nee ik beloof geen snelle aanval te doen”
En pikachu gaat over het veld rennen
“PIKAAA…CHUUU” roep Aerocool
Afbeelding
Maar het lukte aerocool maar niet om zijn eigen pikachu te raken
Op een geven moment rent pikachu tegen een touw aan en Aerocool en pikachu werden naar boven getrokken door de touw.
Aerocool en pikachu zitten nu gevangen in een net hoog in de boom.
“Dat hebben wij weer he pikachu.” zegt aerocool
“Waarom moet dit weer met ons gebeuren tijdens een training.” zegt pikachu
“Wacht ik heb een idee probeer eens je ijzer staart om die touw te snijden.” zegt aerocool
“Goed idee.” “IJZERRR STAARTTT” roep pikachu
Afbeelding
Maar de touw ging niet stuk.
“Wat nu.” vraagt pikachu
“Als we nou samen bliksemstraal doen misschien helpt dat.” zegt aerocool
“Goed idee.” zegt pikachu
Aerocool en Pikachu schreeuwen “PIKAAAA…..CHUUUUUU.”
Afbeelding
Maar het touw ging maar niet stuk
“Daar zitten we dan” zegt Aerocool
Op dat moment komt de mysterieuze man aan lopen
“PIKAAA DE MYSTERIEUZE MAN!!!!” zegt aerocool
“pikachu pika hou er rekening mee dat je nu een pikachu bent en alleen pokemon taal praat zegt Pikachu
“uhm 2 pikachu’s die ik gevangen heb.
had aerocool niet een pikachu? “zegt de mysterieuze man
En de mysterieuze man loopt naar Aerocool en pikachu toe
“uhm wat heeft die ene pikachu voor bandje om met een A erop” zegt mysterieuze man
“chuuu o nee straks komt hij erachter dat ik aerocool ben met dat bandje “zegt aerocool
“pika pika pikachuu Rustig aerocool alles komt goed als we eerst kijken wat de mysterieuze man met ons gaat doen en als hij ons meeneemt gooi je dat bandje gewoon af dan weet hij niet wie wie is” zegt Pikachu
“zo te zien praten die 2 pikachu’s veel en ze lijken ook op elkaar net als broers.
Ik neem ze mee naar me grot.
Want die A staat denk ik voor dat dit de pikachu van aerocool is.
Had hij maar beter op zun pikachu moeten letten ” lacht de mysterieuze man
mysterieuze man pakt pen en papier en schrijft
Beste Aerocool
Ik heb jou Pikachu en nog een Pikachu die toevallig bij hem was ontvoerd.
Als je pikachu je maatje ooit nog terug wilt zien.
Dan zien ik jullie Morgen in Pokechar park in pokechar stad dan geeft ik de 2 pikachu’s terug met een waarschuwing .
Als jullie niet komen dan gaat er iets erg gebeuren met deze 2 Pikachu’s
Groetjes je vriend de mysterieuze man

De mysterieuze man legt het briefje bij de val neer en hij haalt de Aerocool en pikachu naar beneden en hij loopt naar de Pokechar auto die een eindje verder stond

ondertussen bij Kevin en Bulbasaur

Bulbasaur en kevin waren nog hard aan het trainen
“Kevin goed werk nu heb je mesblad helemaal onder de knie en je kan er ook al mee richten” zegt Bulbasaur blij
“Bedankt Bulbasaur en jij bent ook een goede trainer” zegt kevin
“ahh je laat me blozen Kevin” zegt Bulbasaur
Op dat moment horen in de verte “HELP HELP KEVIN BULBASAUR HELUPPP`
`hoor je dat kevin?” vraagt Bulbasaur
“ja het klink als AEROCOOL EN PIKACHU” zegt kevin
En kevin en Bulbasaur rennen op het geluid af
“PIKAAAAA PIKACHUUUUUU PIKAAAA” Roepen pikachu en aerocool
“jullie kunnen roepen wat jullie willen maar Aerocool en Kevin horen jullie echt niet hoor” zegt mysterieuze man
“Pikachu Aerocool gooi nu dat bandje weg” zegt Pikachu
“Pika goed idee” zegt aerocool
En aerocool haalt zijn blauwe bandje van zijn arm en gooit hem op de grond
mysterieuze man heeft niet in de gaten dat Aerocool zijn bandje weg heeft gegooid
Kevin en Bulbasaur zien mysterieuze man lopen met Aerocool en pikachu
“Nee he wat doet mysterieuze man hier?” Zegt Kevin
En kevin wilde in de lucht springen maar Bulbasaur haalt Kevin snel naar beneden.
“Wat doe je ik wilde mesblad doen” zegt kevin boos
“nee niet aanvallen we gaan ze volgen en kijken of we mee kunnen rijden met die auto” zegt Bulbasaur
De mysterieuze man deed de kofferbak open van pokechar auto
Afbeelding
En hij gooit pikachu en aerocool in de koffer bak
“CHAA! AUU!” riepen Pikachu en aerocool
“kom kevin” riep Bulbasaur
En Kevin en Bulbasaur rennen naar de auto.
mysterieuze man reed met vol gas weg.
“Dat dacht ik dus niet” schreeuwde Bulbasaur
En deed roede om zich zelf op pokechar auto te krijgen
Afbeelding
Bulbasaur kwam op het dak terecht van pokechar auto
Kevin rent er achteraan
“NU JIJ KEVIN DOE JE ROEDEN” schreeuwt Bulbasaur
Kevin schreeuwde “ROEDEN” maar er kwam niks
“Kom op kevin gister kon je het ook je kan het!!” schreeuwt Bulbasaur
“ROEDE…ROEDE…ROEDE” schreeuwt Kevin
“Ik help je wel riep Bulbasaur” en hij deed weer zijn roede om kevin te pakken.
Afbeelding
Bulbasaur kon nog net Kevin pakken en trok hem op de auto
“Bedankt vriend” zegt Kevin
“Blijkbaar moeten we nog eens gaan trainen op je roeden” zegt Bulbasaur
Kevin kijkt sip “waarom wilt er niks bij mij lukken “zegt kevin
“maak je maar geen zorgen straks als we terug zijn als we pikachu en aerocool gered hebben dan gaan we op je roede trainen.
En je moet ook aan denken dat je eindelijk je mesblad door hebt” zegt Bulbasaur

