PokeChar Stories!

Hier kun je interactief omgaan met andere leden. Van chatten tot een RPG maken en veel meer.
AKKA13
Beginner
Beginner
Berichten: 34
Lid geworden op: 05-10-2011 23:22

Bericht door AKKA13 » 09-04-2012 14:58

DEZE DAG IS TUSSEN HET VERHAAL VAN DE VERDWIJNING VAN JODYZA

AKKA, Aero en hun pokemon waren op weg naar de volgende stad en Aero zei tegen zijn Pichu op zijn schouder; en hoe gaat het? en Pichu lachtte en AKKA zei: volgens mij gaat het goed met je Pichu en AKKA's Torchic keek steeds gedesinteresseerd naar Pichu en AKKA zag dat en vroeg aan hem: gaat het wel/ je kijkt steeds naar Pichu en Torchic keek op en knikte en AKKA vroeg aan Aero: weet je wel wat voor aanvallen je Pichu kan en Aero zei: uh..ik heb eigenlijk geen idee, ik kijk even met mijn pokedex en AKKA zei: ik wist niet dat jij er een had en Aero keek welke aanvallen Pichu had en de pokedex zei: Pichu's aanvallen zijn, bliksemstraal, dondergolf, gras knots en volt tackle en AKKA keek op dat Pichu volt tackle kon en zei: Aero een gevecht? en Aero zei: is goed!

Afbeelding
Pichu en Torchic stonden tegenover elkaar en AKKA riep: geen scheids zoals eerder en Aero zei: is goed en opeens hoorde ze; oh jammer dan ben ik toch niet meer nodig! en er sprong opeens iemand uit de struiken en de vier vielen allemaal op de grond van de schrik en de jongen begon te lachen en zei: heb ik jullie even laten schrikken, ik ben wel scheids en een Bulbasaur en een Growlithe sprongen ook uit de struiken en AKKA zei: zijn die van jou? en de twee pokemon knikte allebei en AKKA zei: wauw, mooie pokemon! en de jongen zei: maar jullie gaan vechten, trouwens ik heet Kevin! en Aero en AKKA zeiden: aangegaan en er kwam opeens een langere en oudere man tevoorschijn vanuit de bomen met een Taillow en er kwamen twee pokemon opeens uit de grond en kwamen naast de man staan en Aero keek naar de Teddiursa en Munchlax en dacht: hmm, die Teddiursa kan vast graaf en vroeg: zijn die van u? en de man zei: ja, dat klopt en de man zei: Kevin, ben je weer eens alleen aan het rondzwerven en Kevin zei: nee, ik ben hun scheids en hij wees naar AKKA en Aero en de man zei: sorry, mijn naam is Max, mijn speler heeft jullie toch geen last bezorgd en de twee zeiden: oh nee hoor en de Max zei: gelukkig.

Max vertelde een verhaal dat hij een poke-soccerteam aan het samenstellen is met Kevin als een van zijn eerste spelers en Aero en AKKA vroegen of hij een speler was en Max antwoordde dat hij een coach zou zijn en de twee hoefde niet te aarzelen en vroegen of ze met hem mee mochten en Max vond het geen slecht idee, maar wilde hun vaardigheden zien, de twee jongens wisten dat als je geen coach had voordat je aan het toernooi meedeed, je niet mee mocht doen, omdat er een coach moet zijn die op je let en info krijgt over het toernooi en Max stelde voor om een poke-soccer match te hebben en als de twee wonnen zouden ze mee mogen doen, maar verloren ze, dan ging het niet door.

Afbeelding
Oke dan Munchlax, jij gaat op goal en Munchlax keek blij naar Max en ging op goal staan, het verbaasde AKKA dat Max kleine opvouwbare goals had in zijn tas en AKKA en Aero gingen bespreken welke pokemon er en AKKA zei: ik denk dat we Treecko in het goal zetten en dan Torchic als aanvaller en Aero zei: dat is een goed idee en Pichu sloeg opeens op Aero's gezicht en Aero vroeg; waar was dat voor? en Pichu keek boos naar hem en Aero zei: ik snap het al, Pichu wil spelen omdat hij het eerdere gevecht niet kon krijgen! en Pichu knikte en AKKA zei: dan zetten we Pichu in de aanval en dan commandeer jij Pichu en dan gaat Treecko in het doel en hij zei tegen Torchic: sorry he! maar Pichu wil eens een keertje en Pichu keek geïrriteerd naar Pichu en keek toen weg en AKKA dacht: volgende keer, zeker weten Torchic en de twee jongens zeiden: we zijn klaar!

De Growlithe van Kevin ging in de aanval en de Munchlax van Max ging op doel, Aero's Pichu ging in de aanval en zijn Treecko ging op doel, AKKA was scheids en riep: we beginnen! Pichu ging meteen met de bal rennen en kwam op Growlithe af, oke dan Growlithe pak die bal af en Growlithe pakte de bal makkelijk af van Pichu en rende er mee weg, Pichu blikmensstraal! riep Aero en Pichu richtte zijn bliksemstraal op Growlithe maar hij ontweek het en Kevin riep: doe je kopstoot en Growlithe kopte de bal hard in het doel, Treecko probeerde hem tegen te houden, maar het schot was te hard en blies hem in het net, Kevin riep: hey jongens, doe wel je best he!

AKKA gaf het fluitsignaal dat er een punt was en AKKA riep: hey Aero, doe je best he! we moeten een coach hebben en dit is de perfecte kans en Aero riep: ja dat weet ik! Pichu stond weer op de middenstip en AKKA gaf weer een fluitsignaal dat de ronde weer kon beginnen en Pichu ging weer rennen met de bal en Growlithe kwam weer op hem af en Aero dacht: dat laat ik niet twee keer gebeuren en hij riep: Pichu doe je bliksemstraal en Pichu vuurde zijn bliksemstraal af, oke dan Growlithe doe behendigheid en Growlithe ontweek op topsnelheid de aanval en pakte de bal af en kopte de bal in het goal nog voordat Treecko iets kon opmerken en AKKA gaf het fluitsignaal dat er twee doelpunten waren gescoord en AKKA werd zenuwachtig en hij riep: Aero! denk goed na hoe we dit kunnen winnen, gebruik de sterke punten van je pokemon, gebruik aanvallen in hun voordeel, denk goed na! we mogen dit niet verliezen en Pichu stond weer op de middenstip en Aero dacht heel goed na en dacht; wat moet ik nu doen? mijn pokemon hebben de vaardigheid statisch en overgroei, Treecko's aanvallen zijn: snelle aanval, absorbeer, kogelzaad en DUBBEL TEAM! en Pichu's aanvallen zijn: volt tackle, GRAS KNOTS!, DONDER GOLF! en bliksemstraal, bedankt AKKA! ik weet wat ik moet doen.

Pichu kwam op Growlithe af en Aero riep: Treecko doe dubbel team en bedek Pichu terwijl je rent en Treecko verdubbelde zich in 20 Treecko's en rende rond Pichu en Kevin wist niet waar hij naartoe moest, want Pichu was niet meer te zien en Kevin riep; Growlithe doe je haal neer tegen iedereen, gras knots Pichu! riep Aero en de gras knots liet Growlithe vallen en Pichu rende langs hem en Max dacht: dit wilde ik zien, een strategie en Aero riep; oke dan Treecko dubbelgangers bescherm de echte Treecko en de neppers gingen om hem heen staan, oke dan Pichu! zend dondergolf uit in het hele veld en Kevin en Max dachten: WAT! en Pichu's wangen begonnen vonken te maken en hij zond een dondergolf door het hele veld uit en Growlithe en Munchlax waren verlamd en Pichu rende door en trapte de bal in het doel terwijl Munchlax niks kon doen en AKKA gaf weer een fluitsignaal en Growlithe moest aftrappen, maar was veels te verlamt en Max zei: ik weet wanneer ik me gewonnen moet geven, gefeliciteerd jongens en AKKA en Aero sprongen in de lucht van blijdschap.

Dus AKKA en Aero kregen een coach en een nieuwe vriend als medespeler in hun team en gingen naar de stad, wacht eens even riep AKKA, coach waar gaan we eigenlijk naartoe en Max zei: we gaan naar een belangrijk iemand die in de problemen is en Aero zei; maar je wilde toch een team vormen en Max zei: ja dat klopt, maar dit gaat voor, dus gingen de vier op weg, op weg naar het volgende grote avontuur.

Dus wat zal onze helden te wachten staan, zullen ze Jodyza kunne nbevrijden, lees het allemaal in deel 3.
Ik ga stoppen met mijn verhalen op het forum en heb nu een website gemaakt!

Voor mijn verhalen en nog veel meer(dat nog gaat komen ;) )

Ga dan http://pokeswing.webklik.nl/page/homepage en dan zal je er wel komen, vertel het tegen iedereen, kom vaak en hopelijk word het leuk! :D

pikachu112
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1180
Lid geworden op: 30-07-2011 11:22

Bericht door pikachu112 » 09-04-2012 22:29

De Verdwijning van Jodyza deel 3

Wat is er gebeurd in deel 1 en deel 2?
Ow ja in deel 1 was Max bezorgt omdat hij Jodyza 3 dagen niet had gezien.
En MRDammann had een brief gevonden over Jodyza.
Max Seviper en Aerocool was aan het vergaderen waar Jodyza kan zijn
MRDammann kwam met krukken de kantoor binnen en gaf max de brief over Jodyza
Op de brief stond “Als jullie Jodyza nog terug willen zien dan eis ik de stop van Pokechar.nl!’
Max Seviper Aerocool en MRDammann schrokken van die brief.
Toen kwam er een vreemd straal de kantoor van max binnen,
En ging naar de tas van Aerocool en de Tas begon licht te geven later bleek het de Ei van Aerocool te zijn.
Het ei kwam uit en het was een Pitchu Aerocool was zo blij en danste door de kamer.
Max vond dat er iets raar als die pitchu was omdat hij zo sterk leek
Maar niemand geloofde max
In deel 2 ging Aerocool en MRDammann op zoek naar leden om Jodyza te bevrijden
Aerocool had akka gevraagd en Akka ging mee en MRDammann vroeg het aan ward maar ward was nog boos en ging dus niet mee
Opeens kwam er een storm aan en Aerocool zag aan pitchu dat het niet een normale storm was en probeerde max te waarschuwingen maar max geloofde Aerocool niet.
Toen begon het er hard te waaien en er kwam een tornado MRDammann viel op de grond maar gelukkig werd MRDammann door een vreemde vrouw gered.
De vreemde vrouw bleekt later Lin te zijn en MRDammann vroeg of ze mee wilde helpen om jodyza te bevrijden en dat ging Lin doen .
Maar helaas door de val waren de wonde die MRDammann nog had weer open gegaan en moest MRDammann terug naar het ziekenhuis.
Max stond op zijn balkon en gaf een spiets en noemde de namen van leden die mee gingen.

De namen zijn
1. Max
2. Aerocool – Pitchu
3. Akka
4. Lin
5. Phantomra
6. Bulba
7. Suni
8. Eevee (Robin) (niemand weet dat hij in een eevee kan veranderen)
9. Jeanz

wat is er gebeurd tussen Deel 2 en Deel 3 hoor ik jullie vragen.