Onder tussen in de pokechar auto koffer bak

Aerocool en pikachu kwamen weer bij
“kloten dit we zijn mee genomen door mysterieuze man .
Zal hij weten dat ik aerocool ben?” vraagt aerocool
“dat denk ik niet Aerocool hij denkt dat jij mij bent want jij had een blauwe bandje om met een A erop.
Dus ik denk dat hij denkt dat jij mij bent en dat hij mij ontvoerd met een vreemde pikachu” Zegt Pikachu
“bedankt Pikachu maar ik maak me alleen een beetje zorgen over me aanvallen omdat ik alleen bliksemstraal ken en nog niet eens op een bewegende doel kan richten ”zegt Aerocool
“niet vergeten he ik ben er ook nog” zegt Pikachu
“dat is waar maat” zegt Aerocool en aerocool en pikachu geeft elkaar een knuffel

Ondertussen op het dak van Pokechar auto

“wat is de plan” vraag kevin
“nou we kijken waar we heen gaan en als we stoppen dan verstoppen we ons” zegt Bulbasaur
Op dat moment waaide een brief op Kevin zijn gezicht.
“WAAA ER ZIT IETS OP ME GEZICHT .ROEDE..ROEDE.ROEDE” schreeuwt kevin
Bulbasaur moet lachen en pakt met zijn roede het briefje van zijn gezicht.
“uhm Kevin ook al ben je pokemon maar kan je lezen wat hier staat?” vraagt Bulbasaur
En Bulbasaur houd het brief voor kevin
“uhm er staat
Beste Aerocool
Ik heb jou Pikachu en nog een Pikachu die toevallig bij hem was ontvoerd.
Als je pikachu je maatje ooit nog terug wilt zien.
Dan zien ik jullie Morgen in Pokechar park in pokechar stad dan geeft ik de 2 pikachu’s terug met een waarschuwing .
Als jullie niet komen dan gaat er iets erg gebeuren met deze 2 Pikachu’s
Groetjes je vriend de mysterieuze man
” leest Kevin voor
“Dan hebben we een probleem. Hoe kunnen we nou als ons zelf nou in pokechar park komen? “zegt kevin
“We hebben geen probleem want we gaan niet doen wat op het brief staat “zegt Bulbasaur
“hoe hoezo niet want anders gaat die gek Aerocool en pikachu iets erg aandoen” zegt Kevin bang
“ik heb een plan op de brief staat dat we morgen in pokechar park moeten zijn.
Maar het is nu nog ochtend denk bijna middag en die mysterieuze man is niet de hele dag in zijn schuilplaats.
Dus dan kunnen we Aerocool en pikachu bevrijden en we smeren hem” zegt Bulbasaur
“Goed plan” zegt kevin

Ondertussen in Pokechar Stad

Ward werd binnen gebracht door de pokechar dokters
“het word steeds erger” zegt lin
“wat is hier aan de hand” zegt een stem
Lin draait zich om en ziet Jodyza staan
“Jodyza? Ben jij dat echt?” vraagt Lin
“ja ik ben het echt het spijt me dat ik niet eerder kon komen” zegt jodyza
“waar was je al die tijd dan jodyza?” Vraagt lin
“na dat ik Akka en Aerocool op pad had gestuurd om die licht ding te onderzoeken.
Toen ben ik op vakantie gegaan want ik zat tegen burn-out aan” Verteld Jodyza
“het gaat erg goed ik heb daar 2 pokemon gevangen” zegt jodyza trots
“welke 2 dan” vraagt lin
“eigenlijk heb ik daar nu de tijd niet voor want ik moet naar max.
Maar ik vertel het nog wel een keer Lin” zegt Jodyza
En Jodyza loopt pokechar ziekenhuis binnen
Jodyza kwam samen met een dokter max kamer binnen
Max zat recht in zijn bed
“he jodyza je bent er weer wat heb ik je gemist hoe was je vakantie?” vraagt max
“mijn vakantie was erg leuk maar waarom heb je niet gebeld wat hier gebeurd?” zegt Jodyza
“Sorry Jodyza maar ik wilde je vakantie niet storen” zegt Max
“sorry dat ik jullie onderbreek maar ik kreeg net de melding dat nog een lid is aangevallen ward is aangereden in pokechar auto.
mysterieuze man wilde Lin aanrijden maar ward duwde Lin weg en toen werd ward aangreden “verteld de dokter die toezicht houd
“dat meen je niet” zegt max
En max kruipt uit bed
“Max ook al mag je uit bed het is niet verstandig om je kamer te verlaten straks komt mysterieuze man zijn derde poging doen om je uit te schakelen” zegt de dokter
“ik heb een idee als jij samen met jodyza.
Keffie en Phantomra en Kenneth zoekt dan kunnen hun mij beschermen als ik bij akka ward kefke en de rest ga kijken” zegt max
“goed idee” zeggen jodyza en de dokter
En jodyza en de dokter gingen op zoek naar Keffie en Phantomra en Kenneth

Ondertussen in de schuilplaats van mysterieuze man

Seviper probeert los te komen
En zegt “Snivy doe je blad storm”
“Snivy?” zegt Snivy
“maak je maar geen zorgen Snivy maar even kijken of we daar mee los kunnen komen” zegt seviper
Afbeelding
Maar voordat Snivy echt de aanval deed kwam mysterieuze man binnen met de 2 pikachu’s
“WAT ben jij van plan met die 2 Pikachu’s” zegt seviper boos
“dankzij jou tip heb ik de pikachu gevonden van Aerocool die aan het spelen was met een ander pikachu” zegt mysterieuze man
“hoe weet je nou zeker dat het aerocool pikachu is want Aerocool heeft maar 1 pikachu” seviper
“HOU JE MOND” schreeuwt mysterieuze man
En mysterieuze man geeft seviper een harde klap in zun gezicht
Snivy word kwaad en slaat mysterieuze man met zun roede
Afbeelding
mysterieuze man word nog kwader en grijpt Snivy in zun nek vel en hij maakt het trouw los
en hij gooit Aerocool pikachu en Snivy in een kleine kooitje bij elkaar
“ZO JULLIE MOGEN ELKAAR MOOI VEGEZELLEN IN EEN KLEINE KOOITJE” zegt mysterieuze man boos
En mysterieuze man verlaat zijn schuilplaats

Zal Aerocool Pikachu snivy en seviper kunnen ontsnappen uit mysterieuze man schuilplaats
En wat voor plan hebben Kevin en Bulbasaur om Aerocool en Pikachu te bevrijden?
Want kevin en Bulbasaur weten nog niet dat seviper en snivy ook daar binnen vast zitten
Hoe het verder loopt lezen jullie morgen in Bulba verhaal tussen deel 5 en deel 6

Bulba
Trainer
Trainer
Berichten: 172
Lid geworden op: 31-08-2011 02:27

Bericht door Bulba » 06-05-2012 18:44

Tijdens De Grote Geheimen Van Pokéchar land Deel 5
Dit verhaal speelt zich af tijdens De Grote Geheimen Van Pokéchar land Deel 5