Max vroeg aan akka en Aerocool of ze een plan wilde bedenken en even hun pokemon te trainen voor de grote strijd
Akka zij “zullen we dat in het bos doen ik weet een hele goed veld waar we kunnen trainen”
Aerocool zegt “goed idee dan kan ik me pitchu voor het eerst gebruiken in een gevecht”
Akka en Aerocool wilde bijna het kantoor verlaten toen riep max Aerocool terug
En zegt “Aerocool hier een cadeau voor je.”
Aerocool zegt “WAUW JE GEEFT MIJ EEN POKEDEX”
Max zegt “|Dat klopt Jodyza en ik wilde dit aan je geven als je ei uitkwam maar gister ben ik het helemaal vergeten”
Aerocool zegt “geeft niet want iedereen schrok van de brief die je kreeg gister”
En aerocool liep naar buiten
Akka vroeg “wat was er dat jij terug bent geroepen?”
Aerocool zei “dat merk je nog wel”
En zo gingen Aerocool en Akka naar het bos om daar te trainen
Toen ze bijna wilde gaan beginnen kwam er een jongen door de bos en het was Kevin en Kevin heeft een Bulbasaur.
Afbeelding
Aerocool zei “leuke pokemon heb je daar kevin, ik wist niet eens dat je een pokemon had”
Kevin zegt “:P ik wilde eigenlijk tegen niemand zeggen dat ik een pokemon had omdat ik geen zin had in gevechten maar ik hoorde dat Jodyza is ontvoert en nu wil ik graag helpen om jodyza te bevrijden.”
Akka zegt “Mooi over een paar uurtjes verzamelen wij allemaal bij de ingang van Pokechar.nl”
Kevin zegt “Oke dan zie ik jullie daar en ik denk dat dit het spannende gevecht gaat worden die Pokechar land ooit heeft gehad”
Aerocool zegt “dat denk ik ook”
Akka en Aerocool wilde bijna gaan beginnen met vechte en Aerocool pakte bijna de Pokedex om te kijken wat voor aanvallen pitchu kon en dan komt er een vreemde man naast Aerocool staan.
De man zij “wat een leuke Pitchu en Torchic hebben jullie daar.
Aerocool begon te lachen. Akka vroeg “waarom lach je Aerocool”
Aerocool zei lachend “herken jij de stem niet?”
Akka zegt “nee niet echt”
Aerocool zegt “hoi max”
De vreemde man gooide de bruine lange jas uit en gooit de bruine hoed af
Max zegt “Aero ik kan jou nooit in de maling nemen he”
Aerocool zegt “nee gaat je nooit lukken maar goed akka klaar voor het gevecht?”
Max zegt “wacht even”
Akka en Aerocool kijken op en zien dat Max 3 poke ballen in zun handen heeft.
Max roep “kom er maar uit allemaal”
En er komen 2 Taillow en 1 Munchlax uit.
Afbeelding
Afbeelding
Akka en Aerocool zeiden tegelijk ‘WAAT MAX HEB JIJ POKEMON”
Aerocool kijkt super verbaast naar max en vraagt “max hoe kom jij snel aan deze 3 pokemon?
Want toen ik de ei kreeg van pitchu was jij samen met Jeanz super jaloers
Max zegt “dat klopt maar ik moet je wat bekennen ik heb het allemaal gespeeld”
Aerocool mond valt open van verbazing.
Max verteld Veder “weet je nog toen je van Jeanz de parket kreeg en dat er een briefje bij zat met de tekst Beste aerocool hier een pokemon ei het is iets wat je erg graag wild.”
Aerocool zegt “natuurlijk weet ik dat nog”
Max zegt “wie kent jou nou het beste dan ik?”
Aerocool zegt “uhm me vader en moeder”
Max zegt “leuk jo maak maar grapjes maar even serieus in Pokechar.nl park ben ik samen met Jodyza het enigste die het meeste weet van jou”
En Aerocool en Max en Akka praten verder erover en vergeten heel de training

Paar uurtjes later

Aerozool zegt “ow is het al zo laat we moeten terug naar de ingang van pokechar park en jodyza bevrijden, Pitchu sorry dat we niet konden vechten”
pitchu van Aerocool springt op aerocool schouder en geeft aerocool een knuffel
Max en Akka roepen hun pokemon terug en lopen ook naar de ingang van pokechar.nl park

En dan nu gaat de laatste deel van De verdwijning van Jodyza Beginnen
Gaan ze het lukken om jodyza en pokechar te redden jullie lezen het NU!

Aerocool max en Akka staan bij de ingang van pokechar park
En ze zien Lin Phantomra Kevin Suni Eevee (Robin) en Jeanz aankomen
Max zegt “ik heb onderzocht waar jodyza laatste telefoon signaal vandaan kwam Dus volg mij maar”
Ward zag de groep weg lopen en keek op de foto’s die de leden niet wilde zien
En denkt aan wat MRDammann zij “vergeet nu de foto’s want jodyza is ontvoerd”
Ward dacht na en dacht na.
Ward gooide de foto’s op de grond en wilde de achter de groep aan rennen maar hij zag de groep niet meer.
Maar ward gaf niet op en ging op zoek naar de pokechar groep

Ondertussen in de pokechar ziekenhuis
“Zo MRDammann je mag weer naar huis maar rustig aan doen he” zei de dokter
MRDammann vroeg aan de dokter “zal ik mee mogen doen aan pokemon gevechten”
De dokter zei “Ik weet wat jij wilt jij wilt Jodyza helpe bevrijden he”
MRDammann zegt “Ja want Pokechar.nl staat op het spel”
De dokter zegt “Oke het mag maar niet te fanatiek want anders gaan je wonden weer open in je rug.”
MRDammann zegt “super bedankt dan kleed ik me nu om en ga ik er achteraan rennen”
De dokter zegt ”Wat zij ik nou niet de fanatiek, dat je nu wel weer zonder krukken kan lopen en rennen zegt niet dat je wonden niet weer open kan gaan.
Ik heb trouwens een voorstel voor jou de groep die jodyza gaat bevrijden is net vertrokken
Maar gelukkig heb ik een apparaatje waar we kunnen zien waar de groep is want max heeft een GPS in zun telefoon voor het geval dat er iets gebeurd”
MRDammann zegt “wat wil je er mee zeggen dokter?”
De dokter zegt “nou ik wil je best naar de groep brengen met de Auto”
MRDammann word super blij en bedankt de dokter met dikke knuffel

De groep die Jodyza wilt bevrijden lopen in het bos.
En ze zien een man en een vrouw op zun af komen Max zegt hou je pokebal gereed.
En de pitchu van Aerocool springt al van Aerocool schouder af
De man en vrouw zeggen “Rustig wij willen niet vechten we komen in vrede”
Max vraagt “oké wie zijn jullie dan?”
De Man zegt “ik ben Dean en dit is moonangel “
Moonangel zegt “wij zijn 1 van de vaste bezoekers van Pokechar.nl
En wij voelde dat er iets aan de hand was”
Max zeg “hoe kunnen dat voelen want als je alleen op pokechar.nl kijkt zie je niet dat er wat aan de hand is”
Pitchu van Aerocool vertrouwd ze niet en geeft ze een bliksem straal
Afbeelding
De straal gaat op Dean en moonangel af en ze worden geraakt en niet zo beetje ook
En ze vallen op de grond.
Dean zegt “Wat een krachtige pitchu oefffff”
Aerocool word boos en zegt tegen pitchu “PITCHU als je niet vertrouwd hoef je niet gelijk aan te vallen want ze kunnen ook de waarheid spreken”
Pitchu keek treurig Aerocool zegt “ahh pitchu dat was ook weer niet te bedoeling om je verdrietig te maken maar je moet gewoon leren om niet te gelijk aan te vallen als je iets niet vertrouwd”
Afbeelding
En pitchu kijkt al weer wat vrolijker en klimt op Aerocool schouder en geeft aerocool een knuffel
Max zegt “gaat het Dean en moonangel.
Dean en moonangel zeggen “ ja hoor max” en ze staan op en lopen naar pitchu
Pitchu word bang en gaat achter Aerocool hoofd staan.
Moonangel zegt “maak je maar geen zorgen kleintje wij willen alleen tegen je zeggen dat jij een super krachtig bliksem straalt heb. “
Aerocool vraagt “was hij echt zo krachtig dan?”
Moonangel zegt “ja ik heb vaker een bliksem straal gehad van een pitchu maar echt nooit zo krachtig als deze, en als ik jou pitchu zo bekijk duurt het niet lang meer dat hij een Pikachu word.”
Aerocool zegt “ik zie wel wanneer hij een pikachu word want mij maakt het niet uit want als pitchu is hij ook super tof”
En pitchu geeft Aerocool gelijk een knuffel.
Max zegt zullen we maar weer te zakken komen?
Dean en moonangel zeggen “Goed”
Dean zegt “waar waren we gebleven ow ja we hadden over het gevoel.
Wij kunnen dingen aanvoelen als er wat is en we waren op pokechar.nl en het voelde gewoon niet goed.
Dus we wilde gaan vragen of er problemen waren en toen kwamen we jullie tegen.”
Aerocool loopt naar Max en vraagt “is het wel handig om ze te vertellen dat jodyza is ontvoerd want net als pitchu vertrouw ik ze niet.”
Max zegt “aero laat het maar aan mij over ook al zijn ze misschien ze dan niet te vertrouwens maar wij zelf hebben een groep met sterke pokemon en we kunnen ze zo weg laten knallen”
Aerocool zegt “goed als jij het zegt max”
Max verteld aan Dean en moonangel het hele verhaal.
En de groep gaat weer op weg.
Wat uurtjes later zien ze een ziekenwagen op de groep met vol vaat op zun afkomen.
De auto stop en Lin zegt “hey is die ziekenwagen niet van ons”
Max zegt “je hebt gelijk Lin hij is van pokechar ziekenhuis”
De deur van de zieken auto gaat open.
Max zegt “hey dat is de dokter van MRDammann.
Is er iets met MRDammann of pokechar land gebeurd?”
De dokter zegt “maak je maar geen zorgen baas alles in in orde.”
Iedereen zegt gelukkig wat een opluchting.
Max vraagt “wat kom je dan doen?”
De dokter zegt “Ik kom jullie MRDammann brengen die voelt zich stukken beter en loopt zonder krukken en kan alles doen ook met pokemon gevechten maar MRDammann moet wel rustig aan doen en niet de fanatiek”
De dokter loopt naar de zieken wagen en doet de deur open en MRDammann loopt uit de auto.
En loopt naar max en vraagt of hij mee mocht.
Max zegt “natuurlijk mag je mee als de dokter zegt dat je mee mag dan mag je mee”
De dokter zegt “mooi dan is me werk weer gedaan” en de dokter stapt in de pokechar ziekenwagen en rijd weg.
Max zegt “oke dan gaan we maar weer we zijn er bijna.”
MRDammann zegt “wacht even Aerocool mag ik jou Treecko lenen?”
Aerocool kijkt verbaast en zegt “waarom vraag je dat jij heb toch ook pokemon”
MRDammann zegt “dat klopt maar die liggen nog thuis en ben sins na de storm niet meer thuis geweest”
Aerocool moest even over na denken en zegt “oke vooruit dan maar.”
Aerocool laat Treecko uit zijn pokebal.
Afbeelding
En vraagt aan Treecko of hij het erg vind dat hij tijdelijk tot dat jodyza is bevrijd van MRDammann is.
Treecko knikt ja.
MRDammann rukt de pokebal uit aero handen en raapt Treecko op en rent al voor uit.
Aerocool zegt . nou ja niet eens een bedankje.
Max zegt “zo is MRDammann eenmaal.
Maar goed zullen we door lopen want we zijn er bijna waar de laatste signaal van jodyza vandaan kwam.
Opeens horen ze iemand schreeuwen “WACHT OP MIJ JONGENS”.
Iedereen kijkt om het is Ward op een Pidgeot.
Afbeelding
Ward land op de grond en MRDammann loopt op ward af.
MRDammann zegt “wat moet jij hier jij was toch de gene die zij het kan me niet schelen”
Ward zegt “ik weet dat ik dat heb gezegt maar ik heb er spijt van dat ik dat heb gezegt en ik wil het goed maken.”
Max zegt ‘goed ward kom maar mee want we kunnen alle hulp gebruiken”’
Ward zegt ‘bedankt” en ward roept Pidgeot terug
Aerocool vraagt “ward hoe kom jij aan die Pidgeot”
Ward zegt “nou toen jullie net vertrokken waren zat ik naar me foto’s te kijken,
En ik had besloten dat pokechar toch belangrijker voor me zijn dan die foto’s van mij.
Toen wilde ik snel achter jullie aan rennen maar ik vond jullie niet meer.
Maar ik vond wel en een Pidgeot die gewon was aan zun poot,
Ik heb hem geholpen met zun poot en zij tegen Pidgeot ,
dat ik weer moest gaan om iemand te redden.
Maar toen merkte ik dat hij boven me bleef vliegen en ik stopte met lopen.
En de Pidgeot kwam weer naar beneden en vroeg wil je soms met mij mee.
Pidgeot knikte toen van ja toen ik heb me pokebal gepakt en hij is erin gegaan.”
Aerocool zegt “zo kan je inderdaad ook een pokemon vangen.”

1 uur later

Max en de groep komen bij een Cliff met een hele oude trouw brug.
Max zegt “we moeten met ze alle hier over anders kunnen we nooit bij Jodyza komen”
Aerocool zegt “we moeten heel rustig over de touw brug lopen want ik denk anders dat de touwen het begeven”
Phantomra zegt “ik ga wel voor en jullie volgen me”
En ze gingen over de touw brug heen en ze liepen langzaam.
Het ging goed totdat de trouwen het begeven.
De hele groep hing aan de overkant aan de trouwen pitchu van aerocool hiel de tas van Aerocool vast
Aerocool schreeuwde ‘JONGENS WE MOETEN ONZE POKEMON ROEPEN EN WARD ROEP JOU PIDGEOT OM MIJN PITCHU VEILIG AAN LAND TE BRENGEN”
En iedereen deed wat Aerocool zei ward gaf Pidgeot te opdracht om Aero’s pitchu te redden.

Alle andere pokemon van
Max
Akka
Lin
Phantomra
Kevin
Suni
Eevee (Robin)
Jeanz
Dean
moonangel

Ging proberen om iedereen naar boven te krijgen
Pitchu kon niet uitstaan dat hij niet mee kon helpen.
En was erg bezocht over aerocool
En pitchu sprong van Pidgeot af en pichu gaf opeens licht
Suni zegt. “Aerocool er gebeurd wat met je pitchu”
Max zegt “PITCHU EVALUEERT”
Afbeelding
Pitchu begon te veranderen .
De licht was en weg pitchu is een Pikachu geworden
Afbeelding
En pikachu ging mee helpen om iedereen veilig omhoog te krijgen en er kwam nu beweging in,
Na een paar min was iedereen boven
Aerocool zegt “Goed gedaan Pitchu uhm. Ik bedoel pikachu JONGENS me droom komt uit ik heb een Pikachu” en Pikachu springt in Aerocool armen.
Max zegt “als Pikachu nooit was evalueert dan hingen we nog aan de touwen”
Aerocool is zo super bij dat pikachu voor hem is evalueert dat hij nog even door knuffelt
De andere leden roepen hum pokemon terug de Treecko van aerocool die MRDammann leent.
Treecko loopt naar aerocool en kijk pikachu aan Aerocool vraagt “wat is er Treecko.”
Max zegt “weet wat ik denk Aero dat Treecko jaloers is op jou en pikachu omdat jij hem veel aandacht geeft dan hem”
Aeocool zegt “Treecko jaloers nee?
Max zegt “toch is het zo”
Aerocool zegt “Treecko is dat e…..”
Aerocool is niet uitgepraat en MRDammann roept Treecko terug in zijn pokebal
Aerocool wilde boos worden maar hij dacht ”we maken nu maar geen ruzie”
Pikachu sprong op Aerocool schouder en ze liepen verder.

15 min later

De groep zien een oud kasteel
Max zegt “hier moet het zijn haal jullie pokemon maar uit de pokebalen”
En de groep deed dat tewel ze dat deden kwam er een groep vanuit het kasteel rennen.
De mannen pakken een laptop uit de tas en starten skype op.
Er komt een man in beeld
Max zegt “WACHT DAT IS RIEUWERT DIE IK PAS VAN POKECHAR HEB VERBANNEN”
Rieuwert zegt “kijk eens wie we daar hebben Max en zijn pokechar leden”
Lin Zegt “Rieuwert had jij niet al genoeg aangericht op het forum geef onze jodyza terug”
Rieuwert zegt “uhm. Even nadenken oke ik geef jodyza terug maar dan moet pokechar.nl offline.
Max zegt ‘DAT NOOIT RiEUWERT”
Aerocool is het zat en zegt tegen pikachu dat hij een bliksem straal moet doen
En Pikachu deed wat aero vroeg de bliksem straal raakt de mannen ,
Afbeelding
En ze vallen allemaal verlamd van de brug af in het water terecht
Max zegt “Waar was dat voor nodig Aerocool we willen jodyza terug”
Aerocool zegt “dat weet ik maar je wilt ook Pokechar online houden dus ik vind dat we er voor moeten vechten”
En toen kwamen er alle soorten pokemon uit de kasteel .
Ward Zegt “Max en Aerocool als jullie op mijn Pidgeot de kasteel probeerd binnen te komen.”
Max zegt “nee ik wil jullie beschermen”
Jeanz zegt “Max en aero doe maar wat ward zei wij redden ons wel en wij leiden de pokemon af”
Afbeelding
Max zegt “oke doe jullie voorzichtig”
De hele groep zegt “Ja”
Aerocool Pikachu en Max klimmen op Pidgeot
En Max zegt “oke pokechar leden we gaan er voor AANVALLEN”
Pidgeot stijgt op en de pokemon leden vallen de pokemon aan .
Alle pokemon die van het kasteel kwamen richten zig op de pokechar leden maar niet op Pidgeot Max en aerocool en pikachu.
Max zegt tegen Pidgeot “vlieg maar door die raam daar.”
Pidgeot vlieg er op af maar opeens word ze tegen gehouden door een Swellow
Afbeelding
Aerocool zegt “Pikachu doe je donder schok tegen die Swellow
Afbeelding
Swellow onweek de donder schok Max zegt “Wow die Swellow is snel
Afbeelding
Swellow deed een lucht troef troef maar toen kwam de 2 Taillow van max aangevlogen,
En ze deden de tackel max zei “goed zo Taillow hou die Swellow bezig dan kunnen wij naar binnen.”
1 van de Taillow deed weer een tackel en de Swellow ging achter de taillow aan
Afbeelding
Aerocool zegt “Dit is onze kans Pidgeot ga maar naar binnen door die raam”
En Pidgeot aerocool en max en pikachu waren binnen.
Max zij gelukkig wij zijn binnen pff.
Pikachu pika pika pikachu Aerocool zegt “wat is er pikachu”
Maar toen zag Aerocool het “MAX DAAR IS JODYZA “
Ze rennen allebei op jodyza af
Aerocool en Max zeggen “Jodyza gaat het word eens wakker”
En Jodyza word wakker en zegt “Aerocool en Max ik ben blij om jullie te zien”
En op dat moment knalt de deur open en het is Rieuwert
Rieuwert zegt “Ik weet het goed gemaakt als jullie mij verslaan dan krijgen jullie jodyza mee en mag pokechar online blijven.
“Dat word een makkie met jou pikachu aero” zeg max
“Maar” gaat Rieuwert veder “als ik jullie versla moeten jullie allemaal voor mij werken en word pokechar van mij hahaaha”
Max zegt “JIJ WINT TOCH NIET Zet hem op Aerocool want het lot van heel pokechar land en pokechar.nl ligt in jou handen”
Aerocool word een beetje zenuwatig maar gaat er wel voor en zegt “Ik kies jou pikachu”
Afbeelding
Rieuwert zegt “oke dan kies ik Squirtle”
Afbeelding
Aerocool max en pikachu en jodyza beginnen Rieuwert uit te lachen
Rieuwert word boos “WAT VALT ER TE LACHEN”
Jodyza zegt “Jij bent echt dom iedereen weet toch dat Squirtle in de na deel zijn tegen een Pikachu”
Rieuwert zegt tegen zich zelf “oops dat was ik vergeten”
Aerocool zegt “nou dit winnen we zo met 1 bliksem straal”
Pikachu rent op Squirtle af en deed bliksem straal
Afbeelding
Rieuwert zegt “Squirtle trek ze zelf in je scheeld”
Squirtle ging zijn scheeld in en de bliksemstraal haalt niks uit
Aerocool zegt “Oke pikachu doe dan je snelle aanval”
Afbeelding
Rieuwert zei snel “Squirtle ontwijk”
Maar dat was al te laat Squirtle knalt erg had tegen de muur het hij leek nok out
Aerocool zegt “WIJ WINNEN”
Max zegt “wacht ik denk dat wij nog niet gewonnen hebben”
En wat max zij klopte Squirtle stond op.
Rieuwert zegt “Water pistol”
Afbeelding
Aerocool zegt “dat was geen goede zet oke Pikachu DONDER”
Afbeelding
En de Water pistol werd helemaal onder stroom gezet en Squirtle vloog tegen Rieuwert en ze vlogen de lucht in. Rieuwert schreeuw “Wacht maar ik kom terug ik kom terug!!!”
Afbeelding
Pikachu springt in Aerocool armen Aerocool zegt “We hebben gewonnen onze eerste gevecht goed gedaan pikachu goed gedaan
Max zegt “dat niet alleen jij heb ook Pokechar en jodyza gered”
Aerocool schut nee en zegt “dat heb ik niet alleen gedaan max maar wij allemaal”
Max Jodyza aerocool en pikachu vlogen op de Pidgeot van ward terug naar de groep.
En ze gingen weer terug naar Pokechar land en onder weg vertelde ze wat er allemaal in het kasteel afspeelde

En zo zijn we het einde gekomen van deze spannend verhaal de verdwijning van Jodyza
Ik hoop dat jullie genoten hebben van dit verhaal
___________________________________________
Reachtie van Aerocool: HE HE hij is af ben hier vanaf 15:00 tot 22:30 mee bezig geweest met afentoe een pauze tussendoor

Bulba
Trainer
Trainer
Berichten: 172
Lid geworden op: 31-08-2011 02:27

Bericht door Bulba » 12-04-2012 21:35

Terug naar Pokéchar land

Kevin, Akka en Aerocool waren terug opweg naar Pokéchar land. De andere leden die bij de redding aanwezig waren hadden samen met Max, Jodyza en Mrdammann een andere weg terug genomen.
"Dacht er nu werkelijk iemand, dat ze zomaar Pokéchar konden platleggen." zei Aerocool terwijl hij zen Pikachu aaide.
"Dat lukt nooit." zei Akka.
"Raar de ene moment was ik alleen aan het reizen, de andere moment zit ik in een reddingsactie." lachte Kevin terwijl hij keek naar zijn Bulbasaur.
Het groepje naderde Pokéchar land, toen ze rook zagen opstijgen uit de stad.
"Jonges dat is niet goed." zei Aerocool terwijl hij wees naar de stad.
Net toen Aerocool dit zei kwam Kefke al kuchend aangelopen.
"Brand in de stad, al ons materiaal en de mensen daarbinnen zijn in gevaar." zei Kefke
"Max heeft me gestuurd om hulp te halen." zei Kefke
"Snel jongens!" riep Kevin.
Het groepje nu vervoegd door Kefke zette hun weg verder naar Pokéchar land.
Ze liepen de stad binnen en zagen hoe slecht het er aan toe was.
Daar zagen ze ook de andere mensen en pokémon van Pokechar land die volop bezig waren met het blussen van de brand en met het materiaal uit de gebouwen te halen. Max zijn Tailows gebruikte hun windvlaag om de vlammen te bedwingen,
Afbeelding
terwijl zijn Munchlax met aarde naar de vlammen gooide om ze te doven.
"Oke jongens onze pokémon kunnen ook helpen." zei Kevin
"Balba!" Riep Kevin zijn Bulbasaur.
Die gebruikte ook meteen zijn roede om met aarde te helpen gooien.
"Pika!" Riep de Pikachu van Aercool, terwijl hij richting het vuur liep.
Pikachu gebruikte zijn bliksem stralen om ervoor te zorgen dat de vlammen niet meer groter werden.
Afbeelding
Daarna gooide Kevin, Kefke, Aerocool en Akka hun pokébals.
Daaruit kwam Kevin zijn Growlithe, Kefke zijn Houndour en Seel, Aerocool zijn Treecko en Akka haar Torchic.
"Growlithe, jij kan goed tegen vuur, help met het materiaal uit de gebouwen te halen." zei Kevin tegen zijn Growlithe.
Afbeelding
"Houndour ga Growlithe helpen." zei Kefke
"Jij ook Torchic!' riep Akka.
De drie Pokémon liepen richting een gebouw en begonnen aan hun opdracht.
"Seel, gebruik je waterpistool op de vlammen!" riep Kefke
Afbeelding
De seel knikte en gebruikte zijn waterpistool.
"Treecko gebruik net als Bulbasaur je roede om aarde op de vlammen te gooien, kijk wel uit voor de vlammen." zei Aerocool.
Iedereen ging heftig door met blussen en met het leeghalen van de gebouwen.
Maar toen plots zag Kevin dat er iemand boven op het dak van een brandend gebouw stond.
"Jonges kijk daar, die gast kan geen kant meer op."
"Das Robin!" zei Max die ondertussen naast Aerocool stond.
"Tailows ga hem halen!" riep Max.
De tailows vlogen richting het gebouw, en probeerde zo goed mogelijk Robin omhoog te krijgen.
Ze vlogen over de rand van het gebouw met Robin, toen ze plots hun krachten voelde afnemen.
De tailows prooberde nog te vliegen maar ze vlogen tegen elkaar en het drietal viel naar benden.
"Neee!" Riep Max.
Kevin en Aerocool keken naar Bulbasaur en Treecko.
Daarne keken ze naar elkaar en knikte naar elkaar.
"Bulbasaur, Treecko vang ze op met jullie roede!" riepen Kevin en Aerocool.
Afbeelding
Afbeelding
Robin en de Tailows werden opgevangen door de roede en veilig op de rond gezet.
De andere juichte bij het zien van de geslaagde redding.
Maar veel tijd om te juichen was er niet, want de brand moest geblust worden.
Iedereen ging weer door.
Na een paar uurtjes was iedereen uitgeput maar de rband geblust.
De pokémon en mensen zagen allemaal een beetje zwart door het roet.
De onuitputbare Max was ondertussen een checkup aan het doen om te kijken of er niks beschadigd was.
"Buiten de gebouwen is alles intact jongens." zei hij.
Alle mensen knikte en kregen allemaal een glimlach door het horen van dit nieuws.
Iedereen riep daarna zijn pokémon terug in de pokébal zodat ze konden rusten.
Buiten Bulbasaur en Pikachu die altijd naast hun trainers stonden.
"Allen bedankt voor het helpen met het blussen van deze brand en natuurlijk Kevin en Aerocool bedankt voor de redding van Robin en mijn pokémon." zei Max.
"Robin is overgebracht naar het ziekenhuis, niets ernstig gewoon een beetje bevangen door de rook, morgen is hij weer ok en mijn pokémon zijn net zoals vele andere in het pokémon center." zei Max.
"Ik raad jullie aan naar huis te gaan en jullie pokémon achter te laten bij het pokécenter, goed uit te rusten en dan morgen hier weer verzamelen voor een veragdering, we moeten de opbouw plannen en natuurlijk ook te weten komen wie deze brand veroorzaakt heeft.' zei Max.
Alle trainers knikte en deden zoals als max vroeg, ze brachten hun pokemon naat de pokecenters en vertrokken naar huis.
Kevin en Aerocool verbleven in het pokécenter en sliepen dicht in de buurt van hun Bulbasaur en Pikachu.
En natuurlijk ook van hun andere pokémon.
komt pokechar ooit nog achter de dader van de brand? jullie weten het is een splinter nieuwe verhaal van aerocool met de nieuwe titel *De grote wraak actie*
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

pikachu112
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1180
Lid geworden op: 30-07-2011 11:22