Phantomra was samen met Keffie en Robin achter de auto aangelopen.
Al snel raakte ze die natuurlijk kwijt.
“We krijgen hem nog wel.” Zei Phantomra.
“Ja ik zet onmiddellijk heel de brigade erop.” Zei Keffie.
Robin en Phantomra keken hem vragend aan.
“Oh sorry ik heb gesolliciteerd bij Max en heb de job als hoofd van de Pokéchar politie.” Zei Keffie.
“Het is goed dat de politie brigade nu een hoofd heeft, hopelijk gaat het onderzoek nu wat vlotter.” Zei Robin.
Phantomra knikte.
Daarna wandelde het drietal terug richting Pokécharstad.
Afbeelding
Jodyza en de dokter hadden ondertussen overal gekeken in Pokéchar ziekenhuis maar vonden niemand.
Daarna had Jodyza besloten om buiten het ziekenhuis te zoeken.
Ondertussen was Lin aan het kijken hoe het met de andere leden ging.
Ward was ondertussen ook in een kamer gebracht, maar was nog bewusteloos.
Lin keek sip door alle vensters van de kamers van de Pokéchar leden.
Plots toen ze aan het raam stond van de kamer van Kefke zag ze zijn ogen zachtjes open gaan.
Lin snelde de kamer in.
“Kefke, hoor je me?” vroeg Lin.
“Ja……wat is er…….gebeurt.” zei Kefke zachtjes.
“Je hebt een ernstig auto ongeluk gehad.” Zei Lin.
“Waar zijn de andere.” Vroeg Kefke.
“Met de andere is alles goed.” Zei Lin.
Lin wist dat ze de waarheid niet moest vertellen, de shock zou te groot zijn.
“Ik ben blij dat je wakker bent Kefke.” Zei Lin.
Kefke sloot langzaam weer zijn ogen.
“Hij moet nog rusten, maar het komt wel goed.” Zei een dokter die achter Lin stond.
Lin schrok.
“Sorry hoor ik wou je niet laten schrikken.” Zei de dokter.
“Geeft niet hoor.” Zei Lin met een klein lachje.
Daarna wandelde ze de kamer weer uit.
Ondertussen waren Keffie, Phantomra en Robin bijna terug in Pokécharstad toen plots Jodyza kwam aangelopen.
“Eindelijk dat zijn er al twee minder die ik moet vinden.” Zei Jodyza terwijl hij hevig ademde.
Keffie, Robin en Phantomra keken hem raar aan.
“Max heeft gevraagd om Keffie, Phantomra en Kenneth te zoeken.” Zei Jodyza.
“Gaan jullie maar terug naar Max, ik haal Kenneth wel even.” Zei Robin.
De andere knikte en vertrokken richting Pokécharziekenhuis.
Robin liep naar het huis van Kenneth, die nog steeds zijn slaap aan het inhalen was.
Eenmaal daar aangekomen ging hij naar binnen en opende met een knal de deur van Kenneth zijn slaapkamer.
Kenneth sprong omhoog en viel uit zijn bed.
“Geef je over je bent omsingeld!” riep Kenneth nog half slapend.
Robin lachte heel luid.
“Ok ik geef me over.” Lachte Robin.
Kenneth keek over de rand van zijn bed.
“Robin jij bent het, ik schrok me rot.” Zei Kenneth terwijl hij van de grond kroop.
“Kleed je maar snel aan, Max heeft je nodig, ik wacht buiten.” Zei Robin en ging daarna al lachend buiten.
Na een kwartiertje kwam Kenneth naar buiten.
Daarna vertrokken Robin en Kenneth richting Pokécharziekenhuis.
Jodyza, Keffie en Phantomra waren ondertussen al aangekomen in het ziekenhuis.
Ze wandelde naar binnen.
“Jongens Kefke is even wakker geweest.” Zei Lin blij.
“Das goed nieuws.” Zei Phantomra.
“Misschien kan ik hem dan even ondervragen.” Zei Keffie.
“Hij moet nog veel rusten volgens de dokter.” Zei Lin.
“Oh ja dan laat ik hem wel even.” Zei Keffie.
“Ik begin wel bij Pokécharcatchpark en ga dan zo door naar het hoofdkantoor.” Zei Keffie.
“Max heeft je wel gevraagd.” Zei Jodyza.
“Robin is er ook nog, ik moet echt verder met het onderzoek.” Zei Keffie.
“Ja je hebt een punt, ik zeg wel tegen Max dat Robin je plaats inneemt.” Zei Jodyza.
“Ok bedankt, tot later.” Zei Keffie en liep naar buiten.
Eenmaal buiten kwam hij Robin en Kenneth tegen die op hun weg naar binnen waren.
“Tot later jongens.” Zei Keffie.
“Maar….” Zei Robin.
“Jodyza legt je alles wel uit.” Zei Keffie en liep verder.
Kenneth en Robin keken verbaasd en gingen naar binnen.
“Ik dacht dat Max, had gevraagd naar Keffie.” zei Robin.
“Klopt, maar hij moet echt verder met het onderzoek, dus jij neemt zijn plaats in.” Zei Jodyza.
“Euhm ok dan maar.” Zei Robin.
“Jongens aangezien jullie bij Max blijven ga ik even wat slapen.” Zei Lin.
“Ja dat heb je wel verdient, wees wel voorzichtig.” Zei Phantomra.
“Ok doe ik.” Zei Lin.
Daarna zwaaide ze naar iedereen en ging naar buiten.
Toen kwam de dokter van Max naar het viertal.
“Ok zijn jullie klaar, Max wacht.” Zei de dokter.
Jodyza, Robin, Kenneth en Robin knikte en gingen mee met de dokter.
Al snel bereikte ze Max zijn kamer.
“Blij dat jullie er geraakt zijn jongens.” Zei Max.
“Euhm waar is Keffie?” vroeg Max.
“Hij vond dat het onderzoek met spoed moest verder gezet worden, dus Robin neemt zijn plaats in.” Zei Jodyza.
“Ok, ook goed.” Zei Max.