Bericht door pikachu112 » 14-04-2012 22:37

De grote wraak actie Deel 1

Dit verhaal speelt 1 dag na de brand af (Bulba verhaal)

In Pokechar ziekenhuis ligt Eeveemaster (robin) de dokters zijn iets raars tegen gekomen.
Bij zijn operatie hebben ze Robin bloed afgenomen en hebben wat ontdekt
Hij heeft namelijk 2 soorten bloed Pokemon en mens bloed
1van de dokters zeggen “dit is super zeldzaam, Dit betekend namelijk dat Robin in een pokemon kan veranderen en dit komt super soms voor dat ze dat kunnen.

Ondertussen in pokechar land

Max roept Aerocool seviper en Jodyza naar zijn kantoor
De jongens komen binnen en ze nemen plaats
Aerocool pikachu loopt naar het balkon van max kantoor
En gaat daar liggen
Afbeelding
Max begint.
“zo als jullie weten hebben wij Jodyza van rieuwert gered en daarna hadden we brand in onze pokechar land.
Denken jullie dat er een verband is tussen jodyza ontvoering en nu een brand in pokechar land?”
Aerocool en seviper en jodyza denken na.
Opeens gaat de telefoon van max af en max neem op.
Max zegt “ja daar spreek je mee. Uhm ja ja ummm WAT! Dat meen je niet oke ja ja we gaan naar hem op zoek bedankt voor het melden.”
Pikachu komt in paniek binnen omdat hij max hoorde schreeuwen
Jodyza vraagt “max wat is er wie had je aan de lijn?”
Max zegt “dat was pokechar ziekenhuis en ze zeggen dat Robin weg is”
Pikachu begint Aerocool aandacht te geven “pikachu pika pika”
Aerocool zegt “wat is er aan de hand pikachu”
En pikachu rent door de deur.
Aerocool zegt pikachu heeft wat gezien of gehoord.
Aerocool max en seviper en jodyza rennen achter pikachu aan het bos in.
Opeens zien ze een Eevee staan.
Afbeelding
Jodyza vraagt aan aerocool “waarom zal pikachu ons naar deze Eevee gebracht hebben?””
Aerocool zegt “geen idee”
Max zegt “ik wel aan de telefoon hebben ze ook verteld dat Robin 2 soorten bloed heeft,
Pokemon en mens bloed dit is erg zeldzaam dat mensen in een pokemon kan veranderen
Eevee hoort max praten en kijkt geschrokken en geeft pikachu een Tackle aanval
Afbeelding
Aerocool vraag “gaat het pikachu”
Afbeelding
Max zegt “ow jeej mensen die in een pokemon veranderen kunnen soms in de war raken en ook hun geheugen kwijt zijn dat weten ze niet meer dat ze eigenlijk een mens zijn Robin moet eerst echt weten dat hij die krachten heeft om er controle over te krijgen”
Aerocool vraagt aan max “moet ik tegen Robin vechten?”
Max zegt “dat zal wel moeten om hem weer waker te krijgen.”
Aerocool zegt “oke pikachu ben je er klaar voor?”
Pikachu zegt “PIKA!”
Afbeelding
Max vraagt “Aerocool moet ik je helpen?”
Aerocool zegt “nee hoor bedankt max.
Oke Pikachu bliksem straal”
Afbeelding
Maar Eevee (robin) ontweek het
Afbeelding
Aerocool zegt “Robin is best goed oke pikachu snelle aanval”
Afbeelding
Maar de snelle aanval ging al snel over naar een ander aanval
Afbeelding
Aerocool keek max aan en vroeg wat voor aanval het was
Max zegt “pikachu heeft blijkbaar Volt Tackle geleerd maar ik moet zeggen dat Pikachu dat wel snel mee is omdat dat te leren.
maar ik vond hem al bezonder toen hij nog een pitchu was”
Aerocool zegt “Pikachu is ook erg bezonder voor mij oke pikachu Volt Tackle!”
Maar de Volt Tackle stopt opeens
Aerocool zegt “wat? Wat is er gebeurd”
En Eevee (robin) deed weer een Tackle
Afbeelding
Pikachu vloog hard tegen een boom aan en is gewond
Afbeelding
Max zegt “wow dat is balen denk je dat je een nieuwe aanval hebt gaat het niet lukken”
Jodyza en seviper kunnen het niet geloven dat pikachu nu verliest tewel ze van rieuwert gewonnen hadden,
Dat Aerocool nu verliest van een Eevee die normaal een mens is
Max zegt “jongens kijk naar Robin de staart is opeens weg”
Iedereen kijkt en Eevee (robin) heeft het ook in de gaten en rent het bos in
Jodyza zegt “Aerocool je moet nu snel naar het pokechar ziekenhuis met pikachu”
Max zegt “ja dat moet je doen en als we Robin tegen komen als hij mens is moeten wij uitleggen dat hij in Eevee kan veranderen anders heeft hij dat nooit onder controle”

Max seviper aerocool en jodyza hebben niet in de gaten dat ze worden gespiekt

Wie is deze man/vrouw die max jodyza seviper en aerocool spioneerd en komen ze ooit nog achter,
Wie pokechar land gister in brand heeft gestoken en zal pikachu ooit Eevee (Robin) kunnen verslaan?
Jullie lezen het de volgende keer in De grote wraak actie Deel 2

pikachu112
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1180
Lid geworden op: 30-07-2011 11:22

Bericht door pikachu112 » 16-04-2012 22:47

De grote wraak actie Deel 2

Deel 2 gaat verder waar Deel 1 is gestopt.

Aerocool jodyza max en seviper rennen naar Pokechar ziekenhuis,
omdat pikachu gewond is.
Onderweg zien ze niet dat MRDammann ook aan het rennen is maar de andere kant op.
En MRDammann let weer niet eens op en knalt erg hard tegen seviper op
Seviper schreeuw : “Jo KAN JE NIET UITKIJKEN”
MRDammann zegt “sorry seviper ik zag je niet “
Max zegt “seviper MRDammann kan er niks aan doen want MRDammann is een beetje omhandig”
Seviper zegt “ow oke voor deze keer een waarschwing”
Aerocool zegt “jongens kom nou me pikachu moet nu snel naar de pokemon center uhm ik bedoel pokechar ziekenhuis”
De jongens komen de pokechar ziekenhuis binnen
De dokter vraagt aan max “goede dag meneer waar kan ik u mee helpen of komt u voor u dagelijks controle”
Aerocool jodyza en seviper moeten een beetje lachen omdat de dokter een geheim vertelde wat de jongens niet wisten
Max neemt de dokter mee en zegt “over me dagerlijks controle jmag niemand weten het was een geheimpje je word bedankt”
De dokter zegt sorry hoor” en ziet opeens de gewonde pikachu van aerocool
En hij vraagt “wat is er gebeurd”
Aerocool verteld het hele verhaal
De dokter zegt “o zo nederlaag kan ook geestelijk beschadigende”
Aerocool kijkt bang en vraagt “word mijn pikachu nog wel de oude”
De dokter zeg “maak je maar geen zorgen aerocool hij moet alleen verwerken dat hij verloren heeft maar we zien wel wat er gebeurd eerst moet ik hem behandelen”
De doktor loopt met pikachu door de deur
En aerocool en jodyza en max wachten in de wachtkamer
Een half uurtje later ziet max een eevee lopen max zegt “kijk daar is robin”
Jodyza vraagt “weet je zeker dat het robin is?”
Max zegt “ja want kijk deze heeft geen staart en ik zie aan eevee gezicht dat hij zijn verandering naar mens tegen houd.
Weetje wat ik denk dat hij eerst naar robin huis loopt om daar weer naar Robin terug te veranderen en dan denkt Robin dat hij alles gewoon gedroomd heeft.”
Seviper zegt “we moeten achter hem aan”
Max zegt “juist kom jongens”
Max jodyza en seviper lopen door de deur en merken dat aerocool niet mee gaat.
Ze lopen terug en zien aerocool daar zitten en vraag waarom hij niet mee gaat.
Aerocool zegt “ga jullie maar ik blijf hier bij pikachu”
Max zegt “ik snap het sterkte ik kom zo weer langs”
En de jongens lopen weg

Ward ligt in pokechar park lekker naar de lucht te kijken.
Hij ziet opeens wat op zun af komen ward zegt “wat is dat daar?”
En opeens ziet hij dat het een post Pidgey is.
Afbeelding
Ward haalt het briefje van zijn pootje af en lees voor “Beste ward ik zal jou graag bij de waterval willen spreken buiten de pokechar land Vrienderlijk gegroet max”
Ward zegt “yes voor het eerst wil max me prive spreken”
Ward laat zijn Pidgeot eruit komen en vliegt met mijn Pidgeot naar de waterval buiten pokechar land
Afbeelding

Ondertussen in pokechar ziekenhuis

Aerocool zit nog steeds in de wacht kwamen.
De dokter loopt door de deur en zegt dat alles met pikachu goed gaat en dat hij erg veel rust nodig heeft.
De dokter zegt dat aerocool naast pikachu mag zitten
Afbeelding
Aerocool zit naast Pikachu en verteld dat hij super blij is dat hij pikachu heeft gekregen.
Toen hij nog een ei was en een pitchu was.
Aerocool verteld ook alle gebeurternissen van de grote verdwijding van jodyza en dat aerocool super vond dat pikachu voor hem is evalueert is.
Op dat moment kwam MRDammann binnen en zegt “hallo aerocool ik hoorde van max wat er is gebeurd hoe is het met pikachu?”
Aerocool zegt “hij word weer beter alleen zal hij wel wat geestelijke schaden hebben en dat kan door 2 dingen hersteld worden”
MRDammann zegt “wat voor 2 dingen dan?”
Aerocool zegt “of pikachu moet Robin verslaan in zijn Eevee vorum of pikachu met het lange tijd verwerken”
MRDammann zegt “ik wil jou 2 dingen laten zien”
aerocool zegt “welke 2 dingen?”
MRDammann zegt “1 dit is mijn charmander komt er maar uit charvuur”
Afbeelding
Aerocool moest een beetje lachen
MRDammann vraagt “waarom lach je?”
Aerocool zegt “om de naam van je charmander wie geeft nou zijn charmander de naam charvuur”
MRDammann doet alsof hij dat niet gehoord heeft en gaat veder
MRDammann zegt “ik wil je wat geven ow waar ligt hij, hij zat toch in mij jas zak”
Op dat moment kwam Pikachu bij
Afbeelding
Aerocool word al wat blijer en vraagt “pikachu hoe voel je”
Pikachu kijkt boos en zegt niks
MRDammann zegt “ha gevonden kijk Aerocool dit is een dondersteen
Afbeelding
MRDammann zegt “met deze steen kan jou pikachu veranderen in een Raichu en wortd je pikachu ook veel sterker”
Pikachu kijkt op
Aerocool pakt de steen en kijk naar de dondersteen
MRDammann zegt “aerocool je moet er wel goed over na denken want als je pikachu evalueert
Dan kan hij nooit meer terug”
Aerocool zegt “eigenlijk wil ik niet dat pikachu een Raichu word want ik ben super blij hoe pikachu nu is maar ik laat pikachu kiezen het is me vriend en ik vind dat pikachu de keuze moet maken”
Aerocool gaat met de steen naar pikachu en vraagt aan pikachu wat hij wilt
pikachu bleef naar de steen kijken
en pikachu slaat de steen weg met zijn staart
pikachu zegt “PIKA PIKACHU PIKACHU CHU CHU PIKA PIKA PIKACHU!
Aerocool zegt “ja pikachu je heb gelijk wij verslaan Robin zonder die stomme steen te gebruiken”
De dokter komt binnen en kijkt pikachu nog even na en zegt pikachu is weer gezond en mag naar huis
Paar uurtjes later

MRDammann is ondertussen weer naar huis en heeft de donder steen weer mee genomen
Aerocool en pikachu lopen naar huis en pikachu springt in het rond omdat hij weer beter is
Afbeelding
En aerocool is ook super blij niet alleen dat pikachu gezond is maar ook omdat pikachu nog steets een pikachu is.

Ondertussen bij de waterval buiten pokechar land

Ward land bij de waterval met zijn Pidgeot
Afbeelding
Ward roept zijn Pidgeot terug en kijkt rond
En opeens hoort hij Hallo ward dat is lang geleden
Ward zegt “deze stem is niet van max maar van RIEUWERT”
En ward draait zich om en ziet rieuwert staan


Wat is rieuwert van plan en zal robin ooit achter zijn pokemon krachten komen?
Jullie lezen het in De grote wraak actie deel 3

_____________________________________________
Reactie van aerocool: ik wil even mederdelen ik zij dat het 4 delen zal worden maar dat ga ik niet een reden dus word denk ik 5 a 6 delen

Bulba
Trainer
Trainer
Berichten: 172
Lid geworden op: 31-08-2011 02:27

Bericht door Bulba » 17-04-2012 19:07

Tijdens De grote wraak actie Deel 1 en 2
In dit verhaal kan je lezen waar de andere leden mee bezig waren.
Het was 1 dag na de brand in Pokéchar land, Kevin was met zijn Bulbasaur aan het wandelen richting het kantoor van Max voor de grote vergadering.
Kefke kwam ondertussen ook aangewandeld samen met Akka.
“Hey!” riep Kevin.
“Hoe is het nu met jullie?” vroeg Kevin.
“Goed hoor.” Zei Kefke
“Ja met mij ook.” Zei Akka met een klein glimlachje.
Ze wandelde nu verder richting het kantoor van Max.
Toen ze er bijna waren zagen ze plots Aerocool, Max, Seviper en Jodyza het bos in rennen.
Het groepje Kevin, Kefke en Akka zetten de achtervolging in.
Ze zagen in de verte hoe Pikachu gewond was geraakt en hoe de andere snel richting Pokecenter gingen.
Ze zagen ook een schim achter de boom staan die hun aan het bespieden was.
“Hey!, wat doe je daar, wie ben je?” riep Kevin.
De schim schrok en liep weg.
Kevin en de andere wilde de achtervolging inzetten maar werden gestopt door een Eevee zonder staart.
Afbeelding
“Hmmmm die Eevee mist iets.” Zei Kefke.
“Zijn staart, misschien?” zei Kevin terwijl hij met zen ogen rolde.
“Ja precies!” Riep Kefke enthousiast.
Net opdat moment tackelde Eevee de Bulbasaur van Kevin.
“Hey!” Zei hij kwaad.
Bulbasaur duwde zichzelf terug op zijn poten en was klaar om aan te vallen.
“We kunnen dit beter samen doen.” Zei Kefke
“Ja, en daarna moeten we hem vangen, zodat we weten waarom hij geen staart heeft.” Zei Akka.
Wat Kevin, Kefke en Akka niet wisten is dat dit gewoon Robin was.
Akka en Kefke gooide elk een Pokébal.
Daaruit kwamen Torchick en Houndour.
Toen Eevee dit zag zette hij het op een loopje.
Het groepje en de Pokémon liepen erachter.
Net toen ze een hoek om liepen botste Kevin tegen MRDamman.
Kevin vloog tegen de rest en iedereen viel op de grond.
Dit was natuurlijk de kans van Eevee op uit het zicht te verdwijnen.
Kevin stond recht en hielp de andere, alsook MRDammann.
“Sorry hoor.” Zie Kevin
“Geeft niks, ik was ook niet aan het opletten.” Zei MRDammann
Daarna ging MRDammann weer door.
Akka en Kefke riepen ook hun pokémon terug.
Kevin keek in het rond.
“Die eevee zijn we kwijt.” Zei Kevin.
Kevin zag nu Max, Jodyza en Seviper uit het Pokecenter komen.
Hij wou er net naartoe lopen toen een meisje voor hem sprong.
“Ik ben Lin en ik wil nu een gevecht.” Zei ze.
“Ja een gevecht krijg je dan wel, alleen niet nu.” Zei Kevin.
“Het moet nu!” Zei Lin.
Kevin zag hoe de andere al hellemaal uit het zicht waren.
“Kijk nu wat je doet, nu zijn we de andere kwijt.” Zei Kevin
Hij keek toen met een ijskoude blik naar Lin en zei: “Ok je kan je gevecht krijgen.”
Net toen kwam er een jongen aangewandeld.
“Dubbelgevechtje Lin?” Vroeg hij
“Ja graag, als hij dat ok vind.” Zei Lin terwijl ze wees naar Kevin
“Tuurlijk, Kefke doe je dan met mij mee?” Vroeg Kevin.
“Zeker.” Zei Kefke vol enthousiasme.
“Ik ben Kenneth(Kendemi) trouwens.” Zei de jongen.
“Ik ben Kevin, dat is Kefke en dat Akka.’ Zei Kevin.
“Ik zal scheidsrechter zijn.” Zei Akka.
“Laat de match beginnen!” Riep Akka
“Bulbasaur nu.” Zei Kevin
Afbeelding
Ondertussen gooide de andere hun pokébals
Afbeelding
Kefke zijn Houndour kwam uit de pokébal.
Uit de andere kwamen de Linoone van Lin en de Dratini van Kenneth.
Afbeelding
Afbeelding
“Linoone tackle die Bulbasaur.” Zei Lin
“Bulbasaur gebruik je roede om het af te were.” Zei Kevin
De Linoone kwam aangerend maar kreeg een klap van de roede.
“Houndour doe je bijt aanval.” Zei Kefke
“Dratini supersonische aanval.” Zei Kenneth
De Houndour kwam aangerend voor de bijt aanval, maar werd geraakt door de supersonische golven.
Kevin zag dit.
“Bulbasaur mesblad op Linoone en Dratini, nu!” Riep Kevin
Bulbasaur deed zijn mesblad.
Afbeelding
“Linoone ontwijk met een snelle aanval.”zei Lin
De Linoon ontweek de aanval maar Dratini werd geraakt.
Daardoor stopte de supersonische golven.
Maar de Bulbasaur van Kevin werd geraakt door de snelle aanval.
“Linoone doe je kopstoot.” Zei Lin
Bulbasaur die nog niet helemaal terug rechtstond, kreeg onmiddellijk alweer een kopstoot.
“Houndour probeer een snelle aanval gevolgd door de bijt aanval.” Riep Kefke.
Afbeelding
“Dratini, probeer je waterpsitool.” Zei Kenneth
De Houndour was snel genoeg en ontweek het waterpistool, de dratini werd geraakt door de snelle aanval en daarna door de bijt aanval van Houndour.
Bulbasaur had ondertussen al een paar aanvallen van Linoone gehad en was er slecht aan toe.
“Maak het af met een snelle aanval.” Zei Lin
Kevin wist dat hij iets moest doen.
“Bulbasaur gebruik je roede om je omhoog te duwen.” Riep Kevin.
De Bulbasaur gebruikte de roede en vloog in de lucht, daardoor miste de aanval van Linoone.
“Nu je zonnestraal aanval.” Zei Kevin
Afbeelding
Bulbasaur vloog door de lucht waardoor de zonnestraal sneller werkte.
“Houndour, richt je vlammenwerper samen met die zonnestraal.” Zei Kefke.
“Lionoone snelle aanval!” Riep Lin
“Dratini, ontwijk!” Riep Kenneth
Maar ze waren beide te laat en Linoone en Dratini werden geraakt door de zonnestraal en vlamenwerper combibnatie.
Linoone en Dratini vielen beide op de grond.
“Dratini en Linoone zijn uitgeschakeld, Kevin en Kefke winnen de match.” Zei Akka.
Kenenth liep naar zen Dratini.
“Goed gevochten maatje, rust nu maar uit.” Zei Kenneth en riep Dratini terug.
Lin streelde de Linoone.
“Jij ook hoor.” Zei Lin en riep daarna ook Linoone terug.
Kevin en Kefke feliciteerde hun pokémon en deden een soort van vreugde dansje.
Lin en Kenneth kwamen naar hun toe.
“Goeie match.” Zei Lin en ze stak haar hand uit.
Kenneth deed hetzelfde.
Kefke en Kevin schudde de handen.
“Ja inderdaad, doen we zeker nog eens over.” Zei Kevin met een glimlach.
“Zochten jullie iemand, want jullie ware nogal boos toen ik jullie om een gevecht vroeg.” Zei Lin
“Ja, we hadden net Max gezien, en we waren er zeker van dat er iets mis was dus we wilde vragen wat.” Zei Kevin
“Oh sorry hoor, ik ga soms zo op in men gevechten.” Zei Lin
“Geen probleem hoor.” Zei Kevin
“Ik zal helpen zoeken om het goed te maken.” Zei Lin
“Ja en ik ook.” Zei Kenneth
“Goed, lijkt me leuk.” Zei Kefke
“Ja idd.” Zei Kevin
Net opdat moment vloog Ward op zen Pidgeot voorbij.
“Hmmm die Pidgeot zou ons kunnen helpen bij de zoektocht.” Zei Kevin
“Hey jonges kijk.” Riep Kefke als he wees naar het pokecenter.
Daar zat Aerocool.
“Oke we splisten op.” Zei Kevin
“Kefke, ik en jij gaan achter Pidgeot aan, Akka, Lin en Kenneth vragen julie aan Aero wat er aan de hand is.” Zei Kevin
Iedereen knikte.
Daarna gingen ze allemaal uit elkaar.
Zullen Kevin en Kefke, Ward en dus ook Rieuwert vinden? En zijn plan te weten komen?
En zal Aerocool vertellen at er aan de hand is.
Zal robin ooit achter zijn pokemon krachten komen?
Jullie lezen het in De grote wraak actie deel 3
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

AKKA13
Beginner
Beginner
Berichten: 34
Lid geworden op: 05-10-2011 23:22

Bericht door AKKA13 » 17-04-2012 19:09

(De dagen die komen, geef ik nu allemaal namen , deze dag is trouwens tussen de grote wraak actie)

Vastklampen aan de oplossing

AKKA en zijn Torchic waren aan het vissen en AKKA wilde dat zijn Torchic wat meer ervaring kreeg zodat hij wat sterker zou zijn, maar AKKA zat er al een paar uur en Aero was even weg vanwege iets, maar AKKA had er geen problemen mee en ging dus even vissen.

Oke dan pokemon! bijt maar aan de haak riep AKKA, maar er gebeurde niks, kom op ik daag jullie uit! riep hij nog, maar er gebeurde niks, whaa!!! waarom komt er geen enkele pokemon op mijn aas af en Torchic keek hem aan alsof hij dat zelf wel moest weten en hij dacht ja en hij haalde zijn hengel in en zei: ik zou ook niet bijten als ik een blad van een boom in de buurt als aas zou gebruiken, maar pokemon eten van alles en hij dacht: misschien moeten we de boel hier een beetje opstoken, Torchic doe je sintel tegen het water en Torchic keek een beetje geschrokken, maar keek ook een beetje opgelucht dat er dan eindelijk een beetje actie zou komen en stond net voor het water om sintel te gebruiken en opeens sprong er een Octillery uit het water en hielt zich vast aan AKKA's hoofd.

Afbeelding
AKKA riep: Torchic hoe heb je dat nou weer gedaan! en Torchic keek verwart naar de Octillery die aan AKKA's hoofd was vastgeklampt en AKKA kreeg hem maar niet van zijn hoofd en hij pakte zijn pokedex erbij: Octillery de jet pokemon, hij valt zijn vijanden aan met zijn tentakels, dan slaat hij ze keihard met zijn stenen kop en AKKA schrok meteen en riep: Torchic haal deze pokemon van mijn gezicht voordat het te laat is! en de Octillery keek bang naar AKKA en hij dacht: hmm, dat is raar, hoort hij volgens de pokedex niet nu met zijn harde kop op me in te slaan en hij zei: Torchic, wacht even misschien doet hij niks en de Octillery keek opgelucht naar hem en AKKA zei: Octillery ik haal je even van me af en dan ga ik uitzoeken wat er met je is en hij probeerde Octillery van zijn hoofd af te halen maar dat ging niet, hij hielt maar vast en AKKA zei: oke dan, dan ga ik nu zitten en vraag ik jou wat er aan de hand is en opeens sprong iets uit het meer.