Daarna wandelde Max samen met de dokter, Jodyza, Kenneth, Robin en Phantomra naar de kamers van de andere leden.
Ondertussen had Lin haar woonst veilig bereikt.
Ze liep haar huis binnen en wandelde naar de keuken.
Plots werden haar ogen groot.
Op haar ijskast hing een briefje.
“Mis je niet iets, Groetjes je nachtmerrie.” Stond op het briefje met ernaast een Pokébal getekend.
Afbeelding
Lin snapte niet echt wat het briefje betekende maar voelde wel hevige angst opkomen.
Ze was natuurlijk helemaal alleen en de andere overgebleven leden waren in Pokéchar ziekenhuis.
“Gelukkig heb ik mijn Pokémon nog.” Zei Lin en wou haar pokébals pakken.
Maar toen ze aan haar riem voelde, bleek er geen pokébal aan te hangen.
“Neeeee, niet men Pokémon!” riep Lin luid.
Ze rende naar het papiertje en trok het van de ijskast, toen ze dit deed viel er een opgevouwen papiertje op de grond.
Lin vouwde het snel open.
“Je kan je Pokémon ophalen in de kantine van het hoofdkantoor.” stond geschreven op het briefje.
Lin twijfelde geen minuut en haastte zich naar buiten.
Daarna liep ze richting het hoofdkantoor.
Max had ondertussen alle leden bezocht en was weer in zijn kamer.
“Dit is echt niet goed, ik hoop dat mijn plan werkt.” Zei Max.
“Plan?” vroeg Jodyza.
“Sorry jongens, mijn plan mag niet uitlekken, ik vertrouw niemand.” Zei Max.
“Ja dat begrijpen we wel.” Zei Phantomra.
“Ik vind het toch erg jammer dat jij je eigen leden niet vertrouwt Max.” zei Robin.
“Iedereen gelijk voor de wet.” Zei Max.
“Max moet nu weer rusten, die bezoeken waren zeer zwaar voor hem.” Zei de dokter.
Jodyza, Phantomra, Robin en Kenneth knikte.
Daarna zwaaide het drietal naar Max en verlieten ze de kamer.
“We moeten nu toch zeker zorgen dat de resterende leden veilig zijn.” Zei Phantomra.
“Buiten Lin, zijn wij de overgebleven leden.” Zei Robin.
“Niet maar, John is er ook nog.” Zei Phantomra.
“Die is volgens mij wel ok, hij is zeer druk bezig met een verassing voor de thuiskomst van Max.” zei Kenneth.
“Dat vertelde hij mij toen ik hem laats tegen kwam.” Zei Kenneth.
“Ok, dan moeten we zorgen dat iedereen van ons veilig blijft.” Zei Jodyza.
De andere knikte.
Lin was ondertussen aangekomen in het hoofdkantoor.
Ze haastte zich naar de verdieping waar de kantine zich bevond.
Ze duwde de deur open en keek in het rond, het raam was nog steeds helemaal kapot door de val van MrDammann en Domi.
Toen Lin zich omdraaide zag ze weer een briefje hangen.
“Je Pokémon hebben het vast koud.” Stond erop geschreven.
“De grote koelcel!” riep Lin luid.
Afbeelding
Lin liep snel richting de koelcel en zag haar Pokébals liggen.
Ze liep de koelcel in en viel over een fijn touwtje dat gespannen was voor de ingang.
Lin stond recht van de grond en hoorde dat toen met een klap de deur van de koelcel dichtviel.
Lin keek achter haar en op de deur hing weer een papier.
“derde keer goede keer.” Stond erop.
De deur van de koelcel kon niet langs binnen geopend worden.
Lin wist dit en werd heel bang, verslagen viel ze op haar twee knieën.
“Ik hoop dat iemand mij vind, want als ik onderkoeld geraak ben ik er geweest.” Zei Lin terwijl er een traan over haar wang liep.
Ondertussen had Keffie zijn onderzoek in Pokécharcatchpark afgerond.
“Dit kan nog wel een lastig onderzoek worden.” Zuchtte Keffie.
Daarna wandelde Keffie naar de kleine kantine van Pokécharcatchpark en bestelde een drankje.
Keffie stelde nog wat vragen, dronk zijn drankje op en verliet na een halfuurtje de kantine.
“Ok nu richting hoofdkantoor.” Zei Keffie.
In het hoofdkantoor zat Lin ondertussen helemaal in een hoekje, ze beefde van de kou en was stilaan onderkoeld aan het geraken.
Plots kwamen Linoone en Purrloin uit hun pokébals.
Afbeelding
Afbeelding
Ze kropen onmiddellijk tegen Lin aan.
“Jjjongens ddit jullie moeten in jjjullie pokébals blijven dddaar is het warm.” Zei Lin terwijl ze beefde.
Linoone en Purrloin schudde nee met hun hoofd.
Lin probeerde een beetje te lachen, en was blij met zulke lieve Pokémon.
Ondertussen was in het bos de auto van de mysterieuze man gestopt.
Afbeelding
“We moeten ons verstoppen.” Zei Bulbasaur tegen Kevin.
“Ja duh, maar waar.” Zei Kevin.
Toen ging plots de deur van de auto open.
Bulbasaur greep met 1 roede een boom vast en met de andere Kevin en trok hun beide naar boven.
De man pakte Aerocool en Pikachu en liep wat verderop een toch wel goed verborgen grot in.
Bulbasaur liet hem en Kevin zachtjes uit de boom zakken en zo op de grond.
“Ok nu hebben we plan nodig.” Zei Kevin.
“Als we ons gewoon verstoppen in de struiken, wachten tot hij weg is en dan Aerocool en Pikachu gaan redden.” Zei Kevin.
“Ja klinkt goed, ok snel naar die struiken daar.” Zei Bulbasaur en liep richting de struiken.