Wat zijn dat! en hij keek in zijn pokedex en het waren Tentacruel en hij zei: oke dan, wat komen ze hier doen en Octillery keek heel erg bang en AKKA dacht: zou deze Octillery hier bij mij blijven omdat hij dacht dat hij dan veilig was? en hij vroeg aan Octillery: ben je bang voor die pokemon? en Octillery knikte en de Tentacruel kwamen op hem af met hun tentakels en hij riep: Torchic schrik ze af met je sintel en de sintel kwam tegen hun tentakels aan en ze trokken hun tentakels terug en AKKA riep: jullie doen deze Octillery niks, begrepen!

De Tentacruel kwamen op hun af met een gifstoot aanval en Torchic ging voor hun staan en deed sintel, maar het deed niks en hij werd weggeslagen, de gifstoot kwam verder richting AKKA en Octillery en Torchic sprong ervoor en deed snelle aanval en sloeg op die manier de tentakels weg, wauw Torchic ik wist niet dat je zoveel lef had zei AKKA en Torchic keek om en gaf opeens een gloed, wat gebeurt er riep AKKA.

Afbeelding
De gloed verdween en het was een Combusken geworden en hij keek in de pokedex welke aanvallen hij kon en hij riep: oke dan Combusken begin met mega schop en Combusken sprong op een van Tentacruel af en schopte hem de lucht in richting het meer, goed zo Combusken doe nu...uhm snelle aanval maar en Combusken kwam op een Tentacruel af met een snelle aanval, maar de Tentacruel deed sneeuwstorm en Combusken sprong snel een boom in en ontweek, hmm sneeuwstorm dus he zei AKKA, oke dan Combusken doe spiegel aanval en Combusken sprong in de lucht en deed spiegelaanval en het werd een sneeuwstorm en alle Tentacruel waren bevroren en AKKA dacht: niet te geloven dat Combusken een zet heeft geleerd waardoor hij de laatste aanval kan imiteren.

De Tentacruel braken uit het ijs en begonnen meteen Combusken aan te vallen en AKKA voelde iets bij zijn gezicht en opeens: whaaaa!!! auuu!!! en Octillery sprong naar de grond en AKKA dacht: wauw, een paar minuten lang een Octillery aan je hoofd vasthebben is vast een plakker en pijnlijk als hij je loslaat en Octillery deed waterpuls voordat de Tentacruel Combusken konden raken en AKKA zei: mooie Octillery en hij keek welke aanvallen Octillery kon en hij riep; oke dan Octillery doe je vuurschot en Octillery richtte vuurschot op alle Tentacruel en ze raakte allemaal verbrand, oke dan Combusken doe oververhitting en Combusken vuurde zijn oververhitting af op de Tentacruel en ze waren bijna allemaal uitgeschakeld, Combusken en Octillery maak het af met hyperstraal en Combusken imiteer Octillery en doe een spiegel aanval hyperstraal en Combusken en Octillery deden een dubbele hyperstraal en alle Tentacruel werden uitgeschakeld het meer ingegooid.

Wauw heel erg bedankt voor je hulp Octillery, door jou is Torchic geëvolueerd in een Combusken zei AKKA en Octillery keek blij naar hem en AKKA zei: we moeten nu weer gaan en Octillery keek triest naar hem en AKKA zei: uh..wat is er? en Combusken sloeg AKKA op zijn hoofd en hij keek naar hem en Combusken keek even goed naar hem en AKKA zei: dus hij wil... en Combusken knikte blij en AKKA zei tegen Octillery: hey Okkie wil je mee? en Octillery keek blij en AKKA begon te lachen en zei: Okkie, dat klinkt grappig, hmm Okkie, Octo! hey, ik ga je Octo noemen, want je bent een Octopus en Octillery knikte blij en AKKA rende weg en riep: kom op Octo en Combusken volg mij naar de tent en de twee achtervolgde hem richting hun volgende avonturen.

Aero zat bij de tent en dacht: wauw waar blijft AKKA toch en Max zei: hij zei dat hij even ging vissen en Kevin zei: hmm, vissen naar wat? en AKKA kwam aan en de twee pokemon stonden naast hem en iedereen keek AKKA aan en AKKA zei: wat? oh jullie willen zeker weten wie deze nieuwe pokemon zijn, dit is Octo de Octillery en Torchic is geëvolueerd in een Combusken en de twee pokemon groette hun en Max zei: dat is leuk, maar dat is het niet, AKKA kijk eens je gezicht en Kevin pakte een spiegel en gaf hem aan AKKA, AKKA keek erin en

WWWHHHHAAAA!!!! riep AKKA door het hele bos.
Ik ga stoppen met mijn verhalen op het forum en heb nu een website gemaakt!

Voor mijn verhalen en nog veel meer(dat nog gaat komen ;) )

Ga dan http://pokeswing.webklik.nl/page/homepage en dan zal je er wel komen, vertel het tegen iedereen, kom vaak en hopelijk word het leuk! :D

pikachu112
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1180
Lid geworden op: 30-07-2011 11:22

Bericht door pikachu112 » 18-04-2012 21:35

De grote wraak actie Deel 3

Ward zag rieuwert staan en zegt “rieuwert dat is lang geleden maar waar is max?”
Rieuwert zegt “Max is er niet ik heb jou geroepen sukkel
Ik wil dat je wat dingen voor mij gaat doen als je dit doet dan kan ik weer in pokechar land komen”
Ward zegt “hoe wil je dat ik dat doe allemaal”
Rieuwert zegt “dat merk je vanzelf wel allemaal” en rieuwert geeft ward een briefje
Wat ward niet weet is dat de klusjes wat ward moet doen van rieuwert niet is om zijn ban eraf te halen maar om pokechar.nl uit te lucht te hallen
Rieuwert zei “ward je hoort van me ” en Rieuwert ging het bos in en was verdwenen
Ward zegt “als ik door deze taken Rieuwert in pokechar land krijg doe ik het wel want ik vertrouw Rieuwert en vind niet eerlijk dan hij verbannen is”
En ward haalt zijn Pidgeot uit zijn pokebal en vliegt terug naar pokechar land
Afbeelding

Kevin en Kefke waren onderweg naar de water val waar ze ward zien laden
Kefke zegt tegen Kevin “Kevin kijk daar is dat ward niet op zijn Pidgeot”
Kevin zegt “ja je hebt gelijk het was dus ward Pidgeot dus we zijn voor niks hier naar toe gegaan”
Kefke zegt “zullen we maar terug gaan naar pokechar land?”.
Kevin zegt “goed plan ik hoop dat Akka, Lin en Kenneth antwoord van Aerocool hebben”
Kefke zegt “ik ook en ik hoop ook dat aero pikachu uit de pokechar zieken huis is”
En zo waren Kefke en Kevin aan het praten te wel ze naar Pokechar land liepen

Aerocool liep met zijn pikachu naar Max kantoor om te vertellen dat pikachu weer gezond is
En toen kwamen Akka, Lin en Kenneth naar Aerocool
Aerocool zegt “hey Akka en Lin wie is die jongen naast jullie?”
Akka zegt “dit is Kenneth beter bekend als Kendemi hij woont sinds 2 april 2012 in pokechar”
Aerocool zegt hallo Kenneth ik zegt toch nog even aardig omdat ik jou nog niet gesproken hebt Welkom in Pokechar land en dit is mijn Pikachu hij zit altijd op mijn schouder hij hud niet zo van om in een pokebal te zitten
Net als de Bulbasaur van Kevin”
Kenneth zegt “Hallo aerocool leuk om met je kennis te maken heb je zin in een gevecht?”
Aerocool zegt “sorry heb er helaas geen tijd voor want we zitten achter een Eev..”
Aerocool bedenkt dat hij het nog beter geheim kan houden
Lin zegt “waarom stop je met praten?”
Aerocool zegt “ik weet niet of ik het mag zeggen van max”
Toen akka wat wilde zeggen hoorde ze iemand AAN DE KANT AAN DE KANT schreeuwen
Lin zegt “MRDammann KIJK UIT”
En MRDammann loopt Kenneth omver
Kenneth zegt “OUW!!! OUW!!!”
Pikachu van aerocool springt van aero schouder af en loopt naar Kenneth

MRDammann staat op en zegt “Sorry sorry uhm uhm… hoe heet je eigelijk? Want ik ken je niet”
Aerocool zegt “Kenneth gaat het?
Sorry MRDammann is een beetje onhandig”
Kenneth staat al weer op en zegt “ouw jij moet dus MRDammann zijn ouw ik heb alles over jou gehoord van Lin”
MRDammann zegt “ik moet er vandoor ik werd geroepen door seviper om te helpen bij anichar DOEII!”
En MRDammann was al weer vertrokken 1 ding wat hij niet wist was dat de dondersteen op de grond was gevallen
Afbeelding
Aerocool pikachu Lin akka en Kenneth zagen de steen ook niet liggen

Akka zegt “Aerocool en pikachu ik hebben een vraag aan jullie”
Aerocool zegt “vraag maar raak”
En Pikachu zegt “PIKA” en kijk akka aan
Afbeelding
Akka vraagt “ik zag jullie gister met een Eevee vechten die had eerst een staart en later opeens niet”
Aerocool en pikachu kijken elkaar en pikachu maakt een gebaar om te zeggen dat aerocool het moet zeggen
Afbeelding
Aerocool verteld wat in Deel 1 en deel 2 is gebeurd
Akka Lin en Kenneth luisteren met open monden
Opeens gaat Aerocool mobiel af aerocool zegt “momentje max belt
Met aerocool ja pikachu is weer beter en klaar voor gevechten.
Ow oke ik kom eraan mzzl.
Sorry Akka Lin en Kenneth maar ik moet gaan”
En Aerocool rent samen met pikachu weg

Paar min later

Aerocool en Pikachu komen bij jodyza en max aan ze staan bij het huis van Robin
Max zegt “volgens mij is Robin daar binnen en is hij weer een mens maar de deur is op slot en heb me sleutels thuis laten liggen”

Aerocool zegt “ik heb een idee PIKACHU snelle aanval op die deur”
Pikachu deed snelle aanval
Afbeelding
Maar de snelle aanval ging al weer snel over in een Volt Tackle
Afbeelding
En Pikachu gaat zo hard door de deur dat de deur door midden gaat
Aerocool loopt snel naar pikachu maar pikachu heeft niks en springt weer op de schouder van Aerocool
Max zegt “Aerocool jullie moeten echt die Volt Tackle trainen want hij is best krachtig”
Robin komt snel de gang in en zegt “AEROCOOL MAX JODYZA WAT DOEN JULLIE MET ME VOORDEUR!!!”
Max zegt “Robin we moeten iets heel belangrijks met je over hebben
Robin zegt “JULLIE KUNNEN OOK AANBELLEN!!”
Max zegt norgmaals “Robin we moeten echt over iets belangrijks bespreken het gaat over jou”
Robin word al wat rustiger en ze lopen naar de woon kamer
Max verteld het hele verhaal wat ze in Pokechar zieken huis hebben ontdekt
En dat ze tegen Robin als Eevee hebben gevochten
Robin zegt “dus dat ik een eevee kan worden was dus geen droom”
Aerocool zegt “helaas niet dan hoefde ik niet met Pikachu naar pokechar ziekenhuis”
Robin zegt “sorry pika…… vee”
Jodyza vraagt “gaat alles goed met je robin”
Robin zegt “ik denk dat ik …… vee”
Max zegt “hij gaat denk ik weer in een Eevee veranderen”
Robin zegt “ik moet dit onder controle kri… EEVEE!”
En Robin krijgt een een Eevee staart en verandert langzaam in een Eevee
Afbeelding
En eevee (Robin) rent door de deur naar buiten
Pikachu rent achter Robin aan
Aerocool zegt “kom jongens snel”
Robin komt opeens de donder steen tegen
Pikachu ziet dat Robin naar de donder steen kijkt en rent erg snel naar Aero om aerocool de waarschuwingen
Aerocool jodyza en max en pikachu rennen naar robin
Max zegt “we moeten robin tegen houden straks kan hij niet meer terug veranderen”
Maar het was al te laat Robin raakt de steen aan
En Eevee begon licht te geven
Max zegt “dit is het einde van Robin als mens”
En het licht was weg
en Eevee is verandert in Jolteon
Afbeelding
Max zei “nu zal Robin voor altijd een Jolteon zijn “en max kreeg tranen in zijn ogen
Pikachu zegt “PIKA PIKA PIKA PIKAPI!!!!” en maakt blije gebaren
Afbeelding
Aerocool zegt “wat is er pikachu?”
En pikachu weest naar Robin
En ze zagen dat Jolteon mensen benen had
Max zegt zal Robin nog wel in een mens kunnen veranderen
En Jolteon begon langzaam te veranderen in Robin
En Rovin zegt sorry jongens dat ik jullie heb laten schrikken maar toen ik thuis was
En dat jullie tegen me aan het praten waren rook ik de donder steen.
En aangezien ik half pokemon en half mens ben ben ik er gevoelig voor.
Max gaf Robin een knuffel en zegt “ik ben blij dat je nog in een mens kan veranderen”
Robin zegt “ik moet wel eerst me krachten nog goed onder controle krijgen”

En zo ging Aerocool Robin jodyza en max met elkaar kletsen

Wat zal Ward voor klusjes hebben gehad en wat is rieuwert allemaal van plan om pokechar.nl uit
de lucht te krijgen jullie lezen het in Dev grote wraak actie deel 4

Bulba
Trainer
Trainer
Berichten: 172
Lid geworden op: 31-08-2011 02:27

Bericht door Bulba » 19-04-2012 16:09

Tijdens de grote wraak actie deel drie
Dit verhaal speelt zich af tijdens de grote wraak actie deel 3.

Kevin, Kefke en de Bulbasaur van Kevin waren terug richting de andere aan het wandelen.
“Wat jammer dat het nu net de Pidgeot van Ward was.” Zei Kevin een beetje verslagen.
“Kop op, als Max ons nodig heeft vinden we hem vast wel.” Zei Kefke
Na een tijdje zagen ze in de verte Lin, Kenneth en Akka staan.
“Hey jonges!” Riep Kefke terwijl hij zen hand in de lucht stak.
De andere zwaaide allemaal terug.
Na een paar minuten waren Kevin en Kefke en Bulbasaur weer bij de andere.
“En hebben jullie iets, want wij hebben groot nieuws.” Zei Lin
“Ja, ik heb pijn aan men been.” Zei Kenneth.
‘Niet dat.’ Zei Lin en rolde ondertussen haar ogen.
“Nee, het was de Pidgeot van Ward die we zagen.” Zei Kevin teleurgesteld.
Toen vertelde Lin alles over Eevee die eigenlijk Robin was en over wat er nog allemaal gebeurt was.
Kevin en Kefke stonden beide met open mond.
“Ik ga hem vangen dan heb ik een Pokémon mens.” Lachte Kefke
“Haha, ja doe maar niet, laten we de andere nog maar eens gaan zoeken, zo kunnen we zien of we kunnen helpen.” Zei Kevin
Net opdat moment zagen ze in de verte MrDammann aangelopen komen.
“Zoek dekking!” Riep Kenneth.
Iedereen ging een beetje opzij staan maar toen ze terug keken zagen ze niemand meer.
“Hé das gek, dat was toch MrDammann, diegene die me omver liep.” Zei Kenneth
“Inderdaad raar.” Zei Kevin
Toen voelde hij plots iets over zijn rug.
Kevin draaide hem snel om, maar er was niets.
Een paar minuten later trok iets aan Lin haar haren.
“Auw!” Riep ze.
Ze keken allemaal in het rond maar zagen niets.
Toen plots hoorde ze iets kraken.
Ze keken naar boven en opdat moment brak er een tak door en viel op het groepje.
MrDammann lag er plots ook bij.
En toen verscheen ook zijn Gastly die hard aan het lachen was.
Afbeelding
Kevin en Kefke kropen van de grond en hielpen iedereen recht.
De Bulbasaur van Kevin keek een beetje zuur naar Gastly.
Afbeelding
Maar alles wat Gastly deed was lachen.
“Hey MrDammann, hoe kom je nu hier?” vroeg Kenneth.
“Wel, ik wou jullie laten schrikken, dus ik gebruikte Gaslty om jullie te laten denken dat ik in de verte zat, maar ik zat eigenlijk al boven jullie in die boom.” Zei MrDammann terwijl hij naar boven wees.
“Gastly was het die al die dingen deed, maar de grap zou beter gelukt zijn als die stomme tak niet zou gebroken zijn.” Zei MrDammann een beetje boos.
Kevin en de andere lachte.
“Wel we waren toch wel een beetje verschoten, dus zie je grap maar als geslaagd.” Zei Kevin
“Ok, bedankt, nu ben ik er weer vandoor, Gastly keer terug.” Zei MrDammann en riep Gastly terug in de Pokébal.
Daarna liep hij weer verder.
Kevin en de andere vervolgde hun weg.
Ze wandelde door de nu toch wel een beetje verlaten Pokechar stad.
Max en een hoop van de andere leden waren er niet dus het was heel rustig.
Ze kwamen voorbij alle opslagplaatsen, en toen ze in de buurt kwamen van het hoofkantoor van Pokéchar zagen ze een persoon met een zwarte cape en kap aan de deur prutsen van het hoofdkantoor.
“Hey gast, wat moet dat!” Riep Kevin.
De persoon schrikte en zette het op een loopje.
Kevin en de andere zette de achtervolging in.
Ze liepen door Pokéchar stad en de persoon met de cape liep verder richting bos.
Kevin en de rest probeerde hem zo goed mogelijk bij te houden.
Maar net opdat moment struikelde Kenneth.
“Aaaaah!” Riep hij.
Akka stopte met lopen.
“Loop door jongens ik help hem wel.” Riep Akka.
De andere knikte en liepen zo snel ze konden verder.
Na een tijdje liepen ze allemaal door het bos met de persoon in de cape nog steeds aan kop.
Opeens stopte hij en raapte een paar stenen op.
Kevin, Kefke en Lin waren nu nog maar een meter verwijderd van de persoon.
“We hebben je!” Riep Lin.
“Hahahaha, ik dacht het niet.” Net opdat moment smeet hij de stenen tegen twee bomen.
Daardoor werden er een hele zwerm Beedrill gewekt.
Afbeelding
Die kwamen allemaal uit de bomen.
De persoon met de cape lachte nog eens en liep snel door.
Ondertussen stonden Kevin, Kefke en Lin allemaal oog in oog met de Beedrill.
“Hij was het, vang hem.” Zei Kefke
“Ja, de Beedrill zullen hun nu excuseren en dan achter hem aangaan.” Zei Kevin terwijl hij zijn ogen rolde.
“Jongens ga maar ik hou ze bezig.” Zei Lin
“Wees voorzichtig.” Zei Kevin
Daarna sluipte Kevin en Kefke langs de Beedrill en gingen weer achter de persoon aan.
“Nu Linoone.” Zei Lin en smeet haar Pokébal.
Linoone kwam eruit en zag alle Beedrill.
Afbeelding
“Geen zorgen Linoone je kan het!” Riep Lin
“Je snelle aanval gevolgd door tackle.” Zei Lin
De Linoone deed zen best en schakelde een groot aantal Beedrill uit.
Maar de overwinning duurde niet lang, want de andere Beedrill deelde een paar rake klappen uit en Linoone viel neer.
“Neeee!” Riep Lin en snelde naar Linoone.
Ze zat daar met Linoone in haar armen en de Beedrill klaar om haar ook aan te vallen.
Ze waren slechts een paar centimeter verwijderd als er plots een vlammenwerper en een waterpistool de rest uitschakelde.
Lin keek achter haar en zag daar, Akka met haar Combusken en Kenneth met zijn Dratini.
Afbeelding
Afbeelding
Na deze aanvallen vlogen alle Beedrill weg.
“Alles ok Lin?” Vroeg Kenneth.
“Met mij wel, maar Linoone niet, badnkt voor de redding.” Zei ze.
“Nu snel naar het pokécenter.” Zei Akka.
Lin pakte Linoone in haar armen en het groepje ging snel terug naar het Pokécenter.
Ondertussen waren Kevin, Kefke en Bulbasaur nog steeds de rare persoon aan het volgen.
Door de achterstand zagen ze ham alleen maar in de verte lopen.
Toen plots zagen ze ham niet meer.
“Waar is hij nu.” Zei Kevin
Ze keken in het rond.
“Daar!” Riep Kefke terwijl he wees naar de overkant van een oude touwbrug.
Kevin, Kefke en Bulbasaur leipen richting brug.
“Ze ziet er niet echt stabiel uit.” Zei Kevin
“Nee maar we moeten weten wie dat is.” Zei Kefke
Bulbasaur keek een beetje raar en schudde zijn hoofd.
“Niet flauw doen, of je kan in je pokébal.” Zei Kevin
En plots stond de Bulbasaur al met een poot op de brug.
“Werkt altijd.” Fluisterde Kevin tegen Kefke
Kevin, Kefke en Bulbasaur staken voorzichtig de brug over.
Toen ze in het midden waren zagen ze aan de overkant de persoon weer staan.
Ze konden nu zijn gezicht zien, maar hij droeg helaas een masker.
“Hahahaha, zeg maar dag met je handje.” Lachte hij
“Wat bedoel je daar mee sukkel.” Zei Kevin
“Dit!” Riep hij
Toen plots schoot de brug los.
De brug hing nu alleen nog vast langs de kant waar ze van kwamen
Kevin, Kefke en Bulbasaur hielden hun nog vast maar ze zouden het niet lang houden.
De armen van Kevin en Kefke en de roede van Bulbasaur begonnen pijn te doen.
“En blijf nu uit men weg!” Riep de persoon van de overkant.
“Ik hou het niet lang meer.” Zei Kevin
“De brug ook niet.” Zei Kefke
“Snel Kef, gooi je pokébal met houndour, dan doe ik Growlithe.” Zei Kevin
Voorzichtig lieten ze beide 1 hand los om hun pokébals te pakken.
“Growlithe, Houndour nu!” Riepen Kevin en Kefke.
De pokébals lande gelukkig net op het land boven hun.
Daaruit kwamen Houndour en Growlithe.
Afbeelding
Afbeelding
“Snel zoek iemand om ons te helpen!” Riep Kevin.
“Jij ook Houndour, maar blijf samen.” Riep Kefke.
De Growlithe en Houndour knikte en gingen snel opweg.
“Ik hou dit echt niet lang meer Kef.” Zei Kevin
Net opdat moment kraakte de brug bovenaan.
“Oh oh.” Zei Kefke
En toen schoot de brug ook langs de andere kant los.
Kevin, Kefke en Bulbasaur vlogen naar beneden en landde in het water.
Ze probeerde zo goed mogelijk te zwemmen, maar Kevin moest natuurlijk ook nog zijn Bulbasaur helpen.
De rivier sleurde hun een heel stuk mee, Kevin en Kefke begonnen zwak te worden toen ze plots lang een boom kwamen.
“Bulbasaur je roede.” Zei Kevin zachtjes hij was duidelijk aan het einde van zen krachten.
Afbeelding
Bulbasaur was ook erg zwak maar kon toch de boom grijpen.
Kevin pakte snel de arm van Kefke en zo kon Bulbasaur hun uit water trekken.
Maar eenmaal aan land waren ze allemaal bewusteloos……..