Tussen Deel 5 en Deel 6 van De Grote Geheimen Van Pokéchar land
Dit verhaal speelt zich af tussen Deel 5 en Deel 6 van De Grote Geheimen Van Pokéchar land.

Net op het moment dat Kevin en Bulbasaur richting de struiken liepen kwam de man buiten.
“Een Bulbasaur met een bandje, en nog een Bulbasaur.” Zei de man.
Afbeelding
“Dat moet dan die van Kevin zijn.” Zei de man.
Ondertussen stond Kevin vlak voor de man.
“Balba. Dit is niet goed.” Zei Kevin.
“Balba balba balbasaur. Ik had toch gezegd dat we ons snel moesten verstoppen.” Zei Bulbasaur.
“Weer zo’n spraakzame Pokémon, tijd om ze te vangen.” Zei de man.
“Balbaa! Dat had je gedacht!” zei Kevin en liep daarna tussen de benen van de man door.
“Blijf toch staan domme Pokémon.” Riep de man.
“Balba balbasaur. Hahaha wie noem je hier dom.” Zei Kevin.
“Balba balba balbasaur. Pokémon zijn heeft zijn voordelen hij verstaat ons niet.” Lachte Kevin.
Maar net op het moment dat Kevin weer verder wou lopen greep de man hem.
“Balbaaaa! Roede, roede!” Riep Kevin maar er gebeurde weer niets.
Maar toen beet Kevin in de man zijn hand, wardoor de man hem liet vallen, daarna kwam Bulbasaur aangerend en deed zijn slaappoeder.
Afbeelding
“Ik krijg jullie……” Maar voor de man zijn zin kon afmaken viel hij in slaap.
“Hahahaa oh yeah, teamwork.” Zei Kevin.
“Ja dat hebben we goed opgelost.” Zei Bulbasaur.
Afbeelding
“Nu snel naar binnen.” Zei Kevin.
Ondertussen probeerde Pikachu, Aerocool en Snivy uit de kooi te geraken.
“Pika pi. Dit lukt echt niet.” Zei Pikachu.
“Pika pika chu. Misschien kan Seviper los komen.” Zei Aerocool.
“Pika pika. Hoe maak ik hem eigenlijk duidelijk dat ik Aerocool ben.” Zei Aerocool.
“Snivy Snivy? Ben jij Aerocool, als in de trainer van Pikachu?” Vroeg Snivy
“Pika. Klopt. ”Zei Aerocool.
Snivy haar ogen werden groot en ze viel flauw.
“Snivy!!!” Riep Seviper.
Maar als snel stond Snivy weer op.
“Pika. Gaat het? ”vroeg Pikachu.
Snivy knikte.
“Jongens minder praten, meer ontsnappingspogingen.” Zei Seviper terwijl hij probeerde los te komen.
“Pika pika pika. Seviper zit er niet over in we komen hier wel uit.’ Zei Aerocool terwijl hij tekens naar Seviper deed.
Seviper keek hem raar aan.
“Chuuuu. Oh ja hij verstaat ons niet.” Zuchtte Aerocool.
Plots wandelde Bulbasaur en Kevin binnen.
“Pïka!!! Kevin!!” riep Aerocool.
“Pika!!! Bulbasaur!!” Riep Pikachu.
“Bulba bulbasaur. Gelukkig jullie zijn in orde.” Zei Kevin.
Toen hoorde hij plots Seviper die probeerde los te komen.
“Bulba bulba? Heeft de man Seviper ook?” vroeg Kevin.
“Pika pi. Ja inderdaad.” Zei Aerocool.
“Bulba Bulba Bulbasaur. Ok eerst jou uit die kooi krijgen, want Bulbasaur zijn slaappoeder werkt niet eeuwig.” Zei Kevin.
Daarna knikte en Kevin naar Bulbasaur en ze deden samen een mesblad aanval.
Afbeelding
Door het mesblad viel de kooi uit elkaar.
“Pikaaa! Super!” riep Pikachu.
“Snivy. Ja goed gedaan.” Zei Snivy droog.
Daarna deed Snivy een mesblad op de touwen van Seviper waardoor ook Seviper los geraakte.
Afbeelding
“Bedankt Snivy, laten we u allemaal weggaan hier.” Zei Seviper en liep naar de uitgang van de grot, gevolgd door de Pokémon.
Maar daar stond de mysterieuze man al klaar.
“Waar gaan we naartoe?” zei hij droog.
“Jou aangeven bij de politie!” riep Seviper en wou de man een klap verkopen.
De man hield Seviper zijn vuist tegen en gaf hem een schop in de maag.
Seviper viel op de grond.
“Balba balba! Nu heb ik er echt genoeg van.” Zei Kevin boos.
Daarna liep Kevin richting de man en plots kwamen zijn roede eruit.
Bulbasaur zag dit en greep Kevin zijn roede vast en liep zo richting de man.
De man struikelde over de roede en viel met zijn gezicht tegen de grond.
“Rot Pokémon!” riep de man.
Bulbasaur, Kevin, Aerocool, Pikachu lachte luid.
Snivy was ondertussen naast Seviper gaan staan.
“Pika pika pikachu. Haal Seviper weg hier wij redden ons wel.” Zei Aerocool.
Snivy ondersteunde met haar roede Seviper.