Zal iemand Kevin, Kefke en Bulbasaur vinden om hun naar het pokéziekenhuis te brengen.
Hoe loopt het af met Linoone de gewonde pokémon.
En wie was die persoon met de cape?
En hoe zit het met Ward en Rieuwert?
Lees het allemaal in de grote wraak actie deel 4!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

pikachu112
Frontier Brain
Frontier Brain
Berichten: 1180
Lid geworden op: 30-07-2011 11:22

Bericht door pikachu112 » 20-04-2012 21:33

De grote wraak actie Deel 4

Aerocool was met zijn pikachu de Volt Tackle aan het trainen.
Aerocool zegt “oke Pikachu doe je Volt Tackle op die steen.”
En pikachu deed de Volt Tackle alweer.
Afbeelding
Pikachu was bijna bij de steen en toen stopte de aanval.
En pikachu knalt hard tegen de steen aan.
Aerocool zegt: “OW pikachu gaat het?”
Afbeelding
pikachu zegt “pika”
Aerocool zegt “je Volt Tackle gaat nog niet echt he maatje”
Pikachu zegt “chuuuu”
Afbeelding
Aerocool zegt “maak je maar zorgen pikachu ik weet zeker dat je de Volt Tackle onder de knie krijgt”
Pikachu kijkt weer wat vrolijker en springt op de schouder van Aerocool
En pikachu geeft Aerocool een knuffel.
Maar op dat moment hoort pikachu iets.
Aerocool zegt “wat is er pikachu?”
Pikachu zegt: “PIKA”
En Pikachu springt het bos in Aerocool rent achter Pikachu aan.
Pikachu en Aerocool rennen op een Houndour en Growlithe af.
Afbeelding
Afbeelding
Aerocool zegt “die Houndour en Growlithe komen me bekend voor”
Pikachu praat met Houndour en Growlithe.
Aerocool zegt “wat zeggen Houndour en Growlithe tegen jou pikachu?”
Pikachu maakt gebaren dat Aerocool snel mee moet rennen
En Aerocool en Pikachu volgen Houndour en Growlithe
Opeen geven moment ziet aerocool een Cliff
Aerocool zegt “uhm…. Ik zie daar houten palen daar moet een touw brug hebben gehangen”
Pikachu zegt “PIKAPI!!!”
Aerocool zegt: “Ow sorry pikachu ik kom ik kom”
Aerocool rent naar pikachu en ziet opeens Kevin, Kefke en Bulbasaur liggen
Aerocool en pikachu schrikken en ze kijken of ze nog leven
Aerocool zegt “gelukkig ze ademen nog”
Houndour en Growlithe kijken bezorgt naar Kevin en Kefke
Aerocool zegt “hoe moet ik ze zo snel mogelijk naar Pokechar ziekenhuis krijgen”
Pikachu zegt “pikapi”
En pikachu doet Treecko na
Afbeelding
Aerocool zegt “goed idee pikachu oke Treecko ik kies jou”
Afbeelding
Aerocool zegt “oke Houndour en Growlithe en Treecko willen jullie ook mee helpen om Kevin kefke en Bulbasaur te dragen?”
En zo ging Aerocool ,Pikachu, Houndour en Growlithe en Treecko
Kevin en kefke naar pokechar ziekenhuis brengen.

Ondertussen in een ander stuk bos

Max is aan het wandelen met zijn 3 pokemon
-2 Tailows en Munchlax
Afbeelding
Afbeelding
Max zegt “Munchlax ik wil wel even zeggen”
Munchlax kijkt max vragend aan
Max gaat veder “ik ben blij dat jij niet zo vreet zag bent dan de meeste Munchlax”
Op dat moment ziet 1 van de Tailows iets
Max zegt “wat is er Tailow?”
En max rent achter zijn Tailow aan
En tijdens het rennen horen ze iemand HELP roepen
Max zegt “Wacht die Stem dat is LIN!!!”
Max gaat nog harder rennen en max en zijn pokemon zien Lin bij de gewonde Linoone
Max zegt “hij moet snel naar pokechar ziekenhuis”
Max en Lin dragen Linoone snel naar pokechar ziekenhuis
Lin vertelde onderweg dat Akka en Kenneth op zoek gingen naar Kevin, Kefke
Max vraagt “waar is kevin en Kefke dan?”
Lin zegt ik vertel alles in pokechar ziekenhuis goed?
Max zegt “oke “

Paar min later in Pokechar land

Kevin en Kefke en Kevin Bulbasaur liggen in de operatie kamer
Aerocool zit in de wachtkamer met zijn pikachu
En aerocool zegt “pikachu hier in deze wachtkamer en op de zelfde stoel zat ik toen jij in het pokechar ziekenhuis zat”
En Aerocool kreeg tranen in zijn ogen omdat hij weer zag hoe pikachu verloor van Robin als eevee

Een stukje uit De grote wraak actie Deel 1

Aerocool zegt “Oke Pikachu bliksem straal”
Afbeelding
Maar Eevee (robin) ontweek het
Afbeelding
Aerocool zegt “Robin is best goed oke pikachu snelle aanval”
Afbeelding
Maar de snelle aanval ging al snel over naar een ander aanval (Volt Tackle)
Afbeelding
Maar de Volt Tackle stopt opeens
Aerocool zegt “wat? Wat is er gebeurd”
En Eevee (robin) deed weer een Tackle
Afbeelding
Pikachu vloog hard tegen een boom aan en is gewond
Afbeelding

We gaan weer terug naar het heden in pokechar ziekenhuis

Pikachu veegt Aerocool tranen weg
Aerocool zegt “bedankt pikachu je bent echt een goede vriend”
Aerocool en pikachu begonnen elkaar te knuffelen

Ondertussen bij de water val buiten pokechar land

Ward vloog met zijn Pidgeot naar de water val waar rieuwert op hem wacht
Ward denk “wat moet rieuwert met een stomme steen waar een D op staat
Wil hij soms ramen inslaan bij pokechar ofzo?”
Ward land met zijn Pidgeot bij de water val
Afbeelding
Ward keek om zich heen maar zag geen rieuwert maar wel een man in zwarte keep en masker
De man met masker zegt “dag Ward leg de steen met de D daar maar neer”
Ward vraagt “wie ben jij?”
De man met masker zegt “ow heb me masker nog op ik ben rieuwert”
Ward vraagt “waar is die master en zwarte kleding voor?”
Rieuwert zegt “ow niks voor helloween was hem aan het passen”
Ward zegt “ow oke”
Rieuwert zegt “je mag weer gaan hoor ik stuur wel weer een post Pidgey als ik je nodig heb”
Ward stapt op zijn Pidgeot en vliegt weg
Afbeelding
Rieuwert zegt “Oke nu moet ik deze stenen in een woord leggen”
Rieuwert kijk op een briefje en zegt “ow ik moet het word Digiworld maken met die stenen”
DAN GAAT MIJN PLAN OM POKECHAR VOOR ALTIJD TE VERWOESTEN IN WHAHAHA
Oke Squirtle kom er maar uit”
Afbeelding
Rieuwert zegt “dit moet je zien Squirtle”
En rieuwert pakt de stenen die hij uit pokechar land opslag plaats heeft gestolen
En rieuwert maakt de woord met die stenen Digiworld.
De stenen gaven opeens licht en alles werd donker
Pikachu van aerocool wangen begonnen vonkjes te geven
Niet alleen pikachu voelde iets maar alle pokemon voelde iets
Rieuwert SCHREEUWT “NU IS DE DAG GEKOMEN DAT POKECHAR UIT DE LUCHT WORD GEHAALD HAHAHA”
Ward zat nog op pidgeot maar de wind was zo sterk dat pidgeot de controle verloor en naar beneden crashte
Afbeelding
Ward stond op en zegt “wat gebeurd er opeens allemaal net was het nog mooi weer met zon
Nu word het opeens erg donker met veel wind maar de lucht ziet er wel raar uit op een plek draait de lucht”
Ward rent naar pidgeot maar ward ziet gelukkig dat pidgeot niks heeft en zegt “gelukkig heb jij niks na de crash kom maar terug”
En pidgeot keert terug in zijn pokebal

Aerocool en pikachu lopen naar buiten en kijken naar de lucht
Akka en Jodyza rennen naar Aerocool
Iedereen vind het raar wat er allemaal gebeurd.
Akka zegt “JONGENS KIJK DAAR OP DE BERG”
Op de berg bij de water val gaat een groot licht traal de lucht in
Pikachu zegt “PIKAPI”
En pikachu wijst naar de licht traal
Akka zegt “ja pikachu we weten het een grote licht traal”
Aerocool zegt “Akka pikachu bedoelt dat er iets uit de lucht is gevallen”
En er kwam een grote knal en de licht traal was weg en de zon schijnt weer
Aerocool zegt “Wat raar is dit zeg”
Jodyza zegt “oke Aerocool en akka omdat max weg is geef ik nu jullie de opdracht op te kijken wat voor licht straal het was en wat er uit de lucht kwam vallen”
Akka zegt “yep zijn we weer een keer samen he Aerocool dat is lang geleden”
Aerocool zegt “ja maar waar is Kenneth?”
Akka zegt “ow Kenneth is bij Kevin en kefke”
Aerocool zegt “mooi dan is er iemand als ze bij komen oke we gaan kom pikachu”

Paar min later

Aerocool Pikachu en Akka zijn al een poosje aan het lopen en ze komen ward tegen
Ward is een beetje gewond door de crash met zijn Pidgeot
Ward verteld aan akka en aerocool hoe hij en zijn Pidgeot zijn gecrasht
Akka zegt momentje ward ik heb wat voor je wond aan je been
Ward zegt “bedankt akka dan ga ik maar weer eens richting huis voordat die storm of wat het ook was weer komt”
Akka en Aerocool lopen veder

Ondertussen bij de water val

Rieuwert kijkt verbaast naar de stenen
Rieuwert zegt “waar is mijn BlackWarGreymon”
En rieuwert schopt tegen de stenen en zegt “die kut stenen geven alleen maar licht”
Maar op dat moment viel er wat op rieuwert hoofd
Rieuwert zegt “OUW WIE DEED DAT”
Maar hij zag al snel dat er een raar apparaatje op de grond lag
Rieuwert raap hem op en drukte overal op maar er gebeurde niks
Hij draaide het apparaatje om en er staat opgeschreven digivice
Afbeelding
Rieuwert zegt “geen idee wat dit is maar goed ik neem hem mee kom Squirtle”
En rieuwert en Squirtle verdwenen in de bosjes

Aerocool en akka lopen nog steets naar de berg waar de licht straal vandaan kwam
Pikachu zegt “PIKAPI!” en pikachu weest naar een oude tempel
Aerocool zegt “goed gezien pikachu akka daar is een oude tempel pikachu en ik denken dat het daar vandaan kwam”
Akka en Aerocool en pikachu lopen in de oude tempel
Akka ziet een oude steen en zegt “Aerocool moet je dit lezen er staat iets over Pokechar land”
Aerocool zegt “je heb gelijk ik lees het even voor”
In jaren 2007 is het land pokedon gebouwd
Iedereen had een goede leven
Maar op een dag gebeurde iets verschrikkelijks
Er kwam een grote storm over pokedon en op een berg was een lichtstraal
En de licht straal was e……”
Aerocool kon het verder niet lezen omdat allemaal mos over gegroeit was en er waren een paar gaten
Opeens hoorde pikachu Akka en Aerocool wat
Aerocool zegt “pikachu ga maar in de gevecht houding”
Afbeelding
En er kwam een raare wezen tevoorschijn
Aerocool Akka en pikachu stonden raar te kijken want ze hadden nog nooit zo pokemon gezien
Aerocool pakte zijn pokedex
Akka vraagt “Aerocool hoe kom jij aan die pokedex?”
Aerocool zegt “ow u ik heb hem al een poosje maar vergeten te vertellen”
Aerocool richt zijn pokedex naar de wezen
Pokedex zegt “Geen Pokemon gevonden!”
Akka en aerocool kijken elkaar aan en zeggen “IS DAT GEEN POKEMON!!!”
De wezen begon te praten en zegt “hallo daar ik ben agumon”
Afbeelding
Aerocool pikachu en akka worden bang “KAN DIE WEZEN PRATEN WHAAA! PIKAAAA!”
Akka Aerocool en pikachu wilde bijna weg rennen toen hoorde ze iemand zeggen
“agumon daar ben je”
En er kwam een mens tevoorschijn en zegt “ow hallo ik ben domi162 en jullie hebben agumon al ontmoet”
Aerocool zegt “Hallo ik ben Aerocool en dit is me maatje pikachu”
Domi vraagt “is dat ook een digimon?”
Aerocool zegt nee “dit is een pokemon”
Domi zegt “ow dan is pokedon erg verandert”
Akka zegt “Wacht jij kent het land pokedon?”
Domi zegt “ja maar dat vertel ik allemaal wel in Pokedon land”
Aerocool zegt “uhm. Domi pokedon bestaat niet meer het heet nu pokechar land”
Domi zegt “ow waarom is de naam verandert?”
Akka zegt “dat verteld Max allemaal wel”
Domi zegt “MAX!!! die ken ik nog van vroeger :P
En zo waren domi Aerocool pikachu onderweg naar Pokechar land
Onderweg kwamen ze max en lin tegen
Aerocool zegt “Max wat is er met Linoone?”
Max zegt “hij moet snel naar pokechar ziekenhuis want hij is erg gewond”
Akka en Aerocool zeggen “lin en max wij dragen Linoone voor de rest wel dan kunnen jullie even rusten”
Domi tikte max aan en max zegt “hallo wie ben jij?”
Domi zegt “ik ben domi162”
Max staat met open mond en zegt “JIJ WAS TOCH IN DIGIWORD terecht gegekomen?”
Domi zegt dat komt maar dat vertel ik wel in je kantoor ok?
Max zegt “oke :)

En zo dragen akka en Aerocool Linoone naar pokechar ziekenhuis
En lopen Lin Max en Domi achter ze aan
Wat gaat rieuwert doen met de digivice jullie lezen het in De grote wraak actie deel 5

Plaats reactie