Door de klap in zijn maag had hij last met rechtop lopen.
“Pika pi. Grijp mijn hand Aerocool.” Zei Pikachu.
Aerocool greep zijn hand.
“Pika. Richt op die man.” Zei Pikachu.
Aerocool wist dat hij zijn bliksemstraal moest doen.
Aerocool knikte en concentreerde zich.
De man probeerde ondertussen recht te staan.
“Balba! Snel!” riep Kevin.
“Pikaaaaaaa CHUUUUUU!” riepen Aerocool en Pikachu.
Afbeelding
De bliksemstraal ging mooi op zijn doel af en raakte de man.
Die viel terug neer op de grond.
Seviper en Snivy waren ondertussen uit het zicht verdwenen.
“Wauw, mijn roede werkt eindelijk en jou bliksemstraal ook.” Zei Kevin blij.
“Jullie leren snel.” Zei Bulbasaur.
“Proficiat Aerocooln maar Ik vraag me nu eigenlijk af wie die man is.” Zei Pikachu.
“Laten we kijken wie het is.” Zei Kevin.
“Nee we moeten snel weg, als hij waker word, sluit hij ons weer op.” Zei Aerocool.
Kevin knikte en samen met Bulbasaur, Aerocool en Pikachu liepen ze stilaan weg van de grot.
Plots stopte Kevin.
“Ik heb een ideetje.” Zei Kevin met een grijns op zijn gezicht.
“Wat dan?” vroeg Bulbasaur.
“Zo gaat het nog lang duren voor we terug in het magische bos zijn.” Zei Kevin.
“Ja daarom moeten we snel verder gaan.” Zei Aerocool.
“Nee hoor, we nemen de auto.” Zei Kevin met een grote lach.
“Dat gaat toch niet, we zijn Pokémon.” Zei Aerocool.
“Alles gaat.” Zei Kevin en wandelde naar de auto.
Bulbasaur, Pikachu en Aerocool keken hem raar aan maar liepen na een tijdje ook naar de wagen.
“Ok dit is het plan, Bulbasaur stuurt met zijn roede, ik schakel, Aerocool en Pikachu jullie zijn gas en rem.” Zei Kevin.
“Oh dit komt niet goed.” Zei Aerocool.
Na een vijftal minuten zat iedereen klaar.
“Waarom kon die man zijn sleutel niet gewoon meenemen, dan waren we nu veilig aan het stappen.” Zei Aerocool.
Toen gebruikte Kevin zijn roede om het contact te starten en de handrem naar beneden te doen.
Pikachu stond op de koppeling en Aerocool gaf zachtjes gas.
Met een paar schokken vertrok de auto.
“Gelukt we rijden.” Zei Kevin blij en schakelde ondertussen een versnelling hoger.
“Ok dit gaat goed.” Zei Bulbasaur.
“Gelukkig maar.” Zei Aerocool.
Ondertussen was de mysterieuze man bijgekomen.
“Ik krijg die Pokémon en die Seviper wel.” Gromde de man en ging richting waar zijn auto stond.
Toen hij op de plaats aankwam werden zijn ogen groot.
“Mijn gestolen wagen is nog een gestolen!” riep hij boos.
Zijn hoofd werd rood van woede.
“Ik heb nu geen tijd om daar naar te zoeken, ik moet snel mijn spullen inpakken en naar mijn volgende schuilplaats gaan, want als die Seviper Pokécharstad bereikt, en ze vinden mijn schuilplaats hang ik.” Zei de man.
Daarna liep hij snel de grot in.
Ondertussen ging alles nog steeds goed in de wagen en waren Kevin, Aerocool, Bulbasaur en Pikachu niet meer zo ver verwijderd van het magische bos.
Plots reed de wagen over hobbel in de weg.
Aerocool viel om en lande op het gaspedaal, de auto reed heel snel.
“Oh oh, niet goed niet goed.” Zei Pikachu.
“Aero snel sta recht.” Zei Kevin.
Aerocool deed zijn best om recht te staan, maar al snel ontplofte de motor van de auto.
Iedereen in de auto was gelukkig ongedeerd.
Uit de motorkap kwam veel rook.
Kevin, Aerocool, Bulbasaur en Pikachu stapte uit.
“Wat ben je soms toch een lomperik Aero.” Zei Kevin.
“Sorry hoor, het was wel Bulbasaur die over die hobbel reed.” Zei Aerocool.
“Rij dan volgende keer zelf.” Zei Bulbasaur.
“Jongens jongens, we hebben al een heel eind minder moeten lopen, wees nu gewoon blij en maak geen ruzie.” Zei Pikachu.
“Ja Pikachu heeft gelijk.” Zei Kevin met een lach.
“We zijn tenslotte een goed team.” Zei Aerocool.
“Dat klopt.” Zei Bulbasaur.
Ondertussen had de man al zijn spullen gepakt en vertrok richting zijn volgende schuilplaats.
Hij liep door de bossen en had was dicht in de buurt van Pokécharcatchpark.
Maar diep in het bos net voor Pokécharcatchpark lag nog een grot die omgebouwd was tot schuilplaats.
De man liep naar binnen.
“Als ik hier klaar ben, krijg ik die Bulbasaur en Pikachu nog wel!” riep hij boos.
Tegen zonsondergang kwamen Aerocool, Kevin, Pikachu en Bulbasaur aan in het magische bos.
Het viertal liep richting hun slaapplaats toen Kevin plots Ivysaur weer zag lopen.
Afbeelding
“Hey Aero moet je kijken, die domme Ivysaur heeft nu ook zo een bandje zoals jij.” Zei Kevin.
“Dat is mijn bandje.” Zei Aerocool boos en toonde zijn arm aan Kevin.
Daarna liep hij richting Ivysaur.
Kevin trok Aerocool terug achteruit met zij roede.
“Wat doe je nu!” riep Aerocool boos.
“Dit doe ik wel even voor je maat, ik heb namelijk nog een eitje te pellen met die dommerik.” Zei Kevin boos en liep richting Ivysaur.
“Ok bedankt, en ga ervoor.” Zei Aerocool.
“Kan Kevin hem al aan?” fluisterde Pikachu tegen Bulbasaur.
Bulbasaur knikte trots ja.
“Hey jij daar met, die cactus op je rug!” riep Kevin.
Ivysaur keek boos naar Kevin.
“Ja ik bedoel jou, met die halve bloempot.” Zei Kevin spottend.
“Moet ik je nog eens een lesje leren.” Zei Ivysaur.
“Deze keer maak ik je in.” Zei Kevin met een scherpe blik.
Ivysaur kwam aangelopen en probeerde Kevin te tackelen.
Kevin gebruikte zij neigen techniek en net op het moment dat Ivysaur hem ging raken duwde hij zichzelf omhoog met zijn roede.
Afbeelding
Ivysaur keek verbaasd in het rond.
Kevin deed zijn mesblad vanuit de lucht.
Afbeelding
Toen Ivysaur eindelijk door had dat Kevin boven hem vloog werd hij geraakt door het mesblad.
Ivysaur schudde met zijn hoofd en ging toen weer in aanvalspositie staan.
Deze keek liep Kevin richting Ivysaur, maar Ivysaur gebruikte zijn roede en smeet Kevin tegen een boom.
Kevin kroop weer van de grond.
Ivysaur deed onmiddellijk een mesblad, Kevin ontweek deze en liep daarna richting Ivysaur.
Daarna deed Kevin de tackle en deze keer we met succes.
Kevin en Ivysaur stonden oog in oog en ademde hard.
“Je blijft een slappeling.” Zei Ivysaur en deed toen een mesblad.
Kevin werd rood van woede en deed ook een zeer krachtige mesblad aanval.
Kevin en Ivysaur werden beide geraakt, maar bleven alle twee staan.
Bulbasaur, Aerocool en Pikachu keken vol spanning, maar het was uiteindelijk Ivysaur die door zijn poten zakte.
Kevin bleef trots staan.
Bulbasaur, Aerocool en Pikachu juichte.
Kevin liep naar Ivysaur en pakte met zijn roede het bandje af.
“En blijf nu weg hier!” riep Kevin.
Ivysaur liep verwond en verzwakt weg.
Kevin stak met zijn roede het bandje in de lucht en zwaaide ermee naar Aerocool.
“Dat heb je goed gedaan!” riep Aerocool.
Maar net toen Kevin zijn roede weer naar beneden wilde halen kwam er een Pidgey aangevlogen die greep het bandje.
Afbeelding
“Oh nee!” riep Kevin.
Pikachu en Aerocool liepen erachteraan.
“Jongens, ik en Bulbasaur komen zo ook, maar ik moet even rusten!” riep Kevin.
“Geen probleem, je hebt al een gevecht gewonnen.” Riep Aerocool terwijl hij verder rende.
De Pidgey vloog een heel eind en liet eindelijk het bandje vallen.
“Gelukkig.” Zei Aerocool.
Pikachu wilde net het bandje oprapen toen er een bruine poot op Pikachu zijn hand ging staan.
“Auw!” riep Pikachu en keek naarboven.
Daar stond voor hem een Raichu.
Afbeelding
“Hey laat Pikachu met rust.” Zei Aerocool.
Raichu ging van Pikachu zijn hand af en pakte het bandje.
“Dat is nu van mij.” Zei Raichu en ging lachend verder.
Aerocool ging net aanvallen toen Pikachu hem stopte.
“Morgen vechten we ervoor!’ riep Aerocool.
“Ok morgen!” riep Raichu en ging toen weer weg.

Zullen Pikachu en Aerocool dit gevecht winnen?
Zal iemand Lin vinden voor ze helemaal onderkoelt is?
Hoe loopt het af met Seviper en had hij door dat Kevin en Aerocool Pokémon waren?
En zal de man Kevin en Aerocool opnieuw vinden?
Dat lees je allemaal in een gloednieuw verhaal van Aerocool:

De Grote Geheimen Van Pokéchar land Deel 6
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